вверх

Сьогодні: 18-січня-2025 14:14

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 792 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку    1 ... 28, 29, 30, 31, 32
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 05-лютого-2017 09:14 
Письменник
Аватар користувача

Вік: 36
Повідомлення: 905
Звідки: Черкаси
Замену радиатора я описывал у себя в БЖ. Может конечно не очень детально, но с ориентироватся можно. Главное если будешь​ менять сам, покупай радиатор оригинальный, а не лицензию. Он дешевле но и похуже.

_________________
БЖ колишньої СК-шки
БЖ теперішнього Focus-a


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 30-вересня-2017 13:05 
Відмінний драйвер
Аватар користувача

Повідомлення: 239
Звідки: Днепропетровск
Привет всем. может кто подскажет возможно ли найти эту запчасть отдельно от блока управления всей печкой. Сломался переключатель/тяга, не знаю как правильно это штука называется. Установлена она в блоке управления печкой где 3 "крутилки" переключателя вкл/выкл печка+кондей, переключатель холод/тепло, направление обдува. Эта тяга установлена на переключателе холод/тепло она и сломалась.
Гуглин новый блок управления цена от 1200-1500 грн. Как-то за эту штуку отдавать не хо....
Сейчас как идут холода. Переключил руками на тепло. НО хочется полностью восстановить работу.


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 30-вересня-2017 22:14 
Головний інженер

Вік: 40
Повідомлення: 4824
Звідки: Черновцы
Эту тему сначала листай, кто делал эту деталь заново.


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 15-жовтня-2017 23:25 

Вік: 42
Повідомлення: 4
Звідки: Черкаси
Друзі-джилеводи, підкажіть будь ласка як зняти блок керування вентиляцією СК-1. Причина - зламалась вісь шестерні регулювання потоків, судячи з симптомів.
Тему читав. У мене вийшло розібрати частково, проблема конкретно в знятті блока крутілок (білий на фото).
Про знімання тросиків з блока вентиляції знаю, але до цього навіть не доходить.
Я викручую чотири саморізи, а потім один кут коробки з крутілками ніби тримається пазом за зуб в корпусі торпеди, як зображено на малюнку.
Будь ласка підкажіть, як вийняти блок. Дякую.


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 12-грудня-2017 11:55 

Вік: 40
Повідомлення: 7
Звідки: Киев
Всім привіт. Geely CK на холодному двигуні капає з пічки декілька крапель антифризу в салон. Після того як авто прогрілося абсолютно нічого не капає. Обрив весь інтернет. Не можу знайти жодного майстра в Києві, який зможе зняти панель, подивитися потік радіатор чи просто патрубок, замінить необхідну деталь і збере все назад. Може хтось може порекомендувати такого майстра в Києві? Дякую.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 12-грудня-2017 15:58 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 52
Повідомлення: 7385
Звідки: Кривой Рог
Не можу знайти жодного майстра в Києві

Как раз клубное СТО и в Киеве

_________________
БЖ Geely СК Impress 2013
БЖ Chery Tiggo 7 Luxury 2019


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 03-грудня-2019 16:53 

Вік: 31
Повідомлення: 10
Звідки: Черкассы
Всем здравствуйте.

Столкнулся с проблемой отопителя. При прогретом двигателе если поставить крутилку на обогрев стекла, дует на стекло хорошо и горячим воздухом, если перевести на обдув салона (те отверстия что над магнитолой) с них на максимум (4) еле дует, очень слабый поток воздуха.
Если переключить еще и на обдув ног, то ноги обдувает вообще холодным воздухом.

Пользуюсь постоянно переключателем на обогрев стекла. В таком режиме греет салон лучше всего.

Не могу понять в чем причина. Если в верхней части горячим воздухом то почему в ноги херачит холодом?
Подскажите где искать, как устранить.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 04-грудня-2019 09:05 
Бандерівець-правосєк
Аватар користувача

Повідомлення: 17819
Звідки: Neverwhere
Скорее всего направляющие заслонок слетели. Похожие проблемы обсуждались в теме

_________________
ГАРНИЙ ВОРОГ - МЕРТВИЙ ВОРОГ!
НУ ЩО - ПОСМІЯЛИСЯ? ШАШЛИЧКИ НОРМ?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 04-грудня-2019 16:39 

Вік: 31
Повідомлення: 10
Звідки: Черкассы
Скорее всего направляющие заслонок слетели. Похожие проблемы обсуждались в теме

Спасибо за ответ. Просто долго перечитывать 30 страниц темы). Попробую поискать.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 19-грудня-2019 17:31 
Півтисячник
Аватар користувача

Вік: 65
Повідомлення: 638
Звідки: Киев
[quote="Kiril » Сб янв 10, 2015 17:02"]попробую щас спаять этот скол. думаю использовать паяльник + простые от степлера скобы

Завтра куплю новий блок, бо в старому пластмаса вже пересохла. Клеїти до старої не бачу сенса.

_________________
Всё, что Бог делает, всё к лучшему.
Зображення


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 27-листопада-2024 15:59 

Вік: 47
Повідомлення: 2
Звідки: запорожская
Добрый день. Нужна помощь. После замены ож плохо греет печка. Сначала идёт горячий воздух, через секунду температура снижается и через 7 секунд воздух еле теплый. Спасибо


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 01-грудня-2024 01:41 
Бандерівець-правосєк
Аватар користувача

Повідомлення: 17819
Звідки: Neverwhere
Повітря в системі

_________________
ГАРНИЙ ВОРОГ - МЕРТВИЙ ВОРОГ!
НУ ЩО - ПОСМІЯЛИСЯ? ШАШЛИЧКИ НОРМ?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 29-грудня-2024 17:32 
Катаюсь без інструктора

Вік: 43
Повідомлення: 177
Звідки: Харьковская обл.
Колеги вітаю. Благаю про допомогу порадую… вже замучався з тою пічкою…
Вихідні данні:
-авто Ліфан солано (сорі що не по темі, але не знаю де шукати поради( )
-пічка нова через фільтр підключена(філтр чистий як сльоза)
-тосол свіжий
-при роботі на холостих(зняв шланг тосол не біжить)
-газонув (знятий шлаг - тосол біжить)
-Підключав пічку( і в верх подачу і в них подачу) гріє лише коли газонув або оберти 2-2500
-ідеш по трасі в межах 2-2500 пічка потрохи поченає дути холодним…або іхав 100 гаряча, супер і обгоняю когось 130-150 і далі скидую на 100-110 відразу стає дути холодним.
-встановив доп електронну помпу, думав допоможе, нічого, все як було так і є (на швидкості), по місту норм, гаряча.
Пічка не забита, вона нова. Фальтр на пічку чистий.
Пробіг оригінал (я перший власник) 108тис.
Помпу не міняв, вона ніби робе норм, машина не перегріваєтся(на старому москальському форумі писали, що помпа не помогає…)
Термостат 88, новий, працює норм.
Це не заслонки, бо трогаю патрубки, холодні, газну, горячі. Газую десь 2-2500.
Гбо стоїть- підключено через трійники, воно завжди гаряче.
Пробка радіатора 1.1(тиск).
Що робити, куди копати…
Перепрошую що в чат не своєї марки авто.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 31-грудня-2024 14:52 
Бандерівець-правосєк
Аватар користувача

Повідомлення: 17819
Звідки: Neverwhere
Дуже схоже на повітря в коліні. Це щось на кшталт кавітації, коли на невеликий швидкості вистачає, а на великій по факту велике скупчення бульбашок заважає нормально пройти
рідині.
Десь є дуже викривлене коліно патрубка/ків - шукати там

_________________
ГАРНИЙ ВОРОГ - МЕРТВИЙ ВОРОГ!
НУ ЩО - ПОСМІЯЛИСЯ? ШАШЛИЧКИ НОРМ?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 02-січня-2025 09:07 
Катаюсь без інструктора

Вік: 43
Повідомлення: 177
Звідки: Харьковская обл.
Дуже схоже на повітря в коліні.
Десь є дуже викривлене коліно патрубка/ків - шукати там

Ви дуже праві. Коліна є і на це ирї колеги теж звернули мою увагу. Дякую вам за пораду. На вихідних все зроблю і відпишус, щоб досвід був в стрічці.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 02-січня-2025 11:51 
Бандерівець-правосєк
Аватар користувача

Повідомлення: 17819
Звідки: Neverwhere
На вихідних все зроблю і відпишус, щоб досвід був в стрічці.

Так, було б дуже добре, якщо відпишитесь по факту вирішення проблеми

_________________
ГАРНИЙ ВОРОГ - МЕРТВИЙ ВОРОГ!
НУ ЩО - ПОСМІЯЛИСЯ? ШАШЛИЧКИ НОРМ?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 04-січня-2025 17:45 
Катаюсь без інструктора

Вік: 43
Повідомлення: 177
Звідки: Харьковская обл.
На вихідних все зроблю і відпишус, щоб досвід був в стрічці.

Так, було б дуже добре

І так дві біди.
1. Все як ви й казали. Петля та й вона трохи вище над клапоною кришкою. Переробив, укоротив шланг, зробив +- по заводу. Почало відразу тепленьким дути.
Але, я ще вичітав що шланги на пічку повинні бути більшого діаметра ніж на ГБО бо тоді ГБО все забере на себе. І це теж було.
2. На шланг подачі тосолу в ГБО я надів хомут і трохи ніби зжав шланг, уменшив діаметр проходу. І результат просто огонь. Таке гаряче дуж, шо просто жесть. Приблизно як з заводу було. Бо зараз то і не такий мороз, але пече добре.
Колеги, всім вдячний за консультації.
Всім гарного та успішного року!


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль E-mail   
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 792 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку    1 ... 28, 29, 30, 31, 32


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія