вверх

Сьогодні: 16-квітня-2024 22:53

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 36 повідомлень ]  На сторінку   1, 2  Далі
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 18-лютого-2020 12:51 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Коли у вас починала права сторона пічки дути холодним як вирішували дане питання? Заміна радіатора? Чув що радіатор коштує 1500 грн у аіса чи просто зінмали радіатор і чистили - хоча кажуть що це не ефективно. Також як з розбором і виставленням панелі на місце - є там проблеми після того чи немає? Бо права сторона значно холоднішим дує ніж ліва і так само та дуйка що дує на стікло вона також якби по половині дує ліва гаряча права холодніша, хоча й не скажу що це вже критично й скоріш за все можна їздити ще цей рік бо зима фактично вже закінчилась. Але тим не менше які є варіанти вирішення даного питання по нашій машині?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 18-лютого-2020 14:13 
Ас

Вік: 38
Повідомлення: 360
Звідки: Запорожье
Morpheus
С печкой таких проблем не замечал. Где-то на пробеге 10000 мне меняли полностью печку в сборе по гарантии. Не знаю на сколько емкий процесс снятия панели, но скрипов никаких после этого не появилось...
Сейчас появилась немного другая проблема - горячим воздух на обогреве становится где-то через 20 минут езды. Такое ощущение, что забит радиатор печки. Либо возможно остались воздушные пробки в системе после замены. Менял антифриз сам, разводил концентрат Hepu дистиллированной водой, возможно качеством плохой попался... Менял 20 К (1,5 года) назад. Пока особо не критично, но звоночек... :-)


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 18-лютого-2020 14:19 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
По новій у мене також все було впорядку і пічка гріла якісно, хіба б шукати людей які промивати її будуть але то рідкість.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 18-лютого-2020 14:25 
Відмінний драйвер
Аватар користувача

Вік: 50
Повідомлення: 209
Звідки: Запорожье
первый раз помогла полная промывка системы охлаждения - но тогда была проблема попадания масла в систему охлаждения( китайцы головку не затянули). Относительно недавно решил промывкой хадовской - и помпой от газели - отключал радиатор от системы и ганял с начала горячую воду , потом с промывкой потом дистилированую. Как раз перед морозами последними делал помогло разительно ( в первый раз эта процедура помогла меньше). Все равно из правого диффузора дует холоднее - но до морозов я ездил с печкой включенной на полную даже когда не сильно было холодно - даже водителю в ноги дуло прохладным. То сейчас после прогрева воздух горячий и сухой ощущается даже на 50%

_________________
Зображення
Мой БЖ


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 18-лютого-2020 15:36 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Тобто відєднуємо патрубки з мотора і промиваємо саму пічку - так? Думаю що також така процедура мала б помогти


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 18-лютого-2020 16:24 
Відмінний драйвер
Аватар користувача

Вік: 50
Повідомлення: 209
Звідки: Запорожье
Именно - помпа, 2 шланга, ведро с кипятильником - правда когда влил промывку ведре пена начала образовываться - умельцы вместо ведра с кипятильником старый электрочайник используют. Либо промывка всей системы но тогда надо весь антифриз менять.

_________________
Зображення
Мой БЖ


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 18-лютого-2020 16:45 
Головний інженер
Аватар користувача

Повідомлення: 4733
Звідки: Bandershtadt
є контори які спеціалізуються на промивці, ось в мене був казус із холодним повітрям з пічки
viewtopic.php?p=651786#p651786
після повної промивки все гуд, забитий радіатор пічки може призвести до перегріву двигуна, так як являється елементом постійного циркулювання охолоджувальної рідини

_________________
viewtopic.php?f=94&t=16275




Зображення
машину на якій їздиш потрібно любити і вона відповість взаємністю


VW Golf 2 1.6D => VW Golf 2 1.3 => Sens 1.3 = > Lanos hetch.1.5 SE => (Citroen Berlingo 2.0 HDI) Geely MK2 1.5 GT (GT Avalanche Comp :-), Geely MKnew GT => Peugeot 308 SW 1.6 HDI


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 18-лютого-2020 18:02 
Півтисячник
Аватар користувача

Повідомлення: 773
Звідки: Сумы
если антифриз в бачке всегда чистый, то вероятность что забит радиатор равна нулю. для начала надо просто потрогать патрубки, радиатор, если все горячее, может просто проблема с заслонками.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 18-лютого-2020 18:09 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Патрубки зможу потрогати, а як потрогати радіатор не розбираючи торпедо? тобто на гарячу потрогати патрубки і нижній та верхній мають бути гарячими? Охолоджувальна рідина виглядає чистою. Але я не експерт щоб знати наскільки вона чистою має бути.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 18-лютого-2020 18:36 
Півтисячник
Аватар користувача

Вік: 106
Повідомлення: 684
Звідки: Николаев
забитий радіатор пічки може призвести до перегріву двигуна

Интересная теория. Как же тогда ездят машины,у которых печка полностью перекрывается краном? Начиная от совко-прома и заканчивая старыми иномарками.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 19-лютого-2020 10:03 
Головний інженер
Аватар користувача

Повідомлення: 4733
Звідки: Bandershtadt
СаняУ написав:
V O V A >> 18-фев-2020 16:45  написав:
забитий радіатор пічки може призвести до перегріву двигуна

Интересная теория. Как же тогда ездят машины,у которых печка полностью перекрывается краном? Начиная от совко-прома и заканчивая старыми иномарками.

в мене при забитій пічці на швидкості вище 100 км температура одразу лізла у гору, після промивки все гаразд. При закритому кранику (в автомобілях де він є) пічка відповідно вилітає із ланцюга охолоджувальної системи. При відкритому ж кранику і забитому радіаторі, під навантаженням, наприклад на швидкості, пропускна здатність усієї системи падає, відповідно процес охолодження відбувається повільніше, тому і росте температура

_________________
viewtopic.php?f=94&t=16275




Зображення
машину на якій їздиш потрібно любити і вона відповість взаємністю


VW Golf 2 1.6D => VW Golf 2 1.3 => Sens 1.3 = > Lanos hetch.1.5 SE => (Citroen Berlingo 2.0 HDI) Geely MK2 1.5 GT (GT Avalanche Comp :-), Geely MKnew GT => Peugeot 308 SW 1.6 HDI


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 19-лютого-2020 19:50 

Вік: 48
Повідомлення: 3
Звідки: Горишние Плавни
Вот уже год закипает антифриз в радиаторе и через расширительный бачок кидает его под капот. Закипание происходит в течение 5-ти минут после включения печки на полную мощность. Без печки езжу и все норм. Но зима берет свое.
Была проблема с прокладкой ГБЦ, т.к. антифриз потихоньку уходил в цилиндр. Время от времени я доливал антифриз и ехал.
После замены прокладки система охлаждения начала быстрее набирать температуру до рабочей, однако закипание так и не ушло.
Перед закипанием радиатора, печка начинает дуть холодным воздухом. Впечатление, что система завоздушивается.
Термостат менял, помпу менял, крышку радиатора менял, - не помогло.
Как жить дальше???


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 19-лютого-2020 20:28 
Катаюсь без інструктора

Вік: 58
Повідомлення: 170
Звідки: Киев
закипает антифриз в радиаторе и через расширительный бачок кидает его под капот.

Вы уверены, что закипает? Температура не может так резко подскочить. У меня выдавливало антифриз, из-за неисправного клапана в крышке радиатора. Проверьте крышку радиатора, трубку в расширительный бачок. У себя, укоротил пружину в клапане крышки. Но потом просто заменил на новую. У новой давление 0,9.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 19-лютого-2020 20:59 

Вік: 48
Повідомлення: 3
Звідки: Горишние Плавни
закипает антифриз в радиаторе и через расширительный бачок кидает его под капот.

Вы уверены, что закипает?


Уверен.
Две крышки уже поменял. Ноль.
При чем здесь крышка?
Еду по трассе со скоростью 120-130 км/ч на расстояние 400 км. Печку не включаю - все ГУД!
Включаю печку - *опа!
Под капотом все в антифризе. Пар валит.


Востаннє редагувалось igor.builder в 19-лютого-2020 21:43, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 19-лютого-2020 21:21 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 52
Повідомлення: 7381
Звідки: Кривой Рог
акипание происходит в течение 5-ти минут после включения печки на полную мощность. Без печки езжу и все норм.

Давайте, спокойнее и подробнее.
1. Что в Вашем понимании - включил печку:
1.1. повернул крутилку положения температуры в положение тепло;
1.2. увеличил скорость вращения салонного вентилятора;
1.3. выполнил оба действия одновременно?
2. Когда, Вы включаете печку:
2.1. Вы остановились после проезда 400 км, и на холостых оборотах включили печку;
2.2. во время движения 120...130 км/ч включили печку?
3. Вам знакома технология охлаждения двигателя?
4. И почему в теме GC5 Запчасти, ремонт, ТО?, если для Вас более приемлемый раздел

:cool:

_________________
БЖ Geely СК Impress 2013
БЖ Chery Tiggo 7 Luxury 2019


Востаннє редагувалось Kolobok в 19-лютого-2020 21:26, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 19-лютого-2020 21:22 
Катаюсь без інструктора

Вік: 58
Повідомлення: 170
Звідки: Киев
Если краника "зима-лето" нет, то включение печки, это переключение воздушной заслонки и включение вентилятора печки. Как это может повлиять на температуру? Если "краник" есть, то открыв его, мы открываем дополнительный радиатор, при этом температура должна снизиться, а не подняться. Но это если всё исправно... Если не исправно (воздух, термостат, и т.д.), температура может подняться, только в том случае, если поток антифриза уменьшится через основной радиатор... Печка как бы имеет меньшее сопротивление потоку, и основной поток идёт через неё, и как следствие растёт температура. Но это только теория.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 19-лютого-2020 21:57 

Вік: 48
Повідомлення: 3
Звідки: Горишние Плавни
акипание происходит в течение 5-ти минут после включения печки на полную мощность. Без печки езжу и все норм.

Давайте, спокойнее и подробнее.
1. Что в Вашем понимании - включил печку:
1.1. повернул крутилку положения температуры в положение тепло;
1.2. увеличил скорость вращения салонного вентилятора;
1.3. выполнил оба действия одновременно?
2. Когда, Вы включаете печку:
2.1. Вы остановились после проезда 400 км, и на холостых оборотах включили печку;
2.2. во время движения 120...130 км/ч включили печку?
3. Вам знакома технология охлаждения двигателя?
4. И почему в теме GC5 Запчасти, ремонт, ТО?, если для Вас более приемлемый раздел

:cool:


1. Включил печку: крутилка температуры на максимум (по часовой стрелке) + рукоятку салонного вентилятора перевел со 2-го на 4-е положение.
2. Печку включаю во время движения (при любой скорости). Закипает за 5 минут, независимо: еду по городу 60 км/ч или по трасе 120 км/ч.
3. ?
4. Не спорю, исправлюсь.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 20-лютого-2020 09:11 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 52
Повідомлення: 7381
Звідки: Кривой Рог
1. Включил печку: крутилка температуры на максимум (по часовой стрелке) + рукоятку салонного вентилятора перевел со 2-го на 4-е положение.

Эта процедура ни как не влияет на повышение температуры, а только на увеличение охлаждения. Если бы не кипела а только на приборке росла температура, возможно плохая масса.
2. Печку включаю во время движения (при любой скорости). Закипает за 5 минут, независимо: еду по городу 60 км/ч или по трасе 120 км/ч.
Это свидетельствует о забитом радиаторе охлаждения двигателя, или как малое крышка радиатора (рекомендована на 1.1 бар и гарантированно исправная), но скорее всего это проблема радиатора. Промывка жидкостями, надеюсь поможет, нет замена.
Так же возможно термостат, не правильно установлен, или клинит на малый круг, а при повышении давления в системе его выбивает и происходит выплевывание жижи из бачка. Замена термостата.
И опять же, если в системе воздух - он не дает нормально циркулировать жидкости, что приводит к излишнему нагреву. Поставить машину капотом в горку, открыть крышку радиатора и дать поработать двигателю (осторожно из радиатора может плеваться горячей жижей).
3. ?
Если в машине установлено ГБО, это усложняет диагностику. Лучше обратится к специалистам...
Вывод: Проблема не в крутилках, а плохой циркуляции жидкости.
:hi:
4. Не спорю, исправлюсь.

_________________
БЖ Geely СК Impress 2013
БЖ Chery Tiggo 7 Luxury 2019


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 20-лютого-2020 11:33 
Півтисячник
Аватар користувача

Вік: 106
Повідомлення: 684
Звідки: Николаев
СаняУ написав:
V O V A >> 18-фев-2020 16:45  написав:
забитий радіатор пічки може призвести до перегріву двигуна

Интересная теория. Как же тогда ездят машины,у которых печка полностью перекрывается краном? Начиная от совко-прома и заканчивая старыми иномарками.

в мене при забитій пічці на швидкості вище 100 км температура одразу лізла у гору, після промивки все гаразд. При закритому кранику (в автомобілях де він є) пічка відповідно вилітає із ланцюга охолоджувальної системи. При відкритому ж кранику і забитому радіаторі, під навантаженням, наприклад на швидкості, пропускна здатність усієї системи падає, відповідно процес охолодження відбувається повільніше, тому і росте температура

Как по мне,это из разряда помыл машину,стала быстрее ехать. Если СО исправна,то охлаждения основного радиатора должно в полне хватать. Есть машины с объемом СО 3.5 литра. Нормально ездят,ни у кого температура не подымается.Ну то такое...


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 20-лютого-2020 15:19 
Головний інженер
Аватар користувача

Повідомлення: 4733
Звідки: Bandershtadt
СаняУ написав:
Как по мне,это из разряда помыл машину,стала быстрее ехать. Если СО исправна,то охлаждения основного радиатора должно в полне хватать. Есть машины с объемом СО 3.5 литра. Нормально ездят,ни у кого температура не подымается.Ну то такое...

річ не у кількості антифризу, а у тому, що він в системі охолодження повинен циркулювати так як потрібно, якщо є проблеми в прохідності то відповідно циркуляція значно гірша і це виливається перегрівом при навантаженнях двигуна, вентилятор не встигає охолоджувати в таких умовах
p.s. це я про випадок якщо дійсно радіатор пічки забитий і проблеми саме в цьому, як виявилось у мене

_________________
viewtopic.php?f=94&t=16275




Зображення
машину на якій їздиш потрібно любити і вона відповість взаємністю


VW Golf 2 1.6D => VW Golf 2 1.3 => Sens 1.3 = > Lanos hetch.1.5 SE => (Citroen Berlingo 2.0 HDI) Geely MK2 1.5 GT (GT Avalanche Comp :-), Geely MKnew GT => Peugeot 308 SW 1.6 HDI


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 20-лютого-2020 16:40 
Півтисячник
Аватар користувача

Повідомлення: 773
Звідки: Сумы
Печку включаю во время движения (при любой скорости). Закипает за 5 минут, независимо: еду по городу 60 км/ч или по трасе 120 км/ч

а если так: кто то что то накрутил с подключением печки и при ее включении не срабатывают вентиляторы охлаждения на радиаторе. только такой вариант хоть как то объясняет ситуацию.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 20-лютого-2020 20:03 
Катаюсь без інструктора

Вік: 58
Повідомлення: 170
Звідки: Киев
кто то что то накрутил с подключением печки и при ее включении не срабатывают вентиляторы охлаждения на радиаторе

Это справедливо при движении в пробке, а на скорости 100-120км/ч, вентиляторы и так не включатся...


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 20-лютого-2020 23:57 
Трохи за кермом
Аватар користувача

Вік: 52
Повідомлення: 132
Звідки: Марганец
После пяти лет эксплуатации тоже печка стала еле греть.Перебросил шланги местами на патрубках почитав в интернете.Помогло,но не надолго.Сначала обрадовался,но через несколько дней все по старому.Менять отопитель как бы не хотелось,чето стремно торпеду снимать,никогда не делал короче.Купил и поставил циркуляционный электронасос с газели,ну соответственно кнопку в салон,предохранитель,запитался от аккумулятора.Помогло,стало греть хорошо,походу продавило,подзабито было,теперь ташкент.Что самое смешное теперь и без насоса нормально работает печка,в принципе включаю редко.Цена вопроса вышла порядка шестисот гривен.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 21-лютого-2020 12:10 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Вчора їздив на промивання пічки в нас в місті, здалось що стало краще, але не скажу що я задоволений на 100 відсотків. Також є ще момент що буває що машинка на холостих дує холодним навіть на прогрітому двигуні - якщо ж трошки погазувати педалькою то пічка стає гарячою - це повітряні пробки? Також памятаю хтось по ГБО писав що редуктор немає бути вище ніж розширювальний бачок бо інакше будуть пробки у системі охолодження - вірно?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 21-лютого-2020 13:15 
Головний інженер
Аватар користувача

Повідомлення: 4733
Звідки: Bandershtadt
тут почитай
viewtopic.php?f=159&t=331

_________________
viewtopic.php?f=94&t=16275




Зображення
машину на якій їздиш потрібно любити і вона відповість взаємністю


VW Golf 2 1.6D => VW Golf 2 1.3 => Sens 1.3 = > Lanos hetch.1.5 SE => (Citroen Berlingo 2.0 HDI) Geely MK2 1.5 GT (GT Avalanche Comp :-), Geely MKnew GT => Peugeot 308 SW 1.6 HDI


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 36 повідомлень ]  На сторінку   1, 2  Далі


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія