вверх

Текущее время: 19-июн-2019 14:45

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Куратор темы: Evgeniy7320



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 1354 ]  Пред.   На страницу    1 ... 51, 52, 53, 54, 55  След.
Автор Сообщение
Сообщение Добавлено: 23-апр-2019 14:50 
Генератор идей
Аватара пользователя

Возраст: 40
Сообщения: 3148
Откуда: Киев
Вчора ремонтував КПП.

Це ж ти той підшипник міняв наче, чи то я помиляюсь?

_________________
Изображение
Мой бортовик


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 23-апр-2019 16:18 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 1102
Откуда: Фастів
Це ж ти той підшипник міняв наче, чи то я помиляюсь?

Ні.. не помиляєшся.
Причина моїх БАГАТОЧИСЛЕННИХ РЕМОНТІВ ось у чому:
при перших розборках я замінив РІДНУ регулюючу шайбу первинного валу на бвльш товстішу, рідна - 2,17мм, куплена у Махіні - 2,47мм (якщо я не помиляюся), первинний вал почав видавати звуки ПРИ ПЕРШОМУ ЗАПУСКУ, дуже швидко СКРЕЖЕТ посилився - знову заміна підшипників первинного валу, але РЕГУЛЮЮЧУ шайбу на первинний вал я поставив РІДНУ, ДОДАВШИ ЩЕ ОДНУ 0,5мм... скрежет із першого запуску.. через 10 тис знову скрежет посилився - заміна Польського СКФ на Японський НТН - при цьому я ЗНОВУ СТАВИВ РІДНУ + САМОРОБНУ (0,5мм) первинний вал зашуршав при першому запуску - через 40тис (на минулому тижні) звук збільшився дуже сильно... у четвер-п"ятницю вивчав літературу по інтернуту, і на одному декількох сайтах знайшов ГОСТ, у яких вказано, що ОСЬОВИЙ ЛЮФТ ВАЛА має бути 0,4мм - а я своїми шайбами-підкладками вибрав ввесь зазор, ще й у мінус його загнав!!!! Вчора встановив рідну шайбу без додаткової - і КПП перестала видавати будь-які звуки.. на 4 швидкості при низьких обертах звісно підвиває, але на нейтралкі - вижимай - відпускай - різниці не має взагалі!!!!! :D :D :D :D :D
Підшипники вторинного валу проїхали майже 60 тис - і все ГУД. Але вчора вирішив замінить


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Рейтинг сообщения: +4 (отзывов: 4)
Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 25-апр-2019 10:44 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 1102
Откуда: Фастів
Привіт!
Сьогодні прикупив ВВ провода NGK 9609 - 743грн
На проводах та на коробкі напис - Made in Japan)))
Але мене здивував контакт на катушку.. там нічого не потрібно "ХІМІЧИТЬ"???


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 25-апр-2019 11:06 
Генератор идей
Аватара пользователя

Возраст: 40
Сообщения: 3148
Откуда: Киев
Але мене здивував контакт на катушку.. там нічого не потрібно "ХІМІЧИТЬ"???

Потрібно, давно вже проскакувала інфа про підгинання контактів.

_________________
Изображение
Мой бортовик


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 25-апр-2019 11:54 
Полутысячник
Аватара пользователя

Возраст: 30
Сообщения: 736
Откуда: Черкассы
мене здивував контакт на катушку

У меня то же самое было
viewtopic.php?p=632204#p632204
На катушку ставил так, поскольку люлька плотно садится, а вот со свечными люльками я налюбился изрядно...

_________________
Изображение
БЖ бывшей СК-шки
БЖ нынешнего Focus-a


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 28-апр-2019 12:20 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 1102
Откуда: Фастів
ХРИСТОС ВОСКРЕС!
P.S. Вчора встановив та підключив ДУДКУ)))

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 01-май-2019 19:22 
Генератор идей
Аватара пользователя

Возраст: 40
Сообщения: 3148
Откуда: Киев
P.S. Вчора встановив та підключив ДУДКУ)))

Ну і, відос де? :o

_________________
Изображение
Мой бортовик


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 02-май-2019 11:34 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 1102
Откуда: Фастів
Ну і, відос де?

Відео: ДУДКА В РОБОТІ
https://www.youtube.com/watch?v=pmQseBH ... e=youtu.be
Думаю додати ще додатковий компресор)))
P.S. Не вдається вставить відос((( кидаю ссилку

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Рейтинг сообщения: +2 (отзывов: 2)
Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 02-май-2019 13:00 
Полутысячник
Аватара пользователя

Возраст: 30
Сообщения: 736
Откуда: Черкассы
ДУДКА В РОБОТІ

:bj: :bj: :bj:
Сори за флуд но я пад стулам :lol:
В Гольфе после этого походу коврики чистили...
з.ы. после доп компрессора главное что-бы бампер с креплений от давления дудки не слетал :lol:

_________________
Изображение
БЖ бывшей СК-шки
БЖ нынешнего Focus-a


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 02-май-2019 13:11 
Автомеханик
Аватара пользователя

Возраст: 44
Сообщения: 3735
Откуда: Полтава
через тег media
Текст:

_________________
Мой БЖ МК-CROSS 2012+ГБО

МК-CROSS 2012+ГБО на DRIVE2


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 02-май-2019 14:32 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 1102
Откуда: Фастів
через тег media

Дякую!
Пробував через тег ЮТУБ..
Зараз спробую "старе відео" через МЕДІА

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 17-май-2019 13:38 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 1102
Откуда: Фастів
Привіт!
1. Купив НОВИЙ екран на двохсторонній брилок (350грн) вже перепаяний і працює.
2. Встановив ВВ дроти NGK 9609
3. Замінив рем комплект передніх стойок стабілізатора (пробіг близько 110тис) .. пошкодивши при цьому зовнішній покрив СВОГО черепа :-) (коли вибивав старі шарніри, використовував головку на 22, вона і відлетіла у лоба)))
4. Вчора "здох" датчик тиску в ГБО :shock: - купив та замінив сам (1224грн) + ком. настройка карт 150грн
5. Сьогодні купив верхній патрубок радіатора (мій СИЛЬНО ПОТОВСТІШАВ) купував у Китайці - від СК виявився коротким (Артикул: 1602060180 коротший на 50мм), підібрав від МК (Артикул: 1016003339 - ціна 60грн. заміню разом із охолоджуючою рідиною (залитий Концентрат Hepu P999-G12plus близько 4-4,5 років тому)
P.S. На фото із дротами справа внизу видно ТОЙ патрубок. Коли двигун гарячий - патрубок завтовшки як КРОВ"ЯНКА)))) коли двигун холодний - патрубок ніби здавлений (вже не круглий) - під заміну 100%

Добавлено спустя 3 часа 5 минут 29 секунд:
Роздивився, що і нижній патрубок у такому ж плачівному стані.. - 125грн. вже у багажніку. Думаю, що на вихідних потрібно буде замінить охлаждайку та патрубки


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 17-май-2019 20:06 
Полутысячник
Аватара пользователя

Возраст: 30
Сообщения: 736
Откуда: Черкассы
В мене верхній патрубок роздувало коли заклинив клапан в кришці радиатора і не скидалась зайва рідина. Привів у порядок клапан на кришці проблема пройшла.
Логічно, що коли двигун холоднішає то з бачка повинна ОР повертатись в мотор, а як клапан перекритий то патрубок і стягує. При прогріві відповідно роздуває.

_________________
Изображение
БЖ бывшей СК-шки
БЖ нынешнего Focus-a


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 17-май-2019 22:00 
Полутысячник
Аватара пользователя

Возраст: 30
Сообщения: 707
Откуда: кировоград
_Егерь_
100% прав

_________________
Есть машины,а есть Mercedes


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 18-май-2019 06:17 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 1102
Откуда: Фастів
Коли вчора заглядав у розширювальний бак - помітив що у ньому якийсь дивний желе-подібний осад на стінках. Думаю, що саме він і забив чи то трубку, чи сам клапан. Зараз пью каву і у гараж..

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 19-май-2019 21:55 
Генератор идей
Аватара пользователя

Возраст: 40
Сообщения: 3148
Откуда: Киев
.S. На фото із дротами справа внизу видно ТОЙ патрубок. Коли двигун гарячий - патрубок завтовшки як КРОВ"ЯНКА)))) коли двигун холодний - патрубок ніби здавлений (вже не круглий) - під заміну 100%

Пробку радіатора під заміну.

Добавлено спустя 1 минуту 38 секунд:
Коли вчора заглядав у розширювальний бак - помітив що у ньому якийсь дивний желе-подібний осад на стінках.

Така хрінь була після "заводського" тосолу А-40.

_________________
Изображение
Мой бортовик


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 20-май-2019 08:12 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 1102
Откуда: Фастів
Привіт!
В суботу замінив верхній патрубок радіатора, нижній не чіпав - виявився ще нормальним..
Довилося знімати розширюючий бачок - в ньому була кака схожа на чорний залідол - відтерти тряпочками не вдалося - зняв і промив "Калошою".. такод промив трубку від бачка до радіатора.
Антифрізу у гаражі не виявилось.. промив систему 3 рази, та залив звичайну дистильовану водичку(((
Вчора замовив Hepu G12 та 2 каністри дистиляту.

Добавлено спустя 5 минут 19 секунд:
Така хрінь була після "заводського" тосолу А-40.

У мене ж був залитий Hepu G12+ (це по пам"яті - всі записи злетіли разом із Віндовсом(((, але баночка яка була угаражі (ту яку я купував пізніше) була G13 - можливо вони були не дуже сумісні...


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 20-май-2019 08:40 
Генератор идей
Аватара пользователя

Возраст: 40
Сообщения: 3148
Откуда: Киев
Вчора замовив Hepu G12 та 2 каністри дистиляту.

Треба гарно промити систему. Одним дистилятом не обійдешся. В свій час мені добре допомогла промивка вінсовська. Мабуть це все від того, що система була не до кінця вимита після заводської бадяги.

_________________
Изображение
Мой бортовик


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 20-май-2019 09:28 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 1102
Откуда: Фастів
Мабуть це все від того, що система була не до кінця вимита після заводської бадяги

Перший раз (через 1 рік експлуатації) промивав 3 рази..
Щойно заглядував під капот - верхній патрубок трохи сплюснутий, а коли я почав знімати кришку радіатора - булькнуло у розшируючом бачку..
Сфоткав кришку та резинову прокладку... здається мені, що саме ця прокладка і перешкоджає вереміщенню повітря між резервуарами (радіатором і бачком), вона прижата корпусом кришки до внутрішнього кільця в радіаторі, а по зовнішнім краем прокладка перекриває той відділ де знаходиться вихід у трубку бачка - зняв прокладку
Судячи із фотки із інтернету - та резинка стояла на кришкі під металевим кільцем (воно перемішаеться вверх-вниз) і ця резинка ПРОСТО РОЗБУХЛА та сильно збільшилась((( замовив нову пробку в Китайці (39грн)

Добавлено спустя 4 часа 58 минут 14 секунд:
Купив кишку від Чері Тіго.
Знайшов звідки взялась ТА резинка... сподіваюсь винна у вьому не прокладка ГБЦ...


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 20-май-2019 15:12 
Генератор идей
Аватара пользователя

Возраст: 40
Сообщения: 3148
Откуда: Киев
замовив нову пробку в Китайці (39грн)

Ну я б не ризикував з нонамовськими пробками. Та ж VERNET RC0047 з давкою 0,9( що є + для не молодого радіатора), коштує трохи більше 100 грн.

_________________
Изображение
Мой бортовик


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 20-май-2019 15:31 
Полутысячник
Аватара пользователя

Возраст: 30
Сообщения: 736
Откуда: Черкассы
замовив нову пробку в Китайці (39грн)

В свій час замовляв аналогічну пробку в екзісті, так вона взагалі не стравлювала і роздувало верхній патрубок.
Після того розібрав рідну пробку, виявилось, що банально лопнула пружина, приблизно 1/3 від довжини, ну і відповідно пробку заклинило намертво.
Виникув обломлений шматок і зібрав з 2/3 залишку пружини. Працювала на відмінно. Температура трималась в будь-яких умовах стабільно. Так авто і продав з рідною пробкою.

Добавлено спустя 58 секунд:
сподіваюсь винна у вьому не прокладка ГБЦ...

Рівень ОЖ тримався ж на рівні останнім часом?

_________________
Изображение
БЖ бывшей СК-шки
БЖ нынешнего Focus-a


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 20-май-2019 16:34 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 1102
Откуда: Фастів
Рівень ОЖ тримався ж на рівні останнім часом?

так

Добавлено спустя 1 минуту 19 секунд:
В свій час замовляв аналогічну пробку в екзісті, так вона взагалі не стравлювала і роздувало верхній патрубок.

Проїду пару км по Киеву - стану перевірю.

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 10-июн-2019 08:59 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 1102
Откуда: Фастів
Всім ПРИВІТ!!! окрім тих хто на морі))))
На вихідних ЗНОВУ займався радіатором(((
На минулих вихідних ще раз промив промивкою К2, але кака на виходить..
В цю суботу зняв нижній патрубок і злив воду..вода була трошки з какою, але коли я заглянув у цей патрубок - у ньому всі стінки покриті ТВОРОЖКОМ((( - патрубок під заміну, але новий як не затягуй - прокапує.. вчора знову злив воду із радіатора, та посадив патрубок на герметик + хомут. Сьогодні вранці все сухо. Творожка ПОКИ ЩО на кришкі радіатора не було.
Також у суботу замінив масло в КПП - залив ARAL 75W90 - на такому я проїхав більше 120 тис від ремонту КПП, потім замінив на ТРОШКИ ДЕШЕВЕ :no-no: і почались шуми в коробкі...
Сьогодні зранку один засранець ледве не став причиною аваріїї: я спускаюся із гори, бачу попереду автівку яка зменшує швидкість, на зустріч їде джигуль, я трошки приторможую (не вимикаючи 5 швидкості), думаю що коли джигуль проїде, я обжену цього ЛОГАНА, а він тормозить і вмикає ЛІВИЙ ПОВОРОТ (вже в самому повороті, не за 150метрів як це потрібно робити ПОЗА НАСЕЛЕННИМ ПЯУНКТОМ) ще й повертає наче у нього бензин скінчився... коротше - все на відео (звук я вимкнув, багацько матюків))) А те ЛАЙНО ще й із дитиною на передньому сидінні їхало!!!
Дача Логан ВХ 43 80 ВА - країна повинна знати своїх героїв!

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 10-июн-2019 13:24 
Генератор идей
Аватара пользователя

Возраст: 40
Сообщения: 3148
Откуда: Киев
думаю що коли джигуль проїде, я обжену цього ЛОГАНА, а він тормозить і вмикає ЛІВИЙ ПОВОРОТ (вже в самому повороті, не за 150метрів як це потрібно робити ПОЗА НАСЕЛЕННИМ ПЯУНКТОМ)

На Логані звичайний олень, який економить на лампочках, але там суцільна і перехрестя, відповідно обгін заборонено. Можливо відео не зовсім передає реальність, але його маневр читався.

Зи Минулого тижня було якесь загострення, я вже було почав думати, що став невидимкою. :o

_________________
Изображение
Мой бортовик


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 10-июн-2019 13:52 
Тысячник
Аватара пользователя

Возраст: 35
Сообщения: 1102
Откуда: Фастів
його маневр читався

Там справа - невеличка КАФЕШКА-НЕМИНАЙКА-НАЛИВАЙКА, а справа - ЗАПРАВКА... куди він збирався повернути зрозуміло не було(((

Добавлено спустя 21 час 16 минут 35 секунд:
Щойно зробив невеличкий подарунок свойому АВТО. Те місце де протерлась шкіра керма було перетягнуте новим шматком шкіри. Домовився із знайомою швейою-мотористкою))) що зніму лекало, а вона мені пошиє НОВИЙ чохлик.. думаю, може трохи кольору додати...

P.S. Коли на поза минулих вихідних промивав радіатор, помітив НЕПРИЄМНІСТЬ: алюмінієва трубка кондиціонера перетерлась пластиковою накладкою і пшикала фреон :shock: .. пробував холодною сваркою (напевно вона вже прострочена))) холодна сварка залишилась в канавкі, потім герметик (формувач прокладок), потім полоску алюнінію, потім полоску резини, потім 3 металевих хомути - тепер там все сухо, а кондиціонер працює як і працював... (сьогодні в сандалєтах ноги померзли))))
P.S. 2. Другий РІДНИЙ КЛЮЧ від АВТО який був у комплекті - відмовляється відкривати двері та запускати двигун(((( за 30грн на базарі підігнали трохи напільніком))) - і все запрацювало!!!!


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 1354 ]  Пред.   На страницу    1 ... 51, 52, 53, 54, 55  След.


Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Поиск в теме…:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Русская поддержка phpBB Мобильная версия