Перший Клуб Geely і Emgrand https://forum.geely-club.com.ua/ |
|
Диагностика/дроссельная заслонка https://forum.geely-club.com.ua/viewtopic.php?f=266&t=16164 |
Страница 1 из 1 |
Автор: | Revoke [ 21-май-2020 14:13 ] |
Заголовок сообщения: | Диагностика/дроссельная заслонка |
Пытаюсь разобраться в одной проблеме с помощью диагностики, попутно обнаружил интересный факт. Касается параметров 0111=Положення дросельної заслінки (TP) и 014C=Задане положення дросельної заслінки (CTA) На холостом ходу заданное значение падает до 1-2 %, а текущее никогда не опускается ниже 13-14%. Подскажите, нормально ли это? Пользуюсь программой InCarDoc Pro. |
Автор: | Morpheus [ 21-май-2020 14:19 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Диагностика/дроссельная заслонка |
В нас електронна педалька газу, і припускаю що сама дросельна заслонка регулює холостий хід окремо, та поточну нагрузку тримає окремою коли їздиш. Я сам використовую MotorData OBD але на дросель майже ніколи увагу не звертав. А щось не так з дроселем на холостих погано працює чи є якісь проблеми по машинці? |
Автор: | Revoke [ 21-май-2020 14:44 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Диагностика/дроссельная заслонка |
Нагрузка на двигатель, не помню параметр, при этом держится около 24% (холостой ход, напомню). Основная проблема, тут больше текста нужно, - ошибка Слишком богатая смесь P0172. Возникает на холостом ходу, особенно в жаркую погоду. Сбрасываю, чтобы не мозолило глаза и еду дальше. Может возникнуть опять. Из интернета узнал, что ошибка появляется (чуть упрощённо пишу), когда 0106=Короткострокова паливна корекція Банк 1 (STFT1) ниже -20 в течение какого-то времени, кажется 30 секунд. Это подтвердилось на опыте. Когда есть условия для ошибки, этот параметр падает до минимального значения (на время холостого хода). Нормально, когда коррекция пляшет около ноля. |
Автор: | Morpheus [ 21-май-2020 14:59 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Диагностика/дроссельная заслонка |
Якщо багата суміш і стоїть газ - 99 процент що це газ або ж переливають форсунки, дросель тут взагалі нідочого, а навіть навпаки що він скоріш за все менше відкритий, на бензині щоб така помилка сталась це величезна рідкість, у мене на газу були як багата суміш так і бідна суміш і все через налаштування газу. Якщо ж газ не стоїть то треба дивитись у першу чергу на форсунки бензинові може якась переливає, але повторюю ще раз це може статись на пробізі ближче 200-300 тис км. Добавлено спустя 1 минуту 15 секунд: В нас в машині має бути короткотермінова корекція -25 відсотків але сукупно з довготерміновою також вона має бути -25 і тоді виходить що суміш забагачена на 50 відсотків що не дуже є добре. |
Автор: | Revoke [ 21-май-2020 15:01 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Диагностика/дроссельная заслонка |
Бензин. Странно, если форсунка, почему не всегда, и почему от температуры зависит. Ещё, кстати, в баке разряжение. Добавлено спустя 49 секунд: Длительная в порядке, ноль всегда Добавлено спустя 41 секунду: Мне кажется, воздуха не хватает, но не знаю, почему. |
Автор: | Morpheus [ 21-май-2020 15:15 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Диагностика/дроссельная заслонка |
Можливо й повітря тоді, я думав що машинка на газу їздить... Ще як варіант поломка лямбдазонда якогось, датчик кисню перший або ж другий, може по факту машинка і нормально працює але лямбда збагачує або ж забідняє суміш. Або ж можливо у такому випадку й дійсно датчик забитий, а що каже MAF/MAP датчик? я заув у нас здаєтьяс є тільки MAP а MAF немає?.... Якщо мап показує адекватні цифри по тиску у впускному колекторі, тоді вже складніше... або ж знімати дросель його чистити та й дивитись шо там взагалі... |
Страница 1 из 1 | Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |