вверх

Сьогодні: 28-березня-2024 15:22

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 206 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку   1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 12-березня-2018 14:25 
Катаюсь без інструктора

Вік: 58
Повідомлення: 170
Звідки: Киев
...сьогодні їдеш 2500-3000 обертів і тут раз суміш стає + 22-25 відсотків...
Не разу такого резкого скачка не видел у себя. Гидрокомпенсаторы это ещё не гарантия, что клапана не пострадают. Тем более сёдла клапанов.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 12-березня-2018 16:33 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Який у вас редуктор? В мене томасетто антарктік супер. Аляска на мому двигуні дуже сильно просаджувала тиск, тому й замінили на антарктік. Але кажуть що томасетто всі в певній мірі мають просадки тиску.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 12-березня-2018 20:16 
Катаюсь без інструктора

Вік: 58
Повідомлення: 170
Звідки: Киев
Если вопрос ко мне, то у меня Аляска супер.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 07-червня-2018 10:55 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Всім привіт, і знову питання про варіатор.
Якщо у себе відключаю зміну сигналу для двох розпредвалів і залишаю тільки зміну сигналу для колін валу - тоді машинка веде себе адекватно але не така "спортивна" як коли підключені розпредвали.
Коли їх підключаю, і не залежно від кута, та не залежно від моменту включення чи це 1000 обертів чи це 800 чи це 1500 коли стартуєш з місця і тільки на відносно холодному двигуні, чутно як йде затик тобто якщо легенько відпускаючи щеплення пробувати трогатись з місця то не вийде й машина заглохне треба дати хоча б 1500 обертів.
Тому й виникло питання якщо розпредвали не підключені - скоріш за все кут запалювання не змінюється? Оскільки ЕБУ починає брати "правильний" сигнал з них думаючи що щось не так з колін валом? багато читав в інтернеті за це що саме так блок управління двигуна розпізнає неправильний сигнал. Якщо без двох розпредвалів зробити зміну кута запалювання вищою наприклад 8 градусів то зразу видається помилка двигуна що невірний сигнал з колін вала. Але до 6 градусів та 6 включно що все добре....

Питання в тому чи лишати просто на варіаторі відключеними два розпредвали чи все ж таки їх підключати та пробувати побороти якось от це запізнення, наприклад підключивши електронну педальку газу або ж мап сенсор, або ж й те і те.

ще раз нагадаю що варіатор Europa Gas Dynamics


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 27-липня-2018 15:57 
Генератор ідей

Вік: 55
Повідомлення: 3481
Звідки: Киев
Был удален катализатор на Эмгранде, остался только передний лямбда-зонд, у Андрея Блистограда перешился на Евро-2.
После этого изменил настройки вариатора. Был график 099999 с задержкой 1 сек, сейчас поставил 6 на все обороты, задержка 3 сек.
Попробовал менять на ХХ 0,3 и 6 градусов. На 3 и на 6 устойчивее обороты при полной нагрузке на генератор, обороты не падают ниже 800, субъективно: тянет на ХХ даже в горку. Покатаемся, посмотрим, позже заеду на АИС подстрою газ. Кстати, на сайте Микролуч для Джили углы кратны 3 сейчас прописаны без 0 на ХХ.

_________________
БЖ МК LiS'a
БЖ ЕС-7 AnGor'ы


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 28-листопада-2019 22:41 
Катаюсь без інструктора

Вік: 58
Повідомлення: 170
Звідки: Киев
Хочу облегчить задачу тем кто сам настраивает или хочет установить вариатор. Как я писал раньше, мне доставляли неприятности, периодически появлявшиеся, ошибки Р0300...Р0300 (пропуски зажигания).
Ошибки появлялись, только при работе вариатора. Напомню у меня Geely CK 1F 2013. E4 и вариатор Microluch 3Dind. Техподдержка Микролуча, особо не помогла. Пришлось самому читать и разбираться. Для правильной настройки вариатора, необходимо иметь возможность записывать логи работы ЭБУ. И в первую очередь нужно фиксировать срабатывание датчика детонации (ДД) и откат УОЗ. В моем случае, я не смог найти программу которая бы выдавала срабатывание ДД. Поэтому писались логи на телефон , программой Torque. А потом составлялись таблицы с "родными" УОЗ. ЭБУ у меня Bosch M7 Е4. Ошибки Р0300 в основном появлялись при резком открытии дросселя, а потом сбросе педали газа. Например это как правило происходило когда надо быстро ускориться и вписаться в поток. В момент переключения передач. При ускорении и наборе оборотов ( нагрузка растёт), идут положительные значения УОЗ. В моем случае до 33. При резком сбросе "газа" и выжатом сцеплении идут отрицательные значения, и в этот момент и появляются эти ошибки Р0300...Р0300. Карту вариатора я составил на основе этих данных. Те карты которые я выкладывал раньше, редактировались и теперь карта имеет вид как на рисунке. С этой картой я проездил почти год и примерно 6000км. Ошибок нет, машина едет хорошо. Настройки вариатора на рисунке. Прошивка 3dind_602shir_(cUmUbdp).bin. Желтый провод (нагрузка двигателя) подключен к родному МАП датчику. В архиве файл с таблицей, для Microluch 3Dind. Если кто захочет залить себе эту таблицу, не забудьте после заливки прекалибровать под свой МАП.


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 206 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку   1 ... 5, 6, 7, 8, 9


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія