Перший Клуб Geely і Emgrand
https://forum.geely-club.com.ua/

Geely MK/Chery Eastar Віталія, Рівне
https://forum.geely-club.com.ua/viewtopic.php?f=94&t=12499
Сторінка 5 з 5

Автор:  Виталий РЕНОМЕ [ 24-лютого-2016 10:13 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне

Добавлено спустя 2 минуты 36 секунд:
Відрізав 7 см штока від важеля КПП

Рука достает? Тянуться не надо?[/quote]


:hi:
Заводская длинна рычага слишком большая и я как-раз тянулся для включения пятой...
А сейчас ход значительно короче, поэтому достаточно движения кисти руки для переключения передач, не снимая локтя с подлокотника, - у меня так было на проданной еМКе.

Додано спустя 5 минут 43 секунды:
Сам рассматриваю такую,ну только в "максималке" с АКПП.


:hi:
Я видел на продаже "николаевскую" https://auto.ria.com/auto_chery_eastar_16711335.html
и "одесскую" https://auto.ria.com/auto_chery_eastar_16794919.html

но для меня слишком далеко и Николаев и Одесса чтоб хотябы постмотреть машины.

Додано спустя 7 минут 17 секунд:
А тот кто МК забрал что говорил? Чем его черри не устроила?


Ни один продавец той правды которая интересует тебя - не скажет. По его словам : машина, вообще, нужна была очень редко. По-этому решил взять что-то попроще плюс деньги, и желательно побольше :lol: .

Автор:  СаняУ [ 24-лютого-2016 10:48 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне

Буровик
Обычная "очепятка" сам смысл вроде же понятен...

Добавлено спустя 2 минуты 58 секунд:
Виталий РЕНОМЕ
По 7 тысяч они их еще долго продавать будут. На чери клубе парень уже пол года за 5500 не может продать. При том, что машина у него в отличном состоянии.Да и все таки хочу попробовать "замахнутся" на что-то получше. Если выйдет накопить с нынешним курсом)

Автор:  bush06 [ 24-лютого-2016 11:48 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне

Я впервые слышу о ГИДРО-КОРРЕКТОРЕ!

:shock: Сразу видно что человек начинал не с ВАЗов

По крайней мере на 2107 (4) стояла такая фигня,.. крайне ненадёжнаяя штука в использовании- гидрокорректор фар.

Автор:  СаняУ [ 24-лютого-2016 12:04 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне

bush06
Самое простое-Таврия, там он тоже есть. Но на свежих, брендовых машинах я вроде не слышал, что бы стояли именно гидро-корректоры.

Автор:  flud89 [ 24-лютого-2016 14:11 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне

Самое простое-Таврия.

Была у меня Таврия 94гв. Небыло там такого, и что вобще представляет этот Гидро-коректор???

Автор:  Serj [ 24-лютого-2016 14:38 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне

и что вобще представляет этот Гидро-коректор

Разные конструктивы, работает по принципу любого гидропривода, трубки и две емкости "переменного" объема, вобщем, чем-то напоминает систему сцепления/тормозов - в одном месте надавливаешь, в другом что-то соответственно изменяется...
Хочешь наглядности - возьми два шприца, можно разных калибров, один заполни водой, соедини их кембриком, в системе воздуха быть не должно. Один шприц давишь - второй реагирует соответственно. На всяк случай - жидкость считается несжимаемой (малосжимаема)
https://www.google.com.ua/search?q=%D0% ... AgEQsAQIHA

Автор:  Виталий РЕНОМЕ [ 24-лютого-2016 14:38 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне

Годину тому заїжджав на відтаровану вантажну вагу.

Маса автомобіля Чері Істар з пів-баком бензину без вантажу і без водія 1455 кг.

На тій же вазі Жуля СКа показала 1050 кг в тому ж режимі.

Автор:  СаняУ [ 24-лютого-2016 16:25 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне

flud89
Ну на машинах 94 года может и не было,а вот в 97 точно было. http://www.autoopt.ru/auto/catalog/car/ ... -1102/113/
Хотя до меня уже ответили...

Автор:  Виталий РЕНОМЕ [ 25-лютого-2016 18:24 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне

:hi:
Поточне...

Автор:  Виталий РЕНОМЕ [ 29-лютого-2016 11:22 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне

:hi:
Для історії...

Автор:  vertall [ 29-лютого-2016 13:10 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне

Пора в профиле исправить название автомобиля ;-)

Автор:  Виталий РЕНОМЕ [ 03-березня-2016 09:52 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне

:hi:
Є проблема: скриплять або риплять задні амортизатори при повільній роботі, на швидкості - не чути.
Наприклад, коли виїжджаю з двора або парковки (1-а передача, швидкість до 10 км/год) - риплять капєц, або коли хтось сідає на заднє сидіння.
Може в кого було таке. Що зробити щоб не рипіли?

Автор:  Serj [ 03-березня-2016 20:03 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне

скриплять або риплять задні амортизатори при повільній роботі

Уверен? может СБ задней подвески (балки)?

Блин, это ж теперь не по МК вопросы...
Переименуй БЖ, может его в раздел "Мы пересели" перенести?

Автор:  Виталий РЕНОМЕ [ 04-березня-2016 09:47 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне

Переименуй БЖ, может его в раздел "Мы пересели" перенести?


СПС, если можно перенесите в раздел "Мы пересели" .
Переименовать хотел, - но не знаю как..

Автор:  Serj [ 04-березня-2016 10:05 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне

Переименовать хотел, - но не знаю как..

редактируй Зображення заголовок самого первого поста своего БЖ или дай название...

Добавлено спустя 8 минут 20 секунд:
Re: Geely MK comf 2013/14 на Chery Віталія, Рівне
перенес

Автор:  Forzajuve999 [ 04-березня-2016 11:38 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK comf 2013/14 на Chery Віталія, Рівне

Апгрейд 2-х летней китайской машины на 9-летнюю с доплатой сломал мой моск.

Добавлено спустя 1 час 55 минут 6 секунд:
Re: Geely MK/Chery Eastar Віталія, Рівне
Я правильно понял, что это Вы доплачивали за Чери, а не наоборот?

Автор:  СаняУ [ 17-березня-2016 16:38 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK/Chery Eastar Віталія, Рівне

Forzajuve999
Просто нужно не забывать, что машины разные. Думаю Виталий уже оценил это в полной мере. Это все равно что удивляться обмену скажем таврии на ланос...

Автор:  Forzajuve999 [ 18-березня-2016 15:13 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK/Chery Eastar Віталія, Рівне

Это все равно что удивляться обмену скажем таврии на ланос...

Запорожца на Ягуар :bj:

Автор:  Виталий РЕНОМЕ [ 19-березня-2016 18:40 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK/Chery Eastar Віталія, Рівне

Всім доброго дня.
Для Forzajuve999, - так саме я, віддавши машину 2013 року за машину 2007-го, доплачував.
Тепер, коли я потроху починаю розуміти для чого придумали Chery Eastar, а скоріше не Чері , а Сhevrolet Evanda/Epica, я відчуваю, що не варто крутити двигун, і гальмувати перед перешкодами до яких звик на МК.
Спершу, коли тільки сів за кермо враження були сильними, - велика різниця, але можливості машини я ще не розумів.
Зараз, коли минуло кілька тижнів, я бачу, що природа мого поводження за кермом міняється через властивості машини, наприклад , я перестав підсвідомо тикати Істару нижчі передачі перед обгонами, я відсунув водійське сидіння і відрегулював нижню подушку так, щоб було просто ідеально сидіти, а я тільки думав що в МК зручно; в мене зникла турбота про те, що будь-якому пасажиру (за розмірами) може стати незручно чи то сідати, чи сидіти, чи вилазити і, зрештою, їхати. Всім пасажирам, я Вас запевняю, дуже зручно, звичайно якщо їх не більше 4-х.
Така ніби херня, як сприйняття салону водієм, колись мене не турбувала, а зараз мені просто приємно торкатись до того всього, користуватись і бачити, - не знаю, може то тільки в мене.
Є й мінуси: там де я колись, з МК або СК, проскочив би по габариту ширини або довжини, зараз то ризиковано, відповідно, я став менше ризикувати, як наслідок – по місту я пересуваюсь повільніше.
Та попри то всьо, я згадав свій давно проданий Chery Tiggo, там, як і на Істарі, не чути роботи трансмісії, повірте, я прислухався, максимум що можна почути це клацання куліси, якщо хочете – рух троса, но не шум шестерень. Тим більше після заміни масла в КПП , я іноді просто пробую 3-ю передачу з 20 км/год до 100та – ніяких сторонніх звуків крім мотора.
Звук мотора це окрема історія, його просто треба почути на діапазоні від 2-х до 4-х тисяч обертів, то треба чути, я слухав – часто слухав, то музика для мене, до речі, дуже схожий на звук двигунів Шкод (Рапіда і Октавії) – це точно.

Автор:  V O V A [ 19-березня-2016 19:01 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK/Chery Eastar Віталія, Рівне

Еванду з АТ не хотів ?

Автор:  Виталий РЕНОМЕ [ 19-березня-2016 19:03 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK/Chery Eastar Віталія, Рівне

Хочу додати фото звіт, для історії…
Не знаю, як Ви, но я, коли постає питання що і коли мінялось, дивлюсь саме бортовий журнал.

Додано спустя 10 минут 59 секунд:
Еванду з АТ не хотів

Та ні, автомат мені ще рано по віку, та й не вистачить "золотого запасу",- я так думаю.

Автор:  V O V A [ 19-березня-2016 19:26 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK/Chery Eastar Віталія, Рівне

залотий запас це звісно аргумент, а от АТ і вік )))
Колись також думав що АТ це жіночий коробас, або для зрілих людей, але з часом переосмислив, в першу чергу це комфорт :ay:
Інша справа, що в ту ціну був би пробіг в Еванди +- 150 тис., а Епіка значно дорожча.
Як кліренс черіка після МК ? і витрата пального ?

Автор:  Виталий РЕНОМЕ [ 19-березня-2016 19:52 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK/Chery Eastar Віталія, Рівне

к кліренс черіка після МК ? і витрата пального ?

Кліренс – співвідносний, це до того, що я її відчуваю, бо вернувшись із "села" дном не зачепив ні разу.
Захист двигуна зараз лежить без діла – зняв поки все міняю, от чи ставити? … не знаю, - не відчув потреби.
Витрата пального - це зараз більш емоційний фактор ніж об’єктивний, тобто – хочеш "дев'ять літрів по місту" – "їдь на 9 літрів по місту", хочеш 18 – їдь на 18…
По трасі толком не зрозуміло, далеко їздив тільки двічі : при 100 км /год можна вкластись у 8л, АЛЕ: діапазон швидкості має бути 90-110, а не 60-140.

Автор:  СаняУ [ 20-березня-2016 11:54 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK/Chery Eastar Віталія, Рівне

V O V A
Я тоже против АКПП всегда был, но жена получила права и начала активно просить что-то на АКПП,я сначала упирался,а потом попробовал совершить короткую поезду в городе на "автомате". Теперь ищу авто ТОЛЬКО на АКПП))
Расход к стати на этих моторах очень "приятный". У меня выходило 12-13 газа по городу. Бензина примерно 10-10,5. Конечно больше,чем на ск или мк, но и мотор 2,0 и машина гораздо больше...
По поводу эванды, тоже смотрел несколько экземпляров. В среднем можно "взять" за 6-7 на АКПП, но пробег там будет по более))

Автор:  Виталий РЕНОМЕ [ 24-березня-2016 12:09 ]
Тема повідомлення:  Re: Geely MK/Chery Eastar Віталія, Рівне

Всім :hi:
На днях довелось знімати заводські молдинги бо полущилась їх нікельована частина з правого боку авто.
Знімав довго: спочатку риболовною жилкою зрізав, а потім дрелькою з соском від колісного диска зчищав двосторонній скотч.
Поклеїв простий молдинг по 50 грн за метр, правда довелось шукати бокс та фен, поклеїв на те ж місце.

Сторінка 5 з 5 Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/