Перший Клуб Geely і Emgrand https://forum.geely-club.com.ua/ |
|
Geely MK/Chery Eastar Віталія, Рівне https://forum.geely-club.com.ua/viewtopic.php?f=94&t=12499 |
Сторінка 5 з 5 |
Автор: | Виталий РЕНОМЕ [ 24-лютого-2016 10:13 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне |
Добавлено спустя 2 минуты 36 секунд: Виталий РЕНОМЕ >> 23-фев-2016 16:25 написав: Відрізав 7 см штока від важеля КПП Рука достает? Тянуться не надо?[/quote] Заводская длинна рычага слишком большая и я как-раз тянулся для включения пятой... А сейчас ход значительно короче, поэтому достаточно движения кисти руки для переключения передач, не снимая локтя с подлокотника, - у меня так было на проданной еМКе. Додано спустя 5 минут 43 секунды: СаняУ >> 23-лютого-2016 18:26 написав: Сам рассматриваю такую,ну только в "максималке" с АКПП. Я видел на продаже "николаевскую" https://auto.ria.com/auto_chery_eastar_16711335.html и "одесскую" https://auto.ria.com/auto_chery_eastar_16794919.html но для меня слишком далеко и Николаев и Одесса чтоб хотябы постмотреть машины. Додано спустя 7 минут 17 секунд: pepeloff >> 17-лютого-2016 19:05 написав: А тот кто МК забрал что говорил? Чем его черри не устроила? Ни один продавец той правды которая интересует тебя - не скажет. По его словам : машина, вообще, нужна была очень редко. По-этому решил взять что-то попроще плюс деньги, и желательно побольше . |
Автор: | СаняУ [ 24-лютого-2016 10:48 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне |
Буровик Обычная "очепятка" сам смысл вроде же понятен... Добавлено спустя 2 минуты 58 секунд: Виталий РЕНОМЕ По 7 тысяч они их еще долго продавать будут. На чери клубе парень уже пол года за 5500 не может продать. При том, что машина у него в отличном состоянии.Да и все таки хочу попробовать "замахнутся" на что-то получше. Если выйдет накопить с нынешним курсом) |
Автор: | bush06 [ 24-лютого-2016 11:48 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне |
Буровик » Вт фев 23, 2016 20:18 написав: Я впервые слышу о ГИДРО-КОРРЕКТОРЕ! Сразу видно что человек начинал не с ВАЗов По крайней мере на 2107 (4) стояла такая фигня,.. крайне ненадёжнаяя штука в использовании- гидрокорректор фар. |
Автор: | СаняУ [ 24-лютого-2016 12:04 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне |
bush06 Самое простое-Таврия, там он тоже есть. Но на свежих, брендовых машинах я вроде не слышал, что бы стояли именно гидро-корректоры. |
Автор: | flud89 [ 24-лютого-2016 14:11 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне |
СаняУ » 24-фев-2016 11:04 написав: Самое простое-Таврия. Была у меня Таврия 94гв. Небыло там такого, и что вобще представляет этот Гидро-коректор??? |
Автор: | Serj [ 24-лютого-2016 14:38 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне |
flud89 >> 24 фев 2016, 13:11 написав: и что вобще представляет этот Гидро-коректор Разные конструктивы, работает по принципу любого гидропривода, трубки и две емкости "переменного" объема, вобщем, чем-то напоминает систему сцепления/тормозов - в одном месте надавливаешь, в другом что-то соответственно изменяется... Хочешь наглядности - возьми два шприца, можно разных калибров, один заполни водой, соедини их кембриком, в системе воздуха быть не должно. Один шприц давишь - второй реагирует соответственно. На всяк случай - жидкость считается несжимаемой (малосжимаема) https://www.google.com.ua/search?q=%D0% ... AgEQsAQIHA |
Автор: | Виталий РЕНОМЕ [ 24-лютого-2016 14:38 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне |
Годину тому заїжджав на відтаровану вантажну вагу. Маса автомобіля Чері Істар з пів-баком бензину без вантажу і без водія 1455 кг. На тій же вазі Жуля СКа показала 1050 кг в тому ж режимі. |
Автор: | СаняУ [ 24-лютого-2016 16:25 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне |
flud89 Ну на машинах 94 года может и не было,а вот в 97 точно было. http://www.autoopt.ru/auto/catalog/car/ ... -1102/113/ Хотя до меня уже ответили... |
Автор: | Виталий РЕНОМЕ [ 25-лютого-2016 18:24 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне |
Поточне... |
Автор: | Виталий РЕНОМЕ [ 29-лютого-2016 11:22 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне |
Для історії... |
Автор: | vertall [ 29-лютого-2016 13:10 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне |
Пора в профиле исправить название автомобиля |
Автор: | Виталий РЕНОМЕ [ 03-березня-2016 09:52 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне |
Є проблема: скриплять або риплять задні амортизатори при повільній роботі, на швидкості - не чути. Наприклад, коли виїжджаю з двора або парковки (1-а передача, швидкість до 10 км/год) - риплять капєц, або коли хтось сідає на заднє сидіння. Може в кого було таке. Що зробити щоб не рипіли? |
Автор: | Serj [ 03-березня-2016 20:03 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне |
Виталий РЕНОМЕ >> 03 мар 2016, 08:52 написав: скриплять або риплять задні амортизатори при повільній роботі Уверен? может СБ задней подвески (балки)? Блин, это ж теперь не по МК вопросы... Переименуй БЖ, может его в раздел "Мы пересели" перенести? |
Автор: | Виталий РЕНОМЕ [ 04-березня-2016 09:47 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне |
Serj >> 03-березня-2016 19:03 написав: Переименуй БЖ, может его в раздел "Мы пересели" перенести? СПС, если можно перенесите в раздел "Мы пересели" . Переименовать хотел, - но не знаю как.. |
Автор: | Serj [ 04-березня-2016 10:05 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK comf 2013/14 Віталія, Рівне |
Виталий РЕНОМЕ >> 04 мар 2016, 08:47 написав: Переименовать хотел, - но не знаю как.. редактируй заголовок самого первого поста своего БЖ или дай название... Добавлено спустя 8 минут 20 секунд: Re: Geely MK comf 2013/14 на Chery Віталія, Рівне перенес |
Автор: | Forzajuve999 [ 04-березня-2016 11:38 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK comf 2013/14 на Chery Віталія, Рівне |
Апгрейд 2-х летней китайской машины на 9-летнюю с доплатой сломал мой моск. Добавлено спустя 1 час 55 минут 6 секунд: Re: Geely MK/Chery Eastar Віталія, Рівне Я правильно понял, что это Вы доплачивали за Чери, а не наоборот? |
Автор: | СаняУ [ 17-березня-2016 16:38 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK/Chery Eastar Віталія, Рівне |
Forzajuve999 Просто нужно не забывать, что машины разные. Думаю Виталий уже оценил это в полной мере. Это все равно что удивляться обмену скажем таврии на ланос... |
Автор: | Forzajuve999 [ 18-березня-2016 15:13 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK/Chery Eastar Віталія, Рівне |
СаняУ >> Чт мар 17, 2016 16:38 написав: Это все равно что удивляться обмену скажем таврии на ланос... Запорожца на Ягуар |
Автор: | Виталий РЕНОМЕ [ 19-березня-2016 18:40 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK/Chery Eastar Віталія, Рівне |
Всім доброго дня. Для Forzajuve999, - так саме я, віддавши машину 2013 року за машину 2007-го, доплачував. Тепер, коли я потроху починаю розуміти для чого придумали Chery Eastar, а скоріше не Чері , а Сhevrolet Evanda/Epica, я відчуваю, що не варто крутити двигун, і гальмувати перед перешкодами до яких звик на МК. Спершу, коли тільки сів за кермо враження були сильними, - велика різниця, але можливості машини я ще не розумів. Зараз, коли минуло кілька тижнів, я бачу, що природа мого поводження за кермом міняється через властивості машини, наприклад , я перестав підсвідомо тикати Істару нижчі передачі перед обгонами, я відсунув водійське сидіння і відрегулював нижню подушку так, щоб було просто ідеально сидіти, а я тільки думав що в МК зручно; в мене зникла турбота про те, що будь-якому пасажиру (за розмірами) може стати незручно чи то сідати, чи сидіти, чи вилазити і, зрештою, їхати. Всім пасажирам, я Вас запевняю, дуже зручно, звичайно якщо їх не більше 4-х. Така ніби херня, як сприйняття салону водієм, колись мене не турбувала, а зараз мені просто приємно торкатись до того всього, користуватись і бачити, - не знаю, може то тільки в мене. Є й мінуси: там де я колись, з МК або СК, проскочив би по габариту ширини або довжини, зараз то ризиковано, відповідно, я став менше ризикувати, як наслідок – по місту я пересуваюсь повільніше. Та попри то всьо, я згадав свій давно проданий Chery Tiggo, там, як і на Істарі, не чути роботи трансмісії, повірте, я прислухався, максимум що можна почути це клацання куліси, якщо хочете – рух троса, но не шум шестерень. Тим більше після заміни масла в КПП , я іноді просто пробую 3-ю передачу з 20 км/год до 100та – ніяких сторонніх звуків крім мотора. Звук мотора це окрема історія, його просто треба почути на діапазоні від 2-х до 4-х тисяч обертів, то треба чути, я слухав – часто слухав, то музика для мене, до речі, дуже схожий на звук двигунів Шкод (Рапіда і Октавії) – це точно. |
Автор: | V O V A [ 19-березня-2016 19:01 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK/Chery Eastar Віталія, Рівне |
Еванду з АТ не хотів ? |
Автор: | Виталий РЕНОМЕ [ 19-березня-2016 19:03 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK/Chery Eastar Віталія, Рівне |
Хочу додати фото звіт, для історії… Не знаю, як Ви, но я, коли постає питання що і коли мінялось, дивлюсь саме бортовий журнал. Додано спустя 10 минут 59 секунд: V O V A >> 19-березня-2016 18:01 написав: Еванду з АТ не хотів Та ні, автомат мені ще рано по віку, та й не вистачить "золотого запасу",- я так думаю. |
Автор: | V O V A [ 19-березня-2016 19:26 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK/Chery Eastar Віталія, Рівне |
залотий запас це звісно аргумент, а от АТ і вік ))) Колись також думав що АТ це жіночий коробас, або для зрілих людей, але з часом переосмислив, в першу чергу це комфорт Інша справа, що в ту ціну був би пробіг в Еванди +- 150 тис., а Епіка значно дорожча. Як кліренс черіка після МК ? і витрата пального ? |
Автор: | Виталий РЕНОМЕ [ 19-березня-2016 19:52 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK/Chery Eastar Віталія, Рівне |
V O V A >> 19-березня-2016 18:26 написав: к кліренс черіка після МК ? і витрата пального ? Кліренс – співвідносний, це до того, що я її відчуваю, бо вернувшись із "села" дном не зачепив ні разу. Захист двигуна зараз лежить без діла – зняв поки все міняю, от чи ставити? … не знаю, - не відчув потреби. Витрата пального - це зараз більш емоційний фактор ніж об’єктивний, тобто – хочеш "дев'ять літрів по місту" – "їдь на 9 літрів по місту", хочеш 18 – їдь на 18… По трасі толком не зрозуміло, далеко їздив тільки двічі : при 100 км /год можна вкластись у 8л, АЛЕ: діапазон швидкості має бути 90-110, а не 60-140. |
Автор: | СаняУ [ 20-березня-2016 11:54 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK/Chery Eastar Віталія, Рівне |
V O V A Я тоже против АКПП всегда был, но жена получила права и начала активно просить что-то на АКПП,я сначала упирался,а потом попробовал совершить короткую поезду в городе на "автомате". Теперь ищу авто ТОЛЬКО на АКПП)) Расход к стати на этих моторах очень "приятный". У меня выходило 12-13 газа по городу. Бензина примерно 10-10,5. Конечно больше,чем на ск или мк, но и мотор 2,0 и машина гораздо больше... По поводу эванды, тоже смотрел несколько экземпляров. В среднем можно "взять" за 6-7 на АКПП, но пробег там будет по более)) |
Автор: | Виталий РЕНОМЕ [ 24-березня-2016 12:09 ] |
Тема повідомлення: | Re: Geely MK/Chery Eastar Віталія, Рівне |
Всім На днях довелось знімати заводські молдинги бо полущилась їх нікельована частина з правого боку авто. Знімав довго: спочатку риболовною жилкою зрізав, а потім дрелькою з соском від колісного диска зчищав двосторонній скотч. Поклеїв простий молдинг по 50 грн за метр, правда довелось шукати бокс та фен, поклеїв на те ж місце. |
Сторінка 5 з 5 | Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |