вверх

Сьогодні: 19-березня-2024 06:21

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 358 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку    1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 07-травня-2009 14:03 
Дід
Аватар користувача

Вік: 60
Повідомлення: 13879
Звідки: Киев
Решаем проблемы приводных валов и ШРУСов.
На приводном валу установлено два шарнира: сторона колеса - наружный ШРУС (Н-ШРУС), сторона КПП - Трипод (менее корректно внутренний ШРУС (В-ШРУС))

Аналогов шарниров пока нет.
Для СК:
Шарниры стыкуются с КПП и ступицей колеса шлицевым соединением, количество шлицов 24.
С приводным валом шарниры стыкуются шлицевым соединением, Трипод 22 или 29 шлицов, ШРУС 23 или 30 шлицов.
Комбинация шлицов на полуоси Трипод/ШРУС 22/23 или 29/30

Снятие/установка приводного вала
Замена пыльников, вариант в т.ч. и без слива масла и частичным демонтажем приводного вала
Пыльники:
Базовые размеры пыльников ШРУС СК, сток, для подбора аналогов.
Аналоги пыльников ШРУС СК (Сводка кодов и размеров заменителей, пополняемый список).

Пост сформирован Декабрь. 2013


ЗЫ. Если у Вас имеется информация для миниФАКа темы, то оформите пост в текущей теме и отметьте его кнопочкой Зображення - ссылка на данный пост будет внесена в шапку темы


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 


Повідомлення Додано: 09-серпня-2020 11:17 
Бандерівець-правосєк
Аватар користувача

Повідомлення: 17807
Звідки: Neverwhere
Було б непогано додати рік випуску авто і можна в ФАК форуму додавати

_________________
ГАРНИЙ ВОРОГ - МЕРТВИЙ ВОРОГ!
НУ ЩО - ПОСМІЯЛИСЯ? ШАШЛИЧКИ НОРМ?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 10-серпня-2020 10:35 

Вік: 42
Повідомлення: 11
Звідки: Жашків
Авто 2008 року (поправив профіль).
При заміні внутрішніх шрусів виявилось, що новий правий довший (на шліцах) за старий (ліві були однакові)
Приєднання файлів:
CAM00221.jpg

і при встановленні він до кінця не стає (там зазор такий, що сальник стає майже з краю), хоча шліци впираються в палець сателітів.
Приєднання файлів:
CAM00222.jpg

Приєднання файлів:
CAM00223.jpg

Відніс токарю, той підігнав розміри під старий.
Приєднання файлів:
CAM00224.jpg


Додано спустя 28 минут 44 секунды:
Після заміни підшипників вторинного вала КПП і внутрішніх шрусів з"явився стук в районі диференціала КПП при їзді накатом (незалежно від того, на передачі чи на нейтралці, вижате щеплення чи ні) прямопропорційний швидкості (спочатку лівий шрус встановлювався в своєму розмірі).
Потім при визначенні джерела стуку було виявлено краплі масла на внутрішньому шрусі.
Після проточки і встановлення слідів підтікання масла виявлено не було, але стук залишився.


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 11-серпня-2020 22:40 

Вік: 42
Повідомлення: 11
Звідки: Жашків
А це старі внутрішні шруси
Приєднання файлів:
CAM00226.jpg

Вони не взаємозаміняємі (принаймі у мене так)

Додано спустя 23 часа 42 минуты 33 секунды:
Стук не через шруси. Проблема в КПП


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 21-березня-2021 13:24 
Півтисячник
Аватар користувача

Повідомлення: 604
Звідки: Київ
Хто які марки шрусів порекомендує, що довго ходять? По пильниках ясно, вони майже всі гі*но.
З власного досвіду, Кіміко точно ні. Останній раз сподобались СDN, наче непогані, навіть пильник ще цілий

_________________
Geely CK Impress - Desert Sun 2008


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 31-березня-2021 19:09 

Вік: 42
Повідомлення: 11
Звідки: Жашків
Потрібно замінити лівий ШРУС, дивлюсь в сторону CDN (хто що скаже за нього?). Це буде вже четвертий (рідний, konner, aftemarket). Останні 2 дуже швидко порвалися пильники, і шруси вмерли.
Правий ШРУС ще рідний, тільки пильник міняний давно. Пробіг 160 тис.км


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 02-квітня-2021 14:44 
Півтисячник
Аватар користувача

Повідомлення: 604
Звідки: Київ
Потрібно замінити лівий ШРУС, дивлюсь в сторону CDN (хто що скаже за нього?). Це буде вже четвертий (рідний, konner, aftemarket). Останні 2 дуже швидко порвалися пильники, і шруси вмерли.
Правий ШРУС ще рідний, тільки пильник міняний давно. Пробіг 160 тис.км

Тиждень тому поміняв лівий зовнішній пильник на FEBI, внутрнішній лівий поставив CDN.
Правий зовнішні пильник і шрус СDN вже скоро 2 роки, все ціле, без питань. Пробіг на цьому шрусі СDN приблизно 15-25 тис.
До речі, один пильник зовнішній FEBI залишився в запакованій коробці, якщо треба - в приватні, ніби їх хвалять, подивимось

_________________
Geely CK Impress - Desert Sun 2008


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 09-квітня-2021 22:00 

Вік: 42
Повідомлення: 11
Звідки: Жашків
™ Free Cruiser ®
Дякую за відповідь.
Буду замовляти CDN. Я цієї марки замовляв головний циліндр зчеплення, працює нормально, хоча пробіг на ньому близько 1,5 тис. км


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 07-грудня-2021 10:28 
Водій-випробувач
Аватар користувача

Вік: 39
Повідомлення: 299
Звідки: L'viv
Привіт.
Актуальна проблема вибору зовнішнього шрусу. В наявності є Konner та in for. Судячи з відгуків якість Konner погана? Може від тойот підійде?


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 358 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку    1 ... 11, 12, 13, 14, 15


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія