вверх

Текущее время: 16-ноя-2018 16:43

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Куратор темы: Игорь



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 357 ]  Пред.   На страницу    1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Автор Сообщение
Сообщение Добавлено: 23-апр-2017 20:57 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 51
Сообщения: 7371
Откуда: Мелитополь
В МК вместо родного сайлента колхозил следующим образом : резинку брал уазовскую (газелевскую) с стремени рессоры, втулку вырезал со старого сайлента, вначале запрессовывал резину, затем вставлял втулку, лишнюю резину обрезал не полностью, оставлял выступающими 5мм, которую затем раздавливал шайбой. Уже второй год стоит без вопросов, по деньгам 50 грн.

Такі є в аналогах, в профільній темі. Але вони мені не дуже сподобалися. Я підібрав більш підходящий для нас аналог (мерсівські втулки), по розміру практично те що нам потрібно,тільки туди треба вставити втулку(можна з нашого сайлента,а може підійде кусок півдюймової труби) і все, не різати,не підрізати нічого не потрібно. Ціна на сьогодні 22грн на екзисті. Ось тільки екзист лежить щось довго,хотів заказати і не вийшло.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 24-апр-2017 21:34 
Ас
Аватара пользователя

Возраст: 30
Сообщения: 442
Откуда: Тернопіль
Здається мені, що на екзисті вже не варто щось шукати :-)
Принаймні, він вже не такий, як був раніше :facepalm:

_________________
;)


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 25-апр-2017 18:59 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 51
Сообщения: 7371
Откуда: Мелитополь
Здається мені, що на екзисті вже не варто щось шукати :-)
Принаймні, він вже не такий, як був раніше :facepalm:

Чому?

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 03-окт-2018 17:55 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 51
Сообщения: 7371
Откуда: Мелитополь
50тищ пробігу і сім років. Чергове ТО нічого критичного не виявило, від слова зовсім. Стандартна заміна масла та фільтрів, заміна перегорілої лампи ПТФ, трохи підтягли гайку рульової рейки. Є підозри що бубличкі стабілізатора (від ланоса, обрізані) цю зиму вже не переживуть. До речі вони вже пройшли більше 40 тищ.км! І ще бажано антигравієм пофарбувати пороги знизу.
Ще перед ТО поміняв масло в кпп. Заправив Shell Spirax S4 G 75W-90. Кардинальної різниці звісно немає, трохи краще стало перемикання передач. Висновок: якщо є "зайві" гроші, то краще лити 75В-90.
Перевірив зазори в клапанах. Після останнього заміру (30тищ) зазори практично не помінялися, тільки один на випуску здав пару соток (десь 0,27-0,28мм).
Їдемо далі.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Рейтинг сообщения: +1 (отзывов: 1)
Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 05-ноя-2018 10:16 
Водитель-испытатель

Возраст: 23
Сообщения: 260
Откуда: Херсон
Игорь, добрый день. Можно спросить?
В МК, сзади балка. А стабилизатор там есть? Есть лёгкие частые постукивания на мелких неровностях. Домкрат с багажника убрал, стало намного тише, но тот звук (ритмичные глухие стуки на неровностях) остался. Не пойму то ли сзади то ли это передние стойки стабилизатора, хотя их заменили не так давно.
Сзади тоже есть стабилизатор? В балке что то похожее на него вижу, но ещё не успел детально все обследовать...

_________________
Хронология автопарка: Geely MK 1.6 Comfort... Geely CK 1.5 Impress... Lada Samara 2108 1.3...


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 05-ноя-2018 21:14 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 51
Сообщения: 7371
Откуда: Мелитополь
Добрий. Стабілізатора як такого там немає. Зверни увагу на сайлент-блоки амортизаторів в нижній провушині (аморт повинен сидіти в них мертво, покачай рукою ). Також варто звернути увагу на верхню опору штока амортизатора. На форумі розписано все доволі детально, що і як. І може стукати сам амортизатор.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Рейтинг сообщения: +1 (отзывов: 1)
Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 07-ноя-2018 18:42 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 51
Сообщения: 7371
Откуда: Мелитополь
Прийшов час міняти ще рідну Варту
ИзображениеИзображение

Відходила вона можна сказати практично без підзарядки (Пару раз по часу не рахується) більше 7 років. Якщо кожен день їздити, то ще тягне, поки морозів немає, але за три-чотири дні сідає.

На заміну куплена така батарейка
ИзображениеИзображение
Японська фірма, виробництва Великобританії, червня 2018року випуску. Тіж 45Ач і тіж 400 А віддачи. В Україні на таку дають 3 роки гарантії і пишуть про середнє напрацювання біля 7 років. Подивимося. Встала як рідна. В комплекті були переходники під нашу (евро) клему.
Брав на екзисті, ціна 1750грн.

Поміряв струм розряду: 0,02А (20мА). При постанові під охорону штатним ЦЗ, струм підскакує майже до 9А і через пару сек. знову тіж самі 0,02А.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 357 ]  Пред.   На страницу    1 ... 11, 12, 13, 14, 15


Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Поиск в теме…:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Русская поддержка phpBB Мобильная версия