вверх

Текущее время: 17-окт-2017 01:53

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 104 ]  Пред.   На страницу   1, 2, 3, 4, 5
Запчасти для китайских авто Chery, Geely, BYD, Great Wall, FAW. Большой ассортимент на складе, низкие цены!
Автор Сообщение
Сообщение Добавлено: 06-окт-2017 22:27 
Тысячник

Возраст: 27
Сообщения: 1189
Откуда: Івано-Франківськ
Відпишетесь як все пройшло. Тому й всім рекомендую варіатори або ж прошивку блока. Бо ніодин газовик вам не скаже за це що детонації буде лапати двигун, але факт є фактом кути для бензину інші ніж для газу і різняться й на обертах також вони.... Тому прошивка газова або ж варіатор без варіантів. Прошивки газової мінус у тому що на бензині машинка не дуже добре буде їздити, хоча кажуть що є прошивка газ-бензин що воно означає на практиці я нерозумію.... а варіатор включається тільки коли газ запрацював, коли газ виключений виключений і варіатор тому як на мене це правильний підхід до газу навіть якщо не покращиться динаміка чи не погіршиться. Головне щоб по відчуттях машина їхала так само як і на бензині. Ось мета варіатора. Ну й нормалізація розходу газу й такий же відклик на педальку газу щоб був. Оскільки коли правильні кути то й правильно двигун експлуатується.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 11-окт-2017 18:18 
Ученик

Возраст: 31
Сообщения: 47
Откуда: Kiev
Потестив я на бензині і на газі.

Холості: однаково працює - не чутно, ні вібрації

1-2 передачі:
1500-3000: однаково
300-4500: на бензині трохи швидше крутиться двигун і після відпускання газу повільніше падають оберти (але зовсім трохи)
далі не крутив

по швидкості - що на газі, що на бензині при швидкості від 60 до 80 зявляється вібрація
на 90 зникає. Ніяк не зрозумію що ж то відбувається саме на цій швидкості - пробував на 3й і на 4й так розгаянятись. Хоча якщо то плавно робити, то вона майже не відчутна. В общєм - це загадка.
Скоро ТО (2 тис лишилось) - буду нависати на техніків, щоб зясували, що воно таке.
На газі буває що підтроює двигун, коли гріється. Після того як до робочої нагріється, все стає ок. Ну то вже реакція на холод. Хоча на бензині все рівно с самого початку і до виходу на робочу температуру.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 11-окт-2017 20:00 
Ученик

Возраст: 26
Сообщения: 45
Откуда: Киев
Мені усе ж таки здається, що десь щось погано закріплено, і на 60 починає бовтатися (як у мене підкрилок). Але навіть якщо таке припустити - то питання - як діагностувати? В мене одна ідея - чіпляти камеру, і дивитись під час руху, але враховуючи кількість місць, де це може бути - так можно довго кататись, намагаючись знайти вібруючу деталь.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 16-окт-2017 20:04 
Тысячник

Возраст: 27
Сообщения: 1189
Откуда: Івано-Франківськ
Ще варіант зазори свічок можуть на тих обертах щось таке давати, тобто це теорія але цілком ймовірна шо при певних кутах запалювання йдуть такі вібрації, бо в такому випадку це не газ... а система запалювання та живлення двигуна.... а щодо закріпленості, в мене колись падав двигун то якби шось не так було закріплено він впав би вже давно... тому це відпадає, там тільки щось з системою живлення або ж запалювання свічки, катушка, насос бензиновий і тп....


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 104 ]  Пред.   На страницу   1, 2, 3, 4, 5


Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Поиск в теме…:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Русская поддержка phpBB Мобильная версия