вверх

Текущее время: 20-май-2019 10:42

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Куратор темы: Evgeniy7320



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 1344 ]  Пред.   На страницу    1 ... 50, 51, 52, 53, 54
Автор Сообщение
Сообщение Добавлено: 23-апр-2019 14:50 
Генератор идей
Аватара пользователя

Возраст: 40
Сообщения: 3139
Откуда: Киев
Вчора ремонтував КПП.

Це ж ти той підшипник міняв наче, чи то я помиляюсь?

_________________
Изображение
Мой бортовик


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 23-апр-2019 16:18 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 1097
Откуда: Фастів
Це ж ти той підшипник міняв наче, чи то я помиляюсь?

Ні.. не помиляєшся.
Причина моїх БАГАТОЧИСЛЕННИХ РЕМОНТІВ ось у чому:
при перших розборках я замінив РІДНУ регулюючу шайбу первинного валу на бвльш товстішу, рідна - 2,17мм, куплена у Махіні - 2,47мм (якщо я не помиляюся), первинний вал почав видавати звуки ПРИ ПЕРШОМУ ЗАПУСКУ, дуже швидко СКРЕЖЕТ посилився - знову заміна підшипників первинного валу, але РЕГУЛЮЮЧУ шайбу на первинний вал я поставив РІДНУ, ДОДАВШИ ЩЕ ОДНУ 0,5мм... скрежет із першого запуску.. через 10 тис знову скрежет посилився - заміна Польського СКФ на Японський НТН - при цьому я ЗНОВУ СТАВИВ РІДНУ + САМОРОБНУ (0,5мм) первинний вал зашуршав при першому запуску - через 40тис (на минулому тижні) звук збільшився дуже сильно... у четвер-п"ятницю вивчав літературу по інтернуту, і на одному декількох сайтах знайшов ГОСТ, у яких вказано, що ОСЬОВИЙ ЛЮФТ ВАЛА має бути 0,4мм - а я своїми шайбами-підкладками вибрав ввесь зазор, ще й у мінус його загнав!!!! Вчора встановив рідну шайбу без додаткової - і КПП перестала видавати будь-які звуки.. на 4 швидкості при низьких обертах звісно підвиває, але на нейтралкі - вижимай - відпускай - різниці не має взагалі!!!!! :D :D :D :D :D
Підшипники вторинного валу проїхали майже 60 тис - і все ГУД. Але вчора вирішив замінить


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Рейтинг сообщения: +4 (отзывов: 4)
Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 25-апр-2019 10:44 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 1097
Откуда: Фастів
Привіт!
Сьогодні прикупив ВВ провода NGK 9609 - 743грн
На проводах та на коробкі напис - Made in Japan)))
Але мене здивував контакт на катушку.. там нічого не потрібно "ХІМІЧИТЬ"???


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 25-апр-2019 11:06 
Генератор идей
Аватара пользователя

Возраст: 40
Сообщения: 3139
Откуда: Киев
Але мене здивував контакт на катушку.. там нічого не потрібно "ХІМІЧИТЬ"???

Потрібно, давно вже проскакувала інфа про підгинання контактів.

_________________
Изображение
Мой бортовик


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 25-апр-2019 11:54 
Полутысячник
Аватара пользователя

Возраст: 30
Сообщения: 729
Откуда: Черкассы
мене здивував контакт на катушку

У меня то же самое было
viewtopic.php?p=632204#p632204
На катушку ставил так, поскольку люлька плотно садится, а вот со свечными люльками я налюбился изрядно...

_________________
Изображение
БЖ бывшей СК-шки
БЖ нынешнего Focus-a


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 28-апр-2019 12:20 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 1097
Откуда: Фастів
ХРИСТОС ВОСКРЕС!
P.S. Вчора встановив та підключив ДУДКУ)))

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 01-май-2019 19:22 
Генератор идей
Аватара пользователя

Возраст: 40
Сообщения: 3139
Откуда: Киев
P.S. Вчора встановив та підключив ДУДКУ)))

Ну і, відос де? :o

_________________
Изображение
Мой бортовик


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 02-май-2019 11:34 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 1097
Откуда: Фастів
Ну і, відос де?

Відео: ДУДКА В РОБОТІ
https://www.youtube.com/watch?v=pmQseBH ... e=youtu.be
Думаю додати ще додатковий компресор)))
P.S. Не вдається вставить відос((( кидаю ссилку

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Рейтинг сообщения: +2 (отзывов: 2)
Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 02-май-2019 13:00 
Полутысячник
Аватара пользователя

Возраст: 30
Сообщения: 729
Откуда: Черкассы
ДУДКА В РОБОТІ

:bj: :bj: :bj:
Сори за флуд но я пад стулам :lol:
В Гольфе после этого походу коврики чистили...
з.ы. после доп компрессора главное что-бы бампер с креплений от давления дудки не слетал :lol:

_________________
Изображение
БЖ бывшей СК-шки
БЖ нынешнего Focus-a


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 02-май-2019 13:11 
Автомеханик
Аватара пользователя

Возраст: 43
Сообщения: 3716
Откуда: Полтава
через тег media
Текст:

_________________
Мой БЖ МК-CROSS 2012+ГБО

МК-CROSS 2012+ГБО на DRIVE2


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 02-май-2019 14:32 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 1097
Откуда: Фастів
через тег media

Дякую!
Пробував через тег ЮТУБ..
Зараз спробую "старе відео" через МЕДІА

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 17-май-2019 13:38 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 1097
Откуда: Фастів
Привіт!
1. Купив НОВИЙ екран на двохсторонній брилок (350грн) вже перепаяний і працює.
2. Встановив ВВ дроти NGK 9609
3. Замінив рем комплект передніх стойок стабілізатора (пробіг близько 110тис) .. пошкодивши при цьому зовнішній покрив СВОГО черепа :-) (коли вибивав старі шарніри, використовував головку на 22, вона і відлетіла у лоба)))
4. Вчора "здох" датчик тиску в ГБО :shock: - купив та замінив сам (1224грн) + ком. настройка карт 150грн
5. Сьогодні купив верхній патрубок радіатора (мій СИЛЬНО ПОТОВСТІШАВ) купував у Китайці - від СК виявився коротким (Артикул: 1602060180 коротший на 50мм), підібрав від МК (Артикул: 1016003339 - ціна 60грн. заміню разом із охолоджуючою рідиною (залитий Концентрат Hepu P999-G12plus близько 4-4,5 років тому)
P.S. На фото із дротами справа внизу видно ТОЙ патрубок. Коли двигун гарячий - патрубок завтовшки як КРОВ"ЯНКА)))) коли двигун холодний - патрубок ніби здавлений (вже не круглий) - під заміну 100%

Добавлено спустя 3 часа 5 минут 29 секунд:
Роздивився, що і нижній патрубок у такому ж плачівному стані.. - 125грн. вже у багажніку. Думаю, що на вихідних потрібно буде замінить охлаждайку та патрубки


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 17-май-2019 20:06 
Полутысячник
Аватара пользователя

Возраст: 30
Сообщения: 729
Откуда: Черкассы
В мене верхній патрубок роздувало коли заклинив клапан в кришці радиатора і не скидалась зайва рідина. Привів у порядок клапан на кришці проблема пройшла.
Логічно, що коли двигун холоднішає то з бачка повинна ОР повертатись в мотор, а як клапан перекритий то патрубок і стягує. При прогріві відповідно роздуває.

_________________
Изображение
БЖ бывшей СК-шки
БЖ нынешнего Focus-a


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 17-май-2019 22:00 
Полутысячник
Аватара пользователя

Возраст: 30
Сообщения: 697
Откуда: кировоград
_Егерь_
100% прав

_________________
Есть машины,а есть Mercedes


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 18-май-2019 06:17 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 1097
Откуда: Фастів
Коли вчора заглядав у розширювальний бак - помітив що у ньому якийсь дивний желе-подібний осад на стінках. Думаю, що саме він і забив чи то трубку, чи сам клапан. Зараз пью каву і у гараж..

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 19-май-2019 21:55 
Генератор идей
Аватара пользователя

Возраст: 40
Сообщения: 3139
Откуда: Киев
.S. На фото із дротами справа внизу видно ТОЙ патрубок. Коли двигун гарячий - патрубок завтовшки як КРОВ"ЯНКА)))) коли двигун холодний - патрубок ніби здавлений (вже не круглий) - під заміну 100%

Пробку радіатора під заміну.

Добавлено спустя 1 минуту 38 секунд:
Коли вчора заглядав у розширювальний бак - помітив що у ньому якийсь дивний желе-подібний осад на стінках.

Така хрінь була після "заводського" тосолу А-40.

_________________
Изображение
Мой бортовик


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 20-май-2019 08:12 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 1097
Откуда: Фастів
Привіт!
В суботу замінив верхній патрубок радіатора, нижній не чіпав - виявився ще нормальним..
Довилося знімати розширюючий бачок - в ньому була кака схожа на чорний залідол - відтерти тряпочками не вдалося - зняв і промив "Калошою".. такод промив трубку від бачка до радіатора.
Антифрізу у гаражі не виявилось.. промив систему 3 рази, та залив звичайну дистильовану водичку(((
Вчора замовив Hepu G12 та 2 каністри дистиляту.

Добавлено спустя 5 минут 19 секунд:
Така хрінь була після "заводського" тосолу А-40.

У мене ж був залитий Hepu G12+ (це по пам"яті - всі записи злетіли разом із Віндовсом(((, але баночка яка була угаражі (ту яку я купував пізніше) була G13 - можливо вони були не дуже сумісні...


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 20-май-2019 08:40 
Генератор идей
Аватара пользователя

Возраст: 40
Сообщения: 3139
Откуда: Киев
Вчора замовив Hepu G12 та 2 каністри дистиляту.

Треба гарно промити систему. Одним дистилятом не обійдешся. В свій час мені добре допомогла промивка вінсовська. Мабуть це все від того, що система була не до кінця вимита після заводської бадяги.

_________________
Изображение
Мой бортовик


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 20-май-2019 09:28 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 1097
Откуда: Фастів
Мабуть це все від того, що система була не до кінця вимита після заводської бадяги

Перший раз (через 1 рік експлуатації) промивав 3 рази..
Щойно заглядував під капот - верхній патрубок трохи сплюснутий, а коли я почав знімати кришку радіатора - булькнуло у розшируючом бачку..
Сфоткав кришку та резинову прокладку... здається мені, що саме ця прокладка і перешкоджає вереміщенню повітря між резервуарами (радіатором і бачком), вона прижата корпусом кришки до внутрішнього кільця в радіаторі, а по зовнішнім краем прокладка перекриває той відділ де знаходиться вихід у трубку бачка - зняв прокладку


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 1344 ]  Пред.   На страницу    1 ... 50, 51, 52, 53, 54


Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: _Егерь_, Evgeniy7320


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Поиск в теме…:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Русская поддержка phpBB Мобильная версия