вверх

Сьогодні: 28-березня-2024 15:08

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 28 повідомлень ]  На сторінку   1, 2  Далі
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 29-листопада-2017 11:47 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Всім привіт. Нещодавно встановив собі ГБО з наступними параметрами:
Блок керування I Tronic.
Редуктор томасето, акрктік, або ж антарктік, досить великий по розмірах.
Варіатор уоз EG Dynamic
Форсунки AEB високошвидкісні.

Газ настроїли добре й на гарячу все катається так само як й на бензині, й з варіатором дуже радує ситуація що динаміка така ж як на бензині, пробував без нього то взагалі не то.

Але ось на холодну тобто коли температура 45 градусів(по датчкику газовому, по датчику в авто ця температура вже ближче до 60 градусів (мультитронікс так каже)) перехід на газ відбувається, відчутно що тронутись з місця важко і треба перегазовувати причому досить суттєво поки мотор не прогріється до 85 градусів. На бензині такого немає, без варіатора така ж є проблема тобто варіатор в даній ситуації відкидаємо і лишається тільки блок управління газом. Перед цим було налаштовано на 35 градусів то було впринципі те саме.
В програмі поставлені галочки компенсації по температурі газу та по температурі редуктора. також була вибрана галочка по тиску в редукторі компенсувати, але її сьогодні для тесту зняв, нічого не змінилось.

По відчуттях що можу сказати і відсотків 99 підозрюю що в цьому проблема це те що коли на холодну якраз після переходу на газ коли тисну педальку газу відчутно що мотор якби починає набирати трошки оберти потім провал і далі вже їх починає набирати швидко. І це тільки така історія на холодне авто. Тому й виходить що даєш газку щоб пройти той провал і тоді вже їдеш без проблем що з місця що як собі хочеш. Тому думаю як би забрати дану проблему.

Час вприску бензинових форсунок з газом та без однаковий на холостих - тобто суміш в даному діапазоні налаштована добре(на гарячу). Але налаштування ці відбувались на гарячу, відповідно думаю що можливо все ж таки потрібно правильно налаштувати компенсацію по температурі газу на холодну, температурі редуктора та тиску в редукторі і тоді воно б мало підналаштувати ці всі параметри під холодну машинку - вірно?

Або ж тоді виходить що в даному діапазоні треба біднити суміш - або ж багатити суто на холодну машину й пробувати в такому випадку дойти до чогось правильного.
В інтернеті читав що в людей часто є така проблема але повної відповіді на неї так й не знайшов, тому надіюсь що хтось та й можливо допоможе.

Такий дискомфорт триває десь 1-1.5 км по дорозі до роботи, але я впевнений що такого неповинно бути.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 29-листопада-2017 12:00 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 48
Повідомлення: 3781
Звідки: Полтава
Я три года искал откуда провал при трогании на газу.
Провал на газу когда газовые форсунки переливают.
Либо калибровать форсунки, либо менять
только нужно им дать время чтобы "прихлопались" резиновые детали

_________________
Мой БЖ МК-CROSS 2012+ГБО

МК-CROSS 2012+ГБО на DRIVE2


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 29-листопада-2017 12:09 
Тисячник

Вік: 50
Повідомлення: 1076
Звідки: Фастов
какой бензиновый ЭБУ стоит?

_________________
Мой бортовой журнал


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 29-листопада-2017 12:26 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Бензиновий блок Siemens (continental). До цього на джілі наскільки знаю такі бензинові блоки не ставили.
Якщо форсунки переливають - тоді це означає що можна скорегувати подачу газу по температурі. Бо на гарячу машину питань абсолютно не виникає. Це тільки на холодну так. Що означає "прихлопались"?

Також підігрів форсунок включена опція в настройках блоку газового.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 29-листопада-2017 12:40 
Тисячник

Вік: 50
Повідомлення: 1076
Звідки: Фастов
За такой ЭБУ не скажу, а вот в наших машинах стоит Делфи, в нем реализована система доп. впрысков или как еще ее называют экстраврыски, погугли. Так вот, газовые мозги берут сигнал с бензиновых форсунок, кратковременные дополнительные врыски отработать не могут, мозги пытаются поправить карты, как следствие бедная смесь и рывки. В газовых мозгах есть вкладка по типу фильтр доп впрысков, или подобная, выставь там 1,4 мс. Не поможет тогда рыть в другую сторону. download/file.php?id=81918&mode=view

_________________
Мой бортовой журнал


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 29-листопада-2017 12:44 
Півтисячник
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 664
Звідки: Киев-Вышгород
Що означає "прихлопались"?

Прихлопались-прошли обкатку 1000-1500км всего ГБО

_________________
АЗЛК 2140->ВАЗ 2103>ВАЗ 2107>ВАЗ 2101>Peugeot 309ГБО>ГАЗ 2752 Соболь>Ford Sierra 1.6I ГБО>ГАЗ 2705>Fiat Ducato 2.5TDI>FORD Transit 2.0i ГБО>Ford Sierra 2.0i ГБО->GEELY MK 1.5 ГБО>EMGRAND EC7 1.8 ГБО


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 29-листопада-2017 13:07 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Ок, 1000 км вже наїздив. Тоді ще катаю значить.

wermer
Дуже дякую. Дійсно є така вкладка як фильтр доп впрысков, ставити час 1.4 мс? Тобто або ж шукати значення при якому на холодну перестане двигун так подьоргувати при підгазовуванні?. Також там є налаштування збагачення збіднювання суміші при прискоренні тормозінні включаючи таку опцію бачу що машинка веселіше їде, пише що додає 10 відсотків суміші при такому.

Двигун у нашій машинці такий як у емгранд 1.5, але з іншою конфігурацією трошки. JLB-4g15. Також стоять гідрокомпенсатори.

Щойно спілкувався з офф представником та тех експертом мого газового блоку. Нажаль поки корекції вручну вводити неможливо по температурі газу, температурі редуктора та тиску в редукторі. Єдине можливе вирішення це відкалібрувати ще раз систему з тим тиском який є еталонним і вона сама проставляє ці значення. Але казав тех експерт що можливо в наступній прошивці або ж в наступному програмному забезпеченні вони це питання мають вирішити. Оскільки блок відносно новий.
Можливо в когось є емгранд і ви знаєте який у нас час потрібно виставити по фільтру довприскування або ж непотрібно його ставити взагалі. Хоча це не стовідсоткова буде інформація бо й блок керування бензиновий інший може бути та й модифікація двигуна трошечки інша.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 29-листопада-2017 13:43 
Тисячник

Вік: 50
Повідомлення: 1076
Звідки: Фастов
В большинстве систем от 1,2 до 1,8 мс, я выставил 1,4, помогло. Да, чуть не забыл, карту газа удалить обязательно, а так же все коррекции, если они были.

_________________
Мой бортовой журнал


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 29-листопада-2017 14:05 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Тобто спочатку стираю карту газу, далі виставляю час довприску 1.4 і далі накатую газову карту?. Всі корекції то що саме, по температурі газу, редуктора та тиску в редукторі?
Тобто у вас пропав такий якби ривок двигуна на холодну при малих оборотах?.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 29-листопада-2017 14:17 
Тисячник

Вік: 50
Повідомлення: 1076
Звідки: Фастов
Тобто спочатку стираю карту газу, далі виставляю час довприску 1.4 і далі накатую газову карту?.
Да
А корекции по впрыскам удалять, если они есть.
Тобто у вас пропав такий якби ривок двигуна на холодну при малих оборотах?.
У меня рвало что на холодную, что на прогретом, на прогретом меньше, но знатно дергало с кондиционером.

_________________
Мой бортовой журнал


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 29-листопада-2017 15:27 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
В мене що кондиціонер що обігрів скла і тп і все це разом працює нормально тобто як розумію сама суміш прваильно тільки мабуть вот цей час довприсків потрібно змінити. Вечором спробую й сюди відпишусь...

Добавлено спустя 8 часов 22 минуты 5 секунд:
Змінив фільтр довприсків - був на значенні 0.9 мс. поставив на 1.4 - 1.5 здалось що все зняло як рукою.
Єдине бачив десь по різних джерелах що коефіцієнт суміші має бути 1.2-1.4 у відсотках чи як там а у мене в районі 1.6 - треба сверлити дюзи або ж інші ставити якщо форсунки зі зйомними дюзами - так?. Щоб ввійти в той діапазон робочий.

Добавлено спустя 11 часов 20 минут 22 секунды:
Відчутна така річ що можливо щось трошки й дало, але на холодну всеодно потрібно перегазовувати хоча й можливо не значно. На гарячу - порядок. Можливо треба ще раз стерти газову карту й взагалі перекалібрувати блок керування?.
По коефіцієнту бачу що вище ніж 1.6 пішло в мене, всюди пишуть що мало б бути від 1.2 до 1.4 ідеально.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 30-листопада-2017 12:13 
Генератор ідей
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 3412
Звідки: Київ
Двигун у нашій машинці такий як у емгранд 1.5, але з іншою конфігурацією трошки. JLB-4g15. Також стоять гідрокомпенсатори.

А можно ссылку на куда то касаемо гидриков на этом моторе? Это без подкола, просто интересно, считал что там обычные толкатели.

_________________
Мій бортовик


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 30-листопада-2017 12:13 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 48
Повідомлення: 3781
Звідки: Полтава
В настройках ГБО есть обогащение/обеднение смеси в зависимости от температуры редуктора и газа - похоже на твой случай.
Исходи из того, что провал от того что переливает

_________________
Мой БЖ МК-CROSS 2012+ГБО

МК-CROSS 2012+ГБО на DRIVE2


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 30-листопада-2017 12:55 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Включені дані опції також. Але вручну їх неможна настроювати тобто воно бере певні значення за еталон й підлаштовує. Але можливо й не дуже правильно воно це все підлаштовує.. Скоріш за все це мій випадок що суміш багатиться й тому така ситуація виходить. Але це суто на холодну таке...

Добавлено спустя 3 минуты 52 секунды:
ysk
Щодо гідриків - статті немає, але й немає регламентів регулювання зазорів клапанів. Кожен ранок на заведення на холодну чутний характерний звук гідрокомпенсаторів до часу поки вони наповнюються маслом + йде натягування лансу грм. Казав Дід Мороз з форума що на даному двигуні стоять гідрокомпенсатори, мабуть дивився по каталогу запчастин або ж щось в цьому плані. Більше інформації по даному двигуну немаю. Було би й самому перечитати в деталях. Також в новому емгранді 2017 року цей що FL стоїть двигун такий як у нас на GC5 але JLY-4g15 можливо по ньому є більше інформації.

Добавлено спустя 23 часа 34 минуты 32 секунды:
Величезне дякую wermer після зміни часу довприску з 0.9 на 1.4 чи то 1.5 вже й забув. Машинка й на холодну нормально працює, звичайно можливо ж ще є якісь моменти, але сьогодні їхав на холодну, температура переключення 45 градусів - незаглохнув та дискомфорту не відчув. Правда ще зробив перекалібровку таблиць по температурі, тиску в редукторі, та температурі газу. Можливо й воно щось дало. Газову карту вроді й не видаляв, але вона у мене видаляється автоматично коли натискаю опцію підналаштування під бензинову карту. Просто мої мозги відносно нові на українському ринку. Але для загального розуміння софт там такий самий як і у Torelli, GreenGas, оскільки це все входить в концерн Autronic (Італія). Хоча по собі поняв що зараз Польські блоки перепригнули на голову Італіїські по конфігураціях й можливостях, особливо це стосується стаг. Незнаю як воно по стабільності роботи але по настройках дивився що там можливостей в рази побільше ніж у мене. Єдине що сама аплікація в мене виглядає гарненько й гарне має автокалібрування та різнопланові підказки надає, можливо має кращі алгоритми підналаштування під бензин, але тут не буду нічого казати бо я не експерт. А так я зрозумів що STAG/KME/Digitronic та інші польські компанії дуже потужні. Навіть та ж оптіма яку ставить АІС зарекомендувала себе прекрасно. Газовики не з аісу її також хвалять. Тепер буду слідкувати за розходом газу в такому режимі.

Таке питання. Коефіцієнт 1.6 - кажуть що завеликий, це повязано з розміром дюз, але автокалібровку не робив, тому незнаю чи дюзи замалі чи завеликі в мене, її ще робив установщик, але вроді все гарно їздить. Але знаю що коефіцієнт також залежить до розходу газу. Хто що думає по даному питанню?. На даний момент заміряю розхід газу по місту, маршрути в мене впринципі завжди однакові +-.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 11-грудня-2017 18:58 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Ітак, маю оновлення по моїм газовим пригодам.
Впринципі трогання з місця можна сказати що ідеальне, можливо завдяки фільтру довприсків, можливо завдяки того що включив автоадаптацію по мап сенсору наскільки розумію. Але всеодно це не докінця ще поки. Розумію так що самі по собі газові форсунки не настільки швидкі як бензинові були б. Бо на гарячу якщо наприклад авто стоїть десь на світлофорі то після того як наприклад 10 секунд не натискав педальку газу також відчутно що воно якби трошки роздупляється а далі дає газ... незнаю як це пояснити. Але далі все крутить, все тягне і так далі. Думаю не в суміші справа. Якщо ж раз газнеш і далі вона спадає на холості й знову газнеш, цього ефекту немає... Можливо відео зніму щоб було видно наглядніше, й можливо в когось таке ж було або ж є.
Їзда на бензині й газу однакова. По часу вприску бензинових форсунок все те саме, по лямбдах теж те саме, чекі ніде не горять але й не горіли.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 21-грудня-2017 17:23 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Оновлення щодо моїх газових пригод. Виявилось що все ж таки замаленький діаметр жиклерів був. Розсверлили та симптоми пройшли.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 21-грудня-2017 21:37 
Півтисячник
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 664
Звідки: Киев-Вышгород
Какой диаметр был и какой стал?

_________________
АЗЛК 2140->ВАЗ 2103>ВАЗ 2107>ВАЗ 2101>Peugeot 309ГБО>ГАЗ 2752 Соболь>Ford Sierra 1.6I ГБО>ГАЗ 2705>Fiat Ducato 2.5TDI>FORD Transit 2.0i ГБО>Ford Sierra 2.0i ГБО->GEELY MK 1.5 ГБО>EMGRAND EC7 1.8 ГБО


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 22-грудня-2017 17:30 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Чесно не підкажу, але казали що на 3 розміри був замалий діаметр жиклерів. сам бачив як розсверлювали, але за номер сверла не питався....
Єдине що в програмі був коефіцієнт вище ніж 1.6 а зараз непригадую але в районі 1.2.
Подивлюсь який розхід буде.

Но всеодно вот є таке відчуття що прицеп до авто вчепили. Ніби й швидкість набирає й їде як на бензині, але я незнаю. Можливо якість газу така.

Також можливо на це впливає ще сам варіатор ГБО, в плані тому що були у мене вищі кути запалювання але спустив їх до 6 градусів як всі рекомендують і тепер відчувається що тяга не така потужна як була.

Також сам момент трогання з місця все ж таки від варіатора залежить варіатор включаю від 1000 обертів, до 1000 обертів кути заводські. Якраз й на холодну коли варіатор починає міняти кут є той затик. Спробую відключити ще варіатор повністю й також сюди відпишусь з оновленнями.

Все тільки шляхом експериментів можливо осягнути....


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 24-грудня-2017 01:19 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Ітак до кінця розібрався в чому проблема була.
Винний варіатор, на холодну він задирає кути. Проставив кути наступні
0,3,6,999999 Щоб був мягкий перехід до 9 градусів з 0, й немає задирів близько 2000 обертів, й мягко машинка їде та одночасно більш динамічно ніж просто на газу....


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 24-жовтня-2019 13:02 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
І все ж таки тему прожовжу на газу таки важче трогатись з місця ніж на бензині, хто б що порадив, але це саме на прогрітій машині та й на не прогрітій вроді просто на старті з нуля там бензин всім оперує.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 24-жовтня-2019 18:47 
Катаюсь без інструктора

Вік: 58
Повідомлення: 170
Звідки: Киев
Потеря мощности на газу, присутствует. Потому трогаться, особенно в горку, да ещё и на гружёной машине не комфортно. Это одна из причин по которой я ставил вариатор. С вариатором трогаться "приятнее". Не так теряется мощность, на низких оборотах. Сейчас на не нагруженной машине, можно в горку трогаться на холостых. :ay:


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 20-листопада-2019 12:13 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Також їзджу з варіатором. але ще б кути правильно настроїти, відчуваю якщо кут всюди 6 градусів - датчик детонації спрацьовує часто, якщо ж 3 градуси вроді менше поки на 3 катаюсь, а які вм градуси виставляли?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 20-листопада-2019 21:11 
Катаюсь без інструктора

Вік: 58
Повідомлення: 170
Звідки: Киев
А о датчике детонации, можно поподробнее. Чем его можно проконтролировать? Да и вроде есть такое мнение, что на газу, детонации не бывает.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 26-листопада-2019 11:54 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Детонації на газу є однозначно - датчик детонації спрацьовує і перекидає обороти двигуна чи там на менші чи там на більші в залежгності від ситуації. Можливо через те що у мене ще й до того ж варіатор УОЗ не такі кути виставлені - виставив на 3 градуси вроді б пройшли ці всі симптоми. Але він інколи й на бензині спрацьовує - мабуть погана якість бензину чи ще щось.

Добавлено спустя 1 минуту 21 секунду:
На газу будуть детонації у випадку коли суміш надто бідна або ж надто багата і кут запалювання неправильний під неї. Навіть при тому що октанове число газу вище ніж у бензину. Але тут також є момент у пропана одне число у бутана інше. І разом вони у купі мають щось середнє в плані октанового числа. Зимою октанове число в теорії вище бо дають більше пропану а літом нижче бо дають більше бутану.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 27-листопада-2019 20:48 
Катаюсь без інструктора

Вік: 58
Повідомлення: 170
Звідки: Киев
Как должен работать датчик детонации, я знаю. Я не могу, просмотреть когда он срабатывает. Если фиксировать его срабатывание, а потом "откат" УОЗ, можно построить 3D таблицу для вариатора. И тем самым решить и проблему с троганием на газу. Я составлял таблицу выписывая максимальные "родные" углы ЭБУ, а потом добавлял углы вариатора. Таблица получилась немного странная, но результат меня устраивает. Если составить таблицу вариатора на основе срабатывания датчика детонации, то я уверен результат будет ещё лучше.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 28 повідомлень ]  На сторінку   1, 2  Далі


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія