Цитата:
От тільки не радує, що там 3 горшка, алюмінієвий блок циліндрів і на 1,5л 177 коней. Про масложор цих двигунів інет знає, ну і ресурс тисяч 200. Хоча з виду машина цікава.
Згідий, але з іншої сторони, багато хто й 200 тис на новій машині не виїзджає, там поїздив 100-150 тис, та й продав. В тих вольво XC40 що продаються у європі то частіше двигуни 2.0 ніж ці що 1.5 3 циліндра. Хоча й з іншої сторони раніше багато казало людей що екобусти такі собі моторчики, але по знайомих є ті машинки особливо фієсти, фокуси, то моторчики вже наїздили по 200+ тис км та й все впорядку, розхід маленький, динаміка за рахунок турбіни прекрасна, звичайно ж треба крутити бо малий обєм, там по літрі та 1.1 здається.
А по цій джілі атлас про, кузов 100% оцинкований(або ж дуже хороша антикорозійна обробка) як і на всіх нових джілі які до нас не заїзджали ще, з кузовом проблем немає бути. Коробка та двигун думаю також. Але ось щодо кузовних запчастин якщо дилер буде так само як і АІС возити, тоді прийдеться чекати на запчастини по 3-4 місяці, це й трохи біда, але там якщо машинка на маркеті нашому зайде, то за пару років назбирається і інших дилерів що будуть возити запчастини, а це найголовніше як на мене.
Добавлено спустя 1 минуту 19 секунд:Єдине що я собі так подумав, по суті ж ці ж двигуни на кулрей ставляться а він менший розмірами, й відповідно динамічнішим мав би бути ніж атлас про з тим самим двигуном.