вверх

Сьогодні: 16-квітня-2024 22:03

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 171 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку   1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 28-червня-2014 17:37 
Прес-секретар Клубу
Аватар користувача

Вік: 43
Повідомлення: 10961
Звідки: Запорожье
Кондишн даёт сухой воздух, а печка теплый.

_________________
Выкидные ключи для Geely СК, МК
Клубные футболки


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 28-червня-2014 19:20 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 76
Повідомлення: 19483
Звідки: Киев
разве кондишен дает теплый воздух ??? может это печка ???

Учите матчасть. Регулировка температуры на выходе при включенном кондиционере регулируется с помощью подачи тепла от отопителя.
....Механизм управления системой кондиционирования и отопителем. Он расположен по центру центральной консоли. Регулировка осуществляется поворотом рукояток, кроме выключателя кондиционера и выключателя циркуляции воздуха. Рукоятка регулировки температуры регулирует положение заслонки смешивания холодного и теплого воздуха, при этом достигается непрерывное регулирование температуры... Руководство по обслуживанию и ремонту СК, Система отопления, параметры и строение системы, абзац 3.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 28-вересня-2015 21:00 
Водій-випробувач
Аватар користувача

Вік: 39
Повідомлення: 299
Звідки: L'viv
Всем привет

У меня проблема с запотеванием сразу как только машину купил присутствует.

Как только дождь или холоднее - писец. Переднее стекло сразу в туман.

Помогает только постоянно включенный АС. Машина новая. Проблем с фильтром нет.

Пробовал:

1) Приоткрывать окно - не помогает
2) Включать отопление при заборе воздуха снаружи на разных скоростях и температурах, направление воздуха на стекло - не помогает
3) Включать отопление при заборе режим рециркуляция на разных скоростях и температурах, направление воздуха на стекло - не помогает

Думаю купить какой то химии, но почитал отзывы, что хватает на пару дней - не вариант.

Делал все как в инструкции - не помогает. Случай клинический. Если кто то с таким сталкивался - просьба помочь.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 28-вересня-2015 21:09 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 52
Повідомлення: 7381
Звідки: Кривой Рог
Делал все как в инструкции - не помогает. Случай клинический. Если кто то с таким сталкивался - просьба помочь.

Случай клинический.
Пользоваться кондиционером, + отопление в зависимости от окружающей температуры.
У меня на СК таже проблема. Борюсь так же. :Brat:

_________________
БЖ Geely СК Impress 2013
БЖ Chery Tiggo 7 Luxury 2019


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 28-вересня-2015 21:40 
Прес-секретар Клубу
Аватар користувача

Вік: 43
Повідомлення: 10961
Звідки: Запорожье
В дождь окна потеют, это не проблема - это физика. Включайте кондиционер и будет вам счастье.

_________________
Выкидные ключи для Geely СК, МК
Клубные футболки


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 28-вересня-2015 22:05 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 52
Повідомлення: 7381
Звідки: Кривой Рог
это не проблема - это физика.

Да нет. Это не совсем ... Нет, это все таки физика не до конца реализованная в естественной вентиляции салона.

_________________
БЖ Geely СК Impress 2013
БЖ Chery Tiggo 7 Luxury 2019


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 29-вересня-2015 07:57 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Да нет. Это не совсем ... Нет, это все таки физика не до конца реализованная в естественной вентиляции салона.
Та ні, Торнадо все правильно написав. Це - фізика. Зовнішня температура охолоджує скло і зсередини в місті контакту з теплим вологим повітрям випадає роса. Це як витягти з холодильника холодну пляшку - хоч дуй на неї,хоч ні, а потіти вона до певного часу все одно буде. Так який вихід? 1. Охолодити повітря в салоні до зовнішньої температури. 2. Нагріти салон до температури коли не буди випадати роса. 3. Подати сухе повітря.
Перші два способи зовсім не ефективні із-за того, що потребують певного часу. А ось третій реалізується практично миттєво, дякуючи кондєю,якій вміє сушити повітря. До речі, при включені кондея зовсім не обов'язково мерзнути,для цього крутилку заслонки пічки крутим вправо,в залежності від ваших побажань.При цьому (коли температура буде рости) повітря стане ще сухіше і буде інтенсивніше вбирати вологу з поверхонь.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 29-вересня-2015 09:54 
Головний інженер
Аватар користувача

Вік: 49
Повідомлення: 4617
Звідки: Киев
При цьому (коли температура буде рости) повітря стане ще сухіше і буде інтенсивніше вбирати вологу з поверхонь.

На багатьох авто, коли спрямовуєш потік повітря тільки на лобове скло, автоматично включається кондиціонер. А печку (якщо не клімат) включати щє тому корисно, що потім при вимкненні кондиціонера, волога що залишилась на іспарітелі вже не будє попадати на холодну ділянку скла і знову осідати, да і випарується звідти швидше.

_________________
Был MK Comfort серый кристал Борт журнал (закрыт)
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 29-вересня-2015 10:55 
Прес-секретар Клубу
Аватар користувача

Вік: 43
Повідомлення: 10961
Звідки: Запорожье
А если почитать эту темку с начала, то это всё уже обсуждалось :song:

_________________
Выкидные ключи для Geely СК, МК
Клубные футболки


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 29-вересня-2015 12:02 
Головний інженер
Аватар користувача

Вік: 49
Повідомлення: 4617
Звідки: Киев
TORNADO
:oops: А побазікати?

З усіх сторінок,- одне корисне: про ВАЗи ГАЗи(С) "Во всех перечисленных автомобилях система вентиляции была построена по приточно вытяжной схеме и в районе заднего стекла на стойках были жалюзи. В результате полного обмена стекла практически не запотевали"
Я також мав пижа без кондёра, і поняття не мав про запотівання у вологу погоду. Цє особливість систем вентиляції авто з кондиціонером- нема прямого відтоку, щоб єфективніше охолоджувався салон.

І про цє тєж ніхто не згадував:
На багатьох авто, коли спрямовуєш потік повітря тільки на лобове скло, автоматично включається кондиціонер.


А в МК / СК кондиціонер вмикається окремо, можливо в ємграндах вже доробили "для людей"

_________________
Был MK Comfort серый кристал Борт журнал (закрыт)
Зображення


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 30-вересня-2015 20:58 
Водій-випробувач
Аватар користувача

Вік: 39
Повідомлення: 299
Звідки: L'viv
З фізикою все зрозуміло.

Повністю згоден з Колобком. На друзів с Китаю теж пошируються закони фізики, але не зважаючи на це вони всеодно зробили неефективну систему циркуляції повітря. Чому на багатьох інших авто такого ефекту немає ? В них не діють закони фізики?)

Якщо окрім того щоб користуватись АС виходу немає, тоді постійнийний тупняк при пересуванні, збільшений розхід пального та спалювання недешевого фріону не дуже дешева ціна на час пересування в мокрий і холодний період...


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 30-вересня-2015 21:02 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 48
Повідомлення: 3781
Звідки: Полтава
Краник поставь на радиатор печки.

_________________
Мой БЖ МК-CROSS 2012+ГБО

МК-CROSS 2012+ГБО на DRIVE2


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 30-вересня-2015 21:12 
Головний інженер
Аватар користувача

Вік: 49
Повідомлення: 4617
Звідки: Киев
kostchen69
Краник не причем. Случаев с запотеванием в течении года будет не так много. А что до потери мощности- то такова селяви. Если в авто климат, то по умолчанию кондюк работает всегда. А расчет расхода топлива в Европе принято уже делать на тестах с полной нагрузкой (вкл. кондиционер. ,свет и тд)

Добавлено спустя 8 минут 36 секунд:
[quote="[url=http://geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?p=600048#p600048]kostchen69 »
Чому на багатьох інших авто такого ефекту немає ? [/quote] Чому нема? На всіх з конд. це є. Повторююсь: на авто з кліматом- конд. працює майже завжди в режимі авто, а в інших авто з кондиціонером при спрямувані повітря на лобове, конд підключається автоматом. Тому і не помітно.

_________________
Был MK Comfort серый кристал Борт журнал (закрыт)
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 01-жовтня-2015 07:58 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
З фізикою все зрозуміло.

Повністю згоден з Колобком. На друзів с Китаю теж пошируються закони фізики, але не зважаючи на це вони всеодно зробили неефективну систему циркуляції повітря. Чому на багатьох інших авто такого ефекту немає ? В них не діють закони фізики?)


Закони фізики діють на всіх, просто ми не знаємо умов інших. Тут все просто. І до речі китайці нічого не придумували, як що вже про це - чистої води копія.
Окрім того, я погоджуюсь, що є різні конструкції, різні технологічні вирішення, але то тільки додає чи віднімає декілька процентів в своїй масі, радикального вирішення в боротьбі з конденсатом тільки за допомогою вентиляції не винайдено.
Цитата:
та спалювання недешевого фріону не дуже дешева ціна на час пересування в мокрий і холодний період...

Яке спалювання!? Про що мова!? Навпаки - періодичне вмикання АС, навіть взимку, тільки надовше збереже систему герметичною! Завдяки змазки мастилом гумових з'єднань.

Додано спустя 1 минуту 5 секунд:
Краник поставь на радиатор печки.

Нащо?

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 01-жовтня-2015 12:15 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 48
Повідомлення: 3781
Звідки: Полтава
Нащо?
На радиатор печки - чтобы в теплое время года он был холодным, совсем холодным. От чего тогда потеть будет?

_________________
Мой БЖ МК-CROSS 2012+ГБО

МК-CROSS 2012+ГБО на DRIVE2


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 01-жовтня-2015 14:01 
Головний інженер
Аватар користувача

Вік: 49
Повідомлення: 4617
Звідки: Киев
От чего тогда потеть будет?


Тема "Потеют стекла в салоне" - естественный процесс конденсации влаги на холодных поверхностях. Решения приведены выше. Теоретически можно ещё решить изменением давления, но это не автотема. :mad2:
:o
Установка краника- ничего в этом случае не решает.

_________________
Был MK Comfort серый кристал Борт журнал (закрыт)
Зображення


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 01-жовтня-2015 14:06 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Установка краника- ничего в этом случае не решает.
Воно взагалі мало що вирішує, ну тільки і того щоб руки зайняти на деякий час.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 01-жовтня-2015 15:20 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 48
Повідомлення: 3781
Звідки: Полтава
Для тех кто говорит, что краник не поможет: Вы поставили краник и стекла как потели раньше так и потеют?

Теперь про меня: Я в начале лета поставил краник на радиатор печки - не скажу что стекла вообще всегда перестали потеть, но то что это стало значительно реже для меня факт.

_________________
Мой БЖ МК-CROSS 2012+ГБО

МК-CROSS 2012+ГБО на DRIVE2


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 01-жовтня-2015 19:49 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Я взагалаі літом не маю проблем з запотіванням.
І наскільки я зрозумів,то краник ставлять,щоб літом менше дуло тепле повітря з дефлекторів. Я міркую, що тепле повітря добавляться зовсім не від радіатора печкі (хоча і не виключаю що щось добавити може), а : 1. нагрів панелі приладів, а площа там дебела і гріється будь здоров, а без кондея всю цю байду з потрохами можна охолоджувати довго і марудно.
2. підсос розігрітого підкапотного повітря (особливо коли карлсони маслають) в короб повітрязаборника. Ось це реально може підігрівати повітря. У себе я цю "фічу" виправив.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 09-жовтня-2016 18:25 

Вік: 43
Повідомлення: 9
Звідки: Мироновка
Всем привет,
вроде как нашел проблему запотевания стекол.
вчера замучился включать разморозку стекла.
сегодня снял фильтр салона - за весь день (дождь идет весь день) нет ни намека на запотевание стекол (ни лобового, ни боковых, ни заднего)
Может проблема из за пропускной способности фильтра салона?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 10-жовтня-2016 09:02 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Может проблема из за пропускной способности фильтра салона?

Це дуже легко перевіряється зміною швидкості повітря. Чим вища швидкість вентилятора,тим більше повітря заходить в салон в одиницю часу.
Потіння вікон(випадіння роси) - це ефект який залежить від температури і вологи.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 171 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку   1 ... 3, 4, 5, 6, 7


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія