вверх

Текущее время: 18-ноя-2019 08:13

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Куратор темы: Игорь



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 360 ]  Пред.   На страницу    1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Автор Сообщение
Сообщение Добавлено: 23-апр-2017 20:57 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 52
Сообщения: 7382
Откуда: Мелитополь
В МК вместо родного сайлента колхозил следующим образом : резинку брал уазовскую (газелевскую) с стремени рессоры, втулку вырезал со старого сайлента, вначале запрессовывал резину, затем вставлял втулку, лишнюю резину обрезал не полностью, оставлял выступающими 5мм, которую затем раздавливал шайбой. Уже второй год стоит без вопросов, по деньгам 50 грн.

Такі є в аналогах, в профільній темі. Але вони мені не дуже сподобалися. Я підібрав більш підходящий для нас аналог (мерсівські втулки), по розміру практично те що нам потрібно,тільки туди треба вставити втулку(можна з нашого сайлента,а може підійде кусок півдюймової труби) і все, не різати,не підрізати нічого не потрібно. Ціна на сьогодні 22грн на екзисті. Ось тільки екзист лежить щось довго,хотів заказати і не вийшло.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 24-апр-2017 21:34 
Ас
Аватара пользователя

Возраст: 31
Сообщения: 497
Откуда: Тернопіль
Здається мені, що на екзисті вже не варто щось шукати :-)
Принаймні, він вже не такий, як був раніше :facepalm:

_________________
;)


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 25-апр-2017 18:59 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 52
Сообщения: 7382
Откуда: Мелитополь
Здається мені, що на екзисті вже не варто щось шукати :-)
Принаймні, він вже не такий, як був раніше :facepalm:

Чому?

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 03-окт-2018 17:55 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 52
Сообщения: 7382
Откуда: Мелитополь
50тищ пробігу і сім років. Чергове ТО нічого критичного не виявило, від слова зовсім. Стандартна заміна масла та фільтрів, заміна перегорілої лампи ПТФ, трохи підтягли гайку рульової рейки. Є підозри що бубличкі стабілізатора (від ланоса, обрізані) цю зиму вже не переживуть. До речі вони вже пройшли більше 40 тищ.км! І ще бажано антигравієм пофарбувати пороги знизу.
Ще перед ТО поміняв масло в кпп. Заправив Shell Spirax S4 G 75W-90. Кардинальної різниці звісно немає, трохи краще стало перемикання передач. Висновок: якщо є "зайві" гроші, то краще лити 75В-90.
Перевірив зазори в клапанах. Після останнього заміру (30тищ) зазори практично не помінялися, тільки один на випуску здав пару соток (десь 0,27-0,28мм).
Їдемо далі.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Рейтинг сообщения: +1 (отзывов: 1)
Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 05-ноя-2018 10:16 
Водитель-испытатель

Возраст: 24
Сообщения: 291
Откуда: Херсон
Игорь, добрый день. Можно спросить?
В МК, сзади балка. А стабилизатор там есть? Есть лёгкие частые постукивания на мелких неровностях. Домкрат с багажника убрал, стало намного тише, но тот звук (ритмичные глухие стуки на неровностях) остался. Не пойму то ли сзади то ли это передние стойки стабилизатора, хотя их заменили не так давно.
Сзади тоже есть стабилизатор? В балке что то похожее на него вижу, но ещё не успел детально все обследовать...

_________________
Хронология автопарка: Geely MK 1.6 Base... Geely CK 1.5 Impress... Lada Samara 2108 1.3...


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 05-ноя-2018 21:14 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 52
Сообщения: 7382
Откуда: Мелитополь
Добрий. Стабілізатора як такого там немає. Зверни увагу на сайлент-блоки амортизаторів в нижній провушині (аморт повинен сидіти в них мертво, покачай рукою ). Також варто звернути увагу на верхню опору штока амортизатора. На форумі розписано все доволі детально, що і як. І може стукати сам амортизатор.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Рейтинг сообщения: +1 (отзывов: 1)
Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 07-ноя-2018 18:42 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 52
Сообщения: 7382
Откуда: Мелитополь
Прийшов час міняти ще рідну Варту
ИзображениеИзображение

Відходила вона можна сказати практично без підзарядки (Пару раз по часу не рахується) більше 7 років. Якщо кожен день їздити, то ще тягне, поки морозів немає, але за три-чотири дні сідає.

На заміну куплена така батарейка
ИзображениеИзображение
Японська фірма, виробництва Великобританії, червня 2018року випуску. Тіж 45Ач і тіж 400 А віддачи. В Україні на таку дають 3 роки гарантії і пишуть про середнє напрацювання біля 7 років. Подивимося. Встала як рідна. В комплекті були переходники під нашу (евро) клему.
Брав на екзисті, ціна 1750грн.

Поміряв струм розряду: 0,02А (20мА). При постанові під охорону штатним ЦЗ, струм підскакує майже до 9А і через пару сек. знову тіж самі 0,02А.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 08-мар-2019 16:24 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 52
Сообщения: 7382
Откуда: Мелитополь
52800км. Прийшов час міняти сайлентблок вже лівого заднього амортизатора.
Мій ремкоплект
Вложение:
Ремкомплект сайлента заднего амо.jpg

Втулка: Мерседес код А0003232444, в профільний темі писав про них. Ціна на екзисті була 22грн/шт.
Втулка металева: D = 21.5 - 22мм, d = 16.2 - 16.5 мм, L = 40мм. У мене під рукою була підходяща труба - порізав і трохи розсвердлив внутрішній діам. до 16,5мм.
Все збирається доволі просто за допомогою тисків або струбцини. Рідний сайлент видавив практично руками. Потім запакував гумову втулку в провушину амо і вже потім металеву трубку. Все з милом і без особливих зусиль. Сидить плотненько.
Вложение:
Задний амортизатор с перепакованым сайлентом.jpg

І знову тиша. Ідемо далі.
І нагадаю: гайка нижня кріплення амо на "18", краще мати головку; гайки верхні на "16", краще мати два ключа (розконтрить), якщо стоять по дві гайки.

ПС. Втулки краще купувати в Білій Церкві на BCGUMA, каталожний номер ВС 1341. І до речі у них в каталозі є практично готовий сайлент ВС 1342, довжину можна компенсувати шайбами.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 25-май-2019 11:57 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 52
Сообщения: 7382
Откуда: Мелитополь
Почали підстукувати втулки стабілізатора.
Вложение:
Ізношені втулки стабілізатора.jpg

Втулки з ланоса, обрізані, пройшли 50 тищ км.
Поки поставив рідні, які пройшли 5 тищ і в цілком гарному стані, на вигляд.
Треба прикупити знову втулки з ланоса.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 10-ноя-2019 18:41 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 52
Сообщения: 7382
Откуда: Мелитополь
Вийшла з ладу лінза ближнього на правій фарі. Викришився ободок лінзи і вона "лягла". Скоріше за все це наслідки попадання в люк і в "гарні" ями.
Вложение:
Все що залишилося від буртика на лінзі.jpg

Світло ніяке - треба міняти.
Фару зняв не знімаючи бампера. В профільний темі є опис. Єдине що - нижнє кріплення.
Вложение:
Нижня точка кріплення фари.jpg

Обведене червоним, вид зверху. Головка гвинта знаходиться між бампером та крилом. Ключ на 10, влазить і пальці теж. Можна відкрутити і закрутити.
Фара знялася доволі легко, для цього бажано зняти кришку лампи ближнього. Далі розбираємо саму фару. Можна гріти в коробці, у мене такої великої не було, тому просто грів феном. Канавки в корпусі вичищаємо від старого герметика , без фанатизму але прочистити треба.
Вложение:
Розбираємо фару. Вичищаємо канавку від залишків герметика.jpg

Далі купив лінзу і герметик. Як кажуть ті, хто за гроші ковиряє різні фари потрібен саме такий. І дійсно по консистенції він один в один з рідним.
Вложение:
Герметик для фари.jpg

Далі вже пішла збірка. Збираємо до купи лінзу, укладаємо герметик, я його трохи розтягував, бо був товстуватий. Мені вистачило десь 60см.
Вложение:
Ставимо лінзу на місце і укладаємо в паз герметик..jpg

Знову все прогрівав феном (і скло теж). І фара зібралася. Все стало на місто. В ідеалі гріти потрібно градусів до 70-80. Тоді і розбиратися і збиратися буде легше. Зверху фари китайці для чогось степлером зафігачили декілька скоб, я їх просто викинув.
Установка фари в авто пройшла без сюрпризів.
Хто буде знімати фари з ями, треба колесо з боку фари, яку знімаєте, ставити максимально близько до краю ями, так буде зручніше.

Під фарою виявилася потертість на крилі.
Вложение:
Потертості від фари.jpg

Все зафарбував, а ободок фари, який контактує з крилом додатково проклеїв скотчем.
Радує, що більш ніде дефектів ЛКП на кузові не виявив.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Рейтинг сообщения: +4 (отзывов: 4)
Вернуться к началу
 Профиль   
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 360 ]  Пред.   На страницу    1 ... 11, 12, 13, 14, 15


Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Поиск в теме…:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Русская поддержка phpBB Мобильная версия