Дякую усім за відповіді.
Отже варіанти:
1)Ставити бюджетний бі лед не за всі гроші, писали про ALED Bi Led i.Lens XLP-J 2.5, вони підходять на Mk Cross? Може хтось конкретні моделі ставив і може порадити.
2) Стосовно зміни лінз, як зрозуміти що вони вигоріли відбивачі лінзи без розбору фари? Машина з 2014 року, вони вигорають з часом, чи як повезе? В інтернеті є відео установки morimoto 2,5D
3) Установка підсилених ламп типу філіпс екстрім віжн. Що це дасть якщо просто поставити без зміни лінз? Буде відчуватись покращення?
Дякую
1. Наведені мною лінзи по суті універсальні. Їх можна ставити як у не лінзовану оптику(Н4. Н7) так і в лінзовану замість штатної лінзи. Звісно болт он вони не стають, але для цього існують різного виду перехідні пластини. Типорозмір цих лінз - 2,5 дюйма, тобто такий самий як і штатних, якщо помиляюсь поправте.
2. Можна спробувати заглянути в лінзу за допомогою ендоскопу, якщо відбивач полущився, то однозначно лінзи в утіль. Бі-ксенон лінзи не погано, але чим далі, тим асортимент, що нормальних ксенонових ламп, що блоків розпалу все слабший. Ну і ціна питання(лінзи + лампи + блоки) теж не буде копійчана. Якщо лінзи живі, трохі матові можна вважати живими, то як варіант поставити лед лампи. Собі взяв на ближній на алі(шукати K5C, реально дуже класно світять і гарні відгуки), заливка краща ніж у ксенона, а він у мене був не самий простий, на дальній теж з алі, але дешевенькі, теж подобається світло. Якщо буде потрібно, скину в ЛС посилання.
3. Пройшов всі варіанти +100, 150, ну такє, спочатку типу трохи краще, бо біліше світло. Ресурс у останніх Осрам + багато, був півроку лише.