Кредит на авто взяли в Укрсоцбанке. Он же UniCredit Bank. В первый же месяц погашения кредита возникла неприятная ситуация с банком. При том, что с нашей стороны все условия были выполнены, банк начал начислять пеню, и тревожить постоянными звонками и письмами о задолженности. Звонки в банк в попытках прояснить ситуацию результата не дали. Нам просто отвечали что мы обязаны погасить задолженность и пеню. Сестра мужа - юрист, потому с её помощью мы составили следующее письмо в банк, и проблема была быстро решена. Все подробности понятны из текста. Выкладываю письмо сюда, может кому-то пригодится. Все имена, пароли, явки, естественно, подчистила. Письменного ответа мы пока не дождались, только устные извинения. Пеню уже аннулировали. Когда будет письменный ответ – тоже выложу на форум. Письмо было отправлено в отделение банка факсом, и рекомендованным письмом с уведомлением о получении почтой.
текст тут.......:
Публічне акціонерне товариство «Укрсоцбанк» м. Київ, вул. Ковпака, 29
Ф.И.О. заемщика м. Київ, вул. ………………, кв. ……..
4 липня 2013 року між мною та ПАТ «Укрсоцбанк» були укладені договори: 1) Кредиту № ………………………. на купівлю автотранспортних засобів; 2) Відновлювальної кредитної лінії № …………………………….. (на оплату страхових платежів); 3) Поруки № ……………………………..-пор. 3 липня 2013 між мною та ПАТ «Укрсоцбанк» був укладений договір № ……………………….. банківського рахунка. Крім того, 4 липня 2013 року мною було підписане розпорядження № ………… про надання послуги SPO (на списання коштів). Відповідно до цього розпорядження я доручив ПАТ «Укрсоцбанк» списувати з карткового рахунка № ………………………. кошти в сумі, визначеній за сумою кредиту в ОДБ. День щомісячного списання – 4. 2 серпня 2013 року мною були зараховані на картковий рахунок № …………………….. кошти в сумі 2500,00 (дві тисячі п’ятсот гривень 00 коп.) грн., що було підтверджено смс-повідомленням та працівниками банку. Отже мною станом на 2 серпня 2013 року повністю виконані зобов’язання за вищезазначеними договорами. Проте 16 серпня 2013 року мені на мобільний телефон надійшло повідомлення про затримку сплати за кредитними операціями. До того ж працівником банку по телефону мені було повідомлено не тільки про заборгованість, але й про нарахування пені. Для з’ясування причин я неодноразово телефонував до банку, але безрезультатно, причини такої «заборгованості» мені ніхто пояснити не зміг. Все, що я зміг з’ясувати, то це те, що послуга SPO не працює належним чином, що ніхто, крім менеджера (Ф.И.О.), яка укладала вищезазначені договори та розпорядження зі мною, мені допомогти не може. Між тим менеджер (Ф.И.О.), зі слів працівників банку, знаходиться у відпустці. Така безвідповідальність та некомпетентність працівників банку вражає. Пропоную менеджера (Ф.И.О.) преміювати, оскільки без неї ПАТ «Укрсоцбанк» функціонувати не може. Крім того, я проживаю з хворими батьками-пенсіонерами за однією адресою. Постійні безпідставні дзвінки та листи завдають їм моральних страждань. Відповідно до ст. 610 ЦК України порушенням зобов'язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання (неналежне виконання). Відповідно до ч. 1 ст. 613 ЦК України кредитор вважається таким, що прострочив, якщо він відмовився прийняти належне виконання, запропоноване боржником, або не вчинив дій, що встановлені договором, актами цивільного законодавства чи випливають із суті зобов'язання або звичаїв ділового обороту, до вчинення яких боржник не міг виконати свого обов'язку. Згідно з ч. 4 ст. 613 ЦК України боржник за грошовим зобов'язанням не сплачує проценти за час прострочення кредитора. Відповідно до ст. 629 ЦК України договір є обов’язковим для виконання сторонами. Прошу терміново вирішити порушене питання, списати з рахунку кошти, скасувати незаконно нараховану пеню та надати письмову відповідь. В протилежному випадку змушений буду звертатись за захистом своїх прав до Спілки прав споживачів, Національного банку України та суду. До того ж, буду пропонувати добре подумати перед тим, як користуватись послугами банку ПАТ «Укрсоцбанк».
Art.lady Насть, могу сказать так, УкрСоц еще молодцы раз признали ошибку и исправили ее, многие банки бы дотянули до суда и му-му водили бы годами (знаю ). А сделал так УкрСоц потому, что является чуть ли не едиственным фин.учреждением постоянно проигрывающем в суде, особенно по вопросам процентов и штрафов
_________________ Мы живем в прекрасном, интересном мире, в прекрасное, интересное время. Я нам завидую.
- телефонные смс рассылает "робот" очень часто поэтому не пужайтесь; - письмо грамотное, но для его составления юристом быть не нужно; - заказное письмо лучший вариант, так как прокатывает в суде, в отличии от личной доставки и даже если на вашей копии проставят входящий штамп; - банки - это такая гадость... особенно их кредиты, а вообще коза позезная.
это тоже да. Но самостоятельно, я бы, например, это письмо так составить не смогла. Особенно ту часть, где есть ссылки на статьи Гражданского Кодекса Украины.
письмо желательно не отсылать, а отнести в банк и зарегистрировать у секретаря.
Не факт. Ибо страна у нас такая... а как Паганые Реформаторы пришли - и вовсе сплошное пАкращення. Во первых на своей шкуре знаю, как оно стоять пол дня и ждать пока зарегистрируют (ибо тупо не хотят регистрировать). Во вторых потом норовят поставить входящий номер карандашом... (секретарь "на дураке" не имеет ни ручки, ни штампа). В третьих если письмо у ответчика таки пропадет, то истец со своим проштампованым экземпляром будет бегать по экспертизам доказывая, что он не сам тот штампик намалевал.
А с почтой все понятно - отправил/получили. Это дешевле и по деньгам и по времени..., и главное - нервы целее.
_________________ Бортовой журнал LORDZ (CK-2 ГБО4 (BRC), Comfort, Солнце пустыни) ----------------------------------------------------------------------------------------- Есть люди в которых живет Бог, есть люди в которых живет дьявол, а еще есть те в которых живут только глисты!
с моим "цыганским Щастьем" один раз почта умудрилась посеять корешок уведомления о доставке (моё доказательство доставки сего письма адресату) , дошло до общения с их СБ (неожиданно ОЧЕНЬ серьёзные ребята ), а закончилось в стиле "ну прррр", "что прррр, где драп корешок?" Короче, Гондурас рыдает горько! з.ы. мораль: доставлять свою "корреспонденцию" ВСЕМИ возможными способами!
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів
Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете додавати файли у цьому форумі