вверх

Сьогодні: 28-березня-2024 14:46

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 1378 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку    1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 56  Далі
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 06-листопада-2017 02:07 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Всім привіт. Перекинув резину на зимову. Машинка радує. Скоро планую зробити ТО. А саме масло, фільтр та перевірка ходової. Ну й фільр салону гляну.
Хтось вже міняв тормозні колодки? Які підходять? Тільки рідні чи може підбирав хтось?
Масло вже взяв shell 0w40. Фільр масляний та повітряний маю. Треба тільки ще від яріса купити фільтр салону. Хтось вже заправляв кондиціонер? Скільки реально фреону йде? Думаю весною було б варто вже заправити. Також хочу щоб захист нормально прикрутили бо так майже рік проїздив після минулого то


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 06-листопада-2017 19:20 
Катаюсь без інструктора

Вік: 37
Повідомлення: 191
Звідки: Kiev
Про фреон - цікаве питання - мені дещо долили на минулому ТО (30 тис). Хоча сказали що небагато.
АІС ллють 2в40... якщо що.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 08-листопада-2017 00:24 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Що таке 2в40? 5в40 може?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 08-листопада-2017 15:19 
Катаюсь без інструктора

Вік: 37
Повідомлення: 191
Звідки: Kiev
Так - звичайно 5в40. Двійка як раз під пятіркю на клавіатурі)))


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 09-листопада-2017 00:33 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Ну так. Але я взяв 0в40


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 09-листопада-2017 11:48 
Біля керма

Вік: 42
Повідомлення: 79
Звідки: Днепр
У нас в інструкції к авто написано 5w-30, на сайті підбору оливи Shell сказано стандарт 5w-30, преміум - 0w-30.
Мені здається, що АІС льє те що має, а не те що мали б лити


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 10-листопада-2017 01:17 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
В тому то й справа що я хочу залити преміум 0в40. 5в40 також хороший як на мене варіант. Можна й 5в30 лити, кому що більш подобається. Головне щоб повна синтетика а не її імітація.

Добавлено спустя 11 минут 41 секунду:
Ось задався собі питанням, а в кого скільки виходило найбільше проїздити від заправки до заправки нашою машинкою на бензині?. Сьогодні помітив що накатав 510 км на одній заправці, і залізло після того в бак 41 літра. Тото на 41 літрі накатав 510 км. Була поїздка у Львів та назад. Це десь 260-280 км разом включаючи місто + 230 км міста. Взагалом вважаю що непоганий розхід вийшов. Хто більше наїзджав в такому змішанмоу циклі, або ж просто траса? Бензин укрнафта енерджі 95. Лию його вже фактичо рік, правда на протязі цього року мало їздив, але все ж таки їздив. БК нагадує що треба вже скоро ТО робити. Викручу по цікавості свічки й подивлюсь як бензин від укр нафти. Якщо побачу що гірші свічки стали ніж після шелл -вернусь знову туди.

Також вчора закінчилась омивачка - знову від шелл її взяв, і переконуюсь кожен раз що мабуть у нас кращої нема. Але не та що шелл смарт, а та що таки роблять закордоном. Але й ціна відповідна 240 грн за 4 літри на даний момент, тої зими брав дешевше значно.
Також у метро бачив омивачку від лікві молі концентрат 4 літри. Розводиться 1 до 3 якщо на температуру до -15 градусів. Що мало б бути вигідно. Але підійшов й глянув цінник - 450 грн. Все ж таки купив від шелл. Ніколи не користувався концентратом омивачки лікві молі - як вона вам? Може хтось юзав? бо шелл омивачка до -21 градуса пише. Правда може десь у магазинах вона дешевша - брав на заправці. Оскільки у магазинах чомусь не знайшов.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 10-листопада-2017 09:19 
Трохи за кермом

Вік: 32
Повідомлення: 146
Звідки: Киев
Я зимнюю только liqui moly -80 и лью. Вот только покупаю я ее по значительно более низкой цене - как раз вчера мне привезли новые гибридные дворники(старые 10 месяцев проездили), и две канистры концентрата - по 321грн за 4 литра. Я думал над другими концентратами - но по моим расчетам этот самый дешевый, и за прошлую зиму проверенный. Если интересно - заказывал на авторадостях.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 10-листопада-2017 11:59 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
А чи не рівняли його з шелловським? Ну 321 грн то вже не 450. Взяв би його також коли цей виюзаю. Просто цікавить чи він дійсно круто відмиває вікна чи ні. Так якраз за такий і кажу лікві молі -80.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 10-листопада-2017 12:12 
Трохи за кермом

Вік: 32
Повідомлення: 146
Звідки: Киев
Шеловским не пользовался, но перед покупкой сравнивал по цене за литр готовой смеси - шелл вышел менее выгодным.
Я вообще с момента покупки авто пользовлся омывачкой не от ликью моли один раз - сразу после покупки взял литр ашановской, после этого понял, что омывачка должна быть качественной, а не дешевой)


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 10-листопада-2017 13:16 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
В тому то й справа що мені розходиться не в ціні а в якості. Бо можна й саму дешеву на вог взяти а вона що миє що не миє. А в плані шелл але не шелл смарт то там воно відмиває настільки що в мене ще оригінальні двірники безпроблемно працюють з цією омивачкою і ніяких розводів не лишається.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 10-листопада-2017 13:27 
Трохи за кермом

Вік: 32
Повідомлення: 146
Звідки: Киев
Только пробовать. Буду проезжать шелл зимой - мб возьму литр их омывачки на пробу. Но на ликью моли у меня жалоб не было - чистит, не мажет.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 10-листопада-2017 16:54 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Хз чи є літра. Банки по 4 літри йдуть.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 11-листопада-2017 07:54 
Півтисячник
Аватар користувача

Вік: 35
Повідомлення: 528
Звідки: Тернопіль
лікві молі - як вона вам? Може хтось юзав? бо шелл омивачка до -21 градуса пише

Використовую ось уже третій рік :-) Відгуки лише позитивні.

_________________
;)


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 12-листопада-2017 02:14 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Супер, в такому випадку й собі спробую при нагоді.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 14-листопада-2017 10:55 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Всім привіт, поставив гбо. Взагалом задоволений, але є одне питання.
При троганні з місця на холодну, на газ переходить при температурі 55-60 градусів, важко трогаюсь з місця, у всіх така проблема чи тільки в мене і треба їздити конфігурувати?. Бо як я розумію, на гарячу треба добре збагатити суміш як це робить бензиновий блок, щоб трогання було більш комфортним. Чи підналаштувати варіатор? Але виходить що на гарячу але саме вже коли 85-90 градусів, або ж наближається до такої температури - машинка їздить ідеально що на газу що на бензині відповідно, навіть не відчувається різниця чи це газ чи ні.
Газовик каже що це може бути ще літня суміш пропану, але як я собі розумію, бензин також ще літній у нас в такому випадку може продаватись, тому я думаю що все ж таки було б добре обагатити суміш. У кого які думки по цьому?.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 14-листопада-2017 11:23 
Ас

Вік: 37
Повідомлення: 443
Звідки: Харьков
на газу трогаться труднее, это да, но температура переключения у тебя как-то завышена, у меня стоит 40 градусов, а твои 55-60 с твоими пробегами по городу зимой вообще переключать не будут


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 14-листопада-2017 11:31 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Але це важче на холодну, на гарячу я трогаюсь так само як й на бензині. Мене просто цікавить така річ, хто катає без варіатора чи у нього й на гарячій машині також важко трогатись з місця чи ні?. Бо в мому випадку все майже 1 в 1 до бензину на гарячу. Щодо температури переключення я б її спустив, але мабуть треба правильно збагатити суміш на початку для правильної роботи, або ж відключити на день - два варіатор, і подивитись чи це не в ньому проблема, можливо кути неправильні. Але більше мені це схоже таки на суміш на холодну, бо бензинові мозги її збагачують більше ніж у 2 рази. А вот газові чи на холоду до 85 градусів дуже сумнівно що збагачують,а якщо й так то може не настільки скільки це потрібно було б.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 14-листопада-2017 11:54 
Трохи за кермом

Вік: 32
Повідомлення: 146
Звідки: Киев
У меня на холоде тоже трогается намного сложнее. Надо либо подгазовывать, либо переходить на газ при более высокой температуре.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 14-листопада-2017 12:09 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Поспілкувався з представниками газового блоку. Сказали що поможуть зробити багатішою суміш на холодних температурах й що таке регулюється. Всім дякую.
Відпишусь вже коли вирішу дане питання.

Більш вища температура це яка? в мене на блоці я бачу що це 55 градусів але охолоджуюча що бачить мультитронікс. А до газових мозгів ще не підключався. Куплю кабель і буду щось робити з цим.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 14-листопада-2017 12:15 
Ас

Вік: 37
Повідомлення: 443
Звідки: Харьков
Madden
у меня ща вообще прикол, когда едешь с фарами, то после переключения на газ в течении некоторого времени если выжать полностью сцепление или перети на нейтраль и резко тормознуть, то машина глохнет, на бензине или без включенных фар все ок


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 14-листопада-2017 12:38 
Трохи за кермом

Вік: 32
Повідомлення: 146
Звідки: Киев
ierarh
это какая-то дичь)
у меня просто глохла при трогании на холодную, но я отвез в АИС на нулевое ТО, попросил сделать хорошо - они обогатили смесь, и подняли температуру переключения, теперь на газу все отлично.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 14-листопада-2017 12:43 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Взагалом побачимо як вийде, надіюсь зможу налаштувати саме так як мені подобається. І саме на холодній температурі.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 14-листопада-2017 14:49 
Ас

Вік: 38
Повідомлення: 360
Звідки: Запорожье
поздравляю с покупкой, у меня аналогично глохнет на холодную при трогании, нужно подгазовывать. На гарячем движке все ок, работает идеально.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 15-листопада-2017 13:11 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Всім привіт, сьогодні регулювали на холодну корекції машинки по газу. Взагалом справа така що вийшло що дюзи дозувальні були завеликі. Поставили менші й машинка почала їхати навіть повеселіше ніж на бензині. Але щодо холодної ще не провірив, бо тільки нещодавно забрав її. Вечором спробую й відпишусь.
Тобто вийшла якраз така нетипова ситуація що суміш завжди була забагатою, хоча переважно навпаки.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 1378 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку    1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 56  Далі


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія