вверх

Сьогодні: 16-квітня-2024 08:52

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Куратор теми: natusha93



Створити нову тему Відповісти  [ 53 повідомлень ]  На сторінку   1, 2, 3  Далі
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 08-жовтня-2014 10:44 
Учень

Вік: 33
Повідомлення: 27
Звідки: mironovka
Хочу вирізати каталізатор, і перепрошити під евро-2. Хто що думає про це?
Автомобіль переобладнаний на ГБО, кажуть є сенс перепрошивки. Може хтось щось робив?
І ще на екрані витрати пального показує 1л\100км коли їду, і 0л\100км коли стою. Щоце може бути?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 08-жовтня-2014 12:29 
Бандерівець-правосєк
Аватар користувача

Повідомлення: 17810
Звідки: Neverwhere
Если на газу показывает - то мозги не считают расход.
Если и на бензике - тогда проблемы с мозгами БК

Про кат. Мое мнение - не нужно резать. Добьешь машину до ручки.
Хватит того, что ты ее газом гробишь.

P.s. Я противник газа - но обсуждение плох газ или хорош думаю не имееть смысла начинать.

_________________
ГАРНИЙ ВОРОГ - МЕРТВИЙ ВОРОГ!
НУ ЩО - ПОСМІЯЛИСЯ? ШАШЛИЧКИ НОРМ?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 08-жовтня-2014 12:35 
Учень

Вік: 33
Повідомлення: 27
Звідки: mironovka
Повинно показувати, як на газу так і на бензині. Т.я. гбо 4-го покоління працює від бензинових форсунок (авто думає, що на бензині працює). Просто не знаю чому не показує, на діагностиці всі датчики працюють.

ще помилка висвічується Р1651 при чому чек не світиться, у когось було таке?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 08-жовтня-2014 14:13 
Учень

Вік: 43
Повідомлення: 42
Звідки: Киев
ошибка Р1651 в переводе с китайского мануала по диагностике ( гуглом ) : НЕИСПРАВНОСТЬ ЦЕПИ ЛАМПЫ SVS. вот ссылка на оригинал... http://gtac.geely.com/filesmanagement/f ... %A1%A8.pdf

Добавлено спустя 1 час 6 минут 26 секунд:
вот быстрый перевод гуглом. может кому поможет ...


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 08-жовтня-2014 15:42 
Учень

Вік: 33
Повідомлення: 27
Звідки: mironovka
Дякую!)
Я встановив ксенон, напевно через це і висвічується дана аварія. Т.я. ксенон 35 Вт, а лампочка мінімум 55 Вт. Тому падіння менше і відповідно аварія.
Ще раз дякую, весь нет перерив як шукав)


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 08-жовтня-2014 18:09 
Півтисячник

Вік: 43
Повідомлення: 624
Звідки: Херсон
Я как то думал на своей бывшей ФСишке вырезать кат., знакомый этим занимался и предложил. Добавляет мощность, подрывистость и уменьшает расход. Но потом он посмотрел и сказал, что надо или обманку ставить или чек будет постоянно гореть, на что я не согласился, на том и разошлись. А вообще одно вырезание ката. много не даст, нужно прямоток, фильтр 0, вот тогда будет эффект. Но разве ФСишка для этого? А вот на счет газа не соглашусь, что это плохо, уже вторая машина на ГБО + отцу тоже поставил и в принципе доволен.


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 08-жовтня-2014 23:04 
Учень

Вік: 33
Повідомлення: 27
Звідки: mironovka
Я хочу вирізати каталізатор бо він почав "пердіть" при наборі обертів, при чому десь в середині. Але на ньому стоїть 2 лямбди... тому не знаю як краще. Або перепрошить на ЄВРО-2, або обманювати.

P.S. Газ якщо правильно налаштувати і вчасно регулювати клапана, то гірше авто не буде. Навіть навпаки. Сам газовик, якщо підсказати по газу то звертайтесь!=)


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 08-жовтня-2014 23:52 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 76
Повідомлення: 19483
Звідки: Киев
Газ якщо правильно налаштувати і вчасно регулювати клапана, то гірше авто не буде. Навіть навпаки.

А можно про "навпаки" по подробнее?

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 09-жовтня-2014 09:12 
Бандерівець-правосєк
Аватар користувача

Повідомлення: 17810
Звідки: Neverwhere
бо він почав "пердіть" при наборі обертів


Я тебе с 90% гарантией говорю о том, что это не кат, а уплотнительное графитовое кольцо на выхлопной. Как раз оно получается перед катом и создается впечатление, что он. Именно пердит при наборе. При постоянной езде на относительно ровной поверхности с малым газом - практически не слышно.
У FC - это детская болезнь. Я в своей первым делом менял это сраное колечко. Только менять его нужно вместе со шпильками, которые стягивают эти половины выхлопной, потому что там сделано дебильно и они просто рассыпаются и закисают намертво.

_________________
ГАРНИЙ ВОРОГ - МЕРТВИЙ ВОРОГ!
НУ ЩО - ПОСМІЯЛИСЯ? ШАШЛИЧКИ НОРМ?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 09-жовтня-2014 13:01 
Учень

Вік: 33
Повідомлення: 27
Звідки: mironovka
А можно про "навпаки" по подробнее?

1. Економія грошей, що не може не радувати
2. Чистота газу. Набагато менше нагару на свічках і поршневій групі
3. Відсутність в газі свинцю на відміну від етильованого бензину
4. Вище октанове число і т.д.

Добавлено спустя 2 минуты 52 секунды:
Я тебе с 90% гарантией говорю о том, что это не кат, а уплотнительное графитовое кольцо на выхлопной. Как раз оно получается перед катом и создается впечатление, что он. Именно пердит при наборе. При постоянной езде на относительно ровной поверхности с малым газом - практически не слышно.
У FC - это детская болезнь. Я в своей первым делом менял это сраное колечко. Только менять его нужно вместе со шпильками, которые стягивают эти половины выхлопной, потому что там сделано дебильно и они просто рассыпаются и закисают намертво.[/quote]




Дякую! Подивлюсь. То може заодно і кат почистить якось?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 09-жовтня-2014 13:12 
Учень

Вік: 33
Повідомлення: 27
Звідки: mironovka
Ще є така проблема. При заведені у сиру погоду, ремінь генератора свистить... на який його краще замінить і чи може краще замінить і ролики?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 09-жовтня-2014 20:09 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 76
Повідомлення: 19483
Звідки: Киев
1. Економія грошей, що не може не радувати
2. Чистота газу. Набагато менше нагару на свічках і поршневій групі
3. Відсутність в газі свинцю на відміну від етильованого бензину
4. Вище октанове число і т.д.

По порядку -
1. Экономия денег - каждому свое.
2. Чистота газа - весьма сомнительное заявление.
3. Отсутствие свинца - этилтрованных бензинов не выпускают уже более 10 лет.
4. Высокое октановое число это не благо, а зло. Чем выше октановое число, тем медленне горит топливо и тем тяжелее выпускным клапанам.
А дальше идут только только минусы.
1. Для газа требуются иные фазы газораспределения, а их обеспечивает только изменение кулачков распредвала.
2. При оборотах более 3000-3500 до 25% газа не успевают сгореть.
3. Углы опережения зажигания для газа и бензина разные, особенно после 2000 об/мин.
4. Пропан-бутановая смесь является прекрасным органическим растворителем, и будучи в камере сгорания в газообразном состоянии и под давлением великолепно смывает масляную пленку на втулках клапанов и даже на зеркале цилиндра и заодно разжижает масло. От сюда вытекает необходимость более частой, примерно через 7500км, смены масла. При этом, минеральное масло лучше противостоит пропан-бутану.
5. В украинских реалиях очень легко нарваться на газ с повышенным содержанием серы. Поршневая за это спасибо не скажет.
6. На газовых заправках сжиженный часто густо содержит большое количество метана ( это один из способов обмана при заправке.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 09-жовтня-2014 20:56 
Учень

Вік: 33
Повідомлення: 27
Звідки: mironovka
Подивіться на масло після бензину і після газу, я думаю різниця буде явна!
А для того щоб газ згорав повністю, то у гбо є мозги які за цим слідкують, і дають стільки газу, скільки потрібно. У фазу нормального згорання газ не попадає після 4500обертів (для кожної моделі авто по різному), тому після 4500 переходить автоматично на бензин і згорає тпк само як і бензин.
масляна плівка після кожного ходу поршня поновлюється, т.я. від заміни до заміни близько 0.5 літрів масла йде на змазку поршнів.
А те, що їзда на газу економніша то це факт. Зазвичай для цього люди і встановлюють гбо.
Єдине, що треба клапана регулювати через 15-20 тис.км.,хочп якщо стоять гідрокомпенсатори то і це не потрібно робить!

Добавлено спустя 1 минуту 44 секунды:
І доречі бензин теж добре змиває масляну плівку.
Чим зазвичай мотористи двигун відмивають від масла? Не бензином???


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 09-жовтня-2014 22:20 
Бандерівець-правосєк
Аватар користувача

Повідомлення: 17810
Звідки: Neverwhere
Это бесконечный спор. Обычно он заканчивается после капремонта двигателя.
Но мы не об этом.

Кат чистить - не слышал про такое.
Про ремень вот тут:
viewtopic.php?p=453204#p453204

_________________
ГАРНИЙ ВОРОГ - МЕРТВИЙ ВОРОГ!
НУ ЩО - ПОСМІЯЛИСЯ? ШАШЛИЧКИ НОРМ?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 09-жовтня-2014 23:17 
Учень

Вік: 33
Повідомлення: 27
Звідки: mironovka
Дякую!)

Добавлено спустя 1 минуту 38 секунд:
Я хотів продавати авто, але зайшов на форум, завів тему,дружня атмосфера)
Короче передумав) якось іншими очима на машинку подивився)


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 10-жовтня-2014 08:30 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 76
Повідомлення: 19483
Звідки: Киев
Подивіться на масло після бензину і після газу, я думаю різниця буде явна!

Это рассказы для дилетантов. Для начала видимо следует выяснить почему во время эксплуатации моторное масло темнеет. И для информации, если после 3500...5000 пробега масло не изменило свой цвет, то это уже должно навести на мысли о качестве этого масла. У двигателям, работающим на газу это тоже относится.
Обычно он заканчивается после капремонта двигателя.

Очень правильно замечено.
Кат чистить - не слышал про такое.

это из той же области, что и ..."Газ якщо правильно налаштувати і вчасно регулювати клапана, то гірше авто не буде. Навіть навпаки."

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 10-жовтня-2014 09:10 
Учень

Вік: 33
Повідомлення: 27
Звідки: mironovka
У кожного своя думка! Не хочеш їздить на газу то їздь на бензині!
У мене вже 4-та машина на газу і знаю безліч людей які на газу їздять, ніхто ще не жалівся!

Тому заправляйте бенз і щасливої дороги!)
А я газ заправлю!


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 10-жовтня-2014 14:28 
Бандерівець-правосєк
Аватар користувача

Повідомлення: 17810
Звідки: Neverwhere
Я ж говорю - бесконечный и бесперспективный спор.

А в остальном - захаживай и спрашивай. Я и сам владелец FC - пока альтернатив не вижу.
Разве что очень жалею об отсутствии автомата.

_________________
ГАРНИЙ ВОРОГ - МЕРТВИЙ ВОРОГ!
НУ ЩО - ПОСМІЯЛИСЯ? ШАШЛИЧКИ НОРМ?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 10-жовтня-2014 17:06 
Учень

Вік: 33
Повідомлення: 27
Звідки: mironovka
За такі гроші то і дійсно не купиш такого авто)
Сьогодні купив прокладку, ще проставки на задок алюмінієві купив, ремень, свічки і провода (катушки раніше замінив). Все поставлю відпишусь!)


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 14-жовтня-2014 10:12 
Учень

Вік: 33
Повідомлення: 27
Звідки: mironovka
Замінив прокладку, проблема з" пердінням" авто зникла!) Дякую за пораду!
Встановив проставки під задні стійки, авто піднялося на 4см. і стало жорсткішим! Набагато краще тепер себе відчуваю на бровках=)
Після заміни ремня зникли свистульки під капотом на холодну)

А от з свічками на@бали па перова. "Бери beru на любом стенде проверишь, даю гарантию". Взяв, пепевірив, а вони по ізолятору б'ють при тиску 10атм. Поїду мінять!


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 14-жовтня-2014 11:40 
Бандерівець-правосєк
Аватар користувача

Повідомлення: 17810
Звідки: Neverwhere
Вот и хорошо. А то кат вырезать дело хлопотное :lol:

_________________
ГАРНИЙ ВОРОГ - МЕРТВИЙ ВОРОГ!
НУ ЩО - ПОСМІЯЛИСЯ? ШАШЛИЧКИ НОРМ?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 14-жовтня-2014 22:16 
Півтисячник
Аватар користувача

Вік: 64
Повідомлення: 550
Звідки: Васильков
Хорошо, что так все решилось.
Можно подробней о проставках под задние стойки?

_________________
Зображення


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 15-жовтня-2014 08:01 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 76
Повідомлення: 19483
Звідки: Киев
Взяв, пепевірив, а вони по ізолятору б'ють при тиску 10атм. Поїду мінять!

Что значит "по ізолятору б'ють". Если идет пробой по изолятору со внешней стороны, то свеча здесь не при чем. Возможен поверхностный пробой по тепловому конусу.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 15-жовтня-2014 08:37 
Учень

Вік: 33
Повідомлення: 27
Звідки: mironovka
Проставки алюмінієві, спеціально для fc. Купив у павільйоні на перова. 280 грн.

Зафіксував пружину (я це робив проволокою). Піддомкратив авто, щоб колесо було підняте на 5-7 см. Відкручуєш стійку зверху шестигранкою на 5 і ключем на 17. Потім знизу ключем на 21. Виймаєш стойку. Далі слід відкрутити кріплення в яке вставляється стійка, для цього з салону ключем на 15 дві гайки і з ями ключем на 13 дві. Виймаєш кріплення. Збиваєш з кріплення рідні 2 болти, підкладаєш кусочок труби (щоб не зігнути кріплення). По бажанню модна почистити в стакані ржавчину (якщо є) і промазати там все, щоб не ржавіло.
Далі треба помічник. Підставляєш проставку до авто і прижимаєш її кріпленням яке щойно відкрутив. Болти для скріплення ідуть в комплекті. Помічник наживляє гайки з салону, скручуєш все в зворотній послідовності.
Потім інше колесо.

Добавлено спустя 1 минуту 24 секунды:
Іскра йде по ізолятору до наконечника.
І свічка дає іскру раз на електрод, а раз в серелину кудись.

Добавлено спустя 2 минуты 16 секунд:
Там помилку написав. З ями один болт на 13, а не дві гайки на 13.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 15-жовтня-2014 08:55 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 76
Повідомлення: 19483
Звідки: Киев
Іскра йде по ізолятору до наконечника.
І свічка дає іскру раз на електрод, а раз в серелину кудись.

Это не вина свечки, это такой стенд.
А вот раз на электрод, а раз куда то, это уже не хорошо. Не ходи на базар, не гонись за дешевизной , дороже будет, тем более что в Киеве есть официалы BERU.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 53 повідомлень ]  На сторінку   1, 2, 3  Далі


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія