вверх

Текущее время: 17-дек-2017 12:00

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 15 ] 
Запчасти для китайских авто Chery, Geely, BYD, Great Wall, FAW. Большой ассортимент на складе, низкие цены!
Автор Сообщение
Сообщение Добавлено: 29-ноя-2017 10:47 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1272
Откуда: Івано-Франківськ
Всім привіт. Нещодавно встановив собі ГБО з наступними параметрами:
Блок керування I Tronic.
Редуктор томасето, акрктік, або ж антарктік, досить великий по розмірах.
Варіатор уоз EG Dynamic
Форсунки AEB високошвидкісні.

Газ настроїли добре й на гарячу все катається так само як й на бензині, й з варіатором дуже радує ситуація що динаміка така ж як на бензині, пробував без нього то взагалі не то.

Але ось на холодну тобто коли температура 45 градусів(по датчкику газовому, по датчику в авто ця температура вже ближче до 60 градусів (мультитронікс так каже)) перехід на газ відбувається, відчутно що тронутись з місця важко і треба перегазовувати причому досить суттєво поки мотор не прогріється до 85 градусів. На бензині такого немає, без варіатора така ж є проблема тобто варіатор в даній ситуації відкидаємо і лишається тільки блок управління газом. Перед цим було налаштовано на 35 градусів то було впринципі те саме.
В програмі поставлені галочки компенсації по температурі газу та по температурі редуктора. також була вибрана галочка по тиску в редукторі компенсувати, але її сьогодні для тесту зняв, нічого не змінилось.

По відчуттях що можу сказати і відсотків 99 підозрюю що в цьому проблема це те що коли на холодну якраз після переходу на газ коли тисну педальку газу відчутно що мотор якби починає набирати трошки оберти потім провал і далі вже їх починає набирати швидко. І це тільки така історія на холодне авто. Тому й виходить що даєш газку щоб пройти той провал і тоді вже їдеш без проблем що з місця що як собі хочеш. Тому думаю як би забрати дану проблему.

Час вприску бензинових форсунок з газом та без однаковий на холостих - тобто суміш в даному діапазоні налаштована добре(на гарячу). Але налаштування ці відбувались на гарячу, відповідно думаю що можливо все ж таки потрібно правильно налаштувати компенсацію по температурі газу на холодну, температурі редуктора та тиску в редукторі і тоді воно б мало підналаштувати ці всі параметри під холодну машинку - вірно?

Або ж тоді виходить що в даному діапазоні треба біднити суміш - або ж багатити суто на холодну машину й пробувати в такому випадку дойти до чогось правильного.
В інтернеті читав що в людей часто є така проблема але повної відповіді на неї так й не знайшов, тому надіюсь що хтось та й можливо допоможе.

Такий дискомфорт триває десь 1-1.5 км по дорозі до роботи, але я впевнений що такого неповинно бути.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 29-ноя-2017 11:00 
Генератор идей
Аватара пользователя

Возраст: 42
Сообщения: 3259
Откуда: Полтава
Я три года искал откуда провал при трогании на газу.
Провал на газу когда газовые форсунки переливают.
Либо калибровать форсунки, либо менять
только нужно им дать время чтобы "прихлопались" резиновые детали

_________________
Мой БЖ МК-CROSS 2012+ГБО

МК-CROSS 2012+ГБО на DRIVE2


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 29-ноя-2017 11:09 
Писатель

Возраст: 43
Сообщения: 942
Откуда: Фастов
какой бензиновый ЭБУ стоит?

_________________
Мой бортовой журнал


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 29-ноя-2017 11:26 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1272
Откуда: Івано-Франківськ
Бензиновий блок Siemens (continental). До цього на джілі наскільки знаю такі бензинові блоки не ставили.
Якщо форсунки переливають - тоді це означає що можна скорегувати подачу газу по температурі. Бо на гарячу машину питань абсолютно не виникає. Це тільки на холодну так. Що означає "прихлопались"?

Також підігрів форсунок включена опція в настройках блоку газового.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 29-ноя-2017 11:40 
Писатель

Возраст: 43
Сообщения: 942
Откуда: Фастов
За такой ЭБУ не скажу, а вот в наших машинах стоит Делфи, в нем реализована система доп. впрысков или как еще ее называют экстраврыски, погугли. Так вот, газовые мозги берут сигнал с бензиновых форсунок, кратковременные дополнительные врыски отработать не могут, мозги пытаются поправить карты, как следствие бедная смесь и рывки. В газовых мозгах есть вкладка по типу фильтр доп впрысков, или подобная, выставь там 1,4 мс. Не поможет тогда рыть в другую сторону. download/file.php?id=81918&mode=view

_________________
Мой бортовой журнал


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 29-ноя-2017 11:44 
Полутысячник
Аватара пользователя

Возраст: 39
Сообщения: 650
Откуда: Киев-Вышгород
Що означає "прихлопались"?

Прихлопались-прошли обкатку 1000-1500км всего ГБО

_________________
АЗЛК 2140->ВАЗ 2103>ВАЗ 2107>ВАЗ 2101>Peugeot 309ГБО>ГАЗ 2752 Соболь>Ford Sierra 1.6I ГБО>ГАЗ 2705>Fiat Ducato 2.5TDI>FORD Transit 2.0i ГБО>Ford Sierra 2.0i ГБО->GEELY MK 1.5 ГБО>EMGRAND EC7 1.8 ГБО


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  Просмотр гаража пользователя  
 
Сообщение Добавлено: 29-ноя-2017 12:07 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1272
Откуда: Івано-Франківськ
Ок, 1000 км вже наїздив. Тоді ще катаю значить.

wermer
Дуже дякую. Дійсно є така вкладка як фильтр доп впрысков, ставити час 1.4 мс? Тобто або ж шукати значення при якому на холодну перестане двигун так подьоргувати при підгазовуванні?. Також там є налаштування збагачення збіднювання суміші при прискоренні тормозінні включаючи таку опцію бачу що машинка веселіше їде, пише що додає 10 відсотків суміші при такому.

Двигун у нашій машинці такий як у емгранд 1.5, але з іншою конфігурацією трошки. JLB-4g15. Також стоять гідрокомпенсатори.

Щойно спілкувався з офф представником та тех експертом мого газового блоку. Нажаль поки корекції вручну вводити неможливо по температурі газу, температурі редуктора та тиску в редукторі. Єдине можливе вирішення це відкалібрувати ще раз систему з тим тиском який є еталонним і вона сама проставляє ці значення. Але казав тех експерт що можливо в наступній прошивці або ж в наступному програмному забезпеченні вони це питання мають вирішити. Оскільки блок відносно новий.
Можливо в когось є емгранд і ви знаєте який у нас час потрібно виставити по фільтру довприскування або ж непотрібно його ставити взагалі. Хоча це не стовідсоткова буде інформація бо й блок керування бензиновий інший може бути та й модифікація двигуна трошечки інша.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 29-ноя-2017 12:43 
Писатель

Возраст: 43
Сообщения: 942
Откуда: Фастов
В большинстве систем от 1,2 до 1,8 мс, я выставил 1,4, помогло. Да, чуть не забыл, карту газа удалить обязательно, а так же все коррекции, если они были.

_________________
Мой бортовой журнал


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 29-ноя-2017 13:05 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1272
Откуда: Івано-Франківськ
Тобто спочатку стираю карту газу, далі виставляю час довприску 1.4 і далі накатую газову карту?. Всі корекції то що саме, по температурі газу, редуктора та тиску в редукторі?
Тобто у вас пропав такий якби ривок двигуна на холодну при малих оборотах?.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 29-ноя-2017 13:17 
Писатель

Возраст: 43
Сообщения: 942
Откуда: Фастов
Тобто спочатку стираю карту газу, далі виставляю час довприску 1.4 і далі накатую газову карту?.
Да
А корекции по впрыскам удалять, если они есть.
Тобто у вас пропав такий якби ривок двигуна на холодну при малих оборотах?.
У меня рвало что на холодную, что на прогретом, на прогретом меньше, но знатно дергало с кондиционером.

_________________
Мой бортовой журнал


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 29-ноя-2017 14:27 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1272
Откуда: Івано-Франківськ
В мене що кондиціонер що обігрів скла і тп і все це разом працює нормально тобто як розумію сама суміш прваильно тільки мабуть вот цей час довприсків потрібно змінити. Вечором спробую й сюди відпишусь...

Добавлено спустя 8 часов 22 минуты 5 секунд:
Змінив фільтр довприсків - був на значенні 0.9 мс. поставив на 1.4 - 1.5 здалось що все зняло як рукою.
Єдине бачив десь по різних джерелах що коефіцієнт суміші має бути 1.2-1.4 у відсотках чи як там а у мене в районі 1.6 - треба сверлити дюзи або ж інші ставити якщо форсунки зі зйомними дюзами - так?. Щоб ввійти в той діапазон робочий.

Добавлено спустя 11 часов 20 минут 22 секунды:
Відчутна така річ що можливо щось трошки й дало, але на холодну всеодно потрібно перегазовувати хоча й можливо не значно. На гарячу - порядок. Можливо треба ще раз стерти газову карту й взагалі перекалібрувати блок керування?.
По коефіцієнту бачу що вище ніж 1.6 пішло в мене, всюди пишуть що мало б бути від 1.2 до 1.4 ідеально.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 30-ноя-2017 11:13 
Завсегдатай
Аватара пользователя

Возраст: 38
Сообщения: 2862
Откуда: Киев
Двигун у нашій машинці такий як у емгранд 1.5, але з іншою конфігурацією трошки. JLB-4g15. Також стоять гідрокомпенсатори.

А можно ссылку на куда то касаемо гидриков на этом моторе? Это без подкола, просто интересно, считал что там обычные толкатели.

_________________
Изображение
Эволюция: ex-ИЖ-Комби 21251 '85 => ex-OPEL-Ascona C 1.6D '88 => Lada 21099i '06 <=> Geely СК-2 Impress '11
Мой бортовик


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 30-ноя-2017 11:13 
Генератор идей
Аватара пользователя

Возраст: 42
Сообщения: 3259
Откуда: Полтава
В настройках ГБО есть обогащение/обеднение смеси в зависимости от температуры редуктора и газа - похоже на твой случай.
Исходи из того, что провал от того что переливает

_________________
Мой БЖ МК-CROSS 2012+ГБО

МК-CROSS 2012+ГБО на DRIVE2


Вернуться к началу
 Профиль   
 
Сообщение Добавлено: 30-ноя-2017 11:55 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1272
Откуда: Івано-Франківськ
Включені дані опції також. Але вручну їх неможна настроювати тобто воно бере певні значення за еталон й підлаштовує. Але можливо й не дуже правильно воно це все підлаштовує.. Скоріш за все це мій випадок що суміш багатиться й тому така ситуація виходить. Але це суто на холодну таке...

Добавлено спустя 3 минуты 52 секунды:
ysk
Щодо гідриків - статті немає, але й немає регламентів регулювання зазорів клапанів. Кожен ранок на заведення на холодну чутний характерний звук гідрокомпенсаторів до часу поки вони наповнюються маслом + йде натягування лансу грм. Казав Дід Мороз з форума що на даному двигуні стоять гідрокомпенсатори, мабуть дивився по каталогу запчастин або ж щось в цьому плані. Більше інформації по даному двигуну немаю. Було би й самому перечитати в деталях. Також в новому емгранді 2017 року цей що FL стоїть двигун такий як у нас на GC5 але JLY-4g15 можливо по ньому є більше інформації.

Добавлено спустя 23 часа 34 минуты 32 секунды:
Величезне дякую wermer після зміни часу довприску з 0.9 на 1.4 чи то 1.5 вже й забув. Машинка й на холодну нормально працює, звичайно можливо ж ще є якісь моменти, але сьогодні їхав на холодну, температура переключення 45 градусів - незаглохнув та дискомфорту не відчув. Правда ще зробив перекалібровку таблиць по температурі, тиску в редукторі, та температурі газу. Можливо й воно щось дало. Газову карту вроді й не видаляв, але вона у мене видаляється автоматично коли натискаю опцію підналаштування під бензинову карту. Просто мої мозги відносно нові на українському ринку. Але для загального розуміння софт там такий самий як і у Torelli, GreenGas, оскільки це все входить в концерн Autronic (Італія). Хоча по собі поняв що зараз Польські блоки перепригнули на голову Італіїські по конфігураціях й можливостях, особливо це стосується стаг. Незнаю як воно по стабільності роботи але по настройках дивився що там можливостей в рази побільше ніж у мене. Єдине що сама аплікація в мене виглядає гарненько й гарне має автокалібрування та різнопланові підказки надає, можливо має кращі алгоритми підналаштування під бензин, але тут не буду нічого казати бо я не експерт. А так я зрозумів що STAG/KME/Digitronic та інші польські компанії дуже потужні. Навіть та ж оптіма яку ставить АІС зарекомендувала себе прекрасно. Газовики не з аісу її також хвалять. Тепер буду слідкувати за розходом газу в такому режимі.

Таке питання. Коефіцієнт 1.6 - кажуть що завеликий, це повязано з розміром дюз, але автокалібровку не робив, тому незнаю чи дюзи замалі чи завеликі в мене, її ще робив установщик, але вроді все гарно їздить. Але знаю що коефіцієнт також залежить до розходу газу. Хто що думає по даному питанню?. На даний момент заміряю розхід газу по місту, маршрути в мене впринципі завжди однакові +-.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 11-дек-2017 17:58 
Почетный писатель

Возраст: 27
Сообщения: 1272
Откуда: Івано-Франківськ
Ітак, маю оновлення по моїм газовим пригодам.
Впринципі трогання з місця можна сказати що ідеальне, можливо завдяки фільтру довприсків, можливо завдяки того що включив автоадаптацію по мап сенсору наскільки розумію. Але всеодно це не докінця ще поки. Розумію так що самі по собі газові форсунки не настільки швидкі як бензинові були б. Бо на гарячу якщо наприклад авто стоїть десь на світлофорі то після того як наприклад 10 секунд не натискав педальку газу також відчутно що воно якби трошки роздупляється а далі дає газ... незнаю як це пояснити. Але далі все крутить, все тягне і так далі. Думаю не в суміші справа. Якщо ж раз газнеш і далі вона спадає на холості й знову газнеш, цього ефекту немає... Можливо відео зніму щоб було видно наглядніше, й можливо в когось таке ж було або ж є.
Їзда на бензині й газу однакова. По часу вприску бензинових форсунок все те саме, по лямбдах теж те саме, чекі ніде не горять але й не горіли.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 15 ] 


Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Поиск в теме…:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Русская поддержка phpBB Мобильная версия