вверх

Текущее время: 22-ноя-2019 02:06

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Куратор темы: Evgeniy7320



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 1376 ]  Пред.   На страницу    1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56  След.
Автор Сообщение
Сообщение Добавлено: 29-дек-2018 18:37 
Писатель
Аватара пользователя

Возраст: 30
Сообщения: 804
Откуда: Черкассы
Ну так они работать будут до поры до времени.
У меня была Бошовская жидкость то через 2 года она была чёрной в тормозной системе и совсем не просветной в сцеплении.
Это как залить дешёвый тосол в систему охлаждения и говорить что оно же там булькает значит всё норм. Ну, как то так))
А так присоединяюсь, с наступающим!!!))

_________________
Изображение
БЖ бывшей СК-шки
БЖ нынешнего Focus-a


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 29-дек-2018 19:12 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 36
Сообщения: 1115
Откуда: Фастів
Завлив те, що було під рукою...
Хотів звмінити і тому ж році - не вийшло...
Можливо та жижа і підклинює поршень в правому робочому...

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 29-дек-2018 19:20 
Немного ездящий
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 141
Откуда: уже не горловка, мск рф
парни, задача тормозухи - не замерзнуть на морозе, не закипеть в жару, не сьесть резинки сальников и всё! а цвет ее уже вторичен (естественно по нему понимаем о степени загрязненности). Если вышеперечисленными качествами обладала бы даже моча, то можно было бы тормозить и с ее помощью. Бош, вамп, да пофиг на бренд, главное что бы характеристики были в норме и водой не бадяженная, иначе замерзнет и дтп + трубки ржаветь будут. А так как тормозуха сильно тянет влагу, по этому ее нужно регулярно менять

_________________
Мерлинке с нами уже
Изображение
БЖ ck2, comfort, гбо


Последний раз редактировалось Small_S 29-дек-2018 19:21, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
 Профиль  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 29-дек-2018 20:14 
Генератор идей
Аватара пользователя

Возраст: 40
Сообщения: 3182
Откуда: Київ
парни, задача тормозухи - не замерзнуть на морозе, не закипеть в жару, не сьесть резинки сальников и всё! а цвет ее уже вторичен (естественно по нему понимаем о степени загрязненности). Если вышеперечисленными качествами обладала бы даже моча, то можно было бы тормозить и с ее помощью. Бош, вамп, да пофиг на бренд, главное что бы характеристики были в норме и водой не бадяженная, иначе замерзнет и дтп + трубки ржаветь будут. А так как тормозуха сильно тянет влагу, по этому ее нужно регулярно мен

Как показала практика, дешевая тормозуха более агрессивна к резинкам. Родную тормозуху, как впрочем и другие жидкости сменил практически сразу после покупки авто. Последующие замены с периодичностью 2 года, всегда сливалась чистая тормозуха.
На той же 99й, заводскую сразу не поменял и уже к 40 тыкам выбросил задние цилиндры. После этого перешел на нормальную ТЖ и забыл о всех проблемах. Тоже самое касаемтся и системы охлаждения, экономим - имеем проблему в виде залипшего термоса, забитого радиатора печки из-за отложений, и тд.

_________________
Мій бортовик


Рейтинг сообщения: +3 (отзывов: 3)
Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 31-дек-2018 21:32 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 36
Сообщения: 1115
Откуда: Фастів
З НАСТУПАЮЧИМ НОВИМ РОКОМ!!!


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 31-дек-2018 22:23 
Дед
Аватара пользователя

Возраст: 55
Сообщения: 13862
Откуда: Киев
задній поршень виліз більше, передній менше.. запхати його руами не вийшло, я пару разів стукнув маленьким молоточком - і поршні стали на місце.. думаю задній трохи підклинює.. пильнік цілий.. АБО ВЖЕ ПОРА ЗАМІНИТЬ ТОРМОЗУХУ

Перед заменой тормозухи РЕКОМЕНДУЮ обязательно смазать поршни ЗРТЦ, заложить смазку под пыльники ЗРТЦ (напомню, у нас доступный слипкот, карочь, в ФАК), если цилиндры были подклинены, то переборка с чисткой и смазкой обязательны (желательно делать обе стороны сразу). Основная коррозия поршней 99,9% (что приводит со временем к заклиниванию поршня/-ей) происходит все ж через извне цилиндра (целый пыльник не означает его герметичность). Без данных манипуляций с рабочими тормозными цилиндрами замена ТЖ дешевой/дорогой/брендовой... имеет мало смысла.
Текст:
по ссылке цитаты перекрестные ссылки и картинки закисших поршней
Для предупреждения закисания поршней в цилиндре необходимо перед сборкой цилиндра поршни смазать спец-смазкой для поршней тормозных цилиндров (Слипкоте 211, Перматекс, карочь, смотрим ФАК), смонтировать манжеты, собрать РТЦ, также заложить смазку под пыльник.

ЗЫ. смазка передних тормозных цилинров также желательна (поршень в суппорте со своим пыльником, там достаточно проконтролировать отсутствие подклинивания перед закладкой смазки под пыльник)

ЗЗЫ: :az: С НГ!!!!


Вернуться к началу
 Профиль  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 02-янв-2019 13:49 

Возраст: 23
Сообщения: 7
Откуда: Сумы
парни, задача тормозухи - не замерзнуть на морозе, не закипеть в жару, не сьесть резинки сальников и всё! а цвет ее уже вторичен (естественно по нему понимаем о степени загрязненности). Если вышеперечисленными качествами обладала бы даже моча, то можно было бы тормозить и с ее помощью. Бош, вамп, да пофиг на бренд, главное что бы характеристики были в норме и водой не бадяженная, иначе замерзнет и дтп + трубки ржаветь будут. А так как тормозуха сильно тянет влагу, по этому ее нужно регулярно мен

Как показала практика, дешевая тормозуха более агрессивна к резинкам. Родную тормозуху, как впрочем и другие жидкости сменил практически сразу после покупки авто. Последующие замены с периодичностью 2 года, всегда сливалась чистая тормозуха.
На той же 99й, заводскую сразу не поменял и уже к 40 тыкам выбросил задние цилиндры. После этого перешел на нормальную ТЖ и забыл о всех проблемах. Тоже самое касаемтся и системы охлаждения, экономим - имеем проблему в виде залипшего термоса, забитого радиатора печки из-за отложений, и тд.

Полностью с вами согласен. Сам не доверяю заводским жидкостям на наших авто. Покатался немного и сменил на нормальные техжидкости. Так на душе спокойнее)


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 02-янв-2019 19:14 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 36
Сообщения: 1115
Откуда: Фастів
З НОВИМ РОКОМ!!!!
Сьогодні зробив профілактику заднього правого тормозного робочого циліндра: замінив пильник (напхав змазки), на поршні манжет цілий, ржавчина відсутня. Причиною підклинювання був лопнутий пильнік.
Замінив гальмівну рідину (залив Бош). Із зчеплення зливалось майже молоко.. колір рідини більше був білий ніж прозоро-жовтий...
Замінив фільтри ГБО.
Пробіг 213008,00км.

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 22-янв-2019 11:01 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 36
Сообщения: 1115
Откуда: Фастів
Всім привіт!
1. Знайшов причину скрипу/кряку спереді (коли у пробкі газнеш і відразу відпустиш газ - було чути цей звук.. хлча при заміні щеплення нічого помітно не було... ДЖЕРЕЛО звуків - лопнута задня подушка двигуна - замінив на "НОВУ Б/У" (14тис. пробігу) - тепер сидячи у автомобілі і слухаючи музику навіть не зрозуміло процює двигун чи ні.. раніше була невеличка вібрація..
2. Встановив поліуретанову втулку рульової рейки (купував тут на форумі) - я вже думав, що саме рейка видає кряки - а виявилась подушка... а так як для того щоб зняти подушку потрібно було відкрутити рейку - замінив одразу і втулку)))
3. Вчора був на газовому ТО - замінили старі форсунки (Атікер-Волтек, пробіг 207тис.) на нові - не пам"ятаю назву. Там зробили ПОВНУ діагностику двигуна - по механікі все ГУУУДДД, а по єлектриці - КАКА, 100% пробита свічка першого циліндру пробита та ВВ провід.. при перевірці свічки іскра була то сильною то слабкою.. замовив нові провода та свічки.. зранку замінив свічку та ВВ провід 1 циліндра на свої старі - до Києва доїхав без "дьоргалок" а потім знову машину почало смикати при розгоні...
4. Був помічений шум ПЕРВИЧНОГО ВАЛУ!!!!!!!! після роботи у гараж, зняв механізм переключення швидкостей - масло ГРЯЗЬ!!! хоча при заміні счеплення я заливав СВІЖЕ МАСЛО!!! Відібравши 300гр я долив остатки СВІЖОГО.. зранку ще голосніше вив первинний вал... Зараз залите масло Dino Power
5. У неділю знімав водійське крісло - прогнулась спина... вставив під рідний чохол (ззаді) кусок паралона (15х30см в районі попереку) а потім запихнув туди 2 слоя композитного пластику 3мм наклеївши на нього із одного боку шумоізоляцяцію, знизу у композиі просвердлив 4 дирки і підтягнув пластиковими стяжками до каркасу сидіння). Крісло стало жорсткішим, але сидіти стало комфортніше, а після того, як добавив під чохол (спереді) ще кусок поролону (15-18см на 30см) спина перестало боліти взагалі.. рідний паралон знизу лопнув ширині спини і прогнувся, а ті пружини що стоять - взагалі нічого не тримають.. відстани між пружинами і рідним паралоном у 2 пальці.. коли спираєшся на спинку - вона прогинаеться назад і спина вигнута.. можна було всунуть фанеру під спину, але у мене був пластик))) - фото не робив, так як був сильно замучений подушкою двигуна...


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 22-янв-2019 15:33 

Возраст: 23
Сообщения: 7
Откуда: Сумы
Хороший БЖ. Спасибо за потраченное время на ведение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 22-янв-2019 17:25 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 36
Сообщения: 1115
Откуда: Фастів
Спасибо за потраченное время на ведение

Звучить як ВИРОК... :lol: :lol: :lol:

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 24-янв-2019 11:18 
Бандеровец-Правосек
Аватара пользователя

Сообщения: 17665
Откуда: Neverwhere
Судя по бестолковости комментариев, это очередной бот пытается накрутить счетчик для вброса какого-то очередного говна. Возьму на карандаш.
Так что не расстраивайся. Хороший бортовик

_________________
ГАРНИЙ СЕПАРАТИСТ - МЕРТВИЙ СЕПАРАТИСТ!


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 28-янв-2019 15:20 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 36
Сообщения: 1115
Откуда: Фастів
Всім привіт!
Вчора замінив мастило в КПП. Шум вхідного валу пропав! Покатаюсь-подивлюсь як коробас буде вести себе далі..


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 28-янв-2019 17:03 
Немного ездящий
Аватара пользователя

Возраст: 28
Сообщения: 111
Откуда: Днепр
Всім привіт!
Вчора замінив мастило в КПП. Шум вхідного валу пропав! Покатаюсь-подивлюсь як коробас буде вести себе далі..


А как шумит входной вал?


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 28-янв-2019 17:22 
Автомеханик
Аватара пользователя

Возраст: 44
Сообщения: 3778
Откуда: Полтава
Может было БЫ достаточно присадочки пару тюбиков добавить?
Мне такая нравится Ликви Молли Getriebeoil-Additiv 1988 (и уже пару лет езжу с такой)

_________________
Мой БЖ МК-CROSS 2012+ГБО

МК-CROSS 2012+ГБО на DRIVE2


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 28-янв-2019 17:22 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 36
Сообщения: 1115
Откуда: Фастів
А как шумит входной вал?

Заводиш авто - і чуєш ШУРШАННЯ, газнеш - ПІДВИВАННЯ ЯК В ТРОЛЕЙБУСІ... вижимаєш зчеплення - чути тільки двигун, газнеш (із вижатим зчепленням) - чути тільки двигун... десь у БЖ я зкидав відео із ВИЖИМАННЯМ-ВІДПУСКАННЯМ зчеплення. на ньому чути різницю звука. Вихідний вал (вторичний) виє ТІЛЬКИ під час руху авто.. і якщо підшипники вихідного валу мають вироботку - це буде відчуватися навіть через ручку КПП.

Добавлено спустя 6 минут 53 секунды:
Может было БЫ достаточно присадочки пару тюбиков добавить?

Я не стороннік присадок.. Люблю ВСЕ НАТУРАЛЬНЕ))))
А те мастило мені від самого початку не сподобалось.. Кожного разу коли я перебирав КПП - я все вимивав зубною щіткою, а через тиждень те "МАСЛО" було грязно-чорно-коричневе.. ARAL через 60 тис пробігу при заміні коли стікав, було помітно початковий колір.. це ж коли стікає - схоже на грязь чи на ТАД-17..
На мою думку краще замінити мастило чим "лікувати" його присадками..
P.S. пробіг КПП після заміни підшіпників - 33тис. км.

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 28-янв-2019 18:28 
Немного ездящий
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 141
Откуда: уже не горловка, мск рф
Может было БЫ достаточно присадочки пару тюбиков добавить?
Мне такая нравится Ликви Молли Getriebeoil-Additiv 1988 (и уже пару лет езжу с такой)

и все таки "она работает", сменил масло в кпп - сейчас без присадки - заметно хуже переключается коробка (все руки не доходят прикупить)

_________________
Мерлинке с нами уже
Изображение
БЖ ck2, comfort, гбо


Вернуться к началу
 Профиль  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 07-фев-2019 14:50 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 36
Сообщения: 1115
Откуда: Фастів
Пробіг після заміни "масла" в КПП на Масло трансмиссионное 75W-90 SynGear 1л KROON OIL - 1тис. км. КПП працює без нарікань та зайвих звуків.. крім тих що були завжди на 3-4 передачах)))
Вчора на роботі знімав задній правий амортизатор та за допомогою зварювального напівавтомату ВІДНОВИВ РІЗЬБУ на штокі амортизатора))) фотки не робив тел. залишився у кармані куртки, не хотів повертатись у роздягалку.. наварив, зчистив зайве болгаркою та підправив напільнічком))) куди бехз нього))) Тепер резинова опора силить без люфтів.
P.S. Відкриваю для себе інші горизонти - пробую ремонувати електро інструменти.. але просто замінити не робочу деталь на робочу - дуже скучно - хочу спробувати перемотать статор

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 22-фев-2019 11:28 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 36
Сообщения: 1115
Откуда: Фастів
Привіт!
Вчора замінив ЛІВУ шарову.. підстукувала, а вчора почала СКРИПІТИ(((( пробіг від заміни - 23 тисячі.. дуже багато разів попадав лівим колесом у ями.. одного разу думав що й колесо погнув...
Питання до знаючих людей: на випускному колекторі, там де кріпиться труба далі (на болтиках із пружинками) має бути якась вставка (кільце чи трубка)??? у мене один болтик закручений сильніше, інший слабше, стик труб якийсь кривий.. коли я його пробую підрівняти рукою - міняється звук вихлопа.. думаю, в тому місці трохи сифонить...

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 22-фев-2019 12:34 
Генератор идей
Аватара пользователя

Возраст: 40
Сообщения: 3182
Откуда: Київ
там де кріпиться труба далі (на болтиках із пружинками) має бути якась вставка (кільце чи трубка)??? у мене один болтик закручений сильніше, інший слабше, стик труб якийсь кривий.. коли я його пробую підрівняти рукою - міняється звук вихлопа.. думаю, в тому місці трохи сифонить...

Подивись у мене в БЖ viewtopic.php?p=445566#p445566 , я коли гофру врізав, заодно кільце замінив. Кріпиться труба болтами з пружинами, може в тебе пружина згоріла.

_________________
Мій бортовик


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 22-фев-2019 14:05 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 36
Сообщения: 1115
Откуда: Фастів
може в тебе пружина згоріла.

Пружина ціла.. може при зборкі на заводі "раком прикрутили"...
Дякую за інфу по кільцю, замовив у Китайці - може сьогодні і заберу..

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 22-фев-2019 15:13 
Генератор идей
Аватара пользователя

Возраст: 40
Сообщения: 3182
Откуда: Київ
Дякую за інфу по кільцю, замовив у Китайці - може сьогодні і заберу..

Там ще 2 прокладкі від ланоса!!

_________________
Мій бортовик


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 22-фев-2019 16:14 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 36
Сообщения: 1115
Откуда: Фастів
Там ще 2 прокладкі від ланоса!!

Читав, ДЯКУЮ!!! Але те вже на базарі у Фастові куплю..

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 17-апр-2019 16:05 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 36
Сообщения: 1115
Откуда: Фастів
Привіт!
Вчора ЗНОВУ міняв масло в КПП.. шкребе-шкребе все сильніше, думав знову допоможе.. думаю на травневі звята знову перебирать коробас((((
На вихідних замінив свічки запалення - 3ш ЗНЯТІ ІЗ ПРОБИТИМИ ІЗОЛЯТОРАМИ (ставив нові 1місяць назад, але провода не міняв.. - думаю вони і стали причиною "смерті" свічок.) Зараз встановив НОВІ КИТАЙСЬКІ провода.. але машина все одно їде не так як би хотілось... планую купить 9609-NGK - хтось таке ставив? https://avto.pro/part-9609-NGK-413/

Добавлено спустя 19 часов 46 минут 56 секунд:
Купив KOYO 6305 ZNR по 307 грн за шт. конусні підшипники залишились із минулих ремонтів..
Завтра планую знімать коробас....

Добавлено спустя 3 часа 8 минут 4 секунды:
Ремонт КПП переноситься на понеділок.

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 23-апр-2019 08:51 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 36
Сообщения: 1115
Откуда: Фастів
Всім ПРИВІТ!!!
Вчора ремонтував КПП. У 11:45 КПП вже була готова до встановлення на авто, за 40хв. зробив 4 "підхода", але самому впихнуть коробас на місце не вдалося(((( і головою підштовхував (тепер там лишилася парочка "болючих місць" та синців), потім позвав сусіда "жопо-рукого" - не вдалося(( потім одного ГАРАЖНІКА-АВТОМАЙСТРА - 40сек і КПП на своєму місці!!! А поки чекав, коли ГАРАЖНІК підійде (він саме збирав "голову" у ВАЗ 2106) - я встиг пропхнуть 2 провода із салону в моторний відсік. 1 провід 2,5мм - підключу на прикурювач на пряму (через запобіжник), 2 провід 2х0,75мм - для кнопки ПАРАВОЗНОЇ ДУДКИ))) Дудку також встиг прикрутить, але не встиг підключить(((
Парочка фоток.
P.S. Мене просили знімать відео моїх ремонтів, але самому не зручно.. і часу більше піде на це все.. тому - СОРІ відео не знімав(((


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Рейтинг сообщения: +1 (отзывов: 1)
Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 1376 ]  Пред.   На страницу    1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56  След.


Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Поиск в теме…:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Русская поддержка phpBB Мобильная версия