вверх

Сьогодні: 28-березня-2024 15:17

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Куратор теми: Игорь



Створити нову тему Відповісти  [ 384 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку    1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Далі
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 23-квітня-2017 21:57 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
В МК вместо родного сайлента колхозил следующим образом : резинку брал уазовскую (газелевскую) с стремени рессоры, втулку вырезал со старого сайлента, вначале запрессовывал резину, затем вставлял втулку, лишнюю резину обрезал не полностью, оставлял выступающими 5мм, которую затем раздавливал шайбой. Уже второй год стоит без вопросов, по деньгам 50 грн.

Такі є в аналогах, в профільній темі. Але вони мені не дуже сподобалися. Я підібрав більш підходящий для нас аналог (мерсівські втулки), по розміру практично те що нам потрібно,тільки туди треба вставити втулку(можна з нашого сайлента,а може підійде кусок півдюймової труби) і все, не різати,не підрізати нічого не потрібно. Ціна на сьогодні 22грн на екзисті. Ось тільки екзист лежить щось довго,хотів заказати і не вийшло.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 24-квітня-2017 22:34 
Півтисячник
Аватар користувача

Вік: 35
Повідомлення: 528
Звідки: Тернопіль
Здається мені, що на екзисті вже не варто щось шукати :-)
Принаймні, він вже не такий, як був раніше :facepalm:

_________________
;)


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 25-квітня-2017 19:59 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Здається мені, що на екзисті вже не варто щось шукати :-)
Принаймні, він вже не такий, як був раніше :facepalm:

Чому?

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 03-жовтня-2018 18:55 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
50тищ пробігу і сім років. Чергове ТО нічого критичного не виявило, від слова зовсім. Стандартна заміна масла та фільтрів, заміна перегорілої лампи ПТФ, трохи підтягли гайку рульової рейки. Є підозри що бубличкі стабілізатора (від ланоса, обрізані) цю зиму вже не переживуть. До речі вони вже пройшли більше 40 тищ.км! І ще бажано антигравієм пофарбувати пороги знизу.
Ще перед ТО поміняв масло в кпп. Заправив Shell Spirax S4 G 75W-90. Кардинальної різниці звісно немає, трохи краще стало перемикання передач. Висновок: якщо є "зайві" гроші, то краще лити 75В-90.
Перевірив зазори в клапанах. Після останнього заміру (30тищ) зазори практично не помінялися, тільки один на випуску здав пару соток (десь 0,27-0,28мм).
Їдемо далі.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 05-листопада-2018 11:16 
Водій-випробувач

Вік: 29
Повідомлення: 294
Звідки: Херсон
Игорь, добрый день. Можно спросить?
В МК, сзади балка. А стабилизатор там есть? Есть лёгкие частые постукивания на мелких неровностях. Домкрат с багажника убрал, стало намного тише, но тот звук (ритмичные глухие стуки на неровностях) остался. Не пойму то ли сзади то ли это передние стойки стабилизатора, хотя их заменили не так давно.
Сзади тоже есть стабилизатор? В балке что то похожее на него вижу, но ещё не успел детально все обследовать...

_________________
Хронология автопарка: Geely MK 1.6 Base... Geely CK 1.5 Impress... Lada Samara 2108 1.3...


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 05-листопада-2018 22:14 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Добрий. Стабілізатора як такого там немає. Зверни увагу на сайлент-блоки амортизаторів в нижній провушині (аморт повинен сидіти в них мертво, покачай рукою ). Також варто звернути увагу на верхню опору штока амортизатора. На форумі розписано все доволі детально, що і як. І може стукати сам амортизатор.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 07-листопада-2018 19:42 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Прийшов час міняти ще рідну Варту
ЗображенняЗображення

Відходила вона можна сказати практично без підзарядки (Пару раз по часу не рахується) більше 7 років. Якщо кожен день їздити, то ще тягне, поки морозів немає, але за три-чотири дні сідає.

На заміну куплена така батарейка
ЗображенняЗображення
Японська фірма, виробництва Великобританії, червня 2018року випуску. Тіж 45Ач і тіж 400 А віддачи. В Україні на таку дають 3 роки гарантії і пишуть про середнє напрацювання біля 7 років. Подивимося. Встала як рідна. В комплекті були переходники під нашу (евро) клему.
Брав на екзисті, ціна 1750грн.

Поміряв струм розряду: 0,02А (20мА). При постанові під охорону штатним ЦЗ, струм підскакує майже до 9А і через пару сек. знову тіж самі 0,02А.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 08-березня-2019 17:24 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
52800км. Прийшов час міняти сайлентблок вже лівого заднього амортизатора.
Мій ремкоплект
Приєднання файлів:
Ремкомплект сайлента заднего амо.jpg

Втулка: Мерседес код А0003232444, в профільний темі писав про них. Ціна на екзисті була 22грн/шт.
Втулка металева: D = 21.5 - 22мм, d = 16.2 - 16.5 мм, L = 40мм. У мене під рукою була підходяща труба - порізав і трохи розсвердлив внутрішній діам. до 16,5мм.
Все збирається доволі просто за допомогою тисків або струбцини. Рідний сайлент видавив практично руками. Потім запакував гумову втулку в провушину амо і вже потім металеву трубку. Все з милом і без особливих зусиль. Сидить плотненько.
Приєднання файлів:
Задний амортизатор с перепакованым сайлентом.jpg

І знову тиша. Ідемо далі.
І нагадаю: гайка нижня кріплення амо на "18", краще мати головку; гайки верхні на "16", краще мати два ключа (розконтрить), якщо стоять по дві гайки.

ПС. Втулки краще купувати в Білій Церкві на BCGUMA, каталожний номер ВС 1341. І до речі у них в каталозі є практично готовий сайлент ВС 1342, довжину можна компенсувати шайбами.


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 25-травня-2019 12:57 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Почали підстукувати втулки стабілізатора.
Приєднання файлів:
Ізношені втулки стабілізатора.jpg

Втулки з ланоса, обрізані, пройшли 50 тищ км.
Поки поставив рідні, які пройшли 5 тищ і в цілком гарному стані, на вигляд.
Треба прикупити знову втулки з ланоса.


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 10-листопада-2019 19:41 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Вийшла з ладу лінза ближнього на правій фарі. Викришився ободок лінзи і вона "лягла". Скоріше за все це наслідки попадання в люк і в "гарні" ями.
Приєднання файлів:
Все що залишилося від буртика на лінзі.jpg

Світло ніяке - треба міняти.
Фару зняв не знімаючи бампера. В профільний темі є опис. Єдине що - нижнє кріплення.
Приєднання файлів:
Нижня точка кріплення фари.jpg

Обведене червоним, вид зверху. Головка гвинта знаходиться між бампером та крилом. Ключ на 10, влазить і пальці теж. Можна відкрутити і закрутити.
Фара знялася доволі легко, для цього бажано зняти кришку лампи ближнього. Далі розбираємо саму фару. Можна гріти в коробці, у мене такої великої не було, тому просто грів феном. Канавки в корпусі вичищаємо від старого герметика , без фанатизму але прочистити треба.
Приєднання файлів:
Розбираємо фару. Вичищаємо канавку від залишків герметика.jpg

Далі купив лінзу і герметик. Як кажуть ті, хто за гроші ковиряє різні фари потрібен саме такий. І дійсно по консистенції він один в один з рідним.
Приєднання файлів:
Герметик для фари.jpg

Далі вже пішла збірка. Збираємо до купи лінзу, укладаємо герметик, я його трохи розтягував, бо був товстуватий. Мені вистачило десь 60см.
Приєднання файлів:
Ставимо лінзу на місце і укладаємо в паз герметик..jpg

Знову все прогрівав феном (і скло теж). І фара зібралася. Все стало на місто. В ідеалі гріти потрібно градусів до 70-80. Тоді і розбиратися і збиратися буде легше. Зверху фари китайці для чогось степлером зафігачили декілька скоб, я їх просто викинув.
Установка фари в авто пройшла без сюрпризів.
Хто буде знімати фари з ями, треба колесо з боку фари, яку знімаєте, ставити максимально близько до краю ями, так буде зручніше.

Під фарою виявилася потертість на крилі.
Приєднання файлів:
Потертості від фари.jpg

Все зафарбував, а ободок фари, який контактує з крилом додатково проклеїв скотчем.
Радує, що більш ніде дефектів ЛКП на кузові не виявив.


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Рейтинг повідомлення: +5 (відгуків: 5)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 07-березня-2020 18:22 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Стокова магнітола почала вибрикувати (запускалася тільки через резет). Вирішив міняти. І тут недорого підвернулася така
Приєднання файлів:
Podofo-2-din-Android-6-1-GPS.jpg

І сьогодні вже була встановлена в штатне місце.
Приєднання файлів:
Установка.jpg

Лаунчер поставив сторонній, далі буду ще його налаштовувати. GPS стабільно ловить 9 супутників, антену приліпив під панеллю за магнітолою. Підкинув один роз'єм ЮСБ (мені досить) і вивів в бардачок.
Кріплення штатне, єдине що пересвердлив отвори
Приєднання файлів:
Кріплення.jpg

Рамку підганяв за допомогою ножа, а нерівності і кути допилював напилком. Вийшло непогано. За допомогою Тотал командера з флешки перекинув на внутрішню пам'ять всю свою музику і встановив новий програвач.
Далі буду встановлювати Хобдрайв.


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Рейтинг повідомлення: +3 (відгуків: 3)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 19-березня-2020 20:25 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
60 тис.км. - чергове ТО. Окрім масла і фільтрів замінив всі ремені з роликами і замінив тормозуху. Перевзувся на літо. Нарешті викинув стокову пару шин. Купив на перед Nexen Nblue HD Plus в рідному розмірі.

І на передньому крилі після зими виявилося невелике джерело іржі.
Приєднання файлів:
Ржавчина на крилі. 60 тис.км. 9.03.20р..jpg

Пічалько.


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Востаннє редагувалось Игорь в 19-березня-2020 22:06, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 19-березня-2020 21:46 
Шановний знавець
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 1855
Звідки: Краматорск
То оно кажется небольшим, а так только копни!


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 19-березня-2020 22:10 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Переднє крило, то не задні арки. Це все не страшно.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 20-березня-2020 09:53 
Головний інженер
Аватар користувача

Повідомлення: 4733
Звідки: Bandershtadt
Игорь написав:
І на передньому крилі після зими виявилося невелике джерело іржі.

Відсутність локерів, як показує практика на МК підкрилки в самий раз, так як під ними сухо і комфортно. Якраз от зараз по теплу буду знімати підкрилки для ревізії, зміна саморізів з промазкою бітумно-каучуковою мастикою

_________________
viewtopic.php?f=94&t=16275




Зображення
машину на якій їздиш потрібно любити і вона відповість взаємністю


VW Golf 2 1.6D => VW Golf 2 1.3 => Sens 1.3 = > Lanos hetch.1.5 SE => (Citroen Berlingo 2.0 HDI) Geely MK2 1.5 GT (GT Avalanche Comp :-), Geely MKnew GT => Peugeot 308 SW 1.6 HDI


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 06-травня-2020 11:43 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Там якраз питання не в локерах. Скоріше за все прилетів камінь в крило.
Ось саме джерело
Приєднання файлів:
Іржа, зачистка..jpg

Все оброблено і зафарбовано. Ще додатково і антикором пройшовся.
Також було замінено праву шарову опору.
Поставив таке
Приєднання файлів:
Шаровая опора.jpg

Треба буде ще пластиковий захист ременів замінити (почав тріскатися) і поки все.


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 24-травня-2020 07:58 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Ще не все. Почала грітися (не перегріватися!), потрібно сказати, що вже давненько. Стрілка майже весь час стоїть на одну-півтори поділки вище за жирну горизонтальну поділку. І практично вентилятори не виключалися. Висновок - потрібна заміна термостата.
Поставив такий
Приєднання файлів:
Заміна термостата.jpg

Від від ніссанів, але за розмірами ідентичний з нашими і трохи дешевше. Дякую Діду Морозу за оперативність.
Після 60 тисяч і майже дев'ять років рідне ущільнення термостату в гарному стані і в принципі не потребувало заміни. Герметик при заміні термостату не потрібен, звісно якщо прокладка не бракована.

Майже 61 тища пробігу, окрім регламентних робіт, маємо: заміна втулок валу і стійок стабілізатора, заміна лінзи правої фари, лампи ПТФ (двічі), заміна правої шарової опори, заміна термостату.
Як на мене то зовсім непогано.


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 14-березня-2021 20:19 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Вимився від зимової грязі і солі і... на жаль роки беруть своє.
Знову з'явилося невеличке джерело іржи. Вже на порозі задньої двері.
ЗображенняЗображення

Також виявив пару невеличких "зацвівших" сколів
ЗображенняЗображення
По теплу потрібно буде підфарбовувати.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 28-березня-2021 18:24 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Прийшов час видаляти рижиків. Будемо використовувати новий (старий) метод. Метод електролитичного видалення іржі і нанесення цинку на пошкоджене місце.
Метод не новий і в інеті багато інфи, у росіян навіть є готові комплекти (цинкор авто). Я готував все сам. Для цього потрібно два електроди: для видалення іржі - з нержавійки (пишуть що можна і з простого), а для оцинковки - з цинку. Перед використанням електроди потрібно обернути тампоном з тканини. Ще потрібно мати два електроліти. Перший(для видалення іржи) я приготував з кальцинірованої соди, а в якості другого (для цинковання) можна використовувати паяльну кислоту (на основі хлориду цинку), я сам приготував - розчинив сіль хлориду цинку в дисцилірованій воді. Ще потрібен провід (1,5мм2), десь біля 5 м, якщо використовувати штатний акумулятор. Електроди під'єднуються по черзі до "+", "-" є сам кузов. Пишуть, що ще чіпляють в розрив лампу, щоб знизити струм (бажано не більше 5А). Я нічого не чіпляв і струм не перевищував 3А. В процесі виділяється водород, тому не забуваємо про техніку безпеки. Ну і тепер фото.
Приєднання файлів:
Комплект для цинкування 1.jpg

А ось і сам "жучок"
Приєднання файлів:
Джерело іржі 1.jpg

Вскриваємо. Важно, щоб зняти фарбу зі всього пошкодженого металу.
Приєднання файлів:
Знімаємо фарбу 1.jpg

1й етап - видаляємо іржу
Приєднання файлів:
Видаляємо іржу 1.jpg

Ось таке осідає на електроді
Приєднання файлів:
Таке залишається на електроді №1 1.jpg

Промиваємо водою і другий етап - цинкування. Тут є нюанс - тримати на одному місці не варто - будуть пригари, треба потихеньку водити по зачищеному місці. Переодично окунати електрод в розчин. За фарбу переживати не варто, вона не пошкодиться.
Приєднання файлів:
Цинкуємо 1.jpg

Результат.
Приєднання файлів:
Результат 1.jpg

Слой цинку вийшов не слабий, десь в рівень з фарбою на авто. Це перебір. Для першого разу згодиться.
Зафарбовувати вже буду потім.


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Рейтинг повідомлення: +3 (відгуків: 3)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 01-травня-2021 07:19 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Місце цинкування я не зафарбовував більше трьох тижнів. Машина кожен день виїжджала, їздила і ночувала під дощами. І ось результат
Приєднання файлів:
Оцинковка після 3 тижнів.jpg

І результат відмінний! Воно працює!
Пройшовся по всіх містах де були сколи з ознакою іржи.
Приєднання файлів:
Оцинковані сколи. — копия.jpg

І все то потім було зафарбовано.
Все доволі просто і швидко. Найбільш важка процедура, це зняття пошкодженої фарби навколо сколу (я знімав канцелярським ножем, підриваючи, а потім підчищаючи края до моменту коли починає з'являтися не поїдений іржею метал) - не дуже зручно працювати внизу машини без підйомника, ну і зір вже не той (окуляри і лупа тут допомагали).

І нарешті щось зробив з передніми вікнами! Бо дуже жарко їздити коли сонце припікає, навіть кондиціонер не дуже допомагає (ззаду вже кричать що холодно, а мені все жарко).
Тонувати звичайними плівками не хочу, бо вночі через неї не дуже гарно видно, особливо коли місцевість не освітлюється. Та і до того ж ПДР не дозволяє, а попереду знову маячить техогляд.
Думав про атермалку - ну були сумніви чи буде вона достатньо ефективною. Розглядав ще варіанти чогось з'ємного (поставив-зняв).
І врешті решт перемогла атермальна плівка. Куплені (у знайомого) залишки плівки UltraVision Blue Cold і благополучно поклеяні за 300 грн.
Приєднання файлів:
Атермалка 1.jpg

Це проти сонця. Перше враження було: ну наче дивишся через легкий-легкий димок. Зараз вже просто трохи віддає синевою і відчутно різницю між тонованим склом і вітровим не тонованим.
А ось коли на скло не потрапляє сонце
Приєднання файлів:
Атермалка 2.jpg

то тут різниця між тонованим і не тонованим лобовим майже не помітна.
І я вам скажу, що ця плівка працює. Досить відчутна різниця між ділянками на яке попадає пряме сонце і тими, які знаходяться під захистом плівки. Звісно, з часом, якщо машина стоїть під сонцем, то прогріється там все, але в русі, коли є приток прохолодного повітря, от тоді і є різниця.
Зовсім не жалкую, що поставив атермальну плівку, а жалкую. що не зробив це ще раніше. І тепер є питання - а може і лобове скло теж поклеяти плівкою?


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 06-травня-2021 18:55 
Водій-випробувач

Вік: 34
Повідомлення: 346
Звідки: Харьков
Я клеял лобовое на своем кроссе, и на Пежо теперь атремалку как у Вас сразу. Результат отличный


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 30-серпня-2021 19:47 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Ось і 70 тищ пролетіло. І до речі десять років. Чергове ТО - масло, фільтра - 1127грн. Брав все на екзисті, робив сам. Трохи фото 10тирічної.
ЗображенняЗображення
ЗображенняЗображення

Салон без чохлів - все ціле.
ЗображенняЗображення

Моторний відсік як є. Після того як двічі перевіряв зазори (і не міняв ущільнювач а також без герметика ставив) трохи потіє з під кришки клапанів. А так все сухо і комфортно.
ЗображенняЗображення

Низ дверей болячка для багатьох, а тут все гуд
ЗображенняЗображення

Диски трохи потер об бордюри, на гайках ще рідний хром.
ЗображенняЗображення

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Рейтинг повідомлення: +3 (відгуків: 3)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 12-вересня-2021 15:58 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Просто якась чорнюча полоса. Міняли стояк - розбомбили туалет. Тільки вчора заклав стіну і почали ремонт, а сьогодні в добавок до всього потрапив в ДТП.
ЗображенняЗображення
ЗображенняЗображення
Виїзджаю з парковки, стою пропускаю ряд і тут бабах! Винуватець тікає, бачу тільки його хвіст. Визиваю поліцію, оформлююся, прикидую в яку копієчку влетів і тут підходить винуватець... Хоч тут повезло. Завтра в його страхову оформлювати пошкодження. Фара, бампер з комплектуючими, більше пошкоджень немає.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Рейтинг повідомлення: +2 (відгуків: 2)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 12-вересня-2021 16:26 
Трохи за кермом

Вік: 35
Повідомлення: 108
Звідки: Харьков
Стокова магнітола почала вибрикувати (запускалася тільки через резет). Вирішив міняти. І тут недорого підвернулася така
Приєднання файлів:
Podofo-2-din-Android-6-1-GPS.jpg

І сьогодні вже була встановлена в штатне місце.
Приєднання файлів:
Установка.jpg

Лаунчер поставив сторонній, далі буду ще його налаштовувати. GPS стабільно ловить 9 супутників, антену приліпив під панеллю за магнітолою. Підкинув один роз'єм ЮСБ (мені досить) і вивів в бардачок.
Кріплення штатне, єдине що пересвердлив отвори
Приєднання файлів:
Кріплення.jpg

Рамку підганяв за допомогою ножа, а нерівності і кути допилював напилком. Вийшло непогано. За допомогою Тотал командера з флешки перекинув на внутрішню пам'ять всю свою музику і встановив новий програвач.
Далі буду встановлювати Хобдрайв.

А где покупали магнитолу?

_________________
Сварка, покраска


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 12-вересня-2021 16:51 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
[quote="Maks0288 >> вересня 12th, '21, 16:26 "][/quote]
На олх. 1600грн.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 384 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку    1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Далі


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія