вверх

Сьогодні: 28-березня-2024 13:45

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Ця тема закрита, ви не можете редагувати повідомлення і писати відповіді  [ 118 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку   1, 2, 3, 4, 5  Далі
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 06-лютого-2014 19:35 
Письменник
Аватар користувача

Вік: 37
Повідомлення: 982
Звідки: Киев
С ума сойти.... Вот это я понимаю корабль.
Поздравляю!!!
По хорошему завидую )

_________________
Зображення


Востаннє редагувалось ALS в 08-лютого-2014 12:41, всього редагувалось 1 раз.

Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 06-лютого-2014 20:28 
Тисячник
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 1132
Звідки: Харьков
Аппарат однако :shock:

_________________
Авторские карнизы для штор.
https://vk.com/dekor_elit
Мой БЖ viewtopic.php?f=8&t=6864&p=530097#p530097


Востаннє редагувалось ALS в 08-лютого-2014 12:41, всього редагувалось 1 раз.

Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 06-лютого-2014 20:33 
Шановний знавець
Аватар користувача

Вік: 44
Повідомлення: 1675
Звідки: Ужгород
Смотри береги а то украдут! :o
С приобритением!


Востаннє редагувалось ALS в 08-лютого-2014 12:40, всього редагувалось 1 раз.

Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 07-лютого-2014 01:25 
Головний інженер
Аватар користувача

Вік: 40
Повідомлення: 4804
Звідки: Пекин
Забанений: Безстроково
Дякую всім за привітання! Дуже радий, що ви тепло зустрічаєте мій новий автомобіль :-)
Обіцяю скоро все написати як було. Сьогодні я отримав номери і тепер автомобіль вже
повністю легально мій. Для того щоб вам не було сумно викладу фотографії за сьогодні.
:hi:
Текст:
Приєднання файлів:
1.jpg

Приєднання файлів:
2.jpg

Приєднання файлів:
3.jpg

Приєднання файлів:
4.jpg

Приєднання файлів:
5.jpg

Приєднання файлів:
6.jpg

Приєднання файлів:
7.jpg

Приєднання файлів:
8.jpg

Приєднання файлів:
9.jpg

Приєднання файлів:
10.jpg


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
ЗображенняЗображенняЗображенняЗображення

1. БОРТЖУРНАЛ CK-1 GT IMPRESS авантюрин - ЗАКРЫТ!
2. БОРТЖУРНАЛ Американского корабля Buick Roadmaster - ЗАКРЫТ!


Востаннє редагувалось ALS в 08-лютого-2014 12:40, всього редагувалось 1 раз.

Рейтинг повідомлення: +11 (відгуків: 11)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 07-лютого-2014 10:31 
Автоманіяк
Аватар користувача

Вік: 40
Повідомлення: 1549
Звідки: Ахтырка
та куда там - с конячками :ay:

_________________
Езда — это лучшее удовольствие, которое можно получить, не снимая штаны.


Востаннє редагувалось ALS в 08-лютого-2014 12:40, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 07-лютого-2014 11:15 
Письменник
Аватар користувача

Вік: 37
Повідомлення: 982
Звідки: Киев
Я в захваті, який просто неможливо передати словами... Дизайн, салон... просто шедевр. Американці знають толк в машинах. Ще раз щиро вітаю з Бьюіком! І пиши як умога більше по можливості про корабель!

_________________
Зображення


Востаннє редагувалось ALS в 08-лютого-2014 12:40, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 07-лютого-2014 12:12 
Півтисячник
Аватар користувача

Вік: 39
Повідомлення: 745
Звідки: Киев
Вот это авто!!! :shock: Поздравляю с приобретением!

_________________
Зображення

Давайте жить дружно!
______________________
Бортжурнал by Vovan4ik


Востаннє редагувалось ALS в 08-лютого-2014 12:39, всього редагувалось 1 раз.

Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 07-лютого-2014 16:27 
Тисячник

Вік: 60
Повідомлення: 1231
Звідки: Киев
Поздравляю с приобретением! :ay:
(во DedMorouzу "головняк" теперь - по карте члена клуба № V0026 искать запчасти на "америкоса"!) :lol:

Да. Покупать в США, доставлять в Украину, а потом снова в США[/mod]

_________________
Мой БЖ: viewtopic.php?f=94&t=14136&start=0

Господи, дай мне душевный покой, чтобы принять то, что я не могу изменить, дай силы - изменить то, что могу, и мудрость - всегда отличать одно от другого.
Молитва Курта Воннегута (для невоинствующих атеистов и не только).


Востаннє редагувалось ALS в 08-лютого-2014 12:39, всього редагувалось 1 раз.

Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 07-лютого-2014 16:32 
Кращий
Аватар користувача

Вік: 41
Повідомлення: 2442
Звідки: Донецк
Очень интересная тема, буду следить за тобой)) Принимай мои поздравления, любая покупка, это покупка, надеюсь ты подумавши все сделал, и не ошибся в выборе. Такие номера видел к стати и у нас, это был нисан спорт, какой точно не помню... такой красочный с ёлочкой по середине, я так понимаю в Америке это можно, что или очень популярно.

В америке это номера такие. Угу[/mod]

_________________
Зображення


Востаннє редагувалось ALS в 08-лютого-2014 12:38, всього редагувалось 1 раз.

Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 07-лютого-2014 23:50 
Катаюсь без інструктора
Аватар користувача

Вік: 37
Повідомлення: 197
Звідки: Павлоград
Забанений: Безстроково
Поздравляю)) Пусть радует. Большая бибика :gruz: А Бензовоз в подарок шёл к машине?

_________________
Зображення

Борт. Журнал


Востаннє редагувалось ALS в 08-лютого-2014 12:38, всього редагувалось 1 раз.

Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 08-лютого-2014 10:01 
Автомеханік
Аватар користувача

Повідомлення: 3797
Звідки: Украина
Красивый лайнер, поздравляю!

_________________
Всё что написано выше, является моим мнением, которое я никому не навязываю
Geely СК=>Geely МК=>Peugeot 308sw-Renault Megane Grandtour II


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 08-лютого-2014 14:10 
Головний інженер
Аватар користувача

Вік: 40
Повідомлення: 4804
Звідки: Пекин
Забанений: Безстроково
НА ОДОМЕТРІ: 185650 МИЛЬ. ПЕРШИЙ ЗАПИС ТА ВВЕДЕННЯ ДО БОРТОВОГО ЖУРНАЛУ.
УВАГА!!! БАГАТО ДРУКОВАНОГО ТЕКСТУ!!! ХТО НІАСІЛІТ, ТО ЗВИНЯЙТЕ!!! :lol:




Якою мовою буде бортовий журнал?
Хочу одразу перепросити людей, які б хотіли отримувати інформацію російською мовою, через те, що мій журнал буде вестися виключно українською, так як виявилося, що російською я роблю багато помилок і хочу просто банально цього уникнути. Крім того, з ідеологічних переконань я вважаю, що зараз набільш важливий момент для консолідації українського суспільства. Стояти осторонь останніх подій я не можу, тому у повсякденному житті послуговуюся виключно двома мовами – українською та англійською. У даному випадку в світлі цих обставин вважаю своїм обовʼязком писати виключно рідною мовою. ;-)


З чого все починалося?
Для того, щоб дати зрозуміти читачам бортового журналу, що лягло в парадигму прийняття тих чи інших рішень, в тому числі і щодо автомобіля, я дозволю собі трошки розповісти чим я живу і як так сталося, що в сухому залишку вибір випав на Бʼюїк Роадмастер.


Яке воно те солодке і бажане життя в Америці?
Для того щоб попередити всі інсенуації навколо цієї теми, хочу повідомити, що в США я перебуваю у статусі студента з 2012-го року і орієнтовно перебуватиму у ньому щонайменще до 2015-го. Основна мета, яку я переслідую тут це вивчення англійської мови, а також отримання диплома зі спеціальності ветеринарія. Після чого я планую працювати на міжнародному рівні і стати ефективною звʼязуючою ланкою між Україною та США. Яка це буде іпостась мені ще не відомо, але стовідсотково це буде повʼязано зі сферою агропромисловості так, як все своє життя я працюю в агросекторі. Життя студента сповнене як позитивних так і негативних сторін, тому приймаючи рішення полишити хорошу роботу в Україні, заради студентського статусу в США я дивився в майбутнє і на ті перспективи, які можуть мене чекати після того, як у мене на руках буде диплом міжнародного зразка та знання іноземної мови. Я завжди залишаюся оптимістом і сподіваюсь взяти долю у свої руки, а не пасивно чекати і сподіватися на результати революцій, перебудов або трансформацій нашого багатостраждального суспільства. Скажу, що спосіб життя, який я веду тут у Америці багато в чому залежить від надзвичайної сили волі, залізних нервів, постійної витримки та непоступливості характеру. Успішно досягати цілей у нашому житті можуть лише сильні і стійкі люди. Довести на міжнародному рівні, що ти дійсно спеціаліст це вартує дорого. Проте, особисто для себе я твердо обрав цю дорогу і намагаюся використати усі механізми, життєвий досвід і знання аби досягти поставленої мети і стати господарем свого життя.


Чи треба на форумі автоклубу пояснювати навіщо людині автомобіль?
Це риторичне питання мабуть звучить у моєму випадку навіть гостріше тому, що в США відсутня розгалуджена система громадського транспорту і без власних коліс реально нікуди не потрапити. Автомобіль стає нормальним повсякденним супутником для дітей в Америці починаючи з 16 років. Більше року перебуваючи тут я перебивався автомобілями своїх друзів та знайомих, що накладало на мене відбиток людини, яка постійно перебуває у певному ступені залежності від зовнішніх обставин. Позбавитися цього та одночасно відчути новий рівень незалежності і свободи мені надавав можливості тільки особистий автотранспорт рішення про придбання якого я виношував кілька останніх місяців.


Як же ти пересувався, якщо в тебе немає водійського посвідчення міжнародного зразка?
Для тих, то може не знає, то в мене з березня 2013 року є водійська ліцензія США класу «С» (легкові автомобілі). Якщо бажаєте дізнатися подробиці, то я пропоную прочитати мою розповідь як я отримував права у США. :wlcm: Серед автомобілів на яких мені довелося поїздити в різний час є Ніссан Фронтієр, Тойота Пріус, Додж Рем, Хонда Акорд, Додж Неон, Крайслер Себрінг та інші. Відсутність власного авто дуже сильно морально на мене тисла. Тому останні місяці я розпочав пошук свого автомобіля.


Який авто обрати і де шукати, якщо маєш невеликий і обмежений бюджет?
Життя студента, котрий самостійно платить значні, в очах пересічного українця, суми за навчання, а також знімає житло та харчується за свій кошт, не передбачає значної суми на купівлю автомобіля. Тому обʼєктивно більше однієї тисячі долларів я не міг собі виділити. З цього я і виходив та брав як відправну точку. Всі пошуки авто в США здійснювалися онлайн через спеціальний жовтий сайт, що називається «Крейгліст» (по типу нашого «Авторіа»). Там люди напряму, минаючи дурні процедури пропонують товари та послуги, що є дуже зручно та ефективно. В обʼєктив потрапляли всі авто, що територіально перебувають у досяжності, з ціною до однієї тисячі долларів у різному технічному стані.


Які критерії при виборі авто бралися за основу?
Зважаючи на те, що автомобіль мені був потрібен лише для поїздок по надважливим справам, експлуатація його не передбачала великого навантаження та щоденного пробігу. Мій навчальний заклад, де я проводжу більшість часу знаходиться за 15 хвилин пішки від того місця де я живу. Тому зрозуміло, що на навчання я щодня не їжджу, автомобіль зберігається на внутрішній стоянці арендованого мною будинку. Максимум це раз на тиждень зʼїздити до великого міста в волмарт, або щось в цьому ключі. Також автомобіль має бути під рукою для того, щоб в будь-який момент виїхати на агропромисловий обʼєкт для оперативного вирішення питань з навчальної виробничої практики. Сільськогосподарські тварини просто у містах не живуть, вони живуть на фермах. Якщо ще не забули, то я вчуся про програмі ветеринарія. Велике значення мало відношення техніки до клімату. Я не знаю чи є тут люди, що бували у Сибіру, Казахстані чи Монголії. Але для того щоб описати ті кліматичні умови в яких я зараз живу, то кращого прикладу, як порівняння з вищезазначеними територіями не придумаєш. Іншими словами, це типово контенинтальний клімат, віддалений від великої води з дуже жарким літом та надзвичайно холодною зимою. Крім того постійні потужні поривчасті вітри. Зараз, наприклад, температура повітря вночі падає до -27-30 градусів морозу за Цельсієм. Це дуже холодно навіть для мене. :cold: Багато автомобілів не заводяться зранку через те, що сильно промерзають повітряні колектори, сідають акумуляторні батареї та не витимує електроніка. Тому тут у штаті Вайомінг, де я живу сформувалася особлива культура великообʼємних автомобілів, траків та позашляховиків. Побачити 4-5-ти літрові Доджі Реми, Шеві Тахо, Сільверадо або Тойоти Тундри цілком природне і нормальне явище. Більшість легковиків та седанів мають обʼєми 2,5-3 літри. Нічого дивного в цьому немає, це звичайний еволюційний процес на ринку, де малообʼємні автомобілі не витримують цих кліматичних умов. Двигун повинен швидко і ефективно прогрівати салон та бути надійним та комфортним на трасі. Корків як таких тут взагалі немає, тому авто просто як у Києві у час пік тут не стоять, тому витрати пального насправді цілком прийнятні. Дороги хорошої якості, особливо хайвеї, які пусті та вільні від трафіку, що додає спокою впевненості у тому, що поспішати немає куди. Швидкісні режими поза населеними пунктами обмежено позначкою у 65 миль/годину а в населених пунктах в залежності від розташування житлової забудови 25-35-45 миль/годину. Рвати зі звітлофорів ніякої необхідності тут немає. При відсутності трафіку можна навіть повернути на перехресті наліво на червоний сигнал світлофору!


Які були претенденти на роль нового авто?
За останні місяці було проінспектовано автомобілі, у більшості випадків девʼяностих років, які продавалися за тисячу долларів, зокрема: Хонду Сівік, Понтіак ГрандАм, Джип Чірокі, Мітцубісі Екліпс, БМВ 3 серії, Сатурн СЛ2, Шевроле Кавальєр, Гео Метро, Додж Неон. Всі з пробігом більше 200 тисяч миль та з різними технічними проблемами – биті кузови, перегріви двигуна, зламані водяні насоси, трансмісії та зчеплення. Від усіх було вирішено відмовитися. Особливо вбитими були Сівік та Екліпс. Так сталося, що майже взяв біле купе БМВ 3 серії, але не зійшлися, так скажемо, в ціні. Крім того, не у всіх були нормально оформлені документи, а також не зовсім адекватні власники, що також серйозно вплинуло на угоду відвернувши мене як покупця. :no-no:


Як на горизонті зʼявився Бʼюїк Роадмастер?
В мене є друг з яким я разом навчаюся, родом з Росії. Через дурницю, збіг обставин та відсутність життєвого досвіду він потрапив тут у значну халепу, яка загрожувала йому 50-ти роками за гратами, :shock: що зумовило швидкий тимчасовий приїзд його батька з Росії до США на два місяці з метою допомогти йому вибратися з цього багна. В економічному сенсі цьому батьку, для того щоб вирішувати судові питання на місці з адвокатами і все таке, було вигідніше тимчасово придбати якусь машину, аніж брати таку на прокат. Зважаючи на це, наш близький спільний друг, американець, запропонував придбати Бʼюїк, так як її історія була йому досконало відома. Він розповів, що перший власник автомобіля був його рідний дід, який за щасливим збігом обставин є автомехаником, тому відповідні технічні регламентні роботи проводив завжди вчасно. Після чого автомобіль був проданий другу діда с цього ж міста, також дідку, який їздив на цьому авто по вихідних днях в магазин зкуплятися. Бачачи, що авто жодного разу не було в ДТП та було в прекрасному технічному стані, батько росіянина погодився купити її за півтори тисячі долларів і іздив періодично на ній близько одного місяця. Після вирішення всіх питань та офіційного закриття справи американським судом, росіянин з батьком швидко покинули територію США, а авто на папері продали нашому спільному другу американцю, бо реальної можливості продавати знов автомобіль через брак часу у них не було, але фактичними власниками залишалися вони. Авто стояло нікому не потрібне і я попросив їх віддати його мені за тисячу долларів. Вони погодилися. Одночасно у мене вигоріло питання з грошима. Допоміг придбати авто мій батько, дай Бог йому здоровʼя. В результаті по факту згідно з документами я виявився 5 власником, реально ж я третій хто планує довго експлуатувати автомобіль. Отже, перший власник був американець дідок автомеханік який купив це авто, другий дідок його друг, потім батько росіянина (на 1 місяць), потім мій друг американець (який не їздив на ньому, а був власником лише на папері, авто стояло в нього у дворі) і вже потім я в кінці-кінців. :hot1: В Америці діє також система КАРФАКС, яка зберігає історію всіх автомобілів, тому перевірити будь-яке авто на ДТП, або на злочинні речі за 40 доллларів доступне будь-кому зацікавленому у цих діях.


Як може авто 20-ти річної давнини бути у нормальному стані?
Це цілком можливо, якщо для вас знайдеться унікальний варіант, який стався зі мною. Це простий збіг обставин, який просто склався таким чином, що я опинився в потрібному місці в потрібний час. Такі автомобілі на всесвітньовідомому онлайн ресурсі «Ебей» коштують в 4-5 разів дорожче. Для мене стало великим здивуванням і потрясінням, коли в 20-ти градусний мороз увечері 1 лютого ми з Алексом приїхали на його траку до його дому, змели сніг з Роадмастера, торкнули ключ запалювання… і авто з пару обертів завелося навіть не кашлянувши, одразу почавши заповнювати салон приємною теплотою. Відкривши капот я почув приємний, рівний та породний звук 8-ми циліндрового двигуна і зрозумів на практиці, що означає, коли машина була в нормальних руках. Більш того нова акумуляторна батарея, новісінькі шини, автоматична коробка перемикання передач, недавно змінене масло та фільтри, а також чверть баку палива остаточно вирішила питання на користь придбання цього корабля.


Як проходив процес оформлення і скільки заплачено коштів?
У Вайомінгу одні з найбільш консервативних законів у США. СО-емісію не перевіряють. Для того щоб продати один одному авто треба написати «Акт Продажу» і прийти в офіс «Каунті» і його нотаріально оформити. Можна використовувати навіть туалетну бумагу. Аби був вказаний ВІН код, ПІБ покупця і продавця, дата, сума угоди між нами і підписи. Там жеж в від цієї суми вираховується податок 4% і ставиться печатка клерка шо воно нотаріально оформлене. Ми з Алексом написали шо він мені продає авто за 100 долларів замість тисячі, то я заплатив аж 4 доллари податку! :o Також там роздруковують для тебе новий «Тайтл» він коштує 15 долларів. В іншому кабінеті якшо ти перший раз доведеться пройти реєстрацію і отримати номери – 120 долларів. Перед тим треба правда показати що в тебе є страховка, типу нашої автоцивілки. Мені враховуючи стаж водіння і те що в мене ДТП не було на території США вийшло в місяць по 31 доллару. Всього виходить таке: 4+15+120+31=170 долларів. Немає там ні черг, ні «ускорітєлєй», немає даже поліції, на все ми витратили близько пів години часу. :Yes!:


5,7 л вона ж жре як крокодил, ти що став акціонером нафтопереробного підприємства? :lol:
Насправді середня витрата пального по паспорту по трасі складає 22 милі на 1 галон, якщо перерахувати це в наші метричні показникки це складає – 10,75 л/100 км. У місті витрата складає 25 миль на 1 галон, відповідно трохи більше. Я особисто вже проїхав на авто більше 50 миль і емпіричним шляхом по факту визначив, що у мене витрата пального склала – 11,5 літрів. 1 американський галон, а це 3,785 л «регулярного» бензину коштує в моєму штаті 2,89 долларів. В метричному виразі зробіть калькуляцію самі тому, що курс доллара постійно стрибає. Але однозначно можна стверджувати, що дешевше, ніж у нас. На сьогодні, хочете вірте хочете ні, але реально якщо порахувати 1 кілометр шляху мені обходиться у 13-15 центів (трохи більше однієї гривні). В джилі у мене виходило 46 копійок. Підтвердження тут :wlcm: Проте тоді був курс інший. Якщо економісти тут є, то можуть при бажанні точно підбити. Насправді, грубо беручи я плачу в два рази більше ніж раніше, але ж і їжджу не так часто так що все нормально.


Та шо ти гониш! Не розказуй байки, ці монстри ненажери бензину! :lol:
Я вам кажу з того, що реально є насправді у мене. Вступати в суперечку не бачу сенсу. Брехати мені резону ніякого. Всі мене в клубі знають як цілком адекватну людину. :oops:


Які ще плюси у машини окрім нової АКБ, шин та потужного двигуна 454 N.m. крутного моменту?
Шкіряний салон, повноцінна запаска з такою ж новою шиною, рамна конструкція, 4-х ступенева коробка «автомат», всі електрорегулювання всього, що тільки можна, електричне налаштування надзвичайно розкішного і приємного водійського крісла у 4 площинах, додатковий підігрів лобового скла, автоматичний кліматронік, підлокітник, величезний багажний відсік, килимки в салоні, автохімія та зимовий скрібок-віник від попереднього власника, домкрат, набір інструментів, 15 радіус колес, безпрецендентна шумоізоляція, АБС, фронтальні подушки безпеки, центральний замок, можливість буксирування причепа, круїз-контроль! :imp:


Невже у 20-тирічної машини немає вад?
Звичайно є. На сьогодні мені відомо про наступне. Не працює правий передній склопідіймач (що з ним я не знаю, полізу по теплу), тріснута торпеда наверху, відклеївся декоративний елемент на водійських дверцятах, трохи розійшовся шов на шкірі водійського сидіння, є пошкодження заднього лівого ліхтаря. Мені не подобається стан ременя двигуна, мабуть я його першим і зміню найближчим часом. Склоочисники не у найкращому стані, треба брати нові. Також салон треба гарно вимити та вичистити. Цим я займусь як потеплішає, бо сенсу це робити на морозі я не бачу. Як щось вилізе ще я напишу.


Чи вартує воно того?
Скажу так. Зібрана у Арлінгтоні (штатТехас) жорстка безпечна рамна конструкція, надзвичайна шумоізоляція, суперенергоємна підвіска, плавність ходу, автоматична коробка, круїз-контроль, автоматичний кліматронік, комфортабельні крісла дають відчуття справжнього люксу, хоч і 20 річної давнини. Доречі гнав її 1 лютого вночі, на світло ніяких нарікань, рефракторні фари луплять будь здоров. А при старті двигуна позаду електрична антена вилазить автоматично! Оскільки я їжджу не часто, то вважаю, що насолоджуватися комфортом цього довгобазного (без малого 5,5 метрового) човна масою 2 тони, що пливе по хайвею можна дуже довго і я дуже сподіваюся, що один з найбільш вдалих і надійних двигунів в історії Дженерал Моторс мене не підведе і подарує ще багато радісних миль! Буду радий відповісти на ваші питання.
:hi:

_________________
ЗображенняЗображенняЗображенняЗображення

1. БОРТЖУРНАЛ CK-1 GT IMPRESS авантюрин - ЗАКРЫТ!
2. БОРТЖУРНАЛ Американского корабля Buick Roadmaster - ЗАКРЫТ!


Востаннє редагувалось ALS в 08-лютого-2014 21:08, всього редагувалось 5 разів.

Рейтинг повідомлення: +23 (відгуків: 23)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 08-лютого-2014 15:20 
Катаюсь без інструктора
Аватар користувача

Вік: 37
Повідомлення: 197
Звідки: Павлоград
Забанений: Безстроково
Оху..ть в Америке бензин по 6.41? Я в глубоком шоке!!! Это при среднем курсе 8.60грн за дол. Я уже хочу в Америку!! ALS забери меня в Америку)))

_________________
Зображення

Борт. Журнал


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 08-лютого-2014 18:07 
Місцевий
Аватар користувача

Вік: 38
Повідомлення: 2844
Звідки: Троещина
На ловца и зверь бежит) Подфортило тебе, снова поздравляю. Машина и так редкая, да еще и в хорошем состоянии - чего еще хотеть, а косяки по салону или стеклоподьемник - это мелочи которые легко исправить.

_________________
Зображення
Galant|Ностальгия


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 08-лютого-2014 20:59 
Пожирач Айрану
Аватар користувача

Вік: 37
Повідомлення: 8429
Звідки: Всея Украина
Как за 1000 долларов-отличное приобретение. Это адекватная цена, а не как у нас 20 летние гнилые корчи, которые нужно варить, пересыпать движки,коробки и т.д. стоят по 6-8-10 тонн баксов.
Желаю, чтобы авто не подводило!

_________________
Скорее в сеть - тролли не кормлены!!!


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 08-лютого-2014 21:47 
Головний інженер
Аватар користувача

Вік: 40
Повідомлення: 4804
Звідки: Пекин
Забанений: Безстроково
Yzef написав:
Я уже хочу в Америку!! ALS забери меня в Америку)))
Якщо ти вмієш щось реально робити, то отримати робочу візу Н1В не так складно як здається на перший погляд. У більшості випадків у нас народ зневірений і заляканий. Це і є першочергова мета наших "керівників" - стадом бидла легше керувати, це аксіома. В Америці перше питання, яке тобі задають це "Що ти вмієш робити?", а потім вже всі інші. Пашуть як прокляті всі люди у більшості випадків. :work:
Sfairat написав:
а косяки по салону или стеклоподьемник - это мелочи которые легко исправить.
Забув написати, що нема "колпака" на передньому правому диску. :-)
Приєднання файлів:
cody.jpg

Що стосується номерів, то кожен штат має свою табличку з унікальним дизайном, що відображає історію конкретного штату. Оскільки Вайомінг це 1-й ковбойський штат, очевидно, що нічого іншого там і не може бути зображено :o
Такі малі ціни на бензин через те, що США розповсюджують "демократію" по усьому світу, особливо на Близькому Сході :lol:


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
ЗображенняЗображенняЗображенняЗображення

1. БОРТЖУРНАЛ CK-1 GT IMPRESS авантюрин - ЗАКРЫТ!
2. БОРТЖУРНАЛ Американского корабля Buick Roadmaster - ЗАКРЫТ!


Востаннє редагувалось ALS в 09-лютого-2014 00:02, всього редагувалось 1 раз.

Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 08-лютого-2014 22:26 
Письменник
Аватар користувача

Вік: 37
Повідомлення: 982
Звідки: Киев
Якщо ти вмієш щось реально робити, то отримати робочу візу Н1В не так складно як здається на перший погляд. У більшості випадків у нас народ зневірений і заляканий. Це і є першочергова мета наших "керівників" - стадом бидла легше керувати, це аксіома. В Америці перше питання, яке тобі задають це "Що ти вмієш робити?", а потім вже всі інші

Абсолютно підтримую. З дозволу автора, якщо можливо:
Декілька років назад, мене запросили взяти участь в конкурсі на посаду медичного робітника в Нью Йорк. (Я маю медичну освіту) В двух словах якщо, то я мав вивчити англійську мову тут, медичну термінологію англійською мовою. До нас регулярно прилітали наші куратори, які одночасно були і вчителями. Люди, те що я отримав від них в плані знань англійської мови, медичної теорії и практики, словами просто не передати. Коли ви чуєте заздрісні вислови, що мовляв в Америці тупі живуть і таке інше - повна маячна. Кураторами були дві людини - Алекс, мігрувавший туди ще в радянські часи з Прибалтики, та Інеса - наша з вами співвітчизниця. Він - власник приватної лікарні. Вона - старша медсестра у одній із місцевих лікарень Мангеттену. Я за півтора року отримав скільки інформації та корисних знань, якіх не отримав мабудь у купі за три роки колледжу та 3 років Академії. Я просто був шокований, наскільки вони компетентні спеціалісти. Причому вони знаються не тільки у своєму профілі, але і інших. Моя основна задача - вивчити програму, скласти внутрішній іспит на знання медичного профілю, знання англійської мови. Після - скласти іспит у посольстві США, і у разі успіху летіти до Лондону, складати основний екзамен англійскої мови AELC. Нажаль цю програму зупинили, і наша група так і не дойшла до фінішу. Моя мета та мрія поїхати та жити в Америці так і залишається поки що не виконаною. Але що я хотів би сказати, що якщо є дійсно бажання, є більш менш представлення, що і чим хочеться займатися там, полетіти туди можна, і це є не так нереально як часто багатьом здається. Просто дійсно там є конкретні до вас вимоги, якщо ви можете і хочете відповідати ним, ви маєте можливість емігрувати.

_________________
Зображення


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 09-лютого-2014 15:14 
Біля керма
Аватар користувача

Вік: 66
Повідомлення: 66
Звідки: Днепропетровск
Коли ви чуєте заздрісні вислови, що мовляв в Америці тупі живуть і таке інше - повна маячна. Кураторами були дві людини - Алекс, мігрувавший туди ще в радянські часи з Прибалтики, та Інеса - наша з вами співвітчизниця.

Ха-ха, так какие же это американцы, это наши бывшие сограждане, которые получили образование при Союзе.
P.S. а "заздрісні вислови" М. Задорнова не про то, что в Америке живут тупые, а то что американцы тупые.


 !  Moderator INFerNO:
Больше шаблонов, MOAR!!!!


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 09-лютого-2014 15:33 
Письменник
Аватар користувача

Вік: 37
Повідомлення: 982
Звідки: Киев
Добре, а знання отримали вони де? В Америці... Отож.
А якщо ви вже згадали цього придворного клоуна Задорнова, то це не самий кращий варіант кого слухати про те, які є американці. Уж повірте будь ласка. Варто не слухати запроданців, а спробувати поїхати туди і самому розбити всі міфи та стереотипи, чи хоча б просто спробувати проаналізувати хто є хто.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 13-лютого-2014 06:39 
Головний інженер
Аватар користувача

Вік: 40
Повідомлення: 4804
Звідки: Пекин
Забанений: Безстроково
НА ОДОМЕТРІ: 185701 МИЛЯ. ПОТРОШКУ ЗВИКАЮ ДО АВТОМОБІЛЯ.



1. Вирішив заколажити для вас фото цін з моєї АЗС. Як бачите ціна 87 бензину складає менше трьох долларів за галон (3,785 л) :ay:
Приєднання файлів:
collage.jpg

2. У підлокітнику знайшов ФМ трансміттер! Тепер їзджу і слухаю музику напряму зі свого айфона, звук влаштовує! :-)


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
ЗображенняЗображенняЗображенняЗображення

1. БОРТЖУРНАЛ CK-1 GT IMPRESS авантюрин - ЗАКРЫТ!
2. БОРТЖУРНАЛ Американского корабля Buick Roadmaster - ЗАКРЫТ!


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 13-лютого-2014 09:58 
Автомеханік
Аватар користувача

Повідомлення: 3797
Звідки: Украина
7 грн. за литр бензина - когда то мы считали, что это дорого :(
ALS
Продолжай писать - интересно!

_________________
Всё что написано выше, является моим мнением, которое я никому не навязываю
Geely СК=>Geely МК=>Peugeot 308sw-Renault Megane Grandtour II


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 13-лютого-2014 11:06 
Красуня Форуму Красуня Форуму
Аватар користувача

Вік: 40
Повідомлення: 2033
Звідки: Киев
Как только прочитала название темы " Buick Roadmaster", то сразу же подумала, что это 100% тема, созданная Юрой. Таки не ошиблась :)
Поздравляю! Машина шикарная! Жаль, у нас такие можно увидеть только на фото или в фильмах. Очень бы хотелось в живую увидеть и пощупать.

P.S. тут в Сочи у нашего водителя большой внедорожник Форд, пригнан с США, так у него тоже именно передний правый стеклоподъемник не работает :) Но это мелочи жизни. Вообще молодцы производители: так все удобно, продумано, просторно, качественно. Едешь и наслаждаешься.

_________________
Зображення

Бортовой Журнал


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 16-лютого-2014 09:30 
Почесний письменник
Аватар користувача

Вік: 48
Повідомлення: 1358
Звідки: Донецк
Поздравляю с покупкой! Действительно, перед глазами "Брат-2" мелькает :-) :ay:


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 05-березня-2014 22:14 
Головний інженер
Аватар користувача

Вік: 40
Повідомлення: 4804
Звідки: Пекин
Забанений: Безстроково
Є в мене деякі роздуми щодо дистанційного запуску двигуна та доступу в салон.
Хочеться запускати автомобіль з вікна будинку і відкривати авто дистанційно з пульта.
Я знайшов хорошу контору, яка надає повністю схему підключення девайсу до авто.
https://www.bulldogsecurity.com/
Приєднання файлів:
vehicle.pdf
Обійдеться до 50 $
Мабуть через пару місяців я зважусь і встановлю собі цю систему. Це такі плани в мене.
Якщо може хтось шось порадити які приготування важливі перед цією процедурою я буду радий.

П.С. Насправді в мене автомобіль маленький :o Ось як виглядає парковка у більшості випадків. :-)
Приєднання файлів:
image - копия.jpg


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
ЗображенняЗображенняЗображенняЗображення

1. БОРТЖУРНАЛ CK-1 GT IMPRESS авантюрин - ЗАКРЫТ!
2. БОРТЖУРНАЛ Американского корабля Buick Roadmaster - ЗАКРЫТ!


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 05-березня-2014 23:46 
Місцевий
Аватар користувача

Вік: 38
Повідомлення: 2844
Звідки: Троещина
будь я сторонником теории автомобильной сублимации, я б решил что у вас там серьезные проблемы))

_________________
Зображення
Galant|Ностальгия


Рейтинг повідомлення: +2 (відгуків: 2)
Догори
 Профіль   
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Ця тема закрита, ви не можете редагувати повідомлення і писати відповіді  [ 118 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку   1, 2, 3, 4, 5  Далі


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія