В середині грудня виникло нестерпне бажання придбати нове авто. До цього був власником б/в автівок марки Опель (Кадетт, Омега).
Зваживши фінансові можливості та свої потреби, вирішено було придбати невеличке авто "А" або "В" класу обов'язково в кузові "хетчбек" або "універсал".
Оскільки жодних упереджень проти китайського автопрому не мав, а після придбання деякими китайськими марками європейський автовиробників - навіть почав поважав, вирішено було придбати авто саме китайського автовиробника. Вибір зупинився на Geely з його автівками LC Cross та МК Cross та, відповідно, продавця - компанію "АІС".
МК Cross, як і LC Cross в комплектації Comfort були доступні для замовлення не раніше кінця січня. Під питанням була наявність "Бази". Вирішено було зупинятися на ній. Ще один нюанс, автівка купувалася в кредит. З моменту першого телефонного дзвінка в салон і до моменту виїзду за ворота майданчика продажу пройшло менше двох тижнів. В сумі на придбання авто по часу я витратив орієнтовно 3-4 години. Про це далі. А перш за все, хочу висловити величезну подяку працівникам автосалону "АІС" (Людмила, Вікторія, Наталя) та банку "УкрСоцБанк" (Наталя), згуртована та оперативна робота яких, зробила можливість зустріти Новий рік з новою автівкою. Дівчата, з наступаючими Новорічними та Різдвяними святами вас! Зичу родинного тепла, достатку, здійснення мрій, міцного здоров'я, чарівних посмішок та зростання клієнтської бази у новому році:)!!!
А далі хронометраж подій:
12.12.12 - телефонний дзвінок в автосалон, отримання електронною поштою рахунку на авто (10 хв.) Подання заяви на кредит через сайт "УкрСоцБанку" (10 хв.)
13.12.12 - поїздка в автосалон для "оглядин"
В наявності на майданчику була версія "Комфорт", вже оформлена на клієнта. Подивився, посидів за кермом, оглянув, бібікнув
Подав копії документів для підтвердження платоспроможності (30-40 хв.)
17.12.12 - отримав підтвердження від банку про можливість видачі кредиту. Оплатив перший внесок (10 хв.)
21.12.12 - оплатив КАСКО та ЦВ (5 хв.)
25.12.12 - відвідав автосалон - привезли конкретно під мене автівку. Бібікнув двічі
Замовив шини (комплектні лише для їзди влітку, хоча на них і значиться напис "М+S" (багнюка та сніг) (20 хв.)
26.12.12 - подав копії документів до банку (хоча незрозуміло навіщо, їх копіювали в автосалоні і банк вже мав копії в наявності, перевіряли оригінали + ще раз сканували - бюрократія). Взяв зразок договору для підписання про кредитування (20 хв.)
27.12.12 - відвідини банку, підписання договору кредитування + супровідні папери (про відкриття рахунків, можливе кредитування КАСКО і т.д. і т.п.), загалом десь до 100 стор. на кожній з яких необхідно поставити підпис (70 хв.) Придбав шини, відвіз в автосалон для заміни штатних (30 хв.)
27.12.12 18:40 виїхав з автосалону в напрямку найближчої АЗС
Що сподобалося:
- габарити. Відразу звик та почав відчувати, оскільки майже 1:1 як на Опель-Кадет, на якому їздив декілька років.
- салон. Тихий, швидко прогрівається, габаритний (для мого зросту 182 см дуже комфортне розміщення), наявність декількох невеличких поличок та бардачків.
- комплектація (навіть в "Базі", електропакет, кондиціонер).
Що не сподобалося:
- площа заднього скла чи дизайн задньої частини авто. "Назад" можна їхати лише по дзеркалам. Повернувши голову на "180"
реально нічого не видно.
- не видно капоту. Після того як зручно всівся, помітив, що капот побачити для мене доволі важко, і при щільному до перешкоди паркуванню треба виглядати на габарити.
- тонкий та жорсткий задній диван (за свідченнями дітей).
- як писали в інших бортовиках - відсутність килимків та захисту картеру. Килимки доведеться шукати. Захист вже замовив на "АІС". Має бути після 15.01.13
ЗІ: По мірі експлуатації додатково відписуватимуся про всі + та -.
ЗІІ: Всіх з наступаючими святами!!!