вверх

Текущее время: 17-июл-2019 09:35

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Куратор темы: Игорь



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 359 ]  Пред.   На страницу    1 ... 11, 12, 13, 14, 15  След.
Автор Сообщение
Сообщение Добавлено: 18-авг-2015 16:47 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 52
Сообщения: 7379
Откуда: Мелитополь
Якась худобина зачепила бампер. МАшина стояла у дворі, нікого не чіпала... ніхто не признався.
Вложение:
Поцарапали бампер.jpg


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 03-сен-2015 22:10 
Ученик

Возраст: 39
Сообщения: 42
Откуда: из леса под Киевом...
Из серии: "Если десантник сказал что не брал - значит хрен отдаст" :lol:
А вообще не приятная ситуация...

_________________
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 04-сен-2015 18:41 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 52
Сообщения: 7379
Откуда: Мелитополь
Царапина(и) - фігня, я забив на це.
Хай тому козлу гикнеться зайвий раз тай по тому.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 09-окт-2015 08:23 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 52
Сообщения: 7379
Откуда: Мелитополь
Чергова заміна масла в кпп (31300км). Спочатку хотів залити шелл спіракс 75В90,а потім подумав: та скільки там тої зими - дві неділі! :) Тим більш,що у мене з пів літри старого Равенола 80В90 залишалося. Тому і купив два літри такого самого Равенолу MZG 80W-90, GL-4.
Старе злилося чисте (без слідів металу), але чорне від молібдену. Залив до пробки (поки почало виливатися) десь 2л100гр. І ще десь 150гр зверху.
Я там колись писав,що синхрон третьої передачі у мене по-ходу підгулявший в розмірах, тому іноді на гарячій кпп при переході з 5 чи 4 на третю був скрегіт зубів,так от зараз наче стало менше такого. До того ж передачі стали включатися більш плавно і приємніше. Очевидно,що масло за 20 тищ пробігу (стільки проїхав на старому равенолі до заміни) масло почало втрачати свої властивості (грішу в першу чергу на в'язкість),можливо ще і дисульфід молібдену (знижує тертя) сприяв тому ,що на третій підрипувало, ну а те що там сінхрон підгулявший - так це 100%. Просто,я вважаю,що більш густе масло і тертя (згадуємо за молібден) всеж допомагають краще включатися, звісно, що коли зазори в синхроні не критичні.

ПС. Похвастаюся. Вчора сам переміг свого компа. Був так званий синій екран смерті,потім ні в яку не хотів грузитися... Два дня довбався,то флеш не грузиться, то ще яка зараза. Діска з віндою немає, такі через реанімаційну флешку і файли реєстра зробив. Я взагалі такий собі пользоватєль, а зовсім не системщик. Інтернет велика сила. :)

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 17-ноя-2015 19:56 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 52
Сообщения: 7379
Откуда: Мелитополь
Попав сьогодні в дтп. Блін,вперше за більше ніж 20 років. Так прикро. Догнали в зад, та і ще одну машину вгатив. Кароч пацан-винуватець гаву спіймав - я притормажував (попереду авто повертало ліворуч). Благо що ніхто не постраждав. У мене візуально тільки бампер. Завтра буду визначатися більш предметно.
Вложение:
1.jpg

Вложение:
2.jpg

Вложение:
3.jpg


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 17-ноя-2015 20:05 
Автомеханик
Аватара пользователя

Возраст: 44
Сообщения: 3748
Откуда: Полтава
Сразу добавляйте к расходам подкрылки и брызговики

_________________
Мой БЖ МК-CROSS 2012+ГБО

МК-CROSS 2012+ГБО на DRIVE2


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 17-ноя-2015 20:19 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 52
Сообщения: 7379
Откуда: Мелитополь
Підкрилки я не ставив (у мене мастика в арках), бризговики цілі. Лівий кронштейн бампера напевно під заміну.
До речі питання: де брати бампер,щоб якісний? І бампери з дірками ідуть під парктронік, катафоти є в продажу,чи дефіцит?

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 17-ноя-2015 21:17 
Полутысячник
Аватара пользователя

Возраст: 30
Сообщения: 516
Откуда: Днепропетровск
Співчуваю. Сам нещодавно був у такій же ситуації, але за власною виною :oops: Пошкодження були як у вас, тільки з правої сторони. Спробую допомогти у вашій ситуації.
Игорь писал(а):
де брати бампер,щоб якісний

Краще всього: або на АІСі оригінал, або Б/у.
Игорь писал(а):
катафоти є в продажу,чи дефіцит

Катафоти є у продажу, але тільки неноригінал, не знаю як на АІСі, можливо є й оригінал, але неоригінал відрізняється тим, що він не відбиває світло. Можу за пиво віддати свій оригінальний лівий катафот, якщо зумію його обережно зняти :hi:

_________________
Изображение
Бортовик
Алкоголь с бензином образуют крайне опасную смесь!!!


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 17-ноя-2015 21:40 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 52
Сообщения: 7379
Откуда: Мелитополь
Угу,прийняв до уваги(про катафот). АІС - так,сам за те щоб брати саме там. Просто заліз до них на сайт, а цін не знайшов.

Додано спустя 11 часов 21 минуту 35 секунд:
Такі залізо зачепив - прийдеться витягати з лівої сторони (ніша запаски), небагато,але є.
А підкажіть,АІС продає задній бампер один по ціні 1634грн, а ще є по ціні 789грн (там каталожний номер закінчується на N), що це за N і що за бампер. Уцінку до уваги не беру.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 18-ноя-2015 09:17 
Автомеханик
Аватара пользователя

Возраст: 44
Сообщения: 3748
Откуда: Полтава
N это "аналог".
Даже родные бампера стают очень сложно, а с N может вообще не стать.
Перед покраской люди подганяют феном геометрию бампера и возможно переделывают крепления.
Хотя у тебя есть возможность примерять :lol:

_________________
Мой БЖ МК-CROSS 2012+ГБО

МК-CROSS 2012+ГБО на DRIVE2


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 18-ноя-2015 09:20 
Конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 36
Сообщения: 6116
Откуда: Запорожье
Игорь
Обидно...
особенно когда не виноват.

Позвони в АИС-Запорожье, менеджерам по запчастям.
нормальные ребята, вот из телефон:
(061)280-30-11

Так же неплохой поставщик в Запорожье, Бест-авто:
вот сайт:
http://bestavto.com.ua/shop/category/ge ... 2-mk-cross

_________________
Изображение
Расходники и аналоги для МК, Редакция 09.10.14
Бортовик!


Вернуться к началу
 Профиль  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 18-ноя-2015 09:39 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 52
Сообщения: 7379
Откуда: Мелитополь
Дякую, дякую.Звісно обідно, блііін ще й як. Вчора в ДАІ аж до шостої оформлялися - один екіпаж на все місто, як вони самі кажуть. Проте на місце ДТП приїхали бистро,хвилин за 15-20. По АІСу я контакти маю. Зараз для початку скооперуємся з іншим постраждалим і поїдемо в СК,що вони нам заспівають.
Поліс у винуватця дійсний, СК Провідна, я вже заявку залишив в колцентрі.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 24-дек-2015 22:07 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 52
Сообщения: 7379
Откуда: Мелитополь
Нарешті епопея з ДТП закінчилася. Страхова виплатила експрес-виплату (доволі непогану по розміру,я очікував що буде менше),ще і винуватець підкинув (до розміру повної виплати, нарахованої страховою). Ремонт закінчено, правда колір не зовсім вгадали. Заодно і поміняв втулки стаба, до речі це перша заміна в авто (32700км) і лампи ПТФ (згоріли одна за одною на протязі двох -трьох годин, ну як тут не повірити в закладений ресурс! :) ).
В результаті ще залишилися гроші на новий телефон. Ось така історія. :)

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Рейтинг сообщения: +2 (отзывов: 2)
Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 09-фев-2016 10:35 
Полутысячник
Аватара пользователя

Возраст: 30
Сообщения: 516
Откуда: Днепропетровск
Поздравляю с Днём Рождения :az:


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Изображение
Бортовик
Алкоголь с бензином образуют крайне опасную смесь!!!


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 09-фев-2016 10:42 
Главный инженер
Аватара пользователя

Сообщения: 4612
Откуда: Bandershtadt
З Днем Народження :az: Здоров'я міцного і не потрапляти більше в такі історії :-)

_________________
БЖ Джилі МК -new Сірий Імпрес V O V A




Изображение
машину на якій їздиш потрібно любити і вона відповість взаємністю


VW Golf 2 1.6D => VW Golf 2 1.3 => Sens 1.3 = > Lanos hetch.1.5 SE => (Citroen Berlingo 2.0 HDI) Geely MK2 1.5 GT (GT Avalanche Comp :-), Geely MKnew GT )


Вернуться к началу
 Профиль  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 09-фев-2016 18:31 
Главный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 47
Сообщения: 6909
Откуда: Кривой Рог
З Днем Народження :az: Здоров'я міцного і не потрапляти більше в такі історії :-)

Поздравляю!

Изображение

_________________
Мой БЖ
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 09-фев-2016 19:24 
Водитель-испытатель
Аватара пользователя

Возраст: 62
Сообщения: 314
Откуда: Червоноград
Приєднуюсь до всіх привітань. :az: :az: :az: :Brat: :Brat: :Brat:

_________________
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 09-фев-2016 21:04 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 52
Сообщения: 7379
Откуда: Мелитополь
Дякую, дякую, всім, камради.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 09-фев-2016 21:30 
Конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 36
Сообщения: 6116
Откуда: Запорожье
Игорь
С Днем рождения! :Brat:
:az: :az: :az:

_________________
Изображение
Расходники и аналоги для МК, Редакция 09.10.14
Бортовик!


Вернуться к началу
 Профиль  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 10-фев-2016 08:09 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 52
Сообщения: 7379
Откуда: Мелитополь
Дякую :az:

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 08-июн-2016 18:07 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 52
Сообщения: 7379
Откуда: Мелитополь
Сьогодні і я знайшов у себе рижика. Під задньою накладкою порога,в одному місці. Ну в принципі цьому є пояснення - мала заходить-виходить через ті двері і становиться на ту накладку. Під іншими чисто.
Вложение:
Ржавчина. Поріг. 2016рік.jpg

Там де отвір,то не ржа,то антикор рудий.
Зачистив,замалював олівцем. Підсохне - зверху замажу антикором і хай йому.
Ну а в цілому все нормально,скоро ювілей (п'ять років). Їдемо далі.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 04-сен-2016 08:42 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 52
Сообщения: 7379
Откуда: Мелитополь
Оновив айсівський антикор в передніх колісних нішах. За п'ять років нічого критичного там не вилізло,трохи полиняв антикор, але заводське покриття ціле. Ось так виглядало
ИзображениеИзображение
Промазав мастикою (бітумна за 90грн).Стало ось так
ИзображениеИзображение
Мастику ,якщо густа, можна трохи розбавити розчинником. Я її ще підігрівав на плитці,тоді її легко наносити і вона гарно лягає.
В задніх арках мастика стоїть вже понад 4 роки і все покриття ціле. І нащо ті підкрилки? Ціна питання 90грн (на всі арки з головою буде досить) і до того ж закриває майже сто відсотково всю поверхню. При цьому штатні підкрилки залишаються. Мастику краще наносити на новій автівці - менше вимивати грязюку прийдеться.

ПС. Чомусь не можу завантажити фотки через форумний сервіс.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Рейтинг сообщения: +1 (отзывов: 1)
Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 09-апр-2017 09:17 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 52
Сообщения: 7379
Откуда: Мелитополь
40тищ. Чергове ТО вирішив провести сам. Масло, традиційно Шелл Helix HX7 10W40, всі чотири фільтра. Все обійшлося в 700грн, все брав на екзисті. Ще прикупив ключ для масляного фільтра (50грн). І люблять же у нас на сервісах затягувати гайки. Пробку злива масла відкрутив тільки з півметровим подовжувачем.
Подорож під машину (для заміни бензинового фільтра) виявила причину стуку ззаду – розбився сайлентблок правого амортизатора. А я грішив на верхню опору і навіть вже на сам амо. В пошуках дешевого аналога цієї втулки поки обійшовся тимчасовим рішенням (ізолєнта рулить!). Смішно? Головне – знову тиша.
З цим питанням відпишуся в профільній темі.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 22-апр-2017 17:46 
Генеральный конструктор
Аватара пользователя

Возраст: 52
Сообщения: 7379
Откуда: Мелитополь
Недовго протрималася ізолєнта, кілометрів з 200. Під рукою був лише сайленблок заднього амо ваз 2108. Розсвердлив отвір і з горем пополам завтулив в провушину амортизатора. Дуже,дуже щільно встав.
Не рекомендую я цей варіант як заміну нашим рідним сайлентам. По-перше розвердлити втулку (хоч і алюміній) не так то вже і просто буде. Вона ж в гумі - зафіксувати проблемно. Ну може якщо тільки в декілька заходів по міліметру на діаметрі знімати. Я свердлив зразу на 16,2.Далі потрібно його вкоротити. Я обрізав по п'ять міліметрів з кожної сторони. Потім сайлент по зовнішньому діаметру занадто великуватий. У мене вдалося завтулити тільки без втулки, а втулку завтулював окремо.При цьому сайлент дуже деформувався, прийшлося край, що виперло, обрізати.
Вложение:
1.jpg

Вложение:
2.jpg

Ходить буде і по-ходу довго. І до того ж з'єднання стало доволі жорстким,що повинно убрати деяку розхлябаність.
Лівий вже теж проситься під заміну, але ще мовчить.
І так - 40 тищ км, 5,5 років - поки що дві заміни: втулки переднього стаба і сайленблок заднього амортизатора. Непогано.
Амо поки ще живі
Вложение:
Амо. 40тищ.км..jpg

Чашка нижньої подушки поржавіла,але подушка ціла і ще тримається.
Вложение:
нижня чашка опори.jpg


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 23-апр-2017 20:11 
Почетный писатель
Аватара пользователя

Возраст: 41
Сообщения: 1453
Откуда: Краматорск
В МК вместо родного сайлента колхозил следующим образом : резинку брал уазовскую (газелевскую) с стремени рессоры, втулку вырезал со старого сайлента, вначале запрессовывал резину, затем вставлял втулку, лишнюю резину обрезал не полностью, оставлял выступающими 5мм, которую затем раздавливал шайбой. Уже второй год стоит без вопросов, по деньгам 50 грн.


Рейтинг сообщения: +1 (отзывов: 1)
Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  Просмотр гаража пользователя  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 359 ]  Пред.   На страницу    1 ... 11, 12, 13, 14, 15  След.


Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Поиск в теме…:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Русская поддержка phpBB Мобильная версия