вверх

Текущее время: 17-ноя-2019 18:57

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Куратор темы: sashanova



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 17 ] 
Автор Сообщение
Сообщение Добавлено: 06-дек-2016 16:49 
Полутысячник

Возраст: 40
Сообщения: 517
Откуда: Львів
Історія 8-ми місячної давності…після спонтанної продажі своє джилі СК, чому спонтанної? –бо ніби й особо то продавати не збирався, так ляпнув парочці знайомих шо б може б продав, то й намалювався клієнт –родич колєги який знав історію моєї машин від покупки її мною в салоні.. процес пішов, авто уїхало новому власнику а я залишився перед вибром шо ж купувати далі?. . Вибір був не великий..бюджет ше менший, з того шо б може хотів це паркетнік, або…або фіг знає шо..подумував навіть прикупити собі бмв Е39, але всі знайомі як завжди відговорювали мол лишися того ровера, а так як якихось варіантів Е39 в мій бюджет 6 штук мертвих буржуйських президентів поблизу не було а їхати просто подивитися за тридевять земель було не доцільно, то я й лишився того ровера.. .Моніторив авторіа чуть лі не цілодобово..ну шо..то шо мені ше б якось сподобалося виходить за мій бюджет, то шо можу собі купити –нафіг не хочу..вобщем класика..все як зажди.. З паркетників мені світив або чудо російських інженерів типу Нива, або плагіат китайських копімайстерів, або древній бобік відавший не одну йолку під капотом зато з гордою маркою на шильнику. Зупинився на середньому варіанті, першим на оглядини попався грейтвл пегас-на вид пачті лендкрузер, всередині чомусь місця не так багато..рама все ж таки зїдає місце по висоті, сів за руль проїхвся..мама дарагая.. та воно жорстке яке..капец , другим був на оглядинах тоже грейтвол але модель ховер, ну то вже більш-менш, чуть менше жорсткий але і ціна вже вища, ну і все що залишилось чері тіго..як не дивно зовні менший за попередні моделі але всередині набагато просторіше, ну і рульожка вже до легкової авто наближене, в общем передивився я пару варіантів тих бобіків, ше раз переконався в неадекватності оцінки авто більшістю людей, типу –та все там окей, пачті в кульках, приїжджаєш а там.. печаль вобщем.. і вот варіант (як виявилось крайній) бобік 2008р. їздить (купили) в 2009, пробіг 59тис. підтверджений оф.сервісною книжкою з обслуговуваням, мотор 2,0 тіпа міцубісі (4G63) з стартовою ціною -6к$. Перше шо порадувало –адекватний чувак, який дуже хотів продати машину свого покійного тестя, яка просто стояла і займала паркомісце під будинком а в нього ше й своя машина там стояла, шо не порадувало –купа дрібних косметичних дефектів ЛКП, “рижики” по порогах і низу дверей, купа дрібних подряпин, які з двох метрів вроді і не видно, але вони є, завели двигун –гул такий ніби відро шариків в мотор засипали, вобщем спочатку думаю яких 6тис. чувак?..за шо?.. в надії почути як завжди та то фігня, на швидкість не впливає і коштує зробити три копійки, я б мав розвернутися і піти..але чувак ну дуже хотів продати авто і з моїми аргументами зразу погоджувався і тут ше підключилася моя жінка і торг пішов такий.. вобщем то треба було чути.. і так кінцева ціна того чуда на завтра забрати -4,3к$..ну в принципі а чому б і ні?..беру. На завтра приїжджаємо в МРЕВ і чувак на радостях на експертній стоянці заїжджає заднім ходом вже пачті моїм бобіком в опель ..ковпак запаски трохи тріс..вобщєм мінус сто баксів за невдалу парковку, далі я за пів дня з видом «рішали» знімаю і ставлю дві машини, Джильку на нового власника, бобіка –на себе..все бобік мій…На наступний день приїжджаю на роботу, беру деревяний патик до вуха і шукаю джерело шуму –генератор, знімаю , міняю підшипник (55грн польський) ставлю..вуаля шуму нема. На даний момент проїхав вже на ньому 11 тисяч, розхід канєшно після 1,5 Джилі трохи пєчаль..9-9,5 місто, траса 7-7,5, тому було інстальоване ГБО 4-го покоління +варіатор і 1км пробігу став навіть дешевшим ніж на Джилі, загалом авто подобається, дуже практичне, задні сідушки такі трасфомери шо ого го, то шо раніше возив на прицепі –тепер пхаю в бобік, З поломок –окрім того підшипника, поміняв масла в коробці і гідраку, перебрав пердню ходову виявилося шо просто розбилися втулки переднього стабілізатора, підйшли від АЗЛК2140 , затонував, зробив шумоізоляцію, позщищав рижики з порогів і перефарбував їх, докупив к-кт легкосплавів за шаровою ціною в 100$ -тепер маю два комплекта тапків, літній і зимовий. Якшо порівнювати з джилі (по крайній мірі моєю СК 2008р) то якість обробки металу (як механічна типу технологічні згини, кромки і т.п. так і по ЛКП) …-гірша, дуже багато є маленьких джерел корозії ззовні по ЛКП, при чому дивно шо зсередини (коли шумив розібрав весь салон до металу) стан –як каже мій колега –«муха не сідала», всі внутенності залиті мовілем і ніяких слідів корозії не наблюдається (хоч то слава Богу) а вот зовні –все навпаки, причому проблема не лише мого конкретного екземпляру а й серії тих моделей в тих роках загалом (як в інших моделях Чері я не знаю). Зборка і підгонка пластмасових деталей салону таки краща в тігго чим в мої бувшій Ск-ашці, ну а так загалом подобається простір салону і практичність авто порівняно з СК, ну і далі їздимо подивимося…


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.


Рейтинг сообщения: +3 (отзывов: 3)
Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 06-дек-2016 17:10 
Главный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 47
Сообщения: 6949
Откуда: Кривой Рог
Ну тс с обменом!

_________________
Мой БЖ
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 06-дек-2016 19:12 
Водитель-испытатель

Возраст: 62
Сообщения: 278
Откуда: Харьков
Поздравляю с заменой!
По опыту племянника - следи за ходовой, после 100К у него начала сыпаться, а взагали машинкой доволен.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 06-дек-2016 19:22 
Уважаемый знаток

Возраст: 29
Сообщения: 1650
Откуда: Івано-Франківськ
Вітаю з купівлею!


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 07-дек-2016 01:36 
Писатель
Аватара пользователя

Возраст: 32
Сообщения: 991
Откуда: Кривой Рог (Ялта)
поздравляю вас от всей души :victory:


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 07-дек-2016 08:43 
Полутысячник

Возраст: 40
Сообщения: 517
Откуда: Львів
Всім дякую :az:


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 07-дек-2016 11:09 
Полутысячник
Аватара пользователя

Возраст: 101
Сообщения: 655
Откуда: Николаев
sashanova
У меня тоже был такой, правда 2,4 на АКПП с ГБО. До сих пор за ним скучаю)) В белом цвете с порогами и кенгурятником- выглядел просто неотразимо. Правда расход на 2,4 АКПП- 14, 15 литров в городе.
Главная болезнь тигго,это рыжики, в принципе как и у эмгранда. Больше всего этим страдают кромки дверей и пороги.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 07-дек-2016 13:58 
Полутысячник

Возраст: 40
Сообщения: 517
Откуда: Львів
Цитата:
Главная болезнь тигго,это рыжики, в принципе как и у эмгранда. Больше всего этим страдают кромки дверей и пороги.
Да, так і є, пороги і кромки дверей :( , ну і канєшно пєчально шо в емгранді та же хвороба :( значить в чомусь в китайців таки регрес іде :(


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 08-дек-2016 22:21 
Уважаемый знаток

Возраст: 29
Сообщения: 1650
Откуда: Івано-Франківськ
Вони просто машинки так довго використовувати як ми незвикли.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 09-дек-2016 09:14 
Полутысячник
Аватара пользователя

Возраст: 101
Сообщения: 655
Откуда: Николаев
Morpheus
Долго,это сколько? У меня машина конца 2012,эксплуатация с 2013, да и смотрел я двух годовалые эмгранды с конкретной коррозией. Так,что дело тут не во времени.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 09-дек-2016 09:48 
Полутысячник

Возраст: 40
Сообщения: 517
Откуда: Львів
Жаль тоді шо китаяцькі виробники так зараз підходять до цього питання :( в мене ск 2008р. яку я продав знайомому і бачу її регулярно і до сьогоднішнього дня навіть намьоків на корозію не має :no-no: ..я думав всі джилі такі :oops: якшо так піде далі то наступне моє авто навряд чи буде китайцем :cool:


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 11-дек-2016 09:29 
Уважаемый знаток

Возраст: 29
Сообщения: 1650
Откуда: Івано-Франківськ
Долго,это сколько? У меня машина конца 2012,эксплуатация с 2013, да и смотрел я двух годовалые эмгранды с конкретной коррозией. Так,что дело тут не во времени.

Це максимум 3-5 років. Тому вони особливо за корозію не переживають. Але з іншої сторони вроді ж є якісь китайські фірми що роблять автомобілі яких кузови живуть довше. Навіть ті ж DongFeng мали б жити довго й щасливо, так як роблять траки, трактори, іншу техніку яка екплуатується майже цілодобово. Цікаво як по якості ЛКП Jac?
Ну а в бідних провінціях їздять на скутерах, велосипедах, громадським транспортом, пішки. Або ж стараються захистити авто від корозії якось так само як й ми це робимо, але варто врахувати що навіть зараз в Китаї середня зарплата в менш більш нормальній провінції - 1000 дол в міс. В дуже бідній - 240. Сорі за офтоп.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 14-дек-2016 12:46 
Немного ездящий

Возраст: 32
Сообщения: 104
Откуда: Kyiv
Поздравляю с обновкой!
У меня друг на прошлой неделе продал свой Тиго 2,4 за 5,5 тыщ уе, так после продажи я его домой вез - сказал что СК по приятнее в салоне и мягче в ходовых свойствах! А так если чесно - он радовался что сдыхался, поскольку после 100 тыщ начало куча головняка вылазить с серьезными затратами...


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 14-дек-2016 14:28 
Полутысячник
Аватара пользователя

Возраст: 101
Сообщения: 655
Откуда: Николаев
Sh@k
Сравнивать седан и кроссовер по жесткости, все равно,что сравнивать палец с сами знаете чем.
Материалы в салоне у тигго весьма посредственного качества, в принципе такие же, как и на ск. А вот подсветка приборной панели лично меня дико коробила))


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 15-дек-2016 09:21 
Полутысячник

Возраст: 40
Сообщения: 517
Откуда: Львів
Цитата:
Поздравляю с обновкой!
Дякую :az:
Цитата:
У меня друг на прошлой неделе продал свой Тиго 2,4 за 5,5 тыщ уе, так после продажи я его домой вез - сказал что СК по приятнее в салоне и мягче в ходовых свойствах!
ну...я не знаю якими критеріями він судив :oops: , нє я канєшно не кажу шо в СК салон хреновий, але як мінімум сутєво менший по об’єму, на рахунок мягкості...ну та напевно мягша ходова, але то як правильно сказано
Цитата:
Сравнивать седан и кроссовер по жесткости, все равно,что сравнивать палец с сами знаете чем.

Цитата:
А так если чесно - он радовался что сдыхался, поскольку после 100 тыщ начало куча головняка вылазить с серьезными затратами...
Я тобі більше скажу в мене знайомий має ше СК (ше не продав але хоче) -там взагалі сплошний мінінгіт, з самого більшого то переборка коробки і двигла по причині прогорівшого випускного клапану, і це все при пробізі також до 100тис., а моя СК вообще моск мені не їла, ніколи не підводила і взагалі була самими надійним авто з тих шо я мав :ay: так шо то навіть не знаю..справа фарту чи шо, ну але час покаже, в мене на Тіго поки шо 70тис пробігу з них 12 моїх, поки шо тфу тфу ніякого головняка не підкидує (не враховуючи непрацюючої АБС до якого все ніяк руки не дойдуть :-) )...
Цитата:
Материалы в салоне у тигго весьма посредственного качества, в принципе такие же, как и на ск. А вот подсветка приборной панели лично меня дико коробила))
по якості десь так і є, хоча підгонка самих деталей краща в тіго ніж в ск (по крайній мірі сужу з своїх машин, робирав салон в ноль шо там шо там :cool: ) ну а підсвітка то як то кажуть на колір і смак -фломастери різні :oops: мені особисто і в ск подобалася і тут подобається, то кому як :o


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 13-фев-2017 12:13 
Полутысячник

Возраст: 40
Сообщения: 517
Откуда: Львів
Субота, сонячний гарний ранок, пробіг 71500, з них 12тис.вже моїх :D якраз всі умови шо б поміняти новий повітряний фільтр..правда на вулиці мінус 8 но то таке :oops ..будівельний фен нам в помощь :-) Ну і про вибір фільтра, всі нормальні люди купують фільтри строго під свою модель авто, но той шлях занадто простий для мене 8-), покуривши профільні форуми любітєлєй чайна техніки вияснив шо "оригінальний" фільтр чомусь встає так шо не дуже щільно закриває периметр короба і в декого підсос повітря, тому лбди ставлять фільтри від шевроле еванди, я вирішив на отриманих знаннях не зупинятися і пішов ше далі :happy ..покуривши інфу про фільтри вияснив шо геометричні розміри фільтрів (як би то дивно не звучало) в різних виробників на одну і ту ж модель авто -різні, можуть відрізнятися вплоть до 10мм по якійсь стороні, то я вже підібрав найбільший по розмірах з недорогих якийсь корейський РАС-013 за 118грн. Знявши короб фільтра і вставивши новий я поняв шо я чуток перестарвся і короб підлягає тюнінгу для повного і щільного прилягання і закривання..пара хвилин роботи здобрених матюками і все гут.. :yahoo ну і наостанок пара фоток вечера пятницї які наглядно демонструють за шо я люблю дане авто 8-) ..його універсальність і практичність для дому для сім’ї :thumbup чергове перевезення великогабаритних грузів, повний комплект мебелі для ванної кімнати, а сьогодні поїду за комплектом з 6 деревяних стільців і матрасом 140х190см :-) все те шо я раніше возив на джилі+прицеп зараз прекрасно возиться на бобіку без прицепа :ay:


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 17-мар-2017 10:25 
Полутысячник

Возраст: 40
Сообщения: 517
Откуда: Львів
І так незамітно підкрався один рік як я володію чудо-автомобілем китаяцької вишневої кантори :D .. маємо на сьогодні пробіг 73тис. з яких 14тис. мого, китайський бобік справно возив мою дупу (і не тільки мою), купу великогабаритних вантажів, чим мене несказано постійно радував ібо більш практичної машини з точки зору перевезти всьо чи майже всьо –у мене ше не було :ay: .. Якихось проблем за рік типу шось відвалилося, поламалася, і інших в стилі ¬– ніхто нікуди не їде, не було, з тих проблем які були було дві, після того як встановив ГБО і проїхав тис.5 почала погано заводитися на бензині на холодну –причина почав заганятися регулятор тиску палива від постійного ганяння бензину по кругу коли авто працювало на газу, пофікисив відключив бензонасос при роботі на газу попутно замінив бензофільтр і почистив бензонасос (хоча там по суті не було шо чистити). Друга причина погано в холода їхала на газу ібо сам редуктор стояв в місці –гірше не придумаєш і нормально не прогрівався, пофіксилось –перестановкою газового редуктора в нормальне тепле місце –проблема відразу відпала, ну і все.. А тепер про сумне. .візьмемо калькулятор, напружимо пам’ять і попробуємо підбити калькуляцію моїх вкладень в той бобік на протязі року не враховуючи палива. Для початку вартість деталей які були необхідні для приведення бобіка після купівлі в нормальний стан (підшипник генератора +реставрація передніх стойок + запи до ходової )=1600грн, до речі Фебест незважаючи на прогнози знатоків про 2-3тис. і викинути вже проїхав більше 10 тис. і поки на заміну не проситься.. дальше матеріали для фіксання рижиків (фарби, грунти, лаки, мовілі і т.п) =1000грн, дальше розхідні матеріали (масло в коробку, в гідрак, в мотор всі фільтра) =1400грн, ГБО (ГБО+варіатор+переєрастрація+переробка вихлопу) =10000грн, обесшумка =1000грн, (вітровички+коврики в салон в багажник)=1050грн, двохстороня сингалка=1500грн, фаркоп = 700грн,тоніровка вікон = 1250грн, комплект дисків на зиму+болти до них = 3000грн, страховка =600грн, ну вроді все..сумуєм –отримуємо =24100грн :oops: ..багато це чи мало, вирішуйте кожен для себе сам, для мене –намало, але чи повязанна така сума з китаяцьким походженням авто і чи витратив би я менше купивши якесь авто іншої марки? ..навряд чи..хоча..але маємо то шо маємо. На даний момент бобік вєсьма живенько їздить і ніяких вкладень для цього (окрім палива) не потребує..хоча ні..абс я так і не зробив, може б варто, хоча на швидкість то не впливає тому далі буде… :-)


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  Просмотр гаража пользователя  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 17 ] 


Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Поиск в теме…:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Русская поддержка phpBB Мобильная версия