вверх

Текущее время: 14-дек-2017 02:37

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 127 ]  Пред.   На страницу   1, 2, 3, 4, 5, 6  След.
Запчасти для китайских авто Chery, Geely, BYD, Great Wall, FAW. Большой ассортимент на складе, низкие цены!
Автор Сообщение
Сообщение Добавлено: 06-окт-2017 22:27 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1264
Откуда: Івано-Франківськ
Відпишетесь як все пройшло. Тому й всім рекомендую варіатори або ж прошивку блока. Бо ніодин газовик вам не скаже за це що детонації буде лапати двигун, але факт є фактом кути для бензину інші ніж для газу і різняться й на обертах також вони.... Тому прошивка газова або ж варіатор без варіантів. Прошивки газової мінус у тому що на бензині машинка не дуже добре буде їздити, хоча кажуть що є прошивка газ-бензин що воно означає на практиці я нерозумію.... а варіатор включається тільки коли газ запрацював, коли газ виключений виключений і варіатор тому як на мене це правильний підхід до газу навіть якщо не покращиться динаміка чи не погіршиться. Головне щоб по відчуттях машина їхала так само як і на бензині. Ось мета варіатора. Ну й нормалізація розходу газу й такий же відклик на педальку газу щоб був. Оскільки коли правильні кути то й правильно двигун експлуатується.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 11-окт-2017 18:18 
Взялся за руль

Возраст: 31
Сообщения: 68
Откуда: Kiev
Потестив я на бензині і на газі.

Холості: однаково працює - не чутно, ні вібрації

1-2 передачі:
1500-3000: однаково
300-4500: на бензині трохи швидше крутиться двигун і після відпускання газу повільніше падають оберти (але зовсім трохи)
далі не крутив

по швидкості - що на газі, що на бензині при швидкості від 60 до 80 зявляється вібрація
на 90 зникає. Ніяк не зрозумію що ж то відбувається саме на цій швидкості - пробував на 3й і на 4й так розгаянятись. Хоча якщо то плавно робити, то вона майже не відчутна. В общєм - це загадка.
Скоро ТО (2 тис лишилось) - буду нависати на техніків, щоб зясували, що воно таке.
На газі буває що підтроює двигун, коли гріється. Після того як до робочої нагріється, все стає ок. Ну то вже реакція на холод. Хоча на бензині все рівно с самого початку і до виходу на робочу температуру.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 11-окт-2017 20:00 
Взялся за руль

Возраст: 26
Сообщения: 61
Откуда: Киев
Мені усе ж таки здається, що десь щось погано закріплено, і на 60 починає бовтатися (як у мене підкрилок). Але навіть якщо таке припустити - то питання - як діагностувати? В мене одна ідея - чіпляти камеру, і дивитись під час руху, але враховуючи кількість місць, де це може бути - так можно довго кататись, намагаючись знайти вібруючу деталь.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 16-окт-2017 20:04 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1264
Откуда: Івано-Франківськ
Ще варіант зазори свічок можуть на тих обертах щось таке давати, тобто це теорія але цілком ймовірна шо при певних кутах запалювання йдуть такі вібрації, бо в такому випадку це не газ... а система запалювання та живлення двигуна.... а щодо закріпленості, в мене колись падав двигун то якби шось не так було закріплено він впав би вже давно... тому це відпадає, там тільки щось з системою живлення або ж запалювання свічки, катушка, насос бензиновий і тп....


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 19-окт-2017 00:27 

Возраст: 44
Сообщения: 18
Откуда: Львів
Щодо вібрації на певній швидкості...
Зустрічав проблему з гумою... Тобто була гуля на колесі. Після удару у вибоїну.
Банально було криве колесо.
По балансуванню ніби проходило. Випадок із Ауді...
Прояви як у вас.
Може на деякий час переставити колеса - ззаду на перед...
Бо так і виявили кривизну- зміщення протектора при переставлянні за порадою одного автомайстра.
Доречі по керму не віддавало (тільки в певний момент близько 80км на годину була вібрація).

Хоча може проблема в котрійсь із півосей.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 19-окт-2017 11:57 
Взялся за руль

Возраст: 31
Сообщения: 68
Откуда: Kiev
Цікаво... завтра їду на ТО зранку (40 тис) - подивимось, що АІСівські майстри знайдуть... Це вже дуже цікавим стає)


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 19-окт-2017 12:53 
Отличный драйвер

Возраст: 37
Сообщения: 248
Откуда: Киев
А давление в шинах может на вибрацию влиять? если низкое например...


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 19-окт-2017 13:58 
Взялся за руль

Возраст: 26
Сообщения: 61
Откуда: Киев
Скорее наоборот - если высокое, пятой точкой лучше ямы ощущаться будут. А вот если низкое - то просто диски сильнее страдать будут.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 19-окт-2017 21:52 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1264
Откуда: Івано-Франківськ
Як варіант ще підшипники пів осей можуть можливо барахлити. Але тут також невпевнений бо то тільки при певній швидкості, припускаю що щось не так з запалюванням, але якщо на місці крутити мотор і нічого немає то справа в іншому значить.... в чомусь рухомому. Також цікаво що скажуть львівські майстри. Мені завжди подобався львівський аіс. Але ось останній раз вони мені захист не до кінця докрутили, але так й по зараз не їхав дивитись що там.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 20-окт-2017 19:42 
Взялся за руль

Возраст: 31
Сообщения: 68
Откуда: Kiev
Прошел ТО. Описал на СТО (В этот раз АИС Святошино - я сейчас в Киеве) проблему.
По результату:
- В подвеске все ок - и спереди и сзади
- по двигателю ошибок нет
- но вот в форсунке Газа пересохла маленькая резинка - поменяли
- кусок подкрылка оказалось на скорости загибается и трется слева - отрезали
- Давление в шинах штатное (спереди 2.5, сзади 2.3)
- отрегулировали развал
и о чудо - вибрация практически прошла и стала совсем минимальной. Проехались с техником - сказал поехать на другую шиномонтажку (не на ту, где мне летнюю резину ставили), когда я поеду зимнюю резину ставить - сказал, что даже минимальной вибрации не будет.

В общем, что конкретно ее вызывало не узнали, но каким-то образом устранили.

кстати сказали износ тормозов: спереди 60% осталось, сзади 70%. У кого как было за 40 тысяч?
В общем интересное ТО было.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 20-окт-2017 19:51 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1264
Откуда: Івано-Франківськ
А яке гбо? то комплект оптіма? а щодо підкрилка на швидкості в мене також було таке то потім залишки зрізали. Добре що проблема фактично моментально вирішена.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 21-окт-2017 07:11 
Отличный драйвер

Возраст: 37
Сообщения: 248
Откуда: Киев
У меня 42 000 км, проверю тормоза и напишу. А давление 2,5 на передке не много ли? я по 2,0 везде держу.


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 21-окт-2017 17:21 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1264
Откуда: Івано-Франківськ
З нашими дорогами також всюди по 2.0 тримаю.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 21-окт-2017 22:03 
Взялся за руль

Возраст: 31
Сообщения: 68
Откуда: Kiev
Да - ГБО у меня Оптима. Сегодня чек загорелся после вчерашнего ТО. Поеду в пн на СТО снова. Похоже, что нужно будет калибровку форсунки сделать после того как там резинку сменили.

А что касается давления, так я летом по паспорту ставлю (2.5 + 2.3). А на Зиму (кстати "переобулся" сегодня и уже очереди на Шиномонтажках в Киеве) ставлю 2.3+2.2.

Если меньше ставить, то есть 2 минуса - Расход (немного) и управляемость (сильно). Я себе ставил 2.0 по осям - управляемость очень страдает (я активно езжу), особенно при перестроениях на скорости.

Про шиномонтажку - передо мной IX35 (Hyundai) был - так у нашей машинки ход подвески на вывешивание бОльший на передней оси и такой же как у него на задней. Ходы подвески Очень длинные. Мастера этому очень удивились. И было приятно, что даже хозяин СТО спросил, что за модель (выходил подогнать мастеров - очень закрывать хотел и увидел как они колеса меняют) - сказал, что очень симпатично выглядит - ребята распросили и про цену и про двигатель. Было приятно такое внимание.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 21-окт-2017 23:48 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1264
Откуда: Івано-Франківськ
Також було що на шиномонтажі підїхав дядько на мерседесі й з цікавістю запитався що це за модель джілі, подивився салон й тд взагалом зацінив машинку. Можливо й вібрації від того були на певній швидкості що форсунка погано бензин подавала у мотор, і як наслідок щоб було не так з запалюванням чи вприском, ну якщо не ті підкрилки, але то було суто моє припущення. Щодо керованості на більш накачаних колесах - то питань нема, коли колеса накачані так як паспорт пише - то машинка взагалі зовсім по іншому рулиться, але мені твердоватою стає на стоковій резині, на зимовій то взагалі ок. А стокову міняти на щось хороше і тоді можна буде їздити на такій накачці колес. Бо й дійсно вона рулиться по інакшому. А перестроюватись нею насолода бо дуже великі зеркала. Катався недавно на рено кліо новому 2017 року, скажу чесно вот машинка непогана все в ній добре, але вот після наших зеркал у тій мені замалі. Але зато вона хечбек, і там хороше зеркало заднього виду покраще ніж у нас хотя мені й наше нормально. А по відчуттях то машинки досить схожі. Але думаю то всі бюджетні машинки приблизно однаково їздять. У нас 106 конячок й цього достатньо для нашої їзди й доріг. Та й для європи достатньо при дозволених швидкостях 140 км в годину по автобанах.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 22-окт-2017 13:44 
Ас
Аватара пользователя

Возраст: 29
Сообщения: 377
Откуда: Тернопіль
Катався недавно на рено кліо новому 2017 року

Може на sandero чи captur? Кліо не виготовляється. Принаймні зараз, і на Україну.

_________________
;)


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 22-окт-2017 17:22 
Взялся за руль

Возраст: 31
Сообщения: 68
Откуда: Kiev
Угу - в такие моменты всегда приятно, когда кто-то на дорогих авто интересуется.
Про резину - не согласен - даже стоковая себя очень неплохо показывает. Она у меня показывала очень и очень хорошую устойчивость в достаточно непростых ситуациях. В Китае этот бренд на уровне континенталя находится - на сухой дороге объехали" Европейцев http://mpshina.com/tests/123452179 Тест от Автобильд.
Хотя зимняя покомфортнее будут, существенно помягче (Fulda Kristall Montero 3). Я вчера переставил резину и сразу почувствовал как машина мягче стала, а сегодня вообще +5 днем... Сделал утром 2.4 на 2.2 - очень сбалансированно стало - не капец жестко и одновременно достаточно комфортно.

У меня хетч, а не седан, так что и перестраиваться и парковаться удобнее ;-)

Наш Движок если крутить, то динамика будет очень даже приличная, особенно со средних скоростей. У китайцев именно получилось сделать качественно. и похоже что с запасом (особенно по ходам подвески) с заделом на что то еще большее.

Еще момент - я говорил на СТО про двигатель:
1) гидрокомпенсанторы есть только на 1.5 GC5 (нет на GC6, GC7 и даже на Emgrand 7 дорестайловых)
2) только на ней современный движок (с) - это цитата техника на СТО.
3) говорят, что он самый крепкий 1.5 из тех, которые завозили в Украину.

Так что есть чем гордиться. Как по мне с ним реально все хорошо, кроме расхода.

По бюджетным авто - я перед покупкой тестил Фиесту новую - на 1.0 екобуст (125) она летает, как ракета и рулится как карт. Надо сказать, что турбинка очень даже рулит - намного веселее с ней. но и цена была 325 тыс по акции (свою взял за существенно меньшие деньги - напомню).
А вот позапрошлого поколения 1.4 - похуже нашей машинки ехала и тарахтела как погремушка ( я ее смотрел к покупке). Опять же повторюсь - наша машинка получилась.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 23-окт-2017 07:49 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1264
Откуда: Івано-Франківськ
Рено таки Кліо, забув додати що катався в польщі. Пруф лінк нижче
https://www.renault.pl/samochody/samoch ... /clio.html
Мабуть просто їх в Україну не постачають. У вроцлаві як і впринципі по всій польщі вони йдуть у прокат як авто на хвилини. Так званий кар шерінг.
В сандеро навіть ніколи не сидів як і в каптюрі.

Якщо б на нашу машинку поставити турбо кіт або ж хоча б компресор то я думаю також би їздила не гірше ніж екобуст. Маю на увазі що там з літри витискають 125 коней а є ще варіації з прошивками на 140 та 150. А нам можна було б ставити на наші 1.5 літра і 106 коней то думаю до 140 піднялось би, а це суттєвий приріст був би ну й там крутний би значно виріс. Бо по параметрах мені здається що наша машинка ближча до фієсти в плані компоновки кузова ніж до фокуса. По мотору тим всім хто їздить на газу дуже добре що є гідрокомпенсатори, це перший мотор джілі в якому вони взагалі є. В новішому емгранді що вийшлов після нашої машини він же 7 але рестайлінг.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 23-окт-2017 17:57 
Взялся за руль

Возраст: 31
Сообщения: 68
Откуда: Kiev
Ага - я как раз сидел в этом Емгранде. Очень стильно внутри сделан и сидения с более выраженной боковой поддержкой. Прогресс на лицо. Хотя в той комплектации что к нам завозят даже руль не кожанный, хотя и очень удобный. И он на удивление всего на сто с копейками кг больше чем Седан GC5, так что скзали что потеря в динамике в сравнении с нашей машинкой будет минимальной...

Манагеры говорят, что АИС не верит, что будут покупать более дорогие Джили. Потому не везут GC9 и NL3. И даже Эмгранд привезли в Бомж комплектации. Зато пообещали что в 18м привезут Кроссовер Равон (Шеви Тракер первого поколения). Равон сейчас расходится как горячие пирожки.
Вот такие пироги.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 23-окт-2017 18:05 
Ас
Аватара пользователя

Возраст: 29
Сообщения: 377
Откуда: Тернопіль
катався в польщі

Ага, є таке :-)

_________________
;)


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 23-окт-2017 20:20 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1264
Откуда: Івано-Франківськ
Равон це просто ребрендінг марки деу, всі машини які були такі й лишились. Додали трошки кращу назву можливо так можливо ні - ну й всім тепер добре. В плані інновацій в них немає такого прогресу як у джілі чи то в черрі, а мабуть просто компанія яка відмиває через равон гроші в них влила капітал щось мені так здається, бо деу вже наставав кінець, але вони у концерні GM тому й тримались. В плані 100 кг важча машина це сутєєво, оскільки, додамо газ + 40 літрів газу + балон це вже кілограм 50 може й більше додасть до ваги. Наступна річ це коли сам їдеш у машині - то одні відчуття що летить, додати ще пасажирів ззаду по 80 кг відчутна зразу різниця динаміки в нашому авто. Надіюсь що вони поставили туда коробку з іншими передаточними числами щоб відчуття по крайній мірі до 100 були дуже хорошими. Звичайно ж хто газ не ставить то виходить що тільки 100 кг різниці у вазі, але поставте наприклад 2-3 мішка піску, цементу у багажнік - різниця буде зразу відчутна. А обєм мотору той самий і тільки різниця що там він JLy а у нас JLB невідомо що вони змінили в конструкії, щуп з іншої сторони може ще щось конструктивно але не думаю що сильно. Завжди хотів покататись та щось ніяк не доїзджав на аіс так щоб було побільше часу покататись. Може хтось є у Львові, попросіть тест драйв по місту чи навіть просто по майданчику катніть та скажіть як відчуття вам. Суто вот чи краще за нашу машинку чи ні. В плані естетики то зрозуміла річ що кожному своє.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 24-окт-2017 10:49 
Отличный драйвер

Возраст: 37
Сообщения: 248
Откуда: Киев
Я тоже сидел в обновленном эмгранде 1,5 JLy.
Действительно, привезли самую простую комплектацию. За 299 000 грн я бы лучше взял равон Р4 в полной комплектации с 6-ти ст автоматом (292 000 грн).
По габаритам и вместительности равон р4 (шеви кобальт) не уступает эмгранду, даже, мне кажется более вместительный + нет проблем с запчастями.
Нашей GC5 уже ровно три года, если ее менять на новую машину то преимуществ в обмен с доплатой на новый эмгранд без автомата вообще не вижу, опять же Р4 тут привлекательнее выглядит из-за автомата (у нас в семье и жена и я ездим, жена автомат хочет).

По мощности моторов эмгранда (JLy а у нас JLB), мне кажется, китайцы разницу в весе все-таки учли. По паспорту у нас 134 Н*м а у эмгранда 140 Н*м при одинаковой мощности 106 л.с. Т.е. должны быть разные ЭБУ и прошивки.


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 24-окт-2017 11:21 
Взялся за руль

Возраст: 31
Сообщения: 68
Откуда: Kiev
Угу - по технике у Кобальта все ок, только вот внешне это еще тот уродец...
Здесь Эмгранд на несколько голов выше :-)


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 24-окт-2017 11:49 
Отличный драйвер

Возраст: 37
Сообщения: 248
Откуда: Киев
Да, эмгранд действительно симпатичнее. Согласен.


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 06-ноя-2017 18:23 
Взялся за руль

Возраст: 31
Сообщения: 68
Откуда: Kiev
Недавно столкнулся с проблемой чистки дренажа в нашей машинке. Услышал что хлюпает вода где-то за торпедо слева. мне сняли подкрылок и вылили оттуда больше 3 литров воды - оказалось забился дренаж (листья и грязь) так что кто не чистил еще дренаж на машинке - всем рекомендую сделать это заранее.

и бонусом - фото свечей которые сменил на 40 тыс. Чистые - газ никак на ни не влияет.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.


Рейтинг сообщения: +1 (отзывов: 1)
Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 127 ]  Пред.   На страницу   1, 2, 3, 4, 5, 6  След.


Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Поиск в теме…:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Русская поддержка phpBB Мобильная версия