вверх

Текущее время: 24-апр-2018 22:42

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 1041 ]  Пред.   На страницу    1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 42  След.
Запчасти для китайских авто Chery, Geely, BYD, Great Wall, FAW. Большой ассортимент на складе, низкие цены!
Автор Сообщение
Сообщение Добавлено: 18-дек-2017 17:22 
Почетный писатель

Возраст: 28
Сообщения: 1404
Откуда: Івано-Франківськ
Можливо й так, я не експерт... Ну але за 1.5 року диски тоже не думаю що скатались, а зараз воно однаково рівно тормозить останні 1.5 року.

Добавлено спустя 18 часов 4 минуты 41 секунду:
Всім привіт, вчора розібрали брелок-ключ щоб подивитись чи батарейка жива ще чи ні. Заміряли вольтаж - батарейка у відмінному стані і це після 3 років користування ключиками. По вольтажу видає 3.2 вольта хоча нова видає десь 3.3.

Вирішив не міняти батарейку.
Вчора також добрався до до запотівшої фари заднього ходу, ліва не запотіває взагалі а правва трошки запотівша. Вона не сильно але чуть чуть запотіває. На мою думку відсотків 99 що забитий дренаж, я його знайшов, але вчора немав чим прочистити бо там треба якийсь тоненький тросик., на днях спробую ще раз його почистити та й будем бачити як воно піде.

Здалось, але може таки знову самонакрут що фільтр салону вікс вугільний менше запахів від дизельних машин пускає в салон, ніби дешевий фільтр, але здалось що кращий ніж попередній брав.


Також буває такий момент по якому я грішив на реле, але тепер розумію що скоріш за все це не реле.
Ітак, однієї зими, два роки назад, я помітив таку річ:
На холодну в -10 поїхав в магазин, проїхавши 2 км десь з стоянки, далі пішов у магазин, авто відповідно ще не було прогрітим. Вихожу з магазина, пробую крутити стартер а він навіть не то що не крутиться а й звуку немає взагалі, поняв що щось не так з запобіжниками або ж реле. Знайшов яке реле за це відповідає, доречі на китайську прийшлось перекладати щоб бути певним що то реле стартера. пішов на базар біля того магазину, не знайшов таке реле.... Сідаю в авто пробую заводити й авто завелось без проблем зі старим реле. Думав що може на морозі щось не так з реле. Поїхав у магазин купив нове реле таке як потрібно хорошої фірми, поставив в авто, й ніби дана проблема відпала сама собою. Але ось буквально вчора, у нас на дворі -1 градус був. Я проїхав також невелику дистанцію зайшов швиденько в магазин, не знайшов того шо мені треба, сідаю в машинку пробую заводитись і та ж історія, трошки пройшло часу бо я пішов далі по інших справах прихожу й все ок....

Тому з даної історії я зрозумів що скоріш за все штатна сигналізація ж не ставить на охорону імобілайзер, а він відповідає якраз за крутіння стартером, тобто щоб не вкрали машину. Ну й виходить що потрібно буде це спробувати поставивши авто на штатну сигналізацію. Бо імобілайзер якщо авто буде довго закритим або ж пустим без ключа автоматично йде в так званий як сон. І цей ободок що у нас підсвічувався перестає підсвічуватись на протязі якогось часу там де ключик. Інакше пояснити даний момент не можу, але літом такого не буває... Можливо ще щось з блоком запобіжників або ж інша історія, у когось таке було?
Ну спочатку ще провірю такий сценарій як описав. Після довгого простою такого немає. Тобто там треба встигнути вернутись в авто за 5-10 хв після того як поставив його на холодну.. Але можливо це якраз період коли імобілайзер виключається й доп сигналка його не може розбудити й в такому випадку можливо просто потрібно буде тільки додатково натиснути на кнопку розблокування авто на штатній сигналці....

В когось таке якщо було або ж є відпишіться чи правильні в мене думки чи ні. Дякую..


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 19-дек-2017 12:02 
Немного ездящий

Возраст: 26
Сообщения: 100
Откуда: Киев
Тоже была какая-то фигня с брелком или иммобилайзером.
Оба раза в дождь, и температурой чуть ниже нуля. Перед остановкой проезжал до 5 км.
Паркуюсь, закрываю, возвращаюсь, когда авто уже остыло, и у машины абсолютно нулевая реакция на брелок. Первый раз нормально открыл с замка на двери, второй - дверь открыл, но начала реветь штатная сигнализация, и светится иммобилайзер. Вставил ключ в зажигание, включил питание, и после этого машина начала нормально реагировать на брелок.
Мне, кстати, АИС прислал скидку на сервис в святошинском СТО, думал ехать перед НГ, менять стойку, заодно спросить за иммобилайзер.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 19-дек-2017 12:12 
Ас

Возраст: 31
Сообщения: 392
Откуда: Харьков
Madden

у меня ключь вообще двери не открывет если они были закрыты с брелка


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 19-дек-2017 12:16 
Почетный писатель

Возраст: 28
Сообщения: 1404
Откуда: Івано-Франківськ
В мене ключ в любому випадку відкриває двері навіть якщо знята клема акумулятора, бо там він відкриває замок водія фізично, а інші замки вже відкриваються разом з ним якщо є живлення на замку, якщо немає то тільки водійська дверка відкриється....

Madden
Тобто виходить що авто також не заводилось? чи просто не зміг відкрити двері?
Бо я щось припускаю що це мабуть момент по імобілайзеру. Таке ніби дуже рідко буває але все ж таки хотілось би дойти до корня проблеми.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 19-дек-2017 12:47 
Немного ездящий

Возраст: 26
Сообщения: 100
Откуда: Киев
Morpheus
Не скажу точно, заводилось или нет. Про первый раз не помню, второй был на выходных, и перед тем как заводить, я проверил что брелок после минуты в зажигании с включенным питанием сново начал работать.
А ты точно уверен что там батарейка, а не аккумулятор? Логичнее было бы в брелок аккум поставить, и заряжать его от авто, когда ключ в зажигании.

ierarh
Там ход ключа в замке нечеткий, поэтому сложно понять - открылась дверь или нет.


Последний раз редактировалось Madden 19-дек-2017 12:48, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 19-дек-2017 14:10 
Почетный писатель

Возраст: 28
Сообщения: 1404
Откуда: Івано-Франківськ
Ну для акумулятора ще тоді потрібно його правильно заряджати, з того що я вчора витягнув там звичайна батарейка у нас. Ну але я не придивлявся якщо чесно чи вона акумуляторна чи ні, просто заміряв вольтаж.

Щодо ходу ключа в замку, там все просто один раз в праву сторону закрили двері, один раз в ліву з центрального положення відкрили, або ж навпаки, давно робив та й забув. Але там чіткий механізм стоїть. :-)


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 20-дек-2017 14:14 
Почетный писатель

Возраст: 28
Сообщения: 1404
Откуда: Івано-Франківськ
Всім привіт, зняли на сервісі праву фару заднього ходу бо трошки запотівала, на вигляд ціла, непонятно чому назбирався конденсат, може герметик старий, хлопці до вечора мають подивитись. Вечором відпишусь.

Добавлено спустя 4 часа 24 минуты 51 секунду:
Праву задню фару зробили, будем бачити тепер як буде чи буде запотівати чи ні. А так вроді все ок поки виглядає.
Заодно зрегулювали світло фар, тепер покраще світять фари.

Добавлено спустя 5 часов 41 минуту 41 секунду:
Розхід вийшов на газу по місту на останньому балоні 11.37 літра газу на 100 км. При тому що це по пробках і коротких дистанціях. Конфігурувалось все по мап сенсору, тобто автоадаптація так звана. Але й загорівся чек що бідна суміш майже при пустому балоні.
Все ж таки стиль їзди сильно грає роль. Раніше я їздив швидше, розгони, тормозіння й тп. Зараз же в натяжечку часто....


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 21-дек-2017 09:47 
Водитель-испытатель

Возраст: 32
Сообщения: 279
Откуда: Запорожье
Раніше я їздив швидше, розгони, тормозіння й тп.

Такой же стиль езды, последний расход 10,16 не на очень хорошем газе.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 21-дек-2017 10:04 
Почетный писатель

Возраст: 28
Сообщения: 1404
Откуда: Івано-Франківськ
В тебе до роботи 10-15 км. В мене 3.5 з яких я навіть до 50 не розганяюсь а переважно в районі 20-40 швидкість, ато й менше з світлофорами й переходами.
Чек не засвічувався, що бідна суміш по першому лямбда зонду? p0171?


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 21-дек-2017 11:01 

Сообщения: 16
Откуда: BACHMYT
Привет! Давно не заходил на форум. Мужики есть вопрос, кто-нибудь менял шрус наружный, а то у меня начал хрустеть.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 21-дек-2017 12:05 
Немного ездящий

Возраст: 31
Сообщения: 137
Откуда: Kiev
А ты уверен, что хрустит именно он? - какой у тебя пробег?


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 21-дек-2017 16:21 
Почетный писатель

Возраст: 28
Сообщения: 1404
Откуда: Івано-Франківськ
Всім привіт, був у газовиків, розсверлили таки мені газові жиклери на більші, машинка стала їхати інакше, й перенастроїли тиск газу та карту газову по OBD корекціям. Проїхались під нагрузочками з майстром.
Тепер буду міряти розхід газу.
Останній розхід вийшов 11.5 літра газу по місту і це добре.

Буду міряти далі розхід з теперішніми настройками.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 22-дек-2017 08:42 

Сообщения: 16
Откуда: BACHMYT
Конечно уверен. Не первый же автомобиль. Пробег 40 тысяч.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 23-дек-2017 10:19 
Почетный писатель

Возраст: 28
Сообщения: 1404
Откуда: Івано-Франківськ
Апдейт по варіатору.

Взагалом яка вся історія, затик він деколи дає а деколи ні, спробую його повністю відключити й пару днів покататись без нього. (якщо затики пройдуть то варіанти два або кути не такі або варіатор на холодну погано справляється) Можливо він ще й модифікує сигнал під бензин, але так як йде в розріз кабеля перевірити неможу. Ну програмно показує що під бензин модифікування кутів немає.

Ще можливо потрібно педальку газу підключити щоб міняти кут в залежності від нагрузок що було б правильним. (так підключаються мікролуч і тп але незнаю чи всі підключають педаль газу до нього чи ні.)

Вичитав що найкраще настройку його проводити по розгону за певний час на певних обертах на тих самих ділянках дороги, так й кути підбираються, ідея з диностендом хороша але не найкраща.

Різні джерела по різному пишуть але в основному пишуть що оптимальні кути для пропану від 6 до 9 градусів. А для метану взагалі до 12 градусів.

Якщо на метані можливо хтось не помічає різниці в їзді, то спілкувався з таксистом який їздить на метані і в нього стоїть варіатор, казав що небо й земля в плані їзди на автомобілі.

Поки стоять кути 6 градусів після холостих ну й там на спад йдуть після 3.5 тис.

Коли стояли 9 машинка їздила динамічніше.

Добавлено спустя 14 часов 29 минут 19 секунд:
Всім привіт, розібрався з проблемою затика на холодну.
Винний варіатор у тому всьому однозначно.
Але через те що задирав високо кути.
Наступне рішення
0.3.6.99999 допомогло і машинка на холодну їде добре. Розгон правда не такий якби зразу було 9 градусів, але мене цілком влаштовує й при спокійній їзді немає відчутного задирання двигуна.

Підбирав кути по мануалу від мікролуч, хоча варіатор у мене europe gas.

Але ось виникнуло таке питання, у всіх після встановлення гбо стало таке відчуття що машинка якби тупіше їздить спочатку на газу а потім й на бензині чи це самонакрут? Хоча просто грішу на те що було якось витягнув запобіжник варіатора й вибився чек що датчик колін вала непрацює, ну й воно правильно бо немає замкнутого кабеля від датчика до ебу. І або ж після того моменту стала машинка чутку тупіше їхати або ж ні... Якось важко це пояснити, але можливо й якість газу, чи там наприклад якість бензину. Бо здалось що не завжди таке проявляється.

Також помітив що без варіатора коли їздиш на газу то машинка якби дуже плавно їздить як пливе і обгони там треба буде планувати заздалегіть. Якщо ж рівняти з варіатором то небо й земля....

Всі кажуть що на малолітражках це дуже відчутно.

Ще таке питання, можливо спробувати скинути бензинові мозги? Тобто зняти клеми акумулятора наприклад на 20-30 хв і вони мали б ресетнутись. Ну окрім довготермінових паливних корекцій бо вони пишуться в память блоку керування.

В себе бачив що по корекціях у мене 14 відсотків довготермінова що ніби не дуже добре. Але то що на бензині що на газу так, і мала б з часом вийти в нуль якщо зараз все правильно.
В кого які довготермінові корекції на даний момент на бензині й на газу?...


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 25-дек-2017 12:56 
Отличный драйвер
Аватара пользователя

Возраст: 41
Сообщения: 241
Откуда: Харьков
Вот читаю, и думаю, а стоило ли так заморачиваться с этим корректором? :oops:
Только одни проблемы, то не едет, то плохо едт, то глохнет.
У вас там точно газ заправляют? 11.5 литров расход по городу, да Вы мажеры.
Езжу ни всем себе не отказываю но 11 даже и близко не было. Так это я до 80 км/ч на третьей еду.
Щас вот зима пришла буду на пятой ездить, у меня зимой всегда расход падает. :lol:

_________________
Мой б\ж
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 25-дек-2017 14:42 
Почетный писатель

Возраст: 28
Сообщения: 1404
Откуда: Івано-Франківськ
Взагалом річ потрібна. З варіатором динаміка стала приємною, без нього змісту їздити на газу не бачу. Приїдьте в наше місто і з розходом стане все зрозуміло. У нас 80 км в годину це обїздні міста. А так всі швидкості максимум до 60. Іто найчастіше це 10-30 км в годину. Ось і [censored] розхід на таких швидкостях.
По Одесі в мене був розхід бензину 7 літрів навіть з пробками але і дистанція за раз 15-30 км.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 25-дек-2017 19:37 
Отличный драйвер
Аватара пользователя

Возраст: 41
Сообщения: 241
Откуда: Харьков
Сочувствую Вам.
А по вариатору я решил по другому. Я прошил мозги под газ и все.

_________________
Мой б\ж
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 25-дек-2017 22:10 
Почетный писатель

Возраст: 28
Сообщения: 1404
Откуда: Івано-Франківськ
Якби мозги мого авто б прошивались, можливо й так би зробив. У вас двигун 4g15? Бо в GC6 було два типи двигуна. 1 - такий як СК/MK 2. Такий як у GC5.
У вас мозги делфі чи бош?


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 29-дек-2017 14:18 
Почетный писатель

Возраст: 28
Сообщения: 1404
Откуда: Івано-Франківськ
Розібрався з варіатором. Зараз порядок. Проблема була в тому що по ходу варіатор погано розпізнає інформацію з наших розпредвалів й скривлює сигнал від цього й затик на холодну. Та й розпредвали у наш же з муфтами VVT. Тому варіатор зараз працює тільки від датчика положення колін валу. В планах підключити педаль та мап, але можливо й не буду підключати бо й так все весело їздить.
Тепер радує газ, та динаміка на газу завдяки варіатору ГБО.
Буду міряти розхід газу по місту й трасі.
Попередній розхід 9.2 літра 80 відсотків міста та 20 траси.
Взагалом рекомендую варіатор до установки, але правильної й грамотної. А також його правильної настройки.

Пробіг перейшов відмітку 28000. Машинка радує єдиним моментом був варіатор з яким я мучався довгий час і не знав чи проблема в блоці гбо чи в форсунках чи в чомусь іншому. В дійсності ж все просто.
Можна сказати що тема варіатора закрита. Кути виставлені спадаючі від 6 градусів на 1000 оборотів і далі крива йде вниз. Так налаштував тех консультант даної компанії з Москви за що йому величезне дякую.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 02-янв-2018 15:03 
Почетный писатель

Возраст: 28
Сообщения: 1404
Откуда: Івано-Франківськ
Всіх з Новим Роком!


Рейтинг сообщения: +1 (отзывов: 1)
Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 05-янв-2018 10:23 
Почетный писатель

Возраст: 28
Сообщения: 1404
Откуда: Івано-Франківськ
Всім привіт.
Перекинув температуру включення газу в газовій програмці на 30 градусів. було 35. Тепер машинка при температурі навколишнього середовища -4 перейшла на газ десь на пів км раніше, що радує.
І працює стабільно. Від цього - більша економія на бензині.
Вчора їхав проїздом попри око й заправив бензину трошки, по 31 грн вже бензин у них звичайний 95.
Тільки не зрозумів чому так:
95 звичайний з Литви - орлен.
95 Пульс білорусія мозирь і пульс дорожчий на гривню.?

Тому й залив звичайний, якщо ж правда написана :-).
А все решту, машинка радує, газ радує, варіатор також дуже потужна річ яка неможе не радувати.
Також помічаю що масло так швидко не темніє як на бензині у мене темніло. Думав раніше що це просто так говорять газовики як маркетинг, але по факту видно що масло дійсно світле. При тому що кажуть що у нас поганий газ.

Газ на око СПБТ тобто технічний, пишуть білорусь, але то таке технічний газ і у нас в м. Долина роблять.

Якщо комусь цікаво буде й хто буде заправлятись газом на ваших заправках, гляньте по документах хоча б звідки газ та який возять вони. Було б цікаво поділитись думками та досвідом.
В нас майже всі заправки кажуть що возять з м. Долина газ, ну окко пише що Білорусь, шелл не дивився.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 10-янв-2018 14:23 
Почетный писатель

Возраст: 28
Сообщения: 1404
Откуда: Івано-Франківськ
Всім привіт! Машинка радує, особливо багажніком.
Незважаючи на те що в багажнику катається запаска, в бажагнік влізло дитяче ліжко, а що не влізло то залізло в салон. Тобто дійсно у нас багажник дуже великий крім самого пройому.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 10-янв-2018 18:06 
Немного ездящий

Возраст: 31
Сообщения: 137
Откуда: Kiev
Ну це тільки якщо в седан все класти. У Хетча все набагато скромніше. Ціна краси :-)


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 10-янв-2018 18:47 
Почетный писатель

Возраст: 28
Сообщения: 1404
Откуда: Івано-Франківськ
Ну так. В в версії нашій седан то багажник ну чудовий. А хто любить хечбеки ну тоді так. Там мабуть малий багажнік.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 19-янв-2018 10:51 
Почетный писатель

Возраст: 28
Сообщения: 1404
Откуда: Івано-Франківськ
Всім привіт, хотів би попитатись чи у всіх такий звук на холодну як на відео?

https://1drv.ms/v/s!AiUHfLgL6E91g4IoZhiK5PLQC9fKiA

Звук нагадує стукіт гідрокомпенсаторів, але можливо хтось скаже чи у вас так само на холодну чи ні. Й нагадую що на холодну це коли машина стояла або ж цілу ніч або ж цілий день.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 1041 ]  Пред.   На страницу    1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 42  След.


Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Tarek


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Поиск в теме…:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Русская поддержка phpBB Мобильная версия