вверх

Текущее время: 16-дек-2017 13:11

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 893 ]  Пред.   На страницу    1 ... 32, 33, 34, 35, 36  След.
Запчасти для китайских авто Chery, Geely, BYD, Great Wall, FAW. Большой ассортимент на складе, низкие цены!
Автор Сообщение
Сообщение Добавлено: 15-ноя-2017 14:32 
Взялся за руль

Возраст: 38
Сообщения: 77
Откуда: Тернопіль
привіт. вітаю з установкою ГБО. в мене те саме на холодній, то нормальна ситуація, тепер вчасно обслуговуй ГБО шоб фільтр не забивало і все буде добре. успішної експлуатації


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 16-ноя-2017 10:41 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1271
Откуда: Івано-Франківськ
Всім привіт, поміняв масло, фільтри. Пробіг 25650 км. Машинка радує. Газ також радує. На холодну та й на гарячу тепер стала набагато краща тяга завдяки підналаштовуванню варіатора. Та заміни дозувальних дюз на ті які нам потрібні. Ще трошечки хочу піднастроїти варіатор щоб взагалі небуло різниці на бензині та на газу. Коли машинка гаряча то мені здається що вона повеселіше їде ніж на бензині навіть. А коли високі оберти то там йде довприск бензину то то саме по відчуттях.
Масло залив 0в40 шелл, подивимось як буде на холодну машинка стартувати. Тим більше у нас сьогодні -4 градуси на дворі було зранку.
Ще в планах замінити фільтр салону оскільки його немав у наявності. Також десь поїду на діагностику ходової, але поки по слуху нічого не стукає, все вроді б ок.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 16-ноя-2017 17:11 
Взялся за руль

Возраст: 38
Сообщения: 77
Откуда: Тернопіль
довприск бензини робиться для того щоб зволожувати камеру згорання при високих температурах і оборотах, бо газ сушить


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 17-ноя-2017 00:14 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1271
Откуда: Івано-Франківськ
Довприск робиться щоб газ швидше горів, можливо воно й щось там змазує, але візьмемо фізику й побачимо що бензин змішується з повітрям при попаданні в камеру згорання - тобто це той же газ, а газ краще перемішуєтья зі звичайним повітрям тому в ідеалі газова суміш навіть покраща ніж бензинова, проте є момент що газ повільніше горить ніж бензин, й тому робимо довприск бензину щоб на високих обертах коли вже варіатор не працює а це десь на крутному моменті вони виходять у 0 градусів який наступає 3500 обертів якраз ми додаємо бензину трошки щоб суміш швидше згорала, що й доречі відчувається що двигун після 3500 починає дуже весело крутитись що на бензині що на газу, але варіатор дає відчуття що ти їдеш майже як на бензині інакше там відчутний буде провал, для того на низах юзаєм варіатор, на високих або відключаєм взагалі газ або додаємо бензин.

Добавлено спустя 7 минут 21 секунду:
Щодо зволоження камери - є гбо котрі мають спеціальний лубрикант (масло) яке також довприскується а ви собі доливаєте того масла скільки хочете. Але на практиці такі системи не дуже ефективні як на мене.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 25-ноя-2017 23:30 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1271
Откуда: Івано-Франківськ
Всім привіт.
Який у кого розхід газу виходить по трасі на швидкості по трасі? Вийшло в мене 18.5 літрів. Але на 185 км дороги заправка від повного до повного на тій же мережі заправок. Тобто маєм 10 на 100. З цих 185 км по місту десь 40 км вийшло.

Якщо відняти 20 відсотків то виходить приблизно що розхід на бензині мав би бути 8 літрів що впринципі реально.
По швидкостях їхав на цей раз в середньому 50-60 км в годину бо дуже сильний туман був що нічого невидно. Коли дозволяла видимість місцями доходило до 100 км в годину. По передачах переважно 3-4 і дуже рідко 5 передача. Оберти старався весь час тримати в районі 3000 обертів. Можливо краще на газу підтримувати оберти в районі 2000, нижче небачу змісту.

Також можливо хтось підключався до газового блоку керування - який у вас час вприску? І чи зберігається пропорція до двох разів вищий час вприску на газу в порівнянні з бензином - і чи це нормально чи таки погано?

Настроїв варіатор - динамікою задоволений на всі 100 процентів, машинка їде як й на бензині а місцями й покраще як на мене. Якось чи мягше двигун працює чи що.

Але є один момент, який впринципі не заважає, але уточню, що на тільки коли машинка переходить з холодої на газ. +- 40-45 градусів перехід на газ. Коли газуєш педалькою газу дуже легенько по звуку таке враження що якби ти два раза нажав на педальку газу хоча жмеш її плавно й не відпускаючи. на бензині такого немає. На гарячому газу цього також немає. Хтось може пояснити дану річ або ж у когось таке було?.

Так взагалом машинка дуже радує. І відчутна економія в плані їзди. Єдине що незнаю скільки б пішло у мене бензину якби їздив з такими умовами як сьогодні. Якщо це 8 літрів - тоді ок. Якщо 7, інше питання й тоді економія не 40 процент а вже 30.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 29-ноя-2017 14:55 
Взялся за руль

Возраст: 38
Сообщения: 77
Откуда: Тернопіль
в мене по газу за містом виходить десь 8-9л, по місту всі 12-13 таке враження, але коли заправляєш бензиною то зразу відчуваєш як швидко гривні з вихлопної вилітають порівняно з газом.
а на холодній машині в мене шось таке саме, просто перегазовую трохи та й їду далі поки не прогріється до потрібної температури. а установщики шо кажуть про то?


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 29-ноя-2017 15:23 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1271
Откуда: Івано-Франківськ
Установщики, пробують, але по суті це залежить від корегування коефіцієнтів на холодну і як я зрозумів від налаштувань бензинових довприсків, і це може бути два в одному. Просто на холодну мала б бути можливість корегувати роботу також, як і на гарячу й плавно переходити до теплої температури - то треба взагалом возитись і дивитись на це щоб було так само на холодну на газу як і на бензині. Ну а так як мені це навіть подобається робити - то буду експерементним шляхом вирішувати.
Ідея така що на холодну плотність газу вища ніж на гарячу й це треба компенсовувати. А коли вже машинка гаряча то нічого компенсовувати не треба бо редуктор нагрітий і газ подається вже більш теплим у форсунки. Якби тут звичайна фізика яку можна трошки підрегулювати. І тоді навіть думаю від 35 градусів можна буде переключатись на газ всім спокійно.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 01-дек-2017 11:44 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1271
Откуда: Івано-Франківськ
Виглядає що вирішив питання по газу своє. Тепер й на холодну перегазовувати не потрібно, можливо якщо й потрібно то на дуже малий відсоток який я не відчуваю.
Проблема була в тому що є таке поняття як фільтр довприсків у бензинових мозгах так ось газ можливо тоже під це підлаштувати. В нашому моторі я виставив 1.4 мс а було по дефолту значення 0.9, хз звідки його взяли мози ГБО можливо при калібровці так собі виявили. За дану пораду величезне дякую wermer з форума який у газовій темі мені це порадив зробити. Також я перекалібрував значення зміни вприску газу по температурі редуктора, газу та тиску в редукторі на гарячому двигуні. Поки не ставлю температуру на 35 градусів а катаюсь з 45 й подивлюсь розхід по місту. Можливо як викатаю даний балон газу до нуля заїду до газовиків щоб мені підігнули відсікач так щоб влазило -20 відсотків газу як воно й має бути по стандарту на даний момент в мене виходить -12 відсотків різниці при повній заправці.

Як у вас машинки як газ?.


Рейтинг сообщения: +1 (отзывов: 1)
Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 01-дек-2017 18:29 
Взялся за руль

Возраст: 31
Сообщения: 71
Откуда: Kiev
В мене коли АІСівці ставили, то виставили вмикання газу на 35 градусах. І казали, що там є автоматичний довприск на високих обертах або коли ще не вийшов на робочу температуру. Я хотів поставити редуктор, а вони сказали, що він створює пробелем більше аніж вирішує і що набагато краще без нього на нашій моделі. Сказали що треба просто після кожного ТО калібрування форсунок робити і буде щастя.

Питання роботи ГБО не тільки в налаштуванні а ще й в самому газі - у нас же є так звані "Літній" та "зимовий" газ і у них відрізняється пропорції пропану і бутану в суміші. От востаннє коли ТО газу, то вони купу емульсії із форсунок вичистили... а я тільки на ОККО заправлявся. Тож тепер хз де газ заливати.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 02-дек-2017 10:16 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1271
Откуда: Івано-Франківськ
Аіс просто нехоче возитись з варіатором як і 99 відсотків газовиків. Щодо нашого авто в мене стоїть варіатор і проблем немає. І справа тут в тому що без варіатора машинка їде зовсім інакше ніж коли з ним. З ним їздить так як на бензині до установки газу а не після коли вже кути підлаштувались. Машинка чудово тягне на низах під горку й тп й тд. А якщо просто газ і варіатор виключений то буває що як причеп ще ззаду маєш. А щодо літнього зимового пропана то так і повинно бути просто мають бути правильні пропорції які у нас можливо й не дотримують.
Температура переходу у мене також зараз я виставив 35 градусів. А машинка на холодну тоже спочатку подьоргувалась або ж подьоргується?


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 02-дек-2017 11:58 
Полутысячник
Аватара пользователя

Возраст: 39
Сообщения: 650
Откуда: Киев-Вышгород
Температура переходу у мене також зараз я виставив 35 градусів. А машинка на холодну тоже спочатку подьоргувалась або ж подьоргується?

Зимний период газировщики рекомендуют 45-50градусов

_________________
АЗЛК 2140->ВАЗ 2103>ВАЗ 2107>ВАЗ 2101>Peugeot 309ГБО>ГАЗ 2752 Соболь>Ford Sierra 1.6I ГБО>ГАЗ 2705>Fiat Ducato 2.5TDI>FORD Transit 2.0i ГБО>Ford Sierra 2.0i ГБО->GEELY MK 1.5 ГБО>EMGRAND EC7 1.8 ГБО


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 02-дек-2017 17:59 
Отличный драйвер

Возраст: 28
Сообщения: 242
Откуда: Харьков
А чем они это объясняют?


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 03-дек-2017 12:10 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1271
Откуда: Івано-Франківськ
Як на мене яке що система правильно налаштована то й з 35 градусами буде все впорядку. Головне щоб газ на холодну не перебагачував суміш більше ніж це робить бензинова суміш. А так як газ сам по собі на холодну досить багатий - то форсунки в газі треба відкривати на менший час на холодну, ну й виходить що тому є такі завтики в двигуна на холодній, якщо це питання правильно не відрегулювати. Єдине ось незнаю, бо ще можливий момент що газові форсунки просто напросто холодні поки в них не подається газ взагалі, хоча й включена опція підігрів форсунок, але можливо вона й нічого не дає. Хтось пробував її вклчати й виключати і яка різниця коли включені форсунки та виклчені?

Добавлено спустя 23 часа 17 минут 37 секунд:
Всім привіт, пробіг вже 27100. Машинка радує.
В планах діагностика ходової та розвал сходження, й заміна фільтру салону. Також хочу ще щоб глянули на тормозні колодки. Бо здається мені що з салону коли машинка була нова що вона краще тормозила. Але взагалом нарікань ні на тормоза ні на щось інше поки немає.
Газ сьогодні взагалі порадував. Переключилась машинка на 35 градусах, та провалів при троганні з місця небуло. Таке враження що чим холодніша погода тим краще, навіть непомітив коли перейшов на газ, потім дивився на індикатор залишку газу й побачив що вже на газу їду. При температурі -2 градуси на дворі машинка досить швидко переходить на газ.
Тому поки газове обладнання яке маю працює нормально.
Виглядає так що я тепер економлю на пальному. Єдине що потрібно уточнити розхід цієї економії :lol:.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 04-дек-2017 11:46 
Взялся за руль

Возраст: 31
Сообщения: 71
Откуда: Kiev
Morpheus писал(а):
А машинка на холодну тоже спочатку подьоргувалась або ж подьоргується?


В мене наразі переставили запалювання газу на 50 градусів на зиму... тож коли переключається то жодного подьоргування немає. проте переходить реально пізніше, суттєво пізніше.
Щодо того як тягне під гірку - після калібрування я різниці із бензином не відчуваю взагалі.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 04-дек-2017 14:41 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1271
Откуда: Івано-Франківськ
Я ставив був 45, поняв що різниці між 35 нема крім того шо газ пізніше включається. Поставив назад 35, і зараз вроді все вже добре. А під горку то їде так само або й ліпше після настройок.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 06-дек-2017 10:07 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1271
Откуда: Івано-Франківськ
Перечитавши БК LiS поняв що варіатору треба таки більші кути поставити. З 6 підніму до 9.
Газовик також каже також що краще поставити ближче до 9 градусів. Тому - будем пробувати.
Машинка радує.
Тільки розхід по місту поки був великим на газу.

Добавлено спустя 8 часов 13 минут 8 секунд:
По свому блоку подииввся що це взагалом він базований на базі AEB MP48. Відповідно значить все мало б бути ок. Просто ніби різні під виробинки, незнаю для чого вони це там роблять в Італії але база мала б бути надійною, й схоже що така ж як у kolibri. Бо дивився на фото його авто то там блок саме MP48 AEB.
По форсунках що в мене та в нього форсунки взагалі однакові. Єдине що всім би дуже радив ставити варіатор в кого є газ. Машинка при правильному регулюванні їздить краще ніж на бензині без перебільшень. Єдине що з моментом трогання з місця ще поки до кінця все не вирішив ну але таке що маєм то маєм.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 07-дек-2017 09:41 
Взялся за руль

Возраст: 38
Сообщения: 77
Откуда: Тернопіль
шо таке варіатор і як його і для чого ставити?


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 07-дек-2017 11:29 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1271
Откуда: Івано-Франківськ
Варіатор це пристрій котрий ставиться додатково до ГБО для того щоб подавати бензиновому мозгу що потрібно раніше підпалити суміш. Робиться це наступним чином, підключається варіатор до датчика положення колін валу або ж інших датчиків розпред валів чи щось в тому стилі, і й він каже бензиновому мозку що суміш треба підпалювати раніше й ебу подає сигнал на котушки й відповідно суміш підпалюється швидше і газ встигає догорати до моменту випуску й не пропалює випускні клапани як це часто буває в людей на газу.
У варіаторів є різні настройки, момент вмикання його, та включений виключений на бензині і так далі. В мене налаштовано так що на бензині він виключений, тільки вмикається газ - варіатор включається в роботу. Оскільки кути менш більш правильно підібрані, машинка в плані динаміки в мене їздить покраще навтіь ніж на бензині в плані динаміки.
Відключав варіатор й неодноразово помічав що на газу машинка їздить не то що б вяло, а таке враження що особливо розганятись не хоче а просто як пливе. Хоча й не заперечую що працює мотор якось мягше ніж на бензині, але як на мене на газу без варіатора машина просто тупа.
В період коли люди катались на ГБО 2 чи там перше покоління, жигуль, таврія, волга, і все карбюраторне - кут запалювання змінювали просто на трамблері на скількись там градусів. Й тоді машина їхала чудово на газу але погано на бензині. Бо бензину треба інші кути а газу інші. І часто казали що їхала машинка добре на газу але тоді на бензині погано. І там варіатор непотрібний. А в теперішніх нових електронних системах трамблером не покрутиш, бо ЕБУ змінює запалювання відповідно до якості бензину й газу і тп й тд. Але не настільки наскільки це може зробити варіатор,оскільки він каже бензину що потрібно зробити підпал швидше, чого не робить сам ЕБУ бо чекає коли ж таки колін вал прийде на місце по положенню. Тобто я не заперечую що бензинові мозги кути змінюють, адже й по своїй машині бачу що в порівнянні з тим що було тільки на бензині вона зараз змінила кути запалювання на раніші й виходить що вона їде трошки вяло в порівнянні з газом + варіатор. Це все відклідковується мультитроніксом, або ж elm327 + телефон й відповідний софт.

А, оскільки всі знаємо що газ горить довше, бо така його фізика й горіння. Й якщо варіатора немає, то є досить великий ризик прогару клапанів на двигунах без гідрокомпенсаторів. В наших же двигунах вони є, але всеодно газ така річ що палить все, та й динаміка як на мене без нього ніяка.
99 відсотків газовиків нехочуть гратись з установками варіатора, тому що його ще ж треба налаштувати, а у багатьох машинках ще й чек вилазить при його неправильний настройці.
Але ж якщо він правильно настроєний, розхід газу падає, а динаміка росте. Якщо по трасі впринципі всеодно їдеш та й їдеш тільки деколи обгони або й взагалі не обганяєш, то по місту відчутно що навіть відгук педалі газу значно кращий.

Також по фірмах варіаторів - немає значення який ставити. Мені поставили польський eg dynamic тобто (Europa Gas Dynamic) тільки через те що в нього гарна коробочка пластикова, й виглядає він ніби гарно, ну й має можливість підключки до педалі газу, але цього мені не підключали. а тільки до обертів. А так то знаю що більшість ставить українські мікролуч які є також нічим не гіршими.

Надіюсь розказав всі моменти в плані варіаторів.
Єдиною альтернативою варіаторам є прошивка бензинових мозгів на так званий дворежим газ/бензин. На нашому авто та й взагалі на ЕБУ сіменс (контінентал) ще ніхто їх не прошивав, тобто сіменси не шються в зрівнянні з бошами, або ж делфі. Тому на наше авто тільки варіатор.

Наведу ще переваги варіатора. Наприклад якщо у вас дворежимна прошивка в авто вам її можуть погано залити, або ж можливо ще щось погано скореговане. Неодноразово чув від мотористів що якщо прошивка газ бензин вона часто буває крива а ще після неї заводська може не стати на рідний блок бензиновий. Тобто це ризик в плані прошивок. А тут це окремий девайс який бензиновому блоку не мішає жити. І налаштовуєш його як хоч або ж й взагалі відрубуєш.

По мому власному досвіду й авто в мене кути зараз всі 9 градусів по рекомендаціям однофорумчанина. Єдиний момент який я в себе ще не докінця вирішив це трогання з місця на холодну, але то я граюсь ще фільтрами довприсків і вже воно майже все те що має бути але я хочу щоб було ідеально як і на бензині. Інші на це забивають, я ж ні. Щодо фільтру довприсків то величезне дякую wermer з форума.

Добавлено спустя 37 минут:
Бачив що є ще блоки ГБО з встроєним варіатором. І це як на мене саме правильне рішення було б. Але такі роблять тільки поки Europa Gas. Але за такі установки щось давно нічого не чути.

Добавлено спустя 5 часов 22 минуты 4 секунды:
Хто що скаже по такому питанню. Якщо редуктор більшої потужності ніж потрібно машині, він просто менше газу буде видавати всеодно ж ? бо форсунки собі відкриваються коли їм треба й наскільки треба а він просто має тримати постійний тиск й це все - правильно як я розумію?
Ось якщо заслабий то тиску на високих обертах небуде ставати.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 08-дек-2017 10:38 
Дед
Аватара пользователя

Возраст: 53
Сообщения: 13835
Откуда: Киев
шо таке варіатор і як його і для чого ставити?

Для старта - гугл в помощь.
Потом смотрим и пишем в тут viewtopic.php?f=25&t=6246

_________________
Люди! Берегите друг друга, ведь мы у нас одни!
БЖ CK-1_1,5_Comf Утомленное Солнце FAQ форума Правила форума


Вернуться к началу
 Профиль  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 08-дек-2017 11:38 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1271
Откуда: Івано-Франківськ
Гугла вже не потрібно, вище постом описав повністю всю інформацію яка стосується варіатора.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 08-дек-2017 13:34 
Взялся за руль

Возраст: 31
Сообщения: 71
Откуда: Kiev
А який розхід газа устаканився на варіаторі?


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 08-дек-2017 14:48 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1271
Откуда: Івано-Франківськ
Ще нічого не устаканилось нажаль, бо все ще експерементую. Сам варіатор то виставив 9 градусів й відчутно що машинка якраз добре з ними їздить.
Також я поняв що я по місту неправильно їзжду якщо з трасою порядок то по місту точно ні... Тому тренеруюсь поки нормально по місту їздити. Далі буду казати розхід, якщо буде поганий буду їхати до газовщика міняти дюзи на більші/менші. Бо інших варіантів в плані мого великого розходу не бачу.
В плані динаміки ще раз повторююсь машинка летить що газ що бензин. Ну але відповідно за таку динаміку й платити треба паливом чи це газ чи бензин. Як на мене головне щоб все гарно працювало а з розходом розберемось.
Тобто з одної сторони, якщо є така динаміка й я реально получаю кайф від їзди на газу такий як і на бензині навіть покраще - то впринципі потрачених грошей немало б бути жалко. З іншої коли хочу десь економно поїздити то треба навчитись їздити, або ж все ж таки спочатку заміряти розхід бензину при такій їзді бо можливо це й нормально. Я колись у себе в БЖ писав що був по місту розхід 12.5 літри в мене, то в такому випадку + 20 відсотків газу це й буде 14.3- 14.6 літрів що й в мене останнім часом виходило. Зараз пробую інший стиль їзди й згодом відпишусь.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 12-дек-2017 14:13 
Взялся за руль

Возраст: 31
Сообщения: 71
Откуда: Kiev
Ну цей розхід то точно задофіга трохи. В мене варіатора нема, проте коли Я коли ногу з педалі не прибираю, то в мене може до 11-11,5 в місті піднятися. а при швидкості 120 по трасі +-9.0 виходить. І це газу.

Цікаво подивитися на розхід коли варіатор налаштаюється накінець. Бо поки що він не виглядає хорошою покупкою.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 12-дек-2017 15:02 
Отличный драйвер

Возраст: 28
Сообщения: 242
Откуда: Харьков
Сколько читаю, великоват расход получается. На моём кроссе в городе после переобуваться в зиму вырос до 11 литров газа. Летом ездили в Умань с друзьями, 4 человека в машине, полный багажник и постоянно кондиционер, и больше 7 литров расхода не получалось, правда и скорость не больше 110. А на Вашей машине двигатель посовременнее. По-моему что-то не правильно настроено.


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 12-дек-2017 16:00 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1271
Откуда: Івано-Франківськ
Ну так розхід щось завеликий. Варіатору виставив кути такі як порадили. Але зараз хочу викатати балон газу по місту і як вийде то вже відпишусь.
По трасі 9.5 літра в мене було але то при економній їзді. Знову ж таки були місця що й на 2-3 передачах їхав по трасі бо погана дорога з них таких десь 30 км зі всіх 140. Решта ділянки це 100-110 кілометрів зі швидкістю 70-90 км в годину. Також міського суто циклу десь 30 км. Ось й маємо розхід такий в 9.5 літра.
По часу вприску дивився ніби порядок. Або ж дюзи, або ж я невмію їздити. Іншого немає. БО настройки впорядку. Ще один момент що потрібно поміряти розхід бензину. Бо я його вже давненько не заміряв тому й неможу нічого сказати як там з ним, останній замір бензину по місту робив більше ніж пів року назад. А так просто катався, можливо щось й з розходом бензину не так...
А щодо решти то чув що 11-11.5 по місту газу мало б йти. Але знову ж таки це поїздки такого плану:
Зранку до роботи 3.5 км потім на обід й назад ще раз така дистанція два рази й потім до дому також така дистанція.
Опишіть ваші маршрути в яких ви вкладаєтесь в 11-11.5 по місту ну чи навіть 12 літрів. Щоб зрозуміти. Яка відстань за одну поїздку наприклад на роботу чи ще кудись.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 893 ]  Пред.   На страницу    1 ... 32, 33, 34, 35, 36  След.


Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Поиск в теме…:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Русская поддержка phpBB Мобильная версия