вверх

Сьогодні: 28-вересня-2021 00:37

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 206 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку   1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Далі
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 30-листопада-2017 20:51 
Генератор ідей

Вік: 53
Повідомлення: 3488
Звідки: Киев
Morpheus
06666666 или 0999999999

_________________
БЖ МК LiS'a
БЖ ЕС-7 AnGor'ы


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 04-грудня-2017 11:37 
Шановний знавець

Вік: 31
Повідомлення: 1797
Звідки: Івано-Франківськ
LiS
9 градусів не буде забагато двигуну? По чому опреділити що двигун починає неправильно працювати на якихось кутах?.
В себе виставив у всьому діапазоні 6 градусів й працює вроді добре. Але було що ставив вищі кути запалювання то машинка їхала ще веселіше ніж на бензині але незнаю чи це добре чи ні?....
Можливо спробувати все по 9 градусів поставити.... Там ж й розхід палива мав би стати меншим якщо кути правильно підібрані, й віддача кращою мала б бути.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 05-грудня-2017 20:41 
Генератор ідей

Вік: 53
Повідомлення: 3488
Звідки: Киев
Morpheus
9-ки рекомендация производителя вариаторов, есть на сайте у них. С учетом, что заводские углы поздние па пару-тройку градусов то получаем по факту -6, что и рекомендовано для пропана. Для моторов СК МК -6 и рекомендовано. Кратность к 3-м это какая то магия от тойотовских корней ПО. У меня уже пробег почти 100 т. При замене прокладки ГБО и на клапана посмотрели, никаких следов перегрева и т.д.
А расход на газу с вариатором можешь у меня в БЖ почитать. На трассе после 120-ти расход растет резко, как и на бензе. 140-150 с кондеем с Одессы у меня было 12.

_________________
БЖ МК LiS'a
БЖ ЕС-7 AnGor'ы


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 06-грудня-2017 00:58 
Шановний знавець

Вік: 31
Повідомлення: 1797
Звідки: Івано-Франківськ
Супер, єдиний момент що мій варіатор не підключений до TPS тобто педальки а тільки бере оберти, але показує їх вірно, по кутах дививси я на мультитроніксі то також повністю відхилення навіть при настройці в -6 градусів не бачив при тому що виставляв 6.
Як варіант можна зразу поставити куди всі по 9 градусів а ближче до 4500 обертів виставити в нуль?
Газовик також рекомендував 9 градусів й казав що так більша гарантія що буде порядок з клапанами.
Дуже дякую за інформацію, відпишусь по відчуттях. Але одно скажу що з варіатором машина дійсно динамічна й місцями покраще їде ніж на бензині це факт, але це тільки коли варіатор включений.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 05-березня-2018 18:39 
Шановний знавець

Вік: 31
Повідомлення: 1797
Звідки: Івано-Франківськ
Всім привіт. Можливо вже дублюю інформацію, але хотів би попитати про так звану 3д настройку варіатора.
А саме - по мап датчику + педалька газу електронна. Варіатор європа газ.
Чи стане значно краще або ж плавніше їхати машинка з цими опціями якщо їх підключити?. По педалі газу думаю що мала б мягше машинка їхати оскільки це було б приблизно так як це робить штатний ЕБУ при роботі на бензині. Але там ще враховується прогрів і так далі. Оскільки в себе я бачу що на холодну коли машина на газ переходить то на деяких передачах відчутні подьоргування при переході наприклад на 3 передачу в певному діапазоні обертів. Можливо кути зависокі, але на гарячу цього немає.
Якщо ж кути як всі рекомендують то всеодно інколи буває таке що відчутне задирання кутів мотора. Тому можливо краще було б підключити що педальку що що мап сенсор, хто б що порадив й виводити так звані 3д карти. Під нагрузками й всі решту моменти.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 05-березня-2018 20:59 
Трохи за кермом

Вік: 56
Повідомлення: 138
Звідки: Киев
Morpheus
Я когда ставил вариатор тоже думал обойтись 2D картой, но двигатель с ней нормально не работал. И пришлось составлять 3D карту. У меня CK2 NEW 2013. Я уже писал здесь viewtopic.php?p=637407#p637407. У Вас другой двигатель, другой вариатор но принцип работы один и тот же, алгоритмы работы могут быть другими. Для 3D карты нагрузку лучше брать с MAP родного (не ГБО). Рекомендую почитать "Конспект", который я выкладывал здесь viewtopic.php?p=637002#p637002 При правильной настройке не должно быть провалов, подёргиваний, ошибок и т.д. Двигатель должен работать как на хорошем бензине.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 06-березня-2018 00:48 
Шановний знавець

Вік: 31
Повідомлення: 1797
Звідки: Івано-Франківськ
Ну так, моторчики різні, тому й питаюсь про датчики які були підключені. Просто в мому випадку затик був якщо підключені розпред вали та колін вал, якщо ж відключити розпред вали. То затику немає, але й немає такого сильного ефекту від варіатора а скоріш за все тому що він просто не працював, читав в інтернеті статю шо коли ЕБУ розуміє що неправильний сигнал подається від колін валу він підпалює суміш від розпред валів. А тому треба щоб змінювались повністю всі 3 сигнали і на даний момент помилок немає які б кути не ставив. Бо сигнал мабуть правильно опрацьовується. По кутах запалювання мабуть також відносне поняття, хтось каже що завеликі кути недобре хтось каже що просто буде більший розхід газу але що на двигун не вплине. Але знаю що якщо вже кут завеликий то тяга стає гіршою, а до певного моменту кут можна піднімати поки не відчуємо пік. Для того й у варіаторах є ті тести заїзду по обертах щоб знати при якому куті найбільша ефективність при розгоні є. Це не диностенд але в реальному житті так найкраще відстроювати як на мене. Помилок запалювання в мене впринципі поки не було хоча й свічки не дуже свіжі. А за конспектик дякую перечитаю. Тільки всеодно не розумію буває машинка їздить бодро а буває що тупить причому на тому самому балоні газу, може там бути різна суміш? чи там сильно впливає те що ми залежимо від погоди?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 06-березня-2018 09:51 
Трохи за кермом

Вік: 56
Повідомлення: 138
Звідки: Киев
Распредвалы подключают к вариатору, если ЗБУ выдаёт ошибку о рассогласовнии коленвала и распредвалов. Это может в реальности возникнуть от неправильной установки ремня ГРМ, или растянутой цепи и т.д. Если ЭБУ ошибок не выдаёт подключать не надо, в вариатор сдвигает сигнал коленвала, тем самым заставляя ЭБУ делать более раннее зажигание. По форме сигнала коленвала, подбирают прошивку вариатора. По типу датчика (хол или индуктивный) сам вариатор. Но сейчас есть вариаторы которые могут работать с любым типом датчиков. На рисунках осцилограм всё можно посмотреть. Осциллограммы моей СК2 NEW 2013.


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 06-березня-2018 14:05 
Шановний знавець

Вік: 31
Повідомлення: 1797
Звідки: Івано-Франківськ
Є тільки один момент, що якщо змінюється кут колін валу а розпред валів ні - тоді ебу входить в аварійний режим й підпалювання робить тільки по показниках розпред валів оскільки вони на його думку подають правильний сигнал. В мому ж випадку випадав чек по розсинхронізаціцї сигналів, тому й розпред вали назад підключив. Тобто якщо кути десь в діапазоні до 6 градусів чи там 7 то небуло такого. Але коли вище почав піднімати ебу зразу видав чек. Тому й назад змінив це все. + небуло динаміки такої як раніше була з розпредавалами підключеними, з цього й роблю такий висновок. А щодо осцилограми - сам би хотів зняти її з свого двигуна та варіатора наскільки якісно варіатор змінює сигнал...
Варіатор у мене європагаз, просто дуже цікаво як він впливає на сигнал, з іншої сторони якби дуже щоб було б критичне його б не сприймав ЕБУ...
Взагалом тепер думаю які поставити кути для максимальної динаміки. Всеодно на фоні з бензином відчутно що не так динамічно машинка їздить складно пояснити це. Чи це у всіх так у кого є варіатор чи ні?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 06-березня-2018 17:52 
Трохи за кермом

Вік: 56
Повідомлення: 138
Звідки: Киев
"Варіатор у мене європагаз" По моему это тот же Стаг, в программе для настройки вариатора обычно встроен "осциллограф". Свои осциллограммы я сохранял программой для настройки Микролуча.

Добавлено спустя 9 часов 19 минут 48 секунд:
Был не прав. EG далеко не Stag. Это "обучаемый" вариатор, который сам может распознать сигналы с датчиков коленвала и распредвала.


Востаннє редагувалось VVP в 07-березня-2018 03:14, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 07-березня-2018 16:23 
Шановний знавець

Вік: 31
Повідомлення: 1797
Звідки: Івано-Франківськ
Угу, європа газ досить й досить потужна фірма, просто у нас не дуже розповсюджена, у них є й блоки ЕБУ котрі мають вже вбудований варіатор.
Ну так він автоматично розпізнає сигнал. Але ще вагаюсь чи підключати педальку газу та мап чи ні... Бо вроді поки все плавно й гарно працює.
Хмм тобто можна собі осцилограми сигналів зняти й подивитись як буде. Але знову ж таки. тут далеко не факт що осцилограма варіатора відповідає справжній якщо б він не був підключений. Оскільки сигнал скажається в любому випадку любим припоєм або ж просто навіть скруткою дротів. Але не думаю що критично це впливає на сам двигун й блок взагалом. Знайомий має осцилограф казав що можливо зніме з його двигуна осцилограму без варіатора та з і з включеним зсуванням кутів та у виключеному стані.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 07-березня-2018 17:18 
Трохи за кермом

Вік: 56
Повідомлення: 138
Звідки: Киев
"Оскільки сигнал скажається в любому випадку любим припоєм або ж просто навіть скруткою дротів."
Сигнал датчиков ДПКВ, ДПРВ, не может искажаться пайкой, скруткой, поскольку он низкочастотный. Просто из-за плохого контакта могут быть проблемы. И если зашёл разговор о сигналах, то провода которые идут на ДПКВ, ДПРВ и даже места "врезок" следует экранировать, чтобы избежать помех от системы зажигания, генератора и т.д.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 09-березня-2018 19:29 
Шановний знавець

Вік: 31
Повідомлення: 1797
Звідки: Івано-Франківськ
Ок. Буду знати. А щодо того що варіатор щось там може розмагнітити - бо десь чув таке що таке можливо є така річ чи немає в природі?.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 09-березня-2018 23:04 
Трохи за кермом

Вік: 56
Повідомлення: 138
Звідки: Киев
Размагнитить вариатор ничего не может.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 10-березня-2018 08:14 
Шановний знавець

Вік: 31
Повідомлення: 1797
Звідки: Івано-Франківськ
Також ось ще дуже цікавить такий момент як детонація при неправильних кутах чи таке можливо чи ні?. Також сам підбір кутів найкраще заміряти розгонами? Наприклад з 1000 до 2000 з 2000 до 3000 і так далі щоб підібрати під своє авто найкращі кути?.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 10-березня-2018 17:10 
Трохи за кермом

Вік: 56
Повідомлення: 138
Звідки: Киев
Как правильно настроить вариатор, прекрасно рассказал уважаемый Cobox, Гуру Вариаторов.
"Первый признак того, что уже переборщили с углом - это увеличение числа пропусков в зажигании. При появлении первых пропусков, штатное ЭБУ не будет засвечивать чекэнжайн, есть порог нечувствительности (ЭБУ его засветит, когда уже пойдет лавина пропусков, а в некоторых авто вообще никогда не засветит). Так вот когда мы оказались по пропускам в зоне нечувствительности, т.е. пропуски уже есть и их четко видно на диагностических программах, хотя чек еще не светится, то это говорит о том, что мы уже рядом с оптимальным углом для данного режима и немного его проскочили, нужно чуть-чуть вернутся назад, что бы выйти из зоны пропусков.Вот пример, того что оптимальный угол уже рядом и мы немного его проскочили:Зображення
тут хорошо видно, что пошли пропуски в зажигании, при этом чекэнжайн не засветился и датчик детонации не сработал. Датчик детонации начнет "клевать", когда уже заданный угол смещения уже далеко зашел за оптимальное значение (т.е. мы уже в Париже, хотя наша цель - Варшава ).
Иными словами, оптимальные углы нащупываем методом подбора по пропускам в зажигании. Правда, тут есть одно но, система зажигания и топливная смесь должны быть в безупречном состоянии, иначе вы не отличите пропуски вызванные состоянием системы зажигания или обеднением смеси от пропусков вызванных перебором угла на вариаторе. Я исправность работы системы зажигания проверяю таким экспресс методом (метод работает только при условии, что не идет обогащенная смесь, на обогащенной смеси этот метод не работает, но это легко проверить по коррекциям): ставлю в вариатор везде 0 градусов, жду когда мотор перейдет на газ полностью прогреется (т.е. до первого включения вентилятора охлаждения) и затем плавно увеличиваю обороты мотора делая задержку на 5-10сек каждые 200-300 оборотов и так от ХХ до 5000 оборотов/мин. Затем ставлю в вариаторе везде смещение на 0.5 градуса и повторяю процедуру. Первый проход с 0 градусов - это проверка системы зажигания, второй проход - это проверка правильности подключения вариатора и корректности его работы, что нигде он не ловит помех и не глючит.
Если во время этой проверки программа диагностики не покажет пропусков - значит система зажигания в отличном, исправном состоянии (я допускаю во время теста появление единичных пропусков - списывая это на погрешность замеров системы диагностики).
И еще не маловажный фактор при настройке вариатора - это топливная коррекция. Топливная коррекция должна быть около нулевого значения (чем больше отклонение от нулевого значения, тем менее точной будет настройка). Если смесь будет обогащенная, то пропусков мы не увидим вплоть до "клевков" датчика детонации, а значит при настройке мы проскочим оптимальные углы. Если смесь будет обедненная, то пропуски начнутся раньше времени и мы не дойдем до оптимальных углов. Отсюда вывод, сначала нужно идеально отстроить работу ГБО и штатной системы зажигания, а затем уже приступать к настройке УОЗ, иначе не получится настроить верно углы смещения УОЗ и как следствие - результат будет не тот, который мог бы быть, т.е. эффект будет гораздо ниже.
http://www.carhelp.info/forums/showthre ... ost1243763
Но к нашим машинам я так и не нашел программу которая бы показала пропуски воспламенения, детонацию, "отскок" УОЗ. Поэтому настроить вариатор идеально не получиться на Geely CK. В основном я так понимаю, большинство "энтузиастов" да и "профи" используют метод измерения времени разгона. Производители вариаторов в программах для настройки, имеют опцию записи графика разгона. Записав на разных установках УОЗ, несколько графиков, можно подобрать оптимальные углы для разгона. Но "научность" этого метода вызывает много вопросов. И настроить
так можно, только 2D карту. Но есть мнение, что УОЗ должен быть постоянным при работе на газу. Раньше это достигалось поворотом трамблёра на нужный угол. Как настроить самому, на своей машине, каждый решает сам.
У Микролуча с программой для настройки, идут прошивки и как пример готовые 3D карты на некоторые авто. Многие
карты сделал Cobox. Это большой труд, и достоин уважения. Я не думаю, что он это прочитает но хочу все равно ему сказать "СПАСИБО". Взяв такую карту под свой автомобиль и залив в вариатор, получаем на 90% идеально настроенную систему, фантастика. Жаль что наших авто в том списке нет, и вряд ли они там появятся. Так получилось, что мне пришлось самому составить 3D карту. "Научность" моего метода не выше "метода разгона", но карта работает. Сейчас в вариатор (Микролуч 3Dind) залита прошивка 3dind_602shir_(cUmUbdp).bin и такая карта
Geely CK NEW 2013_3D_002.JPG В архиве сама карта, с моими настройками вариатора. Если кто решит попробовать залить себе, то вам нужно либо привязать к своему МАР датчику, либо как у меня к ДПДЗ. Это второй вариант карты, но я думаю не окончательный.
ЗЫ: Прошу прощения за много букафф


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


Востаннє редагувалось VVP в 10-березня-2018 17:20, всього редагувалось 2 разів.

Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 10-березня-2018 21:45 
Шановний знавець

Вік: 31
Повідомлення: 1797
Звідки: Івано-Франківськ
А що означає що клює датчик детонації - це коли є певні оберти наприклад 2500 обертів і стрілка тахометра пробує мене перекинути в інші оберти навіть якщо педалька газу в одному положенні? Це так спрацьовує датчик детонації? бо невпевнений на 100 відсотків. Оскільки з моїми кутами ніби машинка добре їде, але деколи якраз таке трапляється, також помітив що в залежності від прогріву двигуна кути таки різні...
Дуже дякую за детальні прояснення

Добавлено спустя 11 минут 40 секунд:
Також маю питання до Вас як до експерта. Кути спочатку ставим максимально високі наприклад 9 градусів з обертів від 1000 й до 2000 наприклад а по мірі збільшення обертів кути ставимо менші - так? чи це також залежить від двигуна? Помічав що коли змінюю кут на холостих то двигун і рівніше працює і якось бодріше - чому його не радять змінювати? неможу зрозуміти в чому суть цього?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 10-березня-2018 22:53 
Трохи за кермом

Вік: 56
Повідомлення: 138
Звідки: Киев
Если вопрос ко мне, то не называйте меня "экспертом", я всего лишь кое как настроил свой вариатор. При срабатывании датчика детонации, ЭБУ уменьшает УОЗ, так работает инжекторный двигатель на бензине. Но у газа октановое число выше, и стойкость к детонации следовательно выше. Многие считают, что на газу при исправном двигателе в принципе не может быть детонации. Описанные Вами симптомы по моему, не обязательно говорят о срабатывании датчика детонации, могут быть и другие причины.
По интернету ходит график зависимости УОЗ на газу, от оборотов. Профи признали его морально устаревшим, применительно к современным автомобилям. Лично я когда ставлю 9 градусов от 1000 до 1500, то слышу как меняется работа моего двигателя. И то, что я слышу, мне не очень нравиться. Пропадает "мягкость" при наборе оборотов. Поэтому себе я больше 7 не ставил, когда пытался настроить 2D карту. С 3D немного по другому, но я и не стремлюсь к максимальному разгону. Холостые обороты ЭБУ в основном регулирует, изменяя УОЗ. Если вариатор пытается внести свои коррекции, часто возникает "раскачка" ХХ, (плавающие обороты). Но в случае с 3D картой, если в качестве нагрузки брать ДПДЗ, можна настроить смещение УОЗ, с оборотов даже ниже ХХ. Поскольку на ХХ, дросель полностью закрыт, то есть вариатор видит, что нагрузки нет, следовательно нет смещения УОЗ. Но при трогании с места, при отпускании сцепления, обороты немного уменьшаются относительно ХХ, но работает уже ДПДЗ. Следовательно начинает работать вариатор, видя нагрузку, и даёт смещение УОЗ. При этом разгон становится более плавным, без затыков, ровным и быстрым. Это основной плюс при использовании 3D. При использовании МАР сенсора, аналогично, только настраивать надо более тщательно, мне так кажется.


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


Востаннє редагувалось VVP в 10-березня-2018 23:21, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 11-березня-2018 09:44 
Шановний знавець

Вік: 31
Повідомлення: 1797
Звідки: Івано-Франківськ
Тобто все ж таки краще підключити педальку газу якщо вона електронна - ніж мап сенсор? буде легше настроювати та мягший розгін буде? В мене варіатор підтримує як педальку газу так і мап сенсор. Але при роботі на ХХ дросель відкритий на 10-12 відсотків перевіряв різним діагностичним софтом. Чи це нормально чи ні? ну й неможе дросель бути повністю закритим бо як не крути повітря має постачатись у двигун в любому випадку. Тобто старатись більше 7 градуісв не ставити? Також виходить такий момент що наприклад кожних 500- 1000 обертів кут скидуємо на 1-2 градуси робимо таку криву яка десь на 4000 тис обертів спадає до 0? Оскільки кажуть шо варіатор не ефективний. Бо дехто ставить 6-9 градусів на всій лінії і десь під 4000 скидає, що мабуть не до кінця правильно. Більш правильно буде виглядати десь так як на цьому графіку оскільки наскільки памятаю його на диностенді знімали з якогось двигуна. Хоча в кожному двигуні ще все по свому може бути.

Добавлено спустя 8 минут 7 секунд:
По пропану, настройщик з європа газ коли мені допомагав вирішити проблему одну налаштував мені кути на старті від 6 градуісв й далі все пішло вниз, але думаю чи це не замало, бо ж хороший розгін йде від 2000 обертів до 3500 а там вже кути були досить малі...


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 11-березня-2018 11:10 
Трохи за кермом

Вік: 56
Повідомлення: 138
Звідки: Киев
"Тобто все ж таки краще підключити педальку газу якщо вона електронна - ніж мап сенсор?"
Правильно я считаю МАР сенсор, но составить "грамотно" 3D карту, будет сложнее. "Педалька" не правильно, но проще сделать 3D карту. Но такая карта будет более правильной чем 2D карта, но хуже чем карта с МАР сенсором.
Александр Медяков (разработчик вариаторов Микролуч) сказал: " настроить правильно 3D карту, способно не более 4-х человек..."
Я в эту четвёрку точно не вхожу :lol: .
"Дросель"- дроссельная заслонка, на холостых оборотах закрыт. Воздух поступает по каналам ХХ, в обход заслонки, и регулируется регулятором ХХ (РХХ). РХХ представляет собой (в наших машинах) пошаговый двигатель, который двигает шток, перекрывающий канал воздуха. Двигатель имеет примерно (точно не помню, а искать лень) 255 шагов. В начальном положении шток выдвинут на 25-28 шагов (скорее всего это Вы и видели в программе диагностики как "на ХХ дросель відкритий на 10-12 відсотків "). В программе по настройке вариатора, можна задать диапазон напряжений для ДПДЗ, и порог срабатывания.

Добавлено спустя 38 минут 35 секунд:
Могу предложить ещё один вариант, как без особых проблем попробовать установить 3D карту. Подключаем МАР и заливаем карту Cobox, Cobox_uni_mU.bin ( для вариаторов Микролуч). После заливки, нужно откалибровать свой МАР. Для других вариаторов нужно по рисунку, в ручную составить 3D карту, в программе по настройке Вашего вариатора. В архиве файл Cobox_uni_mU.bin


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


Востаннє редагувалось VVP в 11-березня-2018 12:18, всього редагувалось 4 разів.

Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 11-березня-2018 12:03 
Шановний знавець

Вік: 31
Повідомлення: 1797
Звідки: Івано-Франківськ
Хмм throttle position - це як на мене положення дросельної заслонки в програмах по діагностиці. В нас можливо двигуни різні, або ж я щось не так розуію. бо в мене JLB-4g15 двигун. По ньому дійсно мало інформації. Також керування двигуном та дросель зовсім не такі як у попередніх джілі. А саме у попередніх стояло щось таке як бош, делфі, а тут контінетал дросель та ебу також цієї ж фірми. Свічками також всі були здивовані шо не підходять а йдуть з хюндаїв. Також з бонусів стоять гідрокомпенсатори в двигуні й це мабуть перший двигун джілі де стоять гідрики.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 11-березня-2018 12:32 
Трохи за кермом

Вік: 56
Повідомлення: 138
Звідки: Киев
throttle position - положение дроссельной заслонки. Но это особо нечего не меняет. Даже если ЭБУ, регулирует ХХ перемещением ДЗ, то просто в настройках "педальки" нужно выставить 0, выше пределов регулировки ЭБУ. Похоже в Вашей конструкции совместили ДЗ и РХХ в одном устройстве.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 11-березня-2018 15:31 
Шановний знавець

Вік: 31
Повідомлення: 1797
Звідки: Івано-Франківськ
А сильно зміняться відчуття при спробі вистроїти 3д карту? В плані підєднана педаль або ж мап? якщо сильно то мабуть буду просити щоб мені підєднали ці датчики також, якщо ні, то можливо й не варто?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 11-березня-2018 19:29 
Трохи за кермом

Вік: 56
Повідомлення: 138
Звідки: Киев
Если у Вас всё правильно настроено, то не думаю, что будет большая разница. Если Вас всё устраивает, то не стоит что то менять.
ЗЫ Лучшее - враг хорошего.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 11-березня-2018 21:44 
Шановний знавець

Вік: 31
Повідомлення: 1797
Звідки: Івано-Франківськ
Відчуття при їзді на газу (якщо газ нормальної якості) такі як в преміального бензину ато й кращі чимось, мягше і так як розповідають. Єдине що на низах можливо кут трошки задраний бо не так мягко двигун розкручується як ви описували. А так впринципі все влаштовує.

Добавлено спустя 15 часов 26 минут 15 секунд:
Взагалом зробив наступний графік, з 0 до 1000 - варіатор виключений, з 1000 до 2000 крива йде з 9 градусів до 6. з 2000 до 3000 крива йде нижче і так до 4000 тис плавно падає до 0. Відклюення варіатора здійснюється на 4000 тис обертів.
По відчуттях здається що тих 9 градусів на старті можливо трошки забагато, але досить хороший розгіз вони дають. Єдине незнаю чи правильно я зробив спадання кривої, наподобі як на цьому графіку що скидувався тут - класичний графік Пропану - Метану- Бензину. Все вроді добре їде, але думаю чи не замалі кути в обертах 2000-300 тис бо там виходить що кут спадає з 6 до 3 градусів. Хоча розгін хороший, та й динаміка мене така влаштовує... Як воно відобразиться на прогарі клапанів?. Хоча говорив з мотористом - він казав головне щоб не було бідної суміші. А оскільки це ГБО 4 покоління редуктори буває що біднять самі по собі, а на паливні корекції не завжди ж будеш дивитись при їзді... Сам помічав сьогодні їдеш 2500-3000 обертів і тут раз суміш стає + 22-25 відсотків, перекинув на бензин - такого немає. В короткостроковій корекції таке деколи буває, а від цього й чек бідної суміші та й прогари клапанів на машинах без гідрокомпенсаторів звичайно ж. Тому й думаю які кути для мого авто підібрати праивльні. Ну з іншої сторони якщо є гідрокомпенсатори то ж навіть якщо кути не дуже добре підібрані - то прогорання клапанів трошки відсунеться на дальший термін?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 206 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку   1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Далі


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія