Щодо компонентів, то вони на диво якісні, це так. Таке відчуття, що все із запасом зроблено, скло, пружини на підвісці, гальма. Схоже, що вони планували більш потужне щось зробити, а зробили те, що зробили.
Про фари, не знаю наскільки міцні, але світять навіть із стандартною лампою дуже добре.
Ну на передачі машинка в будь-якому разі краще тормозить ніж на нейтралі. Так завжди безпечніше.
про 2500-3500 цікава ідея - треба спробувати. Просто після 3000 трохи страждає акустичний комфорт.
Я порівнював динаміку у друзів за кермом - про Пасат навіть писати не буду, там 1.8турбо + DSG, то вона реально валить. А ПроСід - 1.6 + 6MT - динаміка дійсно краща, і двигун розкручується швидше. Все ж таки трохи вище класом авто і на 20 коней більше при додатковій передачі. Сід взагалі покраще - шумка краща, динамічніша, АЛЕ простір у салоні взагалі не більший, а більший тільки багажник. І ціна - як уже підмічали вона вдвічі більша. У нашої машинки дуже хороша компоновка, яка забезпечує простір всередині, не менший ніж в Сід і в Фокусі минулому.
Про прогрів - якщо гріючи крутити до 2000-2500 то гріється швидко, проте взимку я по проспекту перемоги на 1й і 2й передачі їздив - там такі пробки зранку від Святошина до Берестейки, що все на обертах трохи вищих за холості, так що на них то довго відбувається.
Про свіячки - на минулому ТО дивились 31тис, то чисті були. Я думаю, просто газ у нас менше бодяжать, то і свічки на ньому краще ходять, хоча може просто свічки хороші
До речі у нас крутний момент максимальний уже на 3400 об. Це досить рано. Хоча для поїздок по місту в самий раз.