вверх

Сьогодні: 09-жовтня-2024 23:16

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 7 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 25-лютого-2024 19:30 

Вік: 60
Повідомлення: 14
Звідки: Черкассы
Схоже, що приходе час ремонту варіатора. Пробіг 95000 км. Хто має досвід, контакти? Є ще пропозиція, для вивчення, заміни на механічну КПП. Все цікаво. СЛАВА УКРАЇНІ.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 27-лютого-2024 17:04 
Біля керма

Повідомлення: 77
Звідки: полтава
Як на мене , алгоритм такий: знімаєте коробку і відсилаєте в Київ-там мінімум 6-8 контор займаються ремонтом CVT, за 5-10 днів відремонтують і візьмуть 10-30 тис грн в залежності від проблем..Якось так. А ставити механічну КПП- нічого особливо складного, але гемору буде достатньо, щоб задатись питанням: "і нашо я таке затіяв?"...


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 27-лютого-2024 17:20 
Генератор ідей
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 3419
Звідки: Київ
Як на мене , алгоритм такий: знімаєте коробку і відсилаєте в Київ-там мінімум 6-8 контор займаються ремонтом CVT, за 5-10 днів відремонтують і візьмуть 10-30 тис грн в залежності від проблем..Якось так. А ставити механічну КПП- нічого особливо складного, але гемору буде достатньо, щоб задатись питанням: "і нашо я таке затіяв?"...

Підтримую. Головна проблема буде знайти реально живу МКПП. Далі не забуваємо про комплект зчеплення + маховик, можливо й полуосі. Купити по оригіналу скоріш за все не вийде, доведеться ставити або б/в, це про маховик, або якійсь замінник. Потім потрібно саму кулісу, троси, відшити від мізків варіатор, коротше затія явно не варта щоб її починати.

_________________
Мій бортовик


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 28-лютого-2024 11:23 
Водій-випробувач

Вік: 34
Повідомлення: 349
Звідки: Харьков
Як на мене , алгоритм такий: знімаєте коробку і відсилаєте в Київ-там мінімум 6-8 контор займаються ремонтом CVT, за 5-10 днів відремонтують і візьмуть 10-30 тис грн в залежності від проблем..Якось так. А ставити механічну КПП- нічого особливо складного, але гемору буде достатньо, щоб задатись питанням: "і нашо я таке затіяв?"...

Ремонт вариатора это 1.5-2т $, ещё надо найти сервис который делает варик Джили. Так как запчасти тоже нужно найти.


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 06-березня-2024 10:16 
Адмін
Аватар користувача

Вік: 47
Повідомлення: 9515
Звідки: Черкаси
Схоже, що приходе час ремонту варіатора.
а чому? що не так то?

_________________
Вільно розмовляю англійською. Неправильно, але дуже вільно.
БЖ Toyota Rav4 з 24.07.2022
EC7-RV Comfort МТ з 20.04.2013 по 16.08.2022
БЖ Рудої Гелі СК з 07.04.2007 по 14.05.2013


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 15-березня-2024 11:11 
Письменник
Аватар користувача

Вік: 35
Повідомлення: 901
Звідки: Черкаси
Ремонт вариатора это 1.5-2т $

то може є сенс за таких умов глянути на варіант того ж б/у з інших моделей де він ставився.
Швидкий пошук нетом говорить що на еміках стоїть варіатор Punch Powertrain VT2. Цей же варіатор ставився на багато інших марок авто, зокрема на Mini Cooper, BYD G3, BYD F6, Geely Emgrand, Great Wall Voleex C30, JAC S2, JAC S3, Lifan X60.
Якщо така ціна ремонту то чи є сенс його робити тоді за половину вартості авто. Це так, думки вголос

_________________
БЖ колишньої СК-шки
БЖ теперішнього Focus-a


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 18-березня-2024 01:33 
Біля керма

Повідомлення: 77
Звідки: полтава
Взято з російськогосайту сто по ремонту варіаторів: Вариатор VT1-27T CVT Mini (или общее название семьи - VT1F) устанавливался на Мини БМВ с 2001 года. Кроме Мини этот вариатор пытались продать Вольво, ЛендРоверу, Hyundai и китайцам. Сама компания производитель вариаторов из Бельгии Punch Powertrain с 1998 по 2005 гг. находилась в составе немецкой ZF, пока запуск проекта ДСГ не подрезал крылья идее вариаторов для европейского рынка.Следующая модель CVT VT2 вышла в 2009 году и предложена множеству автопроизводителей (Brilliance/BYD/Chery/Geely Emgrand/Great Wall/Tengyi/Haima 3/Freema/Hyundai Avante HD hybrid/Huandong /Toyota Vitz). Эти вариаторы очень неплохо себя показали и фирма переходила из рук в руки, пока в 2016 не была продана группе китайских автопроизводителей (Yinyi Group).

Вариаторы VT1 и VT2 имеют типичную неубиваемую конструкцию (с большим запасом по "железу") с толкающим ремнем и долгие годы не требует ремонта кроме замены масла с фильтром, а позже - замены бошевского ремня.
Настройки компьютера VT1,2 выполнены так, чтобы щадить дорогие конуса на низких скоростях, когда ремень и поверхности конусов работают близко к пределу. Но маркетологи автозавода позволили водителю либерально "загнать лошадь" нажатием кнопки "Спорт" или педалью газа. И поэтому эти замечательные вариаторы успешно доживают до капремонта. Конуса имеют износостойкое покрытие рабочих поверхностей с использованием почти космических технологий, не восстанавливаются и не поставляются на рынок авторемонта.Редкие капремонты с переборкой расходников, износ которых приводит к потерям давления на фрикционы и, как следствие, их (фрикционов) износ, требуют Ремкомплекта прокладок и сальников - 170002. Чаще выбирают ремкомплект Пресижн.
Фильтры различаются для серии VT1F-CVT/ VT1-27T/ VT16Z, для VT2 и для вариаторов VT1-32A- 170010.Замена Комплекта съеденных фрикционов - 170003. Фрикционы Форвард и Реверс - одинаковы и меняются комплектом. Универсальны для VT1 и VT2.
Заменить фрикционы и не заменить тефлоновые кольца и резиновые уплотнения, это обречь на ускоренный износ уже новые фрикционы Форварда и сгорание масла.
Комплект стальных дисков - 170004. Диски дефектуются при появлении цветов побежалости или когда заметен неравномерный износ. Различны для VT1 и VT2.Часто стали менять соленоид линейного давления (170428), который кроме износа от работы в грязном масле имеет так же небольшой ресурс, так как конструктивно работает напряженно практически на всех режимах работы.
А с износом рабочей поверхности ремня, компьютер увеличивает давление масла в линии, что еще укорачивает ресурс соленоида. Поэтому в заменой ремня так же рекомендована замена соленоида линейного давления.
Замены изношенного ремня - №170700. Ремень - толкающий, бошевский, тот же, что используют Тойота, Ниссан, Мицубиши.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 7 повідомлень ] 


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія