ИМХО.
Ваше припущення має право на існування, особливо коли дійсно в механізмі куліс самої коробки є проблеми.
Щодо мого посту - проситим прийомом в 15 хв
я добився чіткого вмикання задньої передачі у СК.
Як видається із ситуації - з часом набирається люфтів від спрацювання пластикових виулок на кінцях троса+в самій коробці.
Конструктив важеля (принаймні в мене) такий, що коли відводиш важіль КПП вправо для вмикання задньої, нижній кінець відводить трос вліво і трохи навіть витягає трос із оболонки
плюс важіль у положенні "задня" (максимально назад) не стільки досилає трос в оболонку скільки вигинає його. Намагався ситуацію змалювати у схемі.
Взагальному виглядає так, ніби то не вистачало робочого ходу троса (він не вибирав усі люфти)
p.s. інші передачі залишилися в нормі
Усіх з Різдвом Христовим.