вверх

Текущее время: 17-авг-2018 11:42

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 205 ]  Пред.   На страницу   1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Автор Сообщение
Сообщение Добавлено: 12-мар-2018 13:25 
Ученик

Возраст: 53
Сообщения: 37
Откуда: Киев
...сьогодні їдеш 2500-3000 обертів і тут раз суміш стає + 22-25 відсотків...
Не разу такого резкого скачка не видел у себя. Гидрокомпенсаторы это ещё не гарантия, что клапана не пострадают. Тем более сёдла клапанов.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 12-мар-2018 15:33 
Почетный писатель

Возраст: 28
Сообщения: 1457
Откуда: Івано-Франківськ
Який у вас редуктор? В мене томасетто антарктік супер. Аляска на мому двигуні дуже сильно просаджувала тиск, тому й замінили на антарктік. Але кажуть що томасетто всі в певній мірі мають просадки тиску.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 12-мар-2018 19:16 
Ученик

Возраст: 53
Сообщения: 37
Откуда: Киев
Если вопрос ко мне, то у меня Аляска супер.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 07-июн-2018 09:55 
Почетный писатель

Возраст: 28
Сообщения: 1457
Откуда: Івано-Франківськ
Всім привіт, і знову питання про варіатор.
Якщо у себе відключаю зміну сигналу для двох розпредвалів і залишаю тільки зміну сигналу для колін валу - тоді машинка веде себе адекватно але не така "спортивна" як коли підключені розпредвали.
Коли їх підключаю, і не залежно від кута, та не залежно від моменту включення чи це 1000 обертів чи це 800 чи це 1500 коли стартуєш з місця і тільки на відносно холодному двигуні, чутно як йде затик тобто якщо легенько відпускаючи щеплення пробувати трогатись з місця то не вийде й машина заглохне треба дати хоча б 1500 обертів.
Тому й виникло питання якщо розпредвали не підключені - скоріш за все кут запалювання не змінюється? Оскільки ЕБУ починає брати "правильний" сигнал з них думаючи що щось не так з колін валом? багато читав в інтернеті за це що саме так блок управління двигуна розпізнає неправильний сигнал. Якщо без двох розпредвалів зробити зміну кута запалювання вищою наприклад 8 градусів то зразу видається помилка двигуна що невірний сигнал з колін вала. Але до 6 градусів та 6 включно що все добре....

Питання в тому чи лишати просто на варіаторі відключеними два розпредвали чи все ж таки їх підключати та пробувати побороти якось от це запізнення, наприклад підключивши електронну педальку газу або ж мап сенсор, або ж й те і те.

ще раз нагадаю що варіатор Europa Gas Dynamics


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 27-июл-2018 14:57 
Генератор идей

Возраст: 50
Сообщения: 3450
Откуда: Киев
Был удален катализатор на Эмгранде, остался только передний лямбда-зонд, у Андрея Блистограда перешился на Евро-2.
После этого изменил настройки вариатора. Был график 099999 с задержкой 1 сек, сейчас поставил 6 на все обороты, задержка 3 сек.
Попробовал менять на ХХ 0,3 и 6 градусов. На 3 и на 6 устойчивее обороты при полной нагрузке на генератор, обороты не падают ниже 800, субъективно: тянет на ХХ даже в горку. Покатаемся, посмотрим, позже заеду на АИС подстрою газ. Кстати, на сайте Микролуч для Джили углы кратны 3 сейчас прописаны без 0 на ХХ.

_________________
БЖ МК LiS'a
БЖ ЕС-7 AnGor'ы


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 205 ]  Пред.   На страницу   1 ... 5, 6, 7, 8, 9


Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Поиск в теме…:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Русская поддержка phpBB Мобильная версия