вверх

Сьогодні: 28-березня-2024 13:13

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 47 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку   1, 2
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 05-квітня-2016 13:57 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Лампочка рулить! 24 держить в межах. З цим все.

І ще питання. Задовбав, еге?
Є моторчик від пралки (Арістон), той що для відкачування води. На скільки він обертів? І чи можна на ньому регулювати оберти?

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 05-квітня-2016 20:53 
Водій-випробувач
Аватар користувача

Вік: 67
Повідомлення: 316
Звідки: Червоноград
На скільки він обертів?

На скільки обертів незнаю.треба шукати характеристику.ГУГЛ говорить 3000 обертів.Для уточнення можна передзвонити у сервісний центр по ремонту Арістон.
На рахунок регулювання,то можна попробувати регулятор обертів від електродрелі або болгарки.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 05-квітня-2016 21:09 
Дід
Аватар користувача

Вік: 60
Повідомлення: 13879
Звідки: Киев
Є моторчик від пралки (Арістон), той що для відкачування води. На скільки він обертів? І чи можна на ньому регулювати оберти?

Что-то мне подсказывает (судя с картинок с гугля), что помпы там крутят асинхронники и регулировать там обороты весьма затруднительно (т.е. завязка на частоту сети)
На рахунок регулювання,то можна попробувати регулятор обертів від електродрелі або болгарки.

Для этого надо мотор постоянного тока или щеточный

Добавлено спустя 6 минут 59 секунд:
Хотя, в некоторых случаях (не аристон) упоминается такое
Цитата:
Проверяем, что пластиковая крыльчатка на валу двигателя крутится без помех. При этом ее вращение происходит как бы толчками, из-за магнитного взаимодействия между ротором и статором.

Это может быть как синхронником (то же что и асинхронка), так и подобием шаговика, а тут регулируй хоть от нуля, хотя, врядли там шаговик (подключают напрямки к сети мимо девайсов программ)
И еще одна лихая инфа о помпах
Цитата:
Крыльчатка на валу должна проворачиваться на 160° без вращения вала.
Направление вращения при включении не имеет смысла - помпа может вращаться каждый раз в разную сторону.

_________________
Люди! Берегите друг друга, ведь мы у нас одни!
БЖ CK-1_1,5_Comf Утомленное Солнце FAQ форума Правила форума


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 05-квітня-2016 21:33 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Проверяем, что пластиковая крыльчатка на валу двигателя крутится без помех. При этом ее вращение происходит как бы толчками, из-за магнитного взаимодействия между ротором и статором.

Саме так і крутиться. Я читав,що ця зараза може запускатися в любу сторону,так? Я так розумію, що там ротор - це постійний магніт.
А воно буде робити, якщо подати не перемінку, а постоянку?
Який сенс робити з банальної помпи шаговик? Включилась - відмолотила на постійних обертах і все.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 05-квітня-2016 21:49 
Дід
Аватар користувача

Вік: 60
Повідомлення: 13879
Звідки: Киев
Я так розумію, що там ротор - це постійний магніт.
А воно буде робити, якщо подати не перемінку, а постоянку?

если щеток нет, то не запустится от постоянки, вероятнее всего там синхрон или асинхрон (да и схемы на это намекают)...
Полазь по форумам ремонт стиралок, там вероятнее всего определишь тип мотора...
Опять же регулировать реально либо шаговик (тут он нуля и до максимума, ваять свой контроллер или через софт на компе/процессоре), либо щеточный мотор (проще система управления, но не без своих нюансов, реально в некотором диапазоне оборотов / мощи)

_________________
Люди! Берегите друг друга, ведь мы у нас одни!
БЖ CK-1_1,5_Comf Утомленное Солнце FAQ форума Правила форума


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 05-квітня-2016 22:02 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Ну я догадуюся,що там постійний магніт, без колектора,дещо в гуглі подивився. Я думав,може хоч постійним струмом задам йому певний напрямок оберту,а вже парою шестерень підібрати більш-менш потрібну швидкість,якщо не вийде по іншому.
По-ходу потрібно шукати інший моторчик. Начебто в гаражі колись валялась стара ел.дрель,якщо її не віддав сусідам,то краще її приспособити.
І мені потрібно щось просте як двері.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 06-квітня-2016 11:11 
Водій-випробувач
Аватар користувача

Вік: 67
Повідомлення: 316
Звідки: Червоноград
Якщо не секрет,що Ви хочете зробити?

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 06-квітня-2016 11:30 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
невеличкий намотувальний станок. Щоб не мотиляти вручну, потрібен якийсь двигун.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 06-квітня-2016 12:24 
Водій-випробувач
Аватар користувача

Вік: 67
Повідомлення: 316
Звідки: Червоноград
Щоб не мотиляти вручну

Якщо багато мотати і часто, то звичайно щось треба придумати.
Я колись трохи мотав трансформатори.Купив в магазині ручне намотувальне приспособлення з лічильником і потихенько мотав.
Зробити самому-Пошукайте на розборках двигун з редуктором від склоочищувача скла автомобіля. Лічильник можна від велосипеда.
Живлення-зарядний пристрій до автоаумулятора,або акумулятор.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 06-квітня-2016 13:19 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Лічильник можна і з калькулятора зробити, головне щоб знайти з кнопкою вкл/викл,щоб при зупинках рахунок не збивався.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 10-квітня-2016 09:44 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Фактично вже є конструкція простенького намотувального напівавтомату (управління укладкою ручне),вже почав і креслення робити...
Але я от впевнений,що якщо піде робота,то захочеться більшого - щоб і намотка і подача каретки укладчика були автоматизовані і головне синхронізовані. При цьому зовсім не хочеться влазити в різні складні схеми автоматизації.
Каретка подачі, датчики,шаговик, поліровані вали... все ж це є в простому принтері-струйнику. ОЛХ- 100грн (пишуть що робочий). Знахідка! Тільки проблемка одна - я електроніці повний чайник. З іншої сторони мені тільки вали на заводі обійдуться в сотню. А там же ще є і двигун,який можна приспособити для самої намотки на котушку. От тільки чи потягне він провід в 1мм? Але зараз питання в іншому.
Як синхронізувати швидкість намотки і швидкість подачи каретки? Ну можливо довбатися експериментально. Як керувати швидкістю двигунів?

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 10-квітня-2016 18:18 
Водій-випробувач
Аватар користувача

Вік: 67
Повідомлення: 316
Звідки: Червоноград
все ж це є в простому принтері-струйнику.

Це хіба що для механіки,а електроніка навряд чи підійде.
Ігор почитайте тут
http://www.radiokot.ru/forum/viewtopic.php?t=97040
і пройдіться по іншим посиланням,які там будуть.Багато чого є, може щось і підійде.
Доречі,там є фото станочка(7руб.50коп.) яким я колись мотав.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 10-квітня-2016 20:03 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Дякую.Там якраз був прототип з якого хотів зліпити собі моталку тільки з ручною укладкою. Але я так подумав, що 1500 витків в ручну це занадто і попалося мені ось це http://vprl.ru/publ/istochniki_pitanija ... 22-1-0-100
Ось тільки як регулювати швидкості,а головне синхронізувати - ??? В принципі,якщо ставити на намотку мотор від дворників,то будуть дві швидкості(через пару коліс її можна чуть підняти).А потім до тієї швидкості потрібно ув'язати швидкість шаговика укладчика і непросто ув'язати,а ще з урахуванням товщини дроту. І з урахуванням що буде дві швидкості.А взагалі хотілося б плавне регулювання швидкості!

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 10-квітня-2016 22:10 
Водій-випробувач
Аватар користувача

Вік: 67
Повідомлення: 316
Звідки: Червоноград
мотор від дворників,то будуть дві швидкості

А чому дві?
Нормальний зарядний пристрій з плавним регулюванням,або з періодом у 0,5 вольт.
А з механічною укладкою я б не бавився.З відстані 30-40 см Ви самі провід направите (він сам буде лягати виток до витка,Ви тільки будете трохи пересувати направляючу).Спробуйте,одну-дві намотки,а подім будете бачити ,треба чи ні.
Редуктор крутить,а ви тільки направляєте (одною рукою направляєте ,а другою :az: ).

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 11-квітня-2016 07:36 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Режим з паузою, звичайна швидкість і прискорена. Будуть використовуватися останні дві. Ну якщо зарядне,а саме його я хотів використати в якості джерела струму, з регулюванням буде регулювати і швидкість то це добре. Я на це і надіявся. Але боюся,що при цьому буде падати і потужність мотора. Ладно з цим розберемося по ходу.
ВВажаєш, що перше рішення (з ручною укладкою) правильніше? Ось тільки у мене не буде тих 30см. Можливо так і краще- дешевше і простіше. Але якщо робити,то з прицілом на можливу подальшу механізацію.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 07-липня-2016 19:35 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Похвалюся. Ось такий верстачок мотальний збацав


Зображення

Привод від двигуна склоочищувача, дві швидкості з плавним регулюванням від нуля до макс.обертів. Напругу беру або від блока живлення ноута (19в) через стабілізатор напруги або можна напряму мотор підключати від зарядного,там теж можна регулювати оберти.
Укладчик проводу ручний, через гвинт. Станина для стандартної заводської котушки. Виходить мотати ось так


Зображення
але не завжди. Зриваюся на навал. Не страшно,але хотілося б щоб віток до вітка. Перші котушки - тільки вчуся. Можливо ще гальмо заводської котушки своє дає? Гальмівне колесо зробили з невеличким бієнієм.
В цілому - на підході моя продукція: електромагніти для гідророзподільників. Що вийде з цього - не знаю. Продукт в принципі повинен бути якісним, а от як з продажами -??? Лячно,багато грошей вклав.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 07-липня-2016 20:54 
Шановний знавець
Аватар користувача

Вік: 46
Повідомлення: 1981
Звідки: Славянск
А движки не перематываешь?

_________________
Встреча одноклубников Северного региона Донецкой области


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 07-липня-2016 21:16 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
А движки не перематываешь?

Ні, для мене це взагалі нова справа. І все робилося тільки під певний продукт.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 07-липня-2016 21:31 
Шановний знавець
Аватар користувача

Вік: 46
Повідомлення: 1981
Звідки: Славянск
Ясно.. :victory:

_________________
Встреча одноклубников Северного региона Донецкой области


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 08-липня-2016 11:17 
Водій-випробувач
Аватар користувача

Вік: 67
Повідомлення: 316
Звідки: Червоноград
Зриваюся на навал

Попробуйте ,по можливості,збільшити відстань від укладчика до намотувальної котушки.

Додано спустя 3 минуты 53 секунды:
Але судячи з фотографії,цього зробити не вдасться.
Хіба що зменшувати швидкість.
Але з часом все приробиться,прийде навик,і все буде окай.
А так +++

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 08-липня-2016 19:25 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Дякую. Я пам'ятаю рекомендацію про 30см. У мене там десь 25см. Сьогодні вже краще виходить,в принципі цивільно. У росіян (які розбирав) і у болгар там взагалі йде один навал. Хочеться щоб було красиво,навіть там де і не видно. А по-друге,при рівній укладці щільність струму в обмотці вище. Взагалі котушка (по параметрам) виходить така як я і задумав. От тільки я не врахував,що при щільний намотці діаметр посадки зменшується. :) Ну це не велика проблема. У мене зараз проблема по фланцям - зламався місцевий лазер,де була прийнятна ціна,тепер чекати або шукати новий,а це час,я і так дуже довго запрягав.
А,ще не подобається як мотає Акватон дріт- навал і при розмотці (а там натяг), при певних кутах, дріт чіпляється за витки і смикається.
Прийшлося ще якесь подобіє "успокоітеля" ліпити.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 10-липня-2016 12:11 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Ну і ще похвалюся. Ось з цієї купки

Зображення

Вийшло таке


Зображення

І сама котушка електромагніту

Зображення

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 47 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку   1, 2


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія