Цитата:
То в жигулю...
Далеко не во всех авто, есть кран печки...
Например в ЕС7 его нет, думаю и в GC5 - так-же...
Про воздух-имел ввиду ,заслонки управляют не протоком антифриза, а обдувом радиатора печки...
Я за радиатор печки почему спросил))) и скрин прикрутил))) если есть кран(управляющая заслонка антифризом- с твоих слов) - он должен где-то стоять))) ни до радиатора ,ни в нем самом-я его не вижу)))
В мене тоді питання як у GC5 або ж емгранді, або ж інших машинах регулюється теплота яка буде видуватись вентилятором в салон? Моє бачення що тільки менший тиск гарячої рідини який буде входити в радіатор, це той самий принцип що й на звичайних батареях. Щодо емгранду там здається регулюються заслонки тросиком, а в тих де є клімат контроль то там має бути така ж заслонка яка подає напор антифрізу. Тому що вентилятор це тоже не показник, якщо скрутити повністю температуру то вентилятор хоч на максимум включай всеодно буде холодно.
В мому ж випадку на даний момент в машині зліва жарить пічка. А з правого повітря значно холодніше, хоча є момент, як їдеш під горку стає гарячіше, їдеш вниз з горки пічка дує холоднішим тому припускаю що або ж помпа слабо ганяє, або ж таки пробка десь є. Єдине що не пригадую як було з салону. Якщо повністю на максимуму викручую пічку то зі всіх дирок дує гарячим повітрям тому й поки сильно з цим не запарююсь. спробую метод який радять щоб видути пробку заїхавши на естакаду, незнаю чи допоможе чи ні... Хтось пробував таке робити? перед підняти сильно відкрутити пробку розширювального бачка й газку дати нормально шоб повітря вийшло все. Бо було як відкрутив розширювальний бачок рівень антифрізу виріс і пішли якісь були бульки звідти,тобто як не крути якесь значить повітря. І також було що потім ставало було холодне повітря з пічки, тому симптоми наші скоріш за все повязані з повітрям десь в системі. Взагалом пробуйте естакаду