вверх

Сьогодні: 19-березня-2024 12:29

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Куратор теми: kuguar



Створити нову тему Відповісти  [ 1252 повідомлень ]  На сторінку    1, 2, 3, 4, 5 ... 51  Далі
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 08-травня-2008 15:00 
Генератор ідей
Аватар користувача

Вік: 71
Повідомлення: 3032
Звідки: Ивано-франковск
Я не новичок на форуме. Раньше был зарегистрирован как hepard. Чего-то нахомутал с изменением в профиле пользователя и не могу войти под прежним логином. Написал админу, а емейл вернулся назад и выдал, что такого адреса нет. В общем, я с Вами, друзья, хоть и под другим именем.

_________________
Поганих автомобілів нема. Є погані водії.
Зображення


Востаннє редагувалось kuguar в 13-вересня-2017 12:58, всього редагувалось 5 разів.

Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 10-травня-2008 08:15 
Адмін
Аватар користувача

Вік: 47
Повідомлення: 9515
Звідки: Черкаси
kuguar написав:
Написал админу, а емейл вернулся назад и выдал
на какое мыло писал?

_________________
Вільно розмовляю англійською. Неправильно, але дуже вільно.
БЖ Toyota Rav4 з 24.07.2022
EC7-RV Comfort МТ з 20.04.2013 по 16.08.2022
БЖ Рудої Гелі СК з 07.04.2007 по 14.05.2013


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 13-травня-2008 08:56 
Адмін
Аватар користувача

Вік: 47
Повідомлення: 9515
Звідки: Черкаси
kuguar в личке молчишь, спрошу тут: тебе сменить пароль на пользователя hepard? Или будешь уже дальше жить с нами как kuguar?

_________________
Вільно розмовляю англійською. Неправильно, але дуже вільно.
БЖ Toyota Rav4 з 24.07.2022
EC7-RV Comfort МТ з 20.04.2013 по 16.08.2022
БЖ Рудої Гелі СК з 07.04.2007 по 14.05.2013


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 13-травня-2008 20:28 
Генератор ідей
Аватар користувача

Вік: 71
Повідомлення: 3032
Звідки: Ивано-франковск
Boloto написав:
ебе сменить пароль на пользователя hepard? Или будешь уже дальше жить с нами как kuguar?