вверх

Текущее время: 23-июл-2019 08:49

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ Сообщений: 118 ]  Пред.   На страницу   1, 2, 3, 4, 5
Автор Сообщение
Сообщение Добавлено: 01-янв-2015 16:18 
Тысячник

Возраст: 55
Сообщения: 1231
Откуда: Киев
С Новым годом!
Счастья, удачи, здоровья и везения!
Всего доброго в новом году.

_________________
Мой БЖ: viewtopic.php?f=94&t=14136&start=0

Господи, дай мне душевный покой, чтобы принять то, что я не могу изменить, дай силы - изменить то, что могу, и мудрость - всегда отличать одно от другого.
Молитва Курта Воннегута (для невоинствующих атеистов и не только).


Рейтинг сообщения: +1 (отзывов: 1)
Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 03-янв-2015 20:50 
Главный инженер
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 4804
Откуда: Пекин
Забанен: Бессрочно
Американці як подуріли, стали в стоп'ятидесятиметрову чергу на заправці від Costco (тіпа місцевого METRO) за шаровим бензином. Таке враження склалося, що типу СРСР тут. Ціна там 2.09$ за галон (1 галон це - 3,78 літра, нагадую ще раз аби запам'ятали). На інших заправках на 15-20 центів ціна вища. Якщо перерахувати в метричну систему, то це вийде всього 55 центів за літр. За нашими цінами це менше 9 грн за літр пального. Місцеві кажуть, таких низьких цін не було за останні 5-6 років. Ціна падає ледь не щодня. Ну подивимось... в мене в баці ще галонів 19 лишилося з минулої заправки зо два тижні тому. Середня витрата в змішаному режимі в тропічному кліматі в мене складає 21,5 миль шляху на галон. На повному 22 галонному баці я проїзджаю 475 миль. В наших більш звичних одиницях вимірювання це складає 10,9 л на 100 км. Вважаю для мого 8 циліндрового "Гатора" такий апетит досить помірний.
:-)
П.С. Днями з'їздив у національний парк Еверглейдс - найбільний національний парк тропічних боліт у світі. Так там цих крокодилів і алігаторів нємєряно. Про кучу всякого різноманітного дикого птаства я не кажу. Походу у місцевому ресторані я ще і спробував м'яса алігаторів... смачно.
:-)
Фотки
Текст:
Вложение:
10crocs.jpg

Вложение:
IMG_7837.jpg

Вложение:
IMG_7821.jpg

Вложение:
IMG_7816.jpg

Вложение:
12croc.jpg

Вложение:
IMG_7588.jpg

Вложение:
IMG_7650.jpg

Вложение:
7bird.jpg

Вложение:
13meat.jpg


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

1. БОРТЖУРНАЛ CK-1 GT IMPRESS авантюрин - ЗАКРЫТ!
2. БОРТЖУРНАЛ Американского корабля Buick Roadmaster - ЗАКРЫТ!


Последний раз редактировалось ALS 03-янв-2015 20:55, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 12-янв-2015 23:46 
Главный инженер
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 4804
Откуда: Пекин
Забанен: Бессрочно
НА ОДОМЕТРІ 193150 миль... переєстрував авто у Флориді і отримав нове посвідчення водія :-)


Вложение:
IMG_7983.jpg

1. Як ви вже знаєте в США водійська ліцензія служить основним ідентифікаційним документом, її приймають в усіх державних і недержавних установах як посвідчення особи (від бару до банку). Оскільки я зараз проживаю у Флориді, то відповідно до місцевого законодавства я маю змінити так званий "резіденсшіп" на Флориду. Оскільки я тут працюю і всі фінансові операції і оподаткування проходить через цей штат в мене було 30 днів, аби переєструватися. Сьогодні я Все це завершив. Різні штати США визнають водійські посвідчення одні одного, тому екзамени здавати не довелося. Зате тест на зір всеодно проходити доводиться. Це робиться прямо на місці через спеціальні "окуляри-бінокль", де треба букви прочитати в рядку, які зменшуються ряд за рядом, не складно. Скажу, що Флорида набагато дорожчий штат для проживання ніж будь-який на "МідВесті", тут все в ТРИ!!! рази дорожче, а то і більше.
:(
Змінити посвідчення...... 48 $
Переоформити авто ...... 224 $
Новий техпаспорт ......... 77 $
Нові номерні знаки ........ 85 $
Різноманітні інспекції ..... 37 $
Податки ще якісь там .....2,5 % від усієї суми.
Коротше кажучи я десь з пів тисячі баксів сьогодні поклав на всі ці бюрократичні процедури, "а куди ти дінешся з підводного човна?" (с) :?
Єдина радість, що тим хорошим водіям у яких не було за три роки жодного штрафу, або іншого гіморою типу вилучення прав через аварію чи ще щось подібне за останні 7 років, то тобі пишуть на пластику окремим рядком - "SAFE DRIVER". У мене такий напис є.
:ay:
Виглядають ці всі бюрократичні контори (Department of Highway Safety and Motor Vehicles) досить просто - одна велика кімната, сидять клерки і по номерочках викликають по черзі людей. Організовано я скажу нормально, ніхто поперед черги не лізе і в кабінети незрозумілі не ходить як у нас. Якщо є бажання виокремитися, то можна собі обрати різноманітні номери (від назви свого рідного університету, приналежності до ветеранів чи військових, до підтримуючих боротьбу проти раку) тільки плати гроші.
Вложение:
IMG_7974.jpg

Правда, я впорався лише за пів дня у двох окремих конторах. У першій отримав водійське посвідчення, а в іншій переєстрував транспортний засіб і отримав номери. Хотіли мені дати з написом "Sunshine state", але я сказав, що я віруюча людина і попросив "In God We Trust". Так тепер і їздитиму. Реєстрація на один рік тут мінімум, про це свідчить жовта наліпка на номері. Потім, кажуть, долларів 40 десь і все, але я то того часу вже думаю в Україні буду і переоформлювати мені не доведеться.
:-)
Вложение:
IMG_7975.jpg

2. Купив собі на "Ебеї" б/в "колпак" на диск. Віддав 20 долларів. Тепер автівка виглядає естетичніше з усіх боків.
Вложение:
IMG_7980.jpg

3. Купив нові щітки для скла Michelin, бо старі вже скрипіли так, що нестерпно було їздити (тропічні зливи то тут явище нормальне). Заплатив 10 $.
4. Залив у бензин якусь хімічну гидоту з маленької пляшечки за 5 долларів, що обіцяє відчистити від різної копоті внутрішні поверхні двигуна і прочистити інжектори. Написано, що ефективно відновлює потужність двигуна і кінські сили... я і так не жалівся на нестачу потужності, але вирішив спробувати.
Передчуваю, що зараз дідусь Алекс, щось напише :lol:


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

1. БОРТЖУРНАЛ CK-1 GT IMPRESS авантюрин - ЗАКРЫТ!
2. БОРТЖУРНАЛ Американского корабля Buick Roadmaster - ЗАКРЫТ!


Последний раз редактировалось ALS 12-янв-2015 23:59, всего редактировалось 1 раз.

Рейтинг сообщения: +1 (отзывов: 1)
Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 13-янв-2015 19:03 
Тысячник

Возраст: 55
Сообщения: 1231
Откуда: Киев
Передчуваю, що зараз дідусь Алекс, щось напише

А что мы, не англопонимающие должны писать?
Для таких как я резюмирую:
1.
...з написом "Sunshine state"

• Sunshine State, the «солнечный штат». Это прозвище имеет ряд штатов Юга, Юго-Запада и Запада США (напр., Южная Дакота, Нью-Мексико, Флорида), но в последнее время оно всё больше ассоциируется только с Флоридой и носит явно рекламный характер. Оно появилось на номерных знаках автомашин, зарегистрированных в штате Флорида, став официальным прозвищем штата...
2.
...і попросив "In God We Trust"

In God We Trust (рус. На Бога уповаем) — официальный девиз США, а также штата Флорида. Впервые был использован в 1864 году при чеканке монет нового образца, а в 1956 году стал национальным (Википедия)
А так все здорово и понятно, спасибо.
Я надеюсь, что это не будет расценено как флуд в чужом бортовике.

_________________
Мой БЖ: viewtopic.php?f=94&t=14136&start=0

Господи, дай мне душевный покой, чтобы принять то, что я не могу изменить, дай силы - изменить то, что могу, и мудрость - всегда отличать одно от другого.
Молитва Курта Воннегута (для невоинствующих атеистов и не только).


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 14-янв-2015 02:21 
Главный инженер
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 4804
Откуда: Пекин
Забанен: Бессрочно
я про добавку в паливо мав на увазі... він завжди критикує їх особливо "Хадо" кажучи "что чудес не бывает" :o

_________________
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

1. БОРТЖУРНАЛ CK-1 GT IMPRESS авантюрин - ЗАКРЫТ!
2. БОРТЖУРНАЛ Американского корабля Buick Roadmaster - ЗАКРЫТ!


Рейтинг сообщения: +3 (отзывов: 3)
Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 14-янв-2015 03:04 
Председатель
Аватара пользователя

Возраст: 34
Сообщения: 9600
Откуда: Полтава
ALS
Лично Я солидарен в этом вопросе с aleks6114!
В свое время в девятку лил всё "что посоветуют"... Ну лил и лил...
Сейчас Я таки склоняюсь к версии, что жидкости рекомендованные производителем + хорошего качества + согласно регламенту и не надо никаких дополнительных присадок!
Я не говорю, что присадки - это плохо. Нет! Но их использовать нужно крайне осторожно! А "просто так", то лучше совсем не использовать.
Как-то так сложилось, что наблюдал больше вреда от присадок, чем пользы (и вреда капитального). Благо, со стороны.

_________________
БЖ Doc20 и блондинки СК-2 Impress ЗНГ
Я обычный автоюзер! Всё что Я говорю - это только моё мнение (мой личный опыт)! Хотите правильный и полноценный ответ - заплатите за него на СТО!:
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 14-янв-2015 11:22 
Генератор идей
Аватара пользователя

Возраст: 40
Сообщения: 3156
Откуда: Київ
я про добавку в паливо мав на увазі... він завжди критикує їх особливо "Хадо" кажучи "что чудес не бывает"

При этом втихаря пиарит формулу ав харьковскую. Дед, он такой дед. :o

_________________
Изображение
Мій бортовик


Рейтинг сообщения: +1 (отзывов: 1)
Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 16-янв-2015 09:20 
Главный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 47
Сообщения: 6911
Откуда: Кривой Рог
Изображение

_________________
Мой БЖ
Изображение


Рейтинг сообщения: +1 (отзывов: 1)
Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 16-янв-2015 19:40 
Тысячник

Возраст: 55
Сообщения: 1231
Откуда: Киев
Изображение

Присоединяюсь ко всем поздравлениям, всего наилучшего! :az:

_________________
Мой БЖ: viewtopic.php?f=94&t=14136&start=0

Господи, дай мне душевный покой, чтобы принять то, что я не могу изменить, дай силы - изменить то, что могу, и мудрость - всегда отличать одно от другого.
Молитва Курта Воннегута (для невоинствующих атеистов и не только).


Рейтинг сообщения: +1 (отзывов: 1)
Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 08-фев-2015 06:07 
Главный инженер
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 4804
Откуда: Пекин
Забанен: Бессрочно
НА ОДОМЕТРІ 193522 милі... ремонт радіатора пічки :-)




Останнім часом я відчув запах антифризу в салоні, на наступний день побачив жовтий попереджуючий індикатор низького рівня охолоджувальної рідини, а потім вже виявив калюжу з характерним запахом антифризу прям під авто.
:(
Витікання рідини було виявлено зі шлангу, що слугує для виводу конденсату від кондиціонера. Пару днів заливав воду, але то була вимушена дія аби якось відтягнути момент ремонту до вихідних. Взагалі то я не знав з чого почати, тому з метою отримання інформації зареєструвався на американському форумі бьюїків і попросив там пояснити мені в чому може бути проблема, попередньо її описавши. Люди сказали майже одразу, що це радіатор пічки. Ну я озброївся онлайн мануалами та чілтоновськими інструкціями і поліз дивитися. Добре, що у друзів усілякі ключі були, то я все своїми руками зробив в кінцевому рахунку.
Вложение:
1.jpg

Отже, зняв пластмасовий захист, зняв бардачок і дістався до пластикової кришки, що прикриває одразу два вузли - пічку і випаровувач кондиціонера. Знявши її, я отримав доступ до хітера і зняв його. Було ясно, що хітер десь кракнутий і рідина потрапляє просто у цей пластмасовий резервуар, що призначений для конденсату з кондиціонера. Опустивши у відро з водою цю деталь я побачив бульбашки повітря і місце їх виходу.
Вложение:
2.jpg

Залишалося одне купляти новий радіатор за 35 $ чи якось поремонтувати старий. Вирішив спробувати поремонтувати і використати для цього так звану "холодну зварку" ( 5 $ ). Виробник каже на етикетці, що вона витримує тиск у декілька тисяч PSI. У мене в системі штатний тиск всього 15 PSI. Вирішено - зроблено! Побачимо, що воно буде, має нормально працювати, якщо ні, то доведеться купувати новий хітер. Перший тиждень поки що працює, протікань немає.
Вложение:
3.jpg

Все закрутив і поставив назад як було. Залив новий антифриз-концентрат перед тим промивши систему повністю ( 20 $ ). Всього в системі 13 літрів рідини. Їдемо далі. :-)


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

1. БОРТЖУРНАЛ CK-1 GT IMPRESS авантюрин - ЗАКРЫТ!
2. БОРТЖУРНАЛ Американского корабля Buick Roadmaster - ЗАКРЫТ!


Последний раз редактировалось ALS 08-фев-2015 06:09, всего редактировалось 1 раз.

Рейтинг сообщения: +2 (отзывов: 2)
Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 09-фев-2015 16:42 
Завсегдатай
Аватара пользователя

Возраст: 33
Сообщения: 2844
Откуда: Троещина
что-то в итоге почти на цену радиатора вышел)
13 литров антифриза эт серьезно конечно))

_________________
Изображение
Galant|Ностальгия


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 23-мар-2015 01:21 
Главный инженер
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 4804
Откуда: Пекин
Забанен: Бессрочно
НА ОДОМЕТРІ 194028 миль... заправлено кондиціонер :-)




Давненько не писав нічого... оновимо. Вчора я додав трохи охолоджувача в систему кондиціонування повітря. Мене в принципі і так все влаштовувало до того дня, проте в тропіках чим ближче до літа, тим нестерпніше стає спекота. Сьогодні теоретично відповідно до календаря на дворі тільки весна, а в нас температура повітря вже за 30 градусів за Цельсієм у тіні. Місцеві кажуть, що літом взагалі буде пекло. Тому я все частіше думав як мені пережити комфортно ці погодні умови. З дому до роботи мені їхати всього 10 хвилин часу, вмикати кондиціонер ніякого сенсу немає, всеодно температура швидко не впаде у розігрітому на сонці салоні (тонування в мене немає), простіше і легше вікно відкрити. Але останнім часом я частенько їзджу по інших справах і тривалість поїздок там значно довше. Без хорошого кондиціонеру важко. У Флориді взагалі автомобіль без кондиціонеру це просто хлам, такий ніхто не купить. Перше, що питають і перевіряють при купівлі-продажу це якість роботи кліматичного устаткування автомобіля.
Вложение:
1.jpg

Отож у волмарті я купив два контейнери (2х340 г) з охолоджувачем типу R-134а різних виробників. Віддав 15 долларів. Шланг для заправляння системи мені позичив сусід безкоштовно. В мене виявився стандартний американський варіант клапана низького тиску. Ніяких додаткових перехідників не знадобилося. Процедура дуже проста виявилася: під'єднати контейнер до шланга потім інший кінець до порта, увімкнути двигун і встановити максимум охолодження на кліматроніку. Потім провернути той коркотяг пробивши пломбу і все. Вуаля!
:-)
Вложение:
2.jpg

Тепер в мене дуже холодно в салоні... :cold: приємно :-) Видно давно ніхто не додавав холодоагенту давно. Скоро мінятиму оливу.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

1. БОРТЖУРНАЛ CK-1 GT IMPRESS авантюрин - ЗАКРЫТ!
2. БОРТЖУРНАЛ Американского корабля Buick Roadmaster - ЗАКРЫТ!


Рейтинг сообщения: +1 (отзывов: 1)
Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 23-мар-2015 14:45 
Конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 36
Сообщения: 6116
Откуда: Запорожье
провернути той коркотяг пробивши пломбу і все. Вуаля!

Привет!
А если перезаправиш?

_________________
Изображение
Расходники и аналоги для МК, Редакция 09.10.14
Бортовик!


Вернуться к началу
 Профиль  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 23-мар-2015 14:51 
Тысячник

Возраст: 55
Сообщения: 1231
Откуда: Киев
Видно давно ніхто не додавав

Ну это ваащеее....
А как же на Сервис: откачать, почистить, проверить герметичность, заменить прокладки, промыть систему, ..., ...., .... Ну это не правильно... У нас так нельзя.
Юра, заканчивай - ты нас всех вводишь в плавный ступор. Пожалей наше самолюбие. Ну как же мы без сервисМена?
А если серьезно,- молодец! Быстро сориентировался в новой обстановке и по обстоятельствам... Так подстроится под особенности "другого мира" - надо уметь! Еще раз - молодец!
Ждем продолжения "жизнеописаний"...

_________________
Мой БЖ: viewtopic.php?f=94&t=14136&start=0

Господи, дай мне душевный покой, чтобы принять то, что я не могу изменить, дай силы - изменить то, что могу, и мудрость - всегда отличать одно от другого.
Молитва Курта Воннегута (для невоинствующих атеистов и не только).


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 28-апр-2015 04:33 
Главный инженер
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 4804
Откуда: Пекин
Забанен: Бессрочно
НА ОДОМЕТРІ 194519 миль... заміна оливи двигуна і хімія в систему охолодження :-)




1. Нарешті змінив оливу і фільтр. Лазити під авто я не хотів по цій спекоті, хоча в мене всі інструменти є, просто "взападло" :o
Віддав 34 доллари на сервісі Pep Boys і на тому кінець. Залили 5w30 Shell. Двигун масло не жере, зате десь підкапує, але мене це особливо не хвилює, я завжди можу кварту мастила долити, всього 4 доллари коштує. Виглядає картер ось так.
Вложение:
IMG_8430.jpg

2. Ще залив у систему охолодження оцю хімію, а то з цими тропічними температурами авто в корках даунтауна Маямі просто задихається, стрілка температури просто лізе в червону зону. Може в мене направильна пропорція антифризу була в системі, я не знаю точно, але зараз після того як додав цю гидоту, то наче після того як я покатався трохи в повільному трафіку, то все нормально. Інструкція пише, що вистачає її на 30000 миль експлуатації. Ну, побачимо. Ціна 12 долларів.
Вложение:
IMG_8431.jpg

3. Для загальної інформації: бензин регулярний стабілізувався на відмітці 2.55 долл. за галон.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

1. БОРТЖУРНАЛ CK-1 GT IMPRESS авантюрин - ЗАКРЫТ!
2. БОРТЖУРНАЛ Американского корабля Buick Roadmaster - ЗАКРЫТ!


Последний раз редактировалось ALS 28-апр-2015 05:18, всего редактировалось 2 раз(а).

Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 29-апр-2015 13:25 
Главный инженер
Аватара пользователя

Возраст: 44
Сообщения: 4595
Откуда: Киев

Віддав [b]34 доллари
Залили 5w30 Shell.
можу кварту мастила долити, всього 4 доллари коштує.


Це вартість включаючи матеріали? Скільки масла потрібно на 5,7 об'ем? літрів 6-7

5 кварт = 4,7 літра

_________________
Был MK Comfort серый кристал Борт журнал (закрыт)
Изображение


Последний раз редактировалось ALS 29-апр-2015 18:51, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 29-апр-2015 14:19 
Главный инженер
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 4804
Откуда: Пекин
Забанен: Бессрочно
НА ОДОМЕТРІ 194534 милі... заміна термостату :-)




1. Хімія в систему охолодження не допомогла. Авто стало перегріватися ще швидше, ніж до того. Вирішив, що в мене таки є причини турбуватися. Спершу я подивився на щуп оливи, там слідів бульбашок повітря не було, тому це явно була не тріщина блоку, чого я лякався чи не найбільше. Випускні гази кольором не відзначалися, диму з випускної труби також не було. Сенсори температури також були в порядку, тому що вентилятори вмикалися чітко один за одним при підвищенні температури охолоджувальної рідини. Тому я вирішив спочатку перевірити термостат, так як вихідний патрубок радіатора, що повертається у двигун був занадто холодний, я міг його стискати рукою без проблем, навіть не боячись обпектися. В мене вже такого роду проблема була на моїй СК. Тому я був впевнений, що з термостатом таки якась проблема є.

2. Розмонтувавши систему подачі повітря я дістався до водяної помпи над якою якраз і розміщено термостат. Відкрутивши два болти я дістав останнього і пішов перевірити у воді. Надії особливої не було тому що він був сильно заіржавілий і ознак життя було мало. Коли вода закипіла, він просто не відкрився і я зрадів, що причину знайдено.
Вложение:
IMG_8442.jpg

3. У магазні NАРА-Autoparts було куплено новий термостат за 16.95 долларів.
Вложение:
IMG_8446.jpg

Перед тим як встановлювати я його перевірив у воді. Він відкрився у нормальному режимі.
Вложение:
IMG_8436.jpg

Далі я просто його встановив і закрутив все назад.
Вложение:
IMG_8439.jpg

Додав у систему з пів каністри антифризу, що в мене залишався з минулого разу і тепер їду далі.
Вложение:
IMG_8444.jpg

Всім бажаю рівних доріг, бережіть себе! :-)


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

1. БОРТЖУРНАЛ CK-1 GT IMPRESS авантюрин - ЗАКРЫТ!
2. БОРТЖУРНАЛ Американского корабля Buick Roadmaster - ЗАКРЫТ!


Последний раз редактировалось ALS 29-апр-2015 19:02, всего редактировалось 2 раз(а).

Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 18-июл-2015 01:22 
Главный инженер
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 4804
Откуда: Пекин
Забанен: Бессрочно
НА ОДОМЕТРІ 195571 миля... автомобіль успішно продано :-)




Отже, майже півторарічна історія використання цього надзвичайного автомобіля підійшла до свого логічного кінця. Б'юїк перейшов до фанатів марки у місті Лоудерхіл, які використовують саме цю модель як проект для тюнінгу зсередини і зовні. На автомобіль без сумніву чекає яскраве майбутнє з іншим власником!
:-)
Після двох днів як я виставив автомобіль на "Крейгсліст" та знайшов покупців ми домовилися про тест-драйв. Автомобіль задовольняв всі вимоги і я отримав половину грошей за авто. Це була їх ініціатива аби я нікому вже не віддав автівку. Після отримання задатку я одразу ж зняв роадмастера з електронної дошки оголошень в інтернеті. Через два тижні ми закрили угоду. Сама процедура продажу дуже проста. На сайті державного департаменту дорожньої безпеки і транспортних засобів (Department of Highway Safety and Motor Vehicles) можна завантажити "козу" акту продажу, роздрукувати і використовувати для здійснення купівлі-продажу. Потім потрібно заповнити реєстраційний документ (тайтл) який переходить до покупця (у продавця залишається корінець) і на тому все - справу зроблено.
:-)
Щасливий власник Джозеф Ролінсон і я. :-)
Вложение:
1.jpg

Пообіцяв, що подбає про автомобіль! :ay:
Вложение:
2.jpg

Пропоную ще раз насолодитися фотографіями цього надзвичайного американського корабля!
Вложение:
1 front.jpg

Вложение:
2 rear.jpg

Вложение:
4.jpg

Вложение:
5.jpg

Вложение:
7.jpg

НА ЦЬОМУ БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ ОГОЛОШУЄТЬСЯ ЗАКРИТИМ!
Всі питання - в особисті повідомлення!


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

1. БОРТЖУРНАЛ CK-1 GT IMPRESS авантюрин - ЗАКРЫТ!
2. БОРТЖУРНАЛ Американского корабля Buick Roadmaster - ЗАКРЫТ!


Рейтинг сообщения: +3 (отзывов: 3)
Вернуться к началу
 Профиль   
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ Сообщений: 118 ]  Пред.   На страницу   1, 2, 3, 4, 5


Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Поиск в теме…:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Русская поддержка phpBB Мобильная версия