вверх

Сьогодні: 25-лютого-2024 14:27

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Куратор теми: AURA



Створити нову тему Відповісти  [ 44 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку   1, 2
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 11-квітня-2023 10:46 
Півтисячник

Повідомлення: 654
Звідки: ZP
Не звертайте. Я ж за одне собі помітки роблю. Тому букв буде в більшості багато.

да я как бы и читаю по диагонали или вообще пропускаю половину, поэтому тут или нужно меньше букв или быть готовым к тому, что другие также будут меньше читать и меньше отвечать... ну разве что ты сам с собой общаться больше желаешь :az:

2.2. Точно не переміряв, форсунки б/у, стояли на Subaru Forester 2,0.

После форсунок Тартарини EVO 07, я ставил барракуды без жиклеров - диаметр 3.0мм, время открытия 1,9мс, давление в редукторе 1,2бар.

Справа в тім, що на бензині вона себе веде ідентично. Така ж тупа.

Естественно будет туповата ибо ей не хватает, ЕСМ пытается добавить аж +17, соответственно на бензине нужно проехать не один десяток километров, пока долгосрочка не придет в норму... но проще увеличить газоподачу.

Корекції обидві пішли в плюс. LTFT + 19.5%, STFT +1% - +5%.

Дойдет до +25 и выскочит ошибка :oops:

За 50 метрів вмикається миготливе зелене. В моєму випадку на Х7 100% тре гальмувати.

Светофор обычно мигает 3 раза, т.е. порядка 3секунды всего.
При скорости 60км/час - получаем 16м/с - что соответствует 16*3=48м, т.е. полюбому тут успеть не реально, а больше 60км/час - это уже нарушение ;-)

Для начала нужно смотреть времена впрыска на газе на оборотах выше 2000. Походу у тебя сильно бедная смесь, соответственно и для ускорения ее не хватает. По форсункам также нужно увеличивать диаметр жиклеров и смотреть какое у них время открытия... ибо может получиться, что клапан впускной уже закрылся, а газ дует в закрытый клапан... далее он продувается через соседние цилиндры просто на выход, а из за сильно бедной смеси еще и клапана начнут подгорать.

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 29-квітня-2023 12:21 
Учень
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 26
Звідки: Бориспіль
После форсунок Тартарини EVO 07, я ставил барракуды без жиклеров - диаметр 3.0мм, время открытия 1,9мс, давление в редукторе 1,2бар.

На Lovato KP рекомендований час роботи форсунок - не менше 4,5 мс. В мене на сьогодні 5,4 мс. Можливо можна отвори і збільшити. Скоріше за все зараз або 2,4 мм, а бо 2,5 мм. По інструкції подивився, на цьому двигуні вірним були б 2,6 мм.

Естественно будет туповата ибо ей не хватает, ЕСМ пытается добавить аж +17, соответственно на бензине нужно проехать не один десяток километров, пока долгосрочка не придет в норму... но проще увеличить газоподачу.

Поки програмно перенастроював гбо. На сьогодні LTFT -2.34%, STFT коливається від +0,78% до -1,56%.

Дойдет до +25 и выскочит ошибка :oops:

Не знаю, може то програма така, але в мене дійшло в +78%, після чого викинуло "Чек". :?

Светофор обычно мигает 3 раза, т.е. порядка 3секунды всего.
При скорости 60км/час - получаем 16м/с - что соответствует 16*3=48м, т.е. полюбому тут успеть не реально, а больше 60км/час - это уже нарушение ;-)

Значить меньше 50 метрів. Факт в тім, що на Тігго, я б проскочив, а на Х7 гальмувати тре. Немає у Х7, назву це - "кік-даун". Педаль "в пол" нічого не дає, тільки плавний розгін. Це поки найбільше мене турбує. В Тігго є "кік-даун", а в Х7 - відсутній.

_________________
Василь


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 29-квітня-2023 12:28 
Учень
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 26
Звідки: Бориспіль
28-04-2023 - 103 987 км - відмовила комбінація панелі приладів (тахометр висить на 1000 обертів, рівень палива 1/4 баку, відображає ПТФ). Решта не працює. Інколи загоряються всі значки у верхній частині панелі.

Поки підозра на відвалення маси. Ще не перевіряв. Завтра займуся.

Добавлено спустя 5 часов 29 минут 7 секунд:
Не витримав. Найшлося трохи часу на роботі.
Відключив саму панель, протер, підключив назад. Все працює. Буду стежити.

_________________
Василь


Востаннє редагувалось AURA в 29-квітня-2023 12:29, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 02-травня-2023 09:14 
Учень
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 26
Звідки: Бориспіль
01-05-2023 - 104 060 км. - розсвердлив жиклери газових форсунок на 2,5 мм. (було 2,4 мм.)

_________________
Василь


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 02-травня-2023 10:22 
Півтисячник

Повідомлення: 654
Звідки: ZP
01-05-2023 - 104 060 км. - розсвердлив жиклери газових форсунок на 2,5 мм. (було 2,4 мм.)

Убери жиклеры вообще и будет 3,0, давление в редукторе порядка 1,2бар

на малых оборотах оно уменьшится коэфами, зато на больших - будет поступать достаточное кол-во газа.

Фактически для малых оборотов абсолютно пофигу какие жиклеры ибо время открытия впускного клапана - большое.

На оборотах порядка 4000 - время открытия впускного клапана порядка 8,4мс, а время впрыска форсунки будет намного больше, т.е. газ будет тупо дуть в уже закрытый клапан, а следовательно в цилиндрах его будет мало - отсюда и тормознутость при разгоне и смесь бедная.

Банально - посмотри время впрыска на оборотах выше 3000.

P.S: собственно я это уже расписывал выше, но походу ты не читаешь.
2,6 - для Ланоса с двигателем 1,5 -делают.

Добавлено спустя 2 минуты 8 секунд:
Если время форсунки будет больше чем время открытия впускного клапана, то уже получим не ГБО4 - а ГБО2 - и форсунки тупо уже будут дуть постоянно и не будут даже пытаться закрыться.

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 02-травня-2023 11:54 
Учень
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 26
Звідки: Бориспіль
P.S: собственно я это уже расписывал выше, но походу ты не читаешь.

Читаю. Але все ж такі стараюся дотримуватися інструкцій. А за інструкцією жиклери для форсунок Lovato KP по даних двигуна JLD-4G20 (1 997 см3, 139 к.с., 103 кВт) повинні бути 2,6 мм. По інструкції Lovato - жиклер тип F (2.6). За інструкцією розраховується, точніше, таблицею, розраховуються методом поділу загального об'єму двигуна на 4 циліндри, та потужності в кВт на 4 циліндри. Отже 1997/4=499,25; 103/4=25,75. Виходячи з цих даних, за таблицею від Lovato, повинні бути жиклери тип F (2,6 мм).

Убери жиклеры вообще и будет 3,0,

Не можу, не буде куди вдягнути шланги. Жиклери вкручуються у форсунки, тим самим тримають їх у рампі.

давление в редукторе порядка 1,2бар

Згідно характеристик редуктора Lovato RGJ-3.2L номінальний вихідний тиск 0,9-1,1. На Тігго в мене завжди тиск був виставлений 1,0. Редуктор проїхав 384 тис. км. без проблем. Тому, вважаю, дотримання інструкцій не зайве.

на малых оборотах оно уменьшится коэфами, зато на больших - будет поступать достаточное кол-во газа.

Фактически для малых оборотов абсолютно пофигу какие жиклеры ибо время открытия впускного клапана - большое.

На оборотах порядка 4000 - время открытия впускного клапана порядка 8,4мс, а время впрыска форсунки будет намного больше, т.е. газ будет тупо дуть в уже закрытый клапан, а следовательно в цилиндрах его будет мало - отсюда и тормознутость при разгоне и смесь бедная.

Банально - посмотри время впрыска на оборотах выше 3000.

Це все цікаво, але чому і на бензині вона так само їде?


2,6 - для Ланоса с двигателем 1,5 -делают.

Добавлено спустя 2 минуты 8 секунд:
Если время форсунки будет больше чем время открытия впускного клапана, то уже получим не ГБО4 - а ГБО2 - и форсунки тупо уже будут дуть постоянно и не будут даже пытаться закрыться.

Вище писав, за інструкцією, для форсунок Lovato KP...

Добавив таблицю по форсунках Lovato


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
Василь


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 02-травня-2023 12:36 
Півтисячник

Повідомлення: 654
Звідки: ZP
Вас не смущает надпись в вашей инструкции: Finally verify the injection time, like explained before - перевести нужно?


Время впрыска газа какое допустим на оборотах 3000? 4000? - с нагрузкой и без?
Время открытия клапана какое на этих оборота?

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 02-травня-2023 12:47 
Учень
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 26
Звідки: Бориспіль
Вас не смущает надпись в вашей инструкции: Finally verify the injection time, like explained before - перевести нужно?

Так, але ж не менше 4,5 мс для цих форсунок, чи я якось не так це все розумію?

Время впрыска газа какое допустим на оборотах 3000? 4000? - с нагрузкой и без?
Время открытия клапана какое на этих оборотах?

Чесно, не знаю

_________________
Василь


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 02-травня-2023 13:12 
Півтисячник

Повідомлення: 654
Звідки: ZP
Чесно, не знаю

Так запустить программу и посмотреть что там показывает - и если мало, то нужно рассверливать, а если много - то запаивать.
Таблица - это среднепотолочное значение, чтобы плюс/минус примерно подобрать.
Далее сначала рассверливается жиклер, а затем уже плавно регулируется давлением редуктора.

Так, але ж не менше 4,5 мс для цих форсунок, чи я якось не так це все розумію?

на каких оборотах?
что мешает рассверлить жиклер и подавить на низких оборотах газоподачу коэффициентами?
зато на высоких и в мощностных режимах - не будет ограничений за счет малого диаметра жиклера.

Добавлено спустя 1 минуту 17 секунд:
P.S: и надеюсь вы не автокалибровку запускаете?! :oops:

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 02-травня-2023 14:41 
Учень
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 26
Звідки: Бориспіль
Так запустить программу и посмотреть что там показывает - и если мало, то нужно рассверливать, а если много - то запаивать.
Таблица - это среднепотолочное значение, чтобы плюс/минус примерно подобрать.
Далее сначала рассверливается жиклер, а затем уже плавно регулируется давлением редуктора.

Мало відносно чого?
Якщо на ХХ бензинові 2,55-2,60 мс, а газові 5,40-5,50, то це мало, чи багато? (такі приблизно значення були при жиклерах 2,4 мм). Але при цьому суміш була богата. Коли настроюванням газу дійшов до +/- 0 LTFT, то бензинові форсунки стали працювати в режимі 1,85-1,90 мс. Зараз, при жиклерах 2,5 мм - бензинові 2,55-2,60 мс, а газові 4,85-4,95 мс. Але поки не відстраював повністю, зараз знов суміш богата, LTFT- +20%.

на каких оборотах?
что мешает рассверлить жиклер и подавить на низких оборотах газоподачу коэффициентами?
зато на высоких и в мощностных режимах - не будет ограничений за счет малого диаметра жиклера.

Я так зрозумів, що 4,5 мс, це мінімальне їхнє спрацювання.
Мішає, скоріше, незнання.
P.S: и надеюсь вы не автокалибровку запускаете?! :oops:

Корегую модель. Мабуть це і є подавлення коефіцієнтами.

_________________
Василь


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 02-травня-2023 18:59 
Півтисячник

Повідомлення: 654
Звідки: ZP
Якщо на ХХ

Простой вопрос: зачем Ты про ХХ пишешь? если авто ездить на оборотах в 2...4 раза выше ХХ ... еще и с нагрузкой :oops:

Поедь где нибудь в горку с ускорением и посмотри какое будет время впрыска бензина и газа на оборотах допустим 3000 и выше.

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 19-червня-2023 11:22 
Учень
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 26
Звідки: Бориспіль
26-05-2023 - 105235 км. - заміна правої передньої стійки стабілізатора (обірвало болта в нижній частині). + Ремонт проводки правої передньої двері (обрив обох проводів управління склопідйомником)

Стійка стабілізатора.
Нижній болт кріплення залишився в стабілізаторі. Стійка стабілізатора залишилася висіти на болті кріплення до амортизатора. Відповідно на якійсь з ям стійку стабілізатора зігнуло об передній ричаг, при зжиманні підвіски, і прижало до півосі, від чого стійку стабілізатора стало терти об піввісь, таким чином я зрозумів, що щось з авто не так. Зупинився, оглянув, побачив, що стійку стабілізатора відірвало. Трохи відігнув, поїхав далі, потім в гараж на заміну. В запасі лежав один стабілізатор. Витрачено тільки час.

Зображення

Склопідйомник.
Приїхав у справах. Припаркувався. Чекаю на людину. Сонечко, жарко, відкрив усі передні вікна. Прийшла людина, сіла в салон. Тре їхати, вікно не закривається. Ну, тут без питань зрозумів, що обрив, бо до цього пару разів вікно не закривалося, допомагало відкрити і закрити двері. Відразу не було часу зробити, але було ясно, що в гофрі, між кузовом та дверима провід тримається на "чесному слові". Дочекався. Зняв гофру, стало видно, що не один провід, а обидва проводи управління склопідйомником в обриві. Зпаяв.

Зображення

_________________
Василь


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 19-червня-2023 11:43 
Учень
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 26
Звідки: Бориспіль
31-05-2023 - 105500 км. - інспекція бензобаку, бензонасосу, первинної очисної сітки бензонасосу, заміна паливного фільтра. (бак по наружній частині дуже поіржавів, почистив, обробив поверху пушсалом. Первинна очисна сітка бензонасосу в гарному стані, чистити не було чого, продув поставив на місце. Паливний фільтр не мінявся, мабуть, давно (я не міняв, доки не проінспектував бак і бензонасос). Після заміни паливного фільтра було відчутно, як бензонасосу стало легше працювати.

Трохи наробив фото.
Зображення Зображення Зображення Зображення
Зображення Зображення Зображення
Зображення Зображення Зображення

_________________
Василь


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 19-червня-2023 12:24 
Учень
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 26
Звідки: Бориспіль
08-06-2023 - 106000 км. - заміна верхніх ричагів задньої підвіски (лівий - 1014012808 (Ina-For), правий - 1014012807 (Ina-For))

Правий розбитий повністю, болтався, як тряпка. Лівий трохи живіший.
Нові запчастини, як і положено, майже пусті (без змазки). На Тігго проводив експеримент, дозаповнював все, що має пильника. Реально, запчастини ходять довше. Проблема нових деталей, змазка на мінімумі, інколи прям плевок (в обличчя) від виробника. На фото видно.
В результаті недостатності змазки:
1. Волога попадає на деталь. (випадіння конденсату, розірвання пильника)
2. На деталі проступає іржа.
3. В цих місцях, іржавих, стається вироблення.
4. Деталь поступово виходить з ладу із-за вироблень.

Додавши змазки, з розумом, не перезаповнюйте, щоби не порвати пильника тиском при роботі, стається саме головне -
Блокується попадання вологи на деталь.
Навіть коли у вас порвався пильник, то все одне, пробіг збільшений, хоча в цілому деталь зношується в прискореному режимі.
Але, якби там ще й не було змазки, то при розірваному пильнику і без додаткового змащування...
А якщо було додаткове змащування, і ви помітили що пильник розірваний, але деталь ще не стукає і працює, знімаєте деталь, вимиваєте любою рідиною (соляркою, бензином, керосином, і т.п.) головне максимально вимити, (пісок, пил, початки іржі і все що могло попасти при розірваному пильнику), знову змащуєте, і експлуатуєте далі. Так, ідеально не вимити, але походить ще деталь. Можете спокійно, без гарячки замовити і покласти на полочку. Як тільки стара деталь почала стукати, берете з полочки запасну і міняєте. Немає проміжку між замовив, чекаю на посилку, тим часом добиваю деталь, і з нею, паралельно, ще додаткові деталі, які є в цьому вузлі.
Загалом, не бійтеся. Більше змазки!

Нова деталь
Знятий пильник, видно, що змазки дуже мало ................./. Заповнена змазкою деталь......і пильник
Зображення Зображення Зображення Зображення

Зображення Зображення Зображення
Зняв оригінальну етикетку, і знизу знайшов такеє, ще не перевіряв
Зображення

_________________
Василь


Востаннє редагувалось AURA в 24-серпня-2023 12:43, всього редагувалось 2 разів.

Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 22-червня-2023 10:00 
Учень
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 26
Звідки: Бориспіль
Третій день підряд панель приладів вимикається після запуску автомобіля, і перевтикання штекеру не допомагають.
Приблизно через 5-7 хвилин роботи авто, після перевтикання штекеру працює без збоїв. Якщо припаркувався на тривалий час, все повторюється. На жаль зараз такий режим їзди, що приїхав, запаркувався на декілька годин, тому не можу сказати, чи ця проблема проявляється після кожного запуску, чи тільки на холодну.
Маси перевіряв, критичного нічого не знайшов.
Вичитав, перевірку клем акумулятора. Сьогодні вечором перевірю.
Кумарить.
106 000 км.

UPD: поки дійшов висновку, що пов'язано з температурою двигуна. Поки двигун холодний, перевтикання штекеру панелі приладів не допомагають. При нагріванні вище +35, перевтикнув, і все працює без збоїв. Вчора навіть на ходу сама увімкнулася після нагріву двигуна. Поки висновки, треба ще раз перевірити маси. Як то кажуть, шкільний курс фізики, щось нагрівається, розширюється і дає гарантоване з'єднання.
106750 км. 28-06-2023

UPD2: почало все працювати само собою, вже 2 тижні, як працює. Всі маніпуляції з масами, контактами, штекерами ніякого результату не давали. Саме почало збоїти, без причини, саме почало працювати. Що сказати... Дивне авто.
107815 км. 09-07-2023

_________________
Василь


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 21-липня-2023 10:03 
Учень
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 26
Звідки: Бориспіль
21-07-2023 - 108915 км. - відмовив датчик заднього ходу.

19-07-2023 заміряв тиск в паливній рампі. 3,5 кПа (повинно бути 4,0 кПа). При прогазовці, без навантаження, тобто не в русі, просідає до 3,2 кПа, ривками, тобто манометр тремтить значеннями від 3,5 кПа до 3,2 кПа. Гадаю, бензонасос помирає. Причиною перевірки тиску стало те, що, останнім часом, стала паганенько заводитись ранком, при температурі повітря ранком +11+13, навіть з другого разу. Бензин свіжий, ОККО. 95-Євро.

_________________
Василь


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 22-липня-2023 12:14 
Півтисячник

Повідомлення: 654
Звідки: ZP

19-07-2023 заміряв тиск в паливній рампі. 3,5 кПа (повинно бути 4,0 кПа).

вообще то рабочее 3.0

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 27-липня-2023 12:45 
Учень
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 26
Звідки: Бориспіль
вообще то рабочее 3.0

Звідки інфа? В книжці 4,0 кПа

Зображення Зображення Зображення

_________________
Василь


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 27-липня-2023 13:01 
Учень
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 26
Звідки: Бориспіль
24-07-2023 - 109050 км. - Заміна датчика заднього ходу 3016007573. Не дуже зручно стоїть датчик, але замінити його можливість є - не знімаючи акумулятор з підставкою, стартер. Потрібен ключ на 24'.

Знімав накладку забору повітря (під лобовим склом). Вода в салон поступає, коли авто стоїть нахилене на лівий борт. Під накладкою багато іржі, але критичного нічого немає, кудою заходить вода, поки не зрозумів.
До речі, Михайле (ixusx7) забір повітря виконаний зовсім не так, як в тебе на фото. Стоїть ціле корито на отворі повітрязабору. Фотки забув поробити, планував, але часу було обмаль, забувся. Але зроблю обов'язково, буду підфарбовувати там все і вибивати ржу.

_________________
Василь


Догори
 Профіль E-mail   
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 44 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку   1, 2


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія