вверх

Сьогодні: 30-березня-2024 08:06

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 12 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 12-квітня-2015 10:40 
Ас
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 425
Звідки: Мариуполь
Добрый день!
Вот наткнулся на статеечку на Драйв2 про короткоходную кулису.
У кого какие мнения? СтОит ли так делать, или есть другие варианты борьбы с длинноходовостью ручки КПП?
Может, кто что делал уже?
Делитесь.

Зображення

Зображення

_________________
Бортовик Эмгранда чёрного-чёрного

Зображення


...А дальше чавканье и хруст. (Д.Багрецов)


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 12-квітня-2015 10:57 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 76
Повідомлення: 19483
Звідки: Киев
У кого какие мнения?

А как быть потом с усилием на кулисе, которое возрастет пропорционально уменьшению расстояния? Понятия рычага пока еще не отменили.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 12-квітня-2015 11:45 
Ас
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 425
Звідки: Мариуполь
Цитата:
усилие возросло незначительно
- пишет автор

_________________
Бортовик Эмгранда чёрного-чёрного

Зображення


...А дальше чавканье и хруст. (Д.Багрецов)


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 12-квітня-2015 16:20 
Водій-випробувач
Аватар користувача

Вік: 67
Повідомлення: 316
Звідки: Червоноград
Скільки тросів на ручці перемикання швидкостей-?Судячи з фото зменшився хід одного троса,а для перемикання передачі використовується два.Ось Вам і результат.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 12-квітня-2015 17:32 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 76
Повідомлення: 19483
Звідки: Киев
Судячи з фото зменшився хід одного троса,а для перемикання передачі використовується два.

Основной трос служит для переключения передач (ход кулисы вперед-назад). Второй трос это выбор блоков шестерен(ход кулисы влево-вправо). Механически они друг от друга не зависят.
усилие возросло незначительно

Судя по фото, то, примерно в два раза.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 12-квітня-2015 18:23 
Водій-випробувач
Аватар користувача

Вік: 67
Повідомлення: 316
Звідки: Червоноград
Механически они друг от друга не зависят.
Як би не залежали,тоді передачі вмикалися б,а так" чавканье и хруст."

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 12-квітня-2015 19:19 
Ас

Вік: 57
Повідомлення: 492
Звідки: Черкассы
2 троса:
- один отвечает за продольное движение (ход которого Вася и хочет укоротить),
- второй - за поперечное.
При движении в одном из направлений второй трос неподвижен.
Вася, уменьшив ход троса в 2 раза, ты увеличишь на него нагрузку в эти же 2 раза. Трос не труба, как в ланосах, хотя и там с КК есть проблемы, если помнишь по ланос-форуму.... как себя поведёт трос при увеличенной нагрузке - ХЗ (скорее всего ему быстрее станет плохо), пробуй, если накроется вскорости, то переставишь новый на прежнее место.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 12-квітня-2015 21:07 
Водій-випробувач
Аватар користувача

Вік: 67
Повідомлення: 316
Звідки: Червоноград
При движении в одном из направлений второй трос неподвижен.
Дозвольте з Вами не погодитися.При включенні 3-4 передач працює тільки один трос,а при включенні 1-2,5 і задньої працюють ,по черзі,оба троса. Запитання до Василя.Ото " чавканье и хруст."відбувається при включенні усіх передач,чи тільки деяких? Зробіть як було з заводу і попробуйте чи буде нормально чи ні. Як на мене, то я би просто попробував вкоротити сам ричаг у салоні.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 13-квітня-2015 08:47 
Ас
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 425
Звідки: Мариуполь
Господа, вы, наверное, болеете той же болезнью, что Ланос-клубовцы - читаете через строчку. Или читаете только то, что хотите прочитать, но только не то, что написано.

Я не писал, что я это сделал. Я даже не писал, что хочу это сделать.

И нет у меня чавканья и хруста, это у Багрецова, он поэт.

Добавлено спустя 2 минуты 31 секунду:
Кстати, рычаг в салоне меня вполне устраивает. Будет ниже - будет неудобно, надо будет нагибаться...

А вот длинные ходы рычага немного напрягают. Не критично. Просто хотел узнать мнения, может кто-то, кроме того чувака с Драйв2.ру, на бортовик которого я выложил ссылку в первом посте, делал что-то...

_________________
Бортовик Эмгранда чёрного-чёрного

Зображення


...А дальше чавканье и хруст. (Д.Багрецов)


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 13-квітня-2015 10:04 
Водій-випробувач
Аватар користувача

Вік: 67
Повідомлення: 316
Звідки: Червоноград
Вибачаюся!!! :az: Але з моїм USB модемом іноді не то що відкрити посилання на інші сайти,але сам форум відкрити дуже важко(сторінка з посиланням мені так і не відкрилася,тож про що там писалося я незнаю).Тож ще раз вибачаюся! :az: :Brat:

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 13-квітня-2015 10:51 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 76
Повідомлення: 19483
Звідки: Киев
Дозвольте з Вами не погодитися.При включенні 3-4 передач працює тільки один трос,а при включенні 1-2,5 і задньої працюють ,по черзі,оба троса.

Здесь ключевое слово "по черзі", т.е. независимо.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 13-квітня-2015 13:56 
Ас

Вік: 57
Повідомлення: 492
Звідки: Черкассы
Дык, я о том же.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 12 повідомлень ] 


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія