pepeloff Вчора намагався відчути якісь вібрації під час руху з оборотами 1700-1900, не вийшло. Чи я не чутливий, чи машина не вібрує. Чи на фоні наших доріг і не помітно
Коробка Shell Spirax S3 G 80W Двигун Shell Helix Ultra 5w40 Фільтр 1106013221, хз, що воно таке, так записано у акті виконаних робіт на ТО-1 download/file.php?id=81334&mode=view
Передок, стал намного интереснее, добавилась агрессивность. Еще бы зад сделали поинтереснее, было бы вообще супер! Ну и движок с турбонаддувом! Ну а так судя по тому, что написано движок 1,5 так и остался. Коробка 5ти ступенчатая, или 4х ступенчатый автомат.
Але не зрозумів, в новій версії не передбачені ПТФ, чи як?
Не написано. Ціна має бути від 45.900 юань (190 000 грн) до 62.900 юань(260 000 грн), одна з найдешевших моделей на китайському ринку. (ну ще добавте сюди різні "побори" ) Ну і движок, який і був... Хоча думаю туманки будуть обовязково, як же без них?
Витрати палива дуже радують. За останнім заміром - 7,02 л/100 км по місту (правда, Кривий Ріг - то як одна велика траса, пробок немає). Кондиціонер приблизно у 20% часу за кермом. А загалом в літній період витрати коливаються у межах 7-7,5л/100км, взимку - на літр більше. Більше й писати нема про що - їздить, радує, тьху-тьху.
Сьогодні поставив у ближнє світло ксенон. 5000к, 35w, Mishi slim, вартістю 1000 грн. Встановлення на АІСі 530 грн., з урахуванням платинової дисконтної карти... 3 нормо-години по 200 грн./год. Так і не зрозумів, за що, менеджер сказав, що то програма так видає. Здається, що гривень 300 я точно переплатив Заодно спитав про вартість ТО-20000, яке треба проходити у вересні - нарахували майже 4,2 тис. (12,6 нормо-годин - звідки вони придумують такі цифри???). Написав їм на сайт все, що про це думаю. Тепер шукаю СТО, де можна зробити все, що треба.
Сьогодні поставив у ближнє світло ксенон. 5000к, 35w, Mishi slim, вартістю 1000 грн.
Якщо встановлювали самі лампи, а лінзові модулі залишились стокові, то ви марно витратили гроші бо високі показники яскравості ксенонових ламп майже не відчуєте. А буде тільки "засліплювання" зустрічки паразитними промінями й слабкий та дуже вузкий промінь, бо рефлектори у наших лінзах мають сферичну форму, а хромове покриття дзеркала починає злазити через рік. В нормальних модулях складна еліпсова форма рефлектора й промінь значно ширший - тоді меньше втомлюються очі. Я якраз роблю ретрофіт своїм фарам, але ставлю "нормальні" еліпсові б/в галогенові модулі під Н7, ліву фару зробив десь місяць назад, а праву тільки готуюсь, ну й роблю фотозвіт.
Електрик сказав, що сенсу міняти лінзи немає. Різницю вже на дорозі побачив, зустрічні поки не моргали А чого хромове покриття має злазити?
Різницю ви відчули тому, що яскравість ксенонових електродугових ламп (така собі сварка на яку без захисту неможливо дивитись ) набагато вища ніж у галогенових ламп розжарювання, але це світло треба правильно розподілити й сфокусувати. Простіше кажучі - пляма що дає стоковий модуль стає трохи яскравіша, але по формі не змінюється. До того ж "неправильна" галогенова шторка _/ дає "гарне" засліплювання перед правими поворотами, тому на ксенон ставлять шторку у формі Z. Паразитні промені набагато простіше побачити, коли фари світять на стіну на відстані декількох метрів. Це такий собі ореол з концентричних кілець що підіймається з правого боку кожної плями, ось його видно на фото ксенона нашого колеги:
Текст:
Приєднання файлів:
Фото1533.jpg
А це другий форумчанин поставив ксенон, тут паразитку не видно бо закінчилась стіна , але можна побачити такі ж маленькі плями світла у формі напівкілець: http://forum.geely-club.com.ua/viewtopic.php?p=522421#p522421 А ось порівняння форми рефлектора стокових лінз й Морімото, там також видно й полізший рефлектор: https://www.drive2.ru/l/3541371/ Доречі, в мене вже хрому практично немає тому які б лампи я не поставив, а світла все одно немає. А ось як повинен світити ксенон в якісних й правильно спроектованих модулях - рівномірно освітлена робоча область без паразитних бокових променів, фото також нашого колеги з форуму: http://geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?p=415706#p415706 Підбиваючи підсумок: рефлектор у формі розтягнутого несиметричного еліпсу та "правильна" шторка у купі й дають рівномірну робочу область без паразиток, тому заміна самих ламп тільки робить яскравішим погане стокове ближнє світло.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів. _________________ Мій БЖ
Востаннє редагувалось SergCross в 31-серпня-2016 10:19, всього редагувалось 1 раз.
Сьогодні на парковці зроблю фото світла на стіну, подивлюсь. Взагалі, якось криво поставили ксенон, бо коли вмикаю світло - вимикається і знову вмикається музика в машині. Хз, що це, сьогодні заїду до них.
Полишив гарантію, оскільки платити 4200 грн. без врахування вартості мастила в коробку та свічок вважаю перебором. Основна ціна складається з вартості робіт, які визначені тривалістю аж 13 норм/год, через що їх ціна становить понад 2000 грн. Хоча фактично, якщо робити всі роботи окремо на тому самому АІСі (я так і зробив), то загальна вартість виходить десь 2500 грн. (основні витратні матеріали брав в інших містах, зокрема, на екзисті та китайці). Загалом вже зробив: - заміна мастила і фільтра в двигуні - заміна охолодж.рідини - заміна гальмівної рідини - заміна свічок та дротів - заміна повітряного фільтру - перевірка ходової частини Пробіг близько 20500. Лишилось замінити паливний фільтр (не було у наявності на АІСі) та мастило у коробці. Отака х...я, малята (с). Лишається питання: у мене є літр мастила в коробку (Shell Spirax S3 G 80W), треба докупити ще 2л. Чи можна змішувати різних виробників, за умови співпадіння усіх показників, тобто в'язкості, рівня допуску? Менеджер китайця запевняє, що можна, але якось я побоююсь. А моє мастило на екзисті/китайці відсутнє, на жаль.
Чи можна змішувати різних виробників, за умови співпадіння усіх показників, тобто в'язкості, рівня допуску?
Краще не змішувати, а просто докупити ще 2 літри, якщо дійсно хочеться замінити мастило. Взагалі, можливо його потрібно просто долити. Наприклад мені з моїми 15000км, сказали, що його взагалі міняти не треба, просто долили з півлітри, і все на цьому! Тут залежить від стану, наявності стружки і т.д. (а так сказали, що до 40000км, можна ще їздити) Тому краще у спеців на СТО запитати (майстрів), які безпосередньо міняють, ремонтують.
Та вже екзист порадував - привезли мені мастило, те саме, тому питання закрите. Хоча теж погуглив - краще не змішувати, бо можливе все. ЗІ На майбутнє, думаю брати синтетику, бо щось часто ту мінералку міняти доводиться. Та й для коробки синтетика краще, здається. Які думки?
Лишається питання: у мене є літр мастила в коробку (Shell Spirax S3 G 80W), треба докупити ще 2л. Чи можна змішувати різних виробників, за умови співпадіння усіх показників, тобто в'язкості, рівня допуску? Менеджер китайця запевняє, що можна, але якось я побоююсь. А моє мастило на екзисті/китайці відсутнє, на жаль.
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів
Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете додавати файли у цьому форумі