вверх

Текущее время: 02-июн-2020 23:37

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Куратор темы: Игорь



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 367 ]  Пред.   На страницу    1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Автор Сообщение
Сообщение Добавлено: 23-апр-2017 20:57 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 53
Сообщения: 7403
Откуда: Мелитополь
В МК вместо родного сайлента колхозил следующим образом : резинку брал уазовскую (газелевскую) с стремени рессоры, втулку вырезал со старого сайлента, вначале запрессовывал резину, затем вставлял втулку, лишнюю резину обрезал не полностью, оставлял выступающими 5мм, которую затем раздавливал шайбой. Уже второй год стоит без вопросов, по деньгам 50 грн.

Такі є в аналогах, в профільній темі. Але вони мені не дуже сподобалися. Я підібрав більш підходящий для нас аналог (мерсівські втулки), по розміру практично те що нам потрібно,тільки туди треба вставити втулку(можна з нашого сайлента,а може підійде кусок півдюймової труби) і все, не різати,не підрізати нічого не потрібно. Ціна на сьогодні 22грн на екзисті. Ось тільки екзист лежить щось довго,хотів заказати і не вийшло.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 24-апр-2017 21:34 
Полутысячник
Аватара пользователя

Возраст: 32
Сообщения: 508
Откуда: Тернопіль
Здається мені, що на екзисті вже не варто щось шукати :-)
Принаймні, він вже не такий, як був раніше :facepalm:

_________________
;)


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 25-апр-2017 18:59 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 53
Сообщения: 7403
Откуда: Мелитополь
Здається мені, що на екзисті вже не варто щось шукати :-)
Принаймні, він вже не такий, як був раніше :facepalm:

Чому?

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 03-окт-2018 17:55 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 53
Сообщения: 7403
Откуда: Мелитополь
50тищ пробігу і сім років. Чергове ТО нічого критичного не виявило, від слова зовсім. Стандартна заміна масла та фільтрів, заміна перегорілої лампи ПТФ, трохи підтягли гайку рульової рейки. Є підозри що бубличкі стабілізатора (від ланоса, обрізані) цю зиму вже не переживуть. До речі вони вже пройшли більше 40 тищ.км! І ще бажано антигравієм пофарбувати пороги знизу.
Ще перед ТО поміняв масло в кпп. Заправив Shell Spirax S4 G 75W-90. Кардинальної різниці звісно немає, трохи краще стало перемикання передач. Висновок: якщо є "зайві" гроші, то краще лити 75В-90.
Перевірив зазори в клапанах. Після останнього заміру (30тищ) зазори практично не помінялися, тільки один на випуску здав пару соток (десь 0,27-0,28мм).
Їдемо далі.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Рейтинг сообщения: +1 (отзывов: 1)
Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 05-ноя-2018 10:16 
Водитель-испытатель

Возраст: 25
Сообщения: 292
Откуда: Херсон
Игорь, добрый день. Можно спросить?
В МК, сзади балка. А стабилизатор там есть? Есть лёгкие частые постукивания на мелких неровностях. Домкрат с багажника убрал, стало намного тише, но тот звук (ритмичные глухие стуки на неровностях) остался. Не пойму то ли сзади то ли это передние стойки стабилизатора, хотя их заменили не так давно.
Сзади тоже есть стабилизатор? В балке что то похожее на него вижу, но ещё не успел детально все обследовать...

_________________
Хронология автопарка: Geely MK 1.6 Base... Geely CK 1.5 Impress... Lada Samara 2108 1.3...


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 05-ноя-2018 21:14 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 53
Сообщения: 7403
Откуда: Мелитополь
Добрий. Стабілізатора як такого там немає. Зверни увагу на сайлент-блоки амортизаторів в нижній провушині (аморт повинен сидіти в них мертво, покачай рукою ). Також варто звернути увагу на верхню опору штока амортизатора. На форумі розписано все доволі детально, що і як. І може стукати сам амортизатор.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Рейтинг сообщения: +1 (отзывов: 1)
Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 07-ноя-2018 18:42 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 53
Сообщения: 7403
Откуда: Мелитополь
Прийшов час міняти ще рідну Варту
ИзображениеИзображение

Відходила вона можна сказати практично без підзарядки (Пару раз по часу не рахується) більше 7 років. Якщо кожен день їздити, то ще тягне, поки морозів немає, але за три-чотири дні сідає.

На заміну куплена така батарейка
ИзображениеИзображение
Японська фірма, виробництва Великобританії, червня 2018року випуску. Тіж 45Ач і тіж 400 А віддачи. В Україні на таку дають 3 роки гарантії і пишуть про середнє напрацювання біля 7 років. Подивимося. Встала як рідна. В комплекті були переходники під нашу (евро) клему.
Брав на екзисті, ціна 1750грн.

Поміряв струм розряду: 0,02А (20мА). При постанові під охорону штатним ЦЗ, струм підскакує майже до 9А і через пару сек. знову тіж самі 0,02А.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 08-мар-2019 16:24 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 53
Сообщения: 7403
Откуда: Мелитополь
52800км. Прийшов час міняти сайлентблок вже лівого заднього амортизатора.
Мій ремкоплект
Вложение:
Ремкомплект сайлента заднего амо.jpg

Втулка: Мерседес код А0003232444, в профільний темі писав про них. Ціна на екзисті була 22грн/шт.
Втулка металева: D = 21.5 - 22мм, d = 16.2 - 16.5 мм, L = 40мм. У мене під рукою була підходяща труба - порізав і трохи розсвердлив внутрішній діам. до 16,5мм.
Все збирається доволі просто за допомогою тисків або струбцини. Рідний сайлент видавив практично руками. Потім запакував гумову втулку в провушину амо і вже потім металеву трубку. Все з милом і без особливих зусиль. Сидить плотненько.
Вложение:
Задний амортизатор с перепакованым сайлентом.jpg

І знову тиша. Ідемо далі.
І нагадаю: гайка нижня кріплення амо на "18", краще мати головку; гайки верхні на "16", краще мати два ключа (розконтрить), якщо стоять по дві гайки.

ПС. Втулки краще купувати в Білій Церкві на BCGUMA, каталожний номер ВС 1341. І до речі у них в каталозі є практично готовий сайлент ВС 1342, довжину можна компенсувати шайбами.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 25-май-2019 11:57 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 53
Сообщения: 7403
Откуда: Мелитополь
Почали підстукувати втулки стабілізатора.
Вложение:
Ізношені втулки стабілізатора.jpg

Втулки з ланоса, обрізані, пройшли 50 тищ км.
Поки поставив рідні, які пройшли 5 тищ і в цілком гарному стані, на вигляд.
Треба прикупити знову втулки з ланоса.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 10-ноя-2019 18:41 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 53
Сообщения: 7403
Откуда: Мелитополь
Вийшла з ладу лінза ближнього на правій фарі. Викришився ободок лінзи і вона "лягла". Скоріше за все це наслідки попадання в люк і в "гарні" ями.
Вложение:
Все що залишилося від буртика на лінзі.jpg

Світло ніяке - треба міняти.
Фару зняв не знімаючи бампера. В профільний темі є опис. Єдине що - нижнє кріплення.
Вложение:
Нижня точка кріплення фари.jpg

Обведене червоним, вид зверху. Головка гвинта знаходиться між бампером та крилом. Ключ на 10, влазить і пальці теж. Можна відкрутити і закрутити.
Фара знялася доволі легко, для цього бажано зняти кришку лампи ближнього. Далі розбираємо саму фару. Можна гріти в коробці, у мене такої великої не було, тому просто грів феном. Канавки в корпусі вичищаємо від старого герметика , без фанатизму але прочистити треба.
Вложение:
Розбираємо фару. Вичищаємо канавку від залишків герметика.jpg

Далі купив лінзу і герметик. Як кажуть ті, хто за гроші ковиряє різні фари потрібен саме такий. І дійсно по консистенції він один в один з рідним.
Вложение:
Герметик для фари.jpg

Далі вже пішла збірка. Збираємо до купи лінзу, укладаємо герметик, я його трохи розтягував, бо був товстуватий. Мені вистачило десь 60см.
Вложение:
Ставимо лінзу на місце і укладаємо в паз герметик..jpg

Знову все прогрівав феном (і скло теж). І фара зібралася. Все стало на місто. В ідеалі гріти потрібно градусів до 70-80. Тоді і розбиратися і збиратися буде легше. Зверху фари китайці для чогось степлером зафігачили декілька скоб, я їх просто викинув.
Установка фари в авто пройшла без сюрпризів.
Хто буде знімати фари з ями, треба колесо з боку фари, яку знімаєте, ставити максимально близько до краю ями, так буде зручніше.

Під фарою виявилася потертість на крилі.
Вложение:
Потертості від фари.jpg

Все зафарбував, а ободок фари, який контактує з крилом додатково проклеїв скотчем.
Радує, що більш ніде дефектів ЛКП на кузові не виявив.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Рейтинг сообщения: +4 (отзывов: 4)
Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 07-мар-2020 17:22 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 53
Сообщения: 7403
Откуда: Мелитополь
Стокова магнітола почала вибрикувати (запускалася тільки через резет). Вирішив міняти. І тут недорого підвернулася така
Вложение:
Podofo-2-din-Android-6-1-GPS.jpg

І сьогодні вже була встановлена в штатне місце.
Вложение:
Установка.jpg

Лаунчер поставив сторонній, далі буду ще його налаштовувати. GPS стабільно ловить 9 супутників, антену приліпив під панеллю за магнітолою. Підкинув один роз'єм ЮСБ (мені досить) і вивів в бардачок.
Кріплення штатне, єдине що пересвердлив отвори
Вложение:
Кріплення.jpg

Рамку підганяв за допомогою ножа, а нерівності і кути допилював напилком. Вийшло непогано. За допомогою Тотал командера з флешки перекинув на внутрішню пам'ять всю свою музику і встановив новий програвач.
Далі буду встановлювати Хобдрайв.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Рейтинг сообщения: +3 (отзывов: 3)
Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 19-мар-2020 19:25 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 53
Сообщения: 7403
Откуда: Мелитополь
60 тис.км. - чергове ТО. Окрім масла і фільтрів замінив всі ремені з роликами і замінив тормозуху. Перевзувся на літо. Нарешті викинув стокову пару шин. Купив на перед Nexen Nblue HD Plus в рідному розмірі.

І на передньому крилі після зими виявилося невелике джерело іржі.
Вложение:
Ржавчина на крилі. 60 тис.км. 9.03.20р..jpg

Пічалько.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Последний раз редактировалось Игорь 19-мар-2020 21:06, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 19-мар-2020 20:46 
Уважаемый знаток
Аватара пользователя

Возраст: 41
Сообщения: 1619
Откуда: Краматорск
То оно кажется небольшим, а так только копни!


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 19-мар-2020 21:10 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 53
Сообщения: 7403
Откуда: Мелитополь
Переднє крило, то не задні арки. Це все не страшно.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 20-мар-2020 08:53 
Главный инженер
Аватара пользователя

Сообщения: 4639
Откуда: Bandershtadt
Игорь писал(а):
І на передньому крилі після зими виявилося невелике джерело іржі.

Відсутність локерів, як показує практика на МК підкрилки в самий раз, так як під ними сухо і комфортно. Якраз от зараз по теплу буду знімати підкрилки для ревізії, зміна саморізів з промазкою бітумно-каучуковою мастикою

_________________
БЖ Джилі МК -new Сірий Імпрес V O V A




Изображение
машину на якій їздиш потрібно любити і вона відповість взаємністю


VW Golf 2 1.6D => VW Golf 2 1.3 => Sens 1.3 = > Lanos hetch.1.5 SE => (Citroen Berlingo 2.0 HDI) Geely MK2 1.5 GT (GT Avalanche Comp :-), Geely MKnew GT


Вернуться к началу
 Профиль  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 06-май-2020 10:43 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 53
Сообщения: 7403
Откуда: Мелитополь
Там якраз питання не в локерах. Скоріше за все прилетів камінь в крило.
Ось саме джерело
Вложение:
Іржа, зачистка..jpg

Все оброблено і зафарбовано. Ще додатково і антикором пройшовся.
Також було замінено праву шарову опору.
Поставив таке
Вложение:
Шаровая опора.jpg

Треба буде ще пластиковий захист ременів замінити (почав тріскатися) і поки все.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 24-май-2020 06:58 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 53
Сообщения: 7403
Откуда: Мелитополь
Ще не все. Почала грітися (не перегріватися!), потрібно сказати, що вже давненько. Стрілка майже весь час стоїть на одну-півтори поділки вище за жирну горизонтальну поділку. І практично вентилятори не виключалися. Висновок - потрібна заміна термостата.
Поставив такий
Вложение:
Заміна термостата.jpg

Від від ніссанів, але за розмірами ідентичний з нашими і трохи дешевше. Дякую Діду Морозу за оперативність.
Після 60 тисяч і майже дев'ять років рідне ущільнення термостату в гарному стані і в принципі не потребувало заміни. Герметик при заміні термостату не потрібен, звісно якщо прокладка не бракована.

Майже 61 тища пробігу, окрім регламентних робіт, маємо: заміна втулок валу і стійок стабілізатора, заміна лінзи правої фари, лампи ПТФ (двічі), заміна правої шарової опори, заміна термостату.
Як на мене то зовсім непогано.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 367 ]  Пред.   На страницу    1 ... 11, 12, 13, 14, 15


Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Поиск в теме…:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Русская поддержка phpBB Мобильная версия